quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:32 schreef BigKahuna het volgende:
Deze hangt namelijk ingelijst aan mijn muur
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:30 schreef Noorsbloed het volgende:
Damsco alweer een geniaal topic waar je aan alle kanten verbaal klapjes krijgt![]()
Serieus,
Hou eens op met dat achterlijke metal gebash.
Je kankert er zo extreem veel op dat je er wel vaak mee bezig MOET zijn.
Vertel eens,
Luisterde je pappa iron maiden toen hij je anaal vernederde ?
quote:Dit is voor iedereen die op alternatieve mensen kankert
En nog eens wat.
Jullie zitten allemaal wel te kankeren dat alto's zich afzetten tegen iedereen en alles en zich anders voelen dan de rest.
Maar dat is toch precies wat jullie allemaal zelf hebben veroorzaakt ?
Al vanaf het moment dat de eerste mensen andere dingen leuk vonden ( lees: Niet wat het merendeel leuk vind ) worden ze aangesproken met alto/gothic/metalhead/emo.
Keer op keer op keer word er verteld en gesuggereert dat alto's niet normaal zijn, en niet bij de " normale " mensen horen.
Dan is het toch niet meer dan logisch dat ze zich in de loop der jaren zijn gaan profileren als anders zijnde ?
Jarenlang zijn alto's bestempeld als anders, en nu beamen ze dat en gedragen ze zich ernaar en dan opeens is het allemaal slecht en blablabla ?
Het is jullie eigen schuld.
copyright by Noorsbloed.
quote:Geboortedatum 22-09-1985
Ben jij misbruikt dan? Ik kan je een ding vertellen, het is niet normaal als je pappa dat doet! Ga ermee naar de zedenpolitiequote:Op dinsdag 9 december 2008 20:30 schreef Noorsbloed het volgende:
Damsco alweer een geniaal topic waar je aan alle kanten verbaal klapjes krijgt![]()
Serieus,
Hou eens op met dat achterlijke metal gebash.
Je kankert er zo extreem veel op dat je er wel vaak mee bezig MOET zijn.
Vertel eens,
Luisterde je pappa iron maiden toen hij je anaal vernederde ?
Hoe kom jij erbij dat ik de discussie heb verloren. Vind je het gek, dit hele forum zit vol met geestelijk minder bedeelde mensen die naar metal luisteren. Had jij iets anders verwacht dan.quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:08 schreef dagdag het volgende:
kut heh heb je discussie verloren en reageer je alleen op users die met je eens zijn
Laat maar zien dan, "baas"quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:58 schreef minq het volgende:
TS: er zijn ook hele toffe, fris uitziende bandshirts. Niet alleen heavy/death/crap metal bands hebben shirts, you know.
Idioot.
"is eens wat anders"? Je irriteert me mateloos knul.quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:07 schreef damsco het volgende:
Ik ben benieuwd, is eens wat anders dan geflame.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |