Dat weet ik. Je voelt je, gezien je metalliefhebber bent, aangevallen. Jammer mijn jong, dat is de harde wereld.quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:08 schreef Quir het volgende:
[..]
"is eens wat anders"? Je irriteert me mateloos knul.
Oke, acceptabel. Jammer van de pasvormen (zeker de bovenste) alleen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:14 schreef minq het volgende:
Om terug te komen op m'n post wat naar boven...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(klein plaatje, IS gedrukt op een shirt, kan het zo gauw niet vinden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben zeker een metalliefhebber, maar daarnaast respecteer ik anderen. Persoonlijk heb ik een hekel aan "rap", maar haal ik daarvoor iedereen neer die ernaar luistert? Tolerantie, mijn minder bedeelde vrind.quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:11 schreef damsco het volgende:
[..]
Dat weet ik. Je voelt je, gezien je metalliefhebber bent, aangevallen. Jammer mijn jong, dat is de harde wereld.
Je begrijpt m'n punt, hoop ikquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:16 schreef damsco het volgende:
[..]
Oke, acceptabel. Jammer van de pasvormen (zeker de bovenste) alleen.
Is de bovenste een Eazy-E shirt?quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:19 schreef DutchErrorist het volgende:
[ afbeelding ]
Speciaal voor jou
[ afbeelding ]
Deze vind ik wel tof (er staat war sucks, let's party)
Oh yes it isquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:23 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Is de bovenste een Eazy-E shirt?
Op de bandshirts van bovengenoemde wel.quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:29 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Oh yes it is
Trouwens die pasvormen is flauwekul, ik heb alleen maar slimfit achtige bandshirts
Dan moet je ook niet op metallica zoeken.quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:41 schreef Darkestrah het volgende:
Ik moet ook wel zeggen dat ik behoorlijk vaak een "omfg."-gedachte heb, als ik de shirts bekijk die in de large staan.
Maarja, de large... Dat is me ook een kutblad. Ze mogen wel eens wat meer variatie erin gooien, altijd maar die Metallica-zooi, dat hoef ik helemaal niet!
Ik noemde even een random band die veel ruimte krijgt in de Large, en waar ik de muziek niet van luister.quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:43 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet op metallica zoeken.
Zulke shirts vind ik dus 10 keer niks. Van die hippieachtige shirts met semi-wijze uitspraken.quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:42 schreef DutchErrorist het volgende:
[ afbeelding ]
Geen mooie pasvorm, maar ik heb hem gekregen van een vriendin en de text die er op staat vind ik mooi
(You can kill the protester, but you can't kill the protest ... en op de achterkant bullets can't silence ideas)
En nog wat andere
Gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfde he.quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:48 schreef damsco het volgende:
[..]
Zulke shirts vind ik dus 10 keer niks. Van die hippieachtige shirts met semi-wijze uitspraken.
Gelukkig niet neequote:Op dinsdag 9 december 2008 23:00 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfde he.
Die vallen nog wel mee, al zou ik ze zelf niet dragen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:14 schreef minq het volgende:
Om terug te komen op m'n post wat naar boven...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(klein plaatje, IS gedrukt op een shirt, kan het zo gauw niet vinden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:33 schreef NotYou het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
![]()
!
[..]
![]()
Woorden schieten mij even tekort, hopelijk volstaan vooralsnog de smilies.
Neen faler,quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:57 schreef damsco het volgende:
[..]
Ben jij misbruikt dan? Ik kan je een ding vertellen, het is niet normaal als je pappa dat doet! Ga ermee naar de zedenpolitie![]()
Noorsbloed, arme drommel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |