Zo te zien valt er ook het nodige te compenseren.quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:52 schreef MrFl0ppY het volgende:
Lol TS geeft 50¤ voor een D&G shirt () uit om zijn onzekerheid te maskeren en noemt mensen met bandshirts triest...
Faalhaas
Ligt eraan naar welke concerten je gaat. Vrijwel al mijn bandshirts zijn niet in een winkel te koop. Ga vrij veel naar concerten en festivals en kroeg en feesten, dus met mijn sociale ontwikkeling zit het wel goed. Beter dan de gemiddelde huisjeboompjebeestje sucker die zijn huis niet meer uitkomt.quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:06 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Die shirts zijn ook gewoon in de winkel te koop.
Helaas voor jou is deze jongen verre van onzeker. Ik ken mijn kwaliteiten en mijn mindere kanten. Deze vlieger gaat dus niet op, anders zou ik toch ook geen foto van mij online zetten dwaas.quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:52 schreef MrFl0ppY het volgende:
Lol TS geeft 50¤ voor een D&G shirt () uit om zijn onzekerheid te maskeren en noemt mensen met bandshirts triest...
Faalhaas
het hele idee van metal is toch dat je je juist afkeert van de maatschappij?quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:06 schreef damsco het volgende:
Hoe voelt dat trouwens, dat de maatschappij steeds meer afkeer krijgt tegen jullie?
Waaruit maak je dat op droeflul?quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:06 schreef damsco het volgende:
Hoe voelt dat trouwens, dat de maatschappij steeds meer afkeer krijgt tegen jullie?
Het houdt je wel bezig hè?quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:03 schreef skyrebel het volgende:
[..]
de gemiddelde huisjeboompjebeestje sucker
En dat zegt degene die alleen maar zit te huilen in de klaagbank topics en dat maar liefst 18x per dag. Dat vind ik best wel triest.quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:04 schreef damsco het volgende:
[..]
Je komt best triest over. Waar is het mis gegaan in je leven?
Damsco, pauper glittertje. Wees is niet zien huilie in alle opzichtenquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:16 schreef damsco het volgende:
Skaffa, lelijke rat. Ga eens je dagelijkse dosis drugs gebruiken, vuile addicted bitch
Waarom probeer je mij het enige plezier in dit forum te ontnemen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:23 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Damsco, pauper glittertje. Wees is niet zien huilie in alle opzichten
Toch denk ik dat onze Damsco zijn replaybroek volschijt tegen een heavy metal gastquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:19 schreef Syb-rund. het volgende:
Ik zie nu pas je ondertitel:
Support our war against metal. Join our troops and fight back!
You're either with us, or against us. Failure is not an option!
Omdat ik daar plezier aan beleef. De één zijn dood.....quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:24 schreef damsco het volgende:
[..]
Waarom probeer je mij het enige plezier in dit forum te ontnemen.
Waarom denk je dat hij specifiek hier een topic erover opentquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:25 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Toch denk ik dat onze Damsco zijn replaybroek volschijt tegen een heavy metal gast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |