Welkom baasquote:
Vast wel ja. Maar als je toch wacht zou je dan ook nog even op mijn vorige reactie willen reageren? O grote metalbashert.quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:52 schreef damsco het volgende:
[..]
Welkom baas![]()
![]()
![]()
![]()
De kakkerlakken zijn op dit moment weg, maar ze komen vast wel terug
quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:52 schreef damsco het volgende:
[..]
Welkom baas![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:55 schreef -skippybal- het volgende:
Wat, whut, WAAT??!! Een topic dat weer eens een battle is geworden tussen de 'altootjes' en de 'normale' () mensch zónder tig linkjes naar YouTube van veelal kutmuziek
We hebben het nu over shirts. Geen muziek, slechts randverschijnselen jwtz.quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:55 schreef -skippybal- het volgende:
Wat, whut, WAAT??!! Een topic dat weer eens een battle is geworden tussen de 'altootjes' en de 'normale' () mensch zónder tig linkjes naar YouTube van veelal kutmuziek
Ik zou niet weten wie of wat 'de normale mens' is. En al helemaal niet op FOK!quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:57 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]Normaal? Bekrompen metroseksuele kneuzen bedole je
Jah, en waar loopt dat meestal op uit? Vooral met bepaalde users die zich ook in dit topic weer gigantisch druk maken om niks.quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:58 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
We hebben het nu over shirts. Geen muziek, slechts randverschijnselen jwtz.
Sorry, maar heb je dan zelf niet door hoe volkomen belachelijk je jezelf nu aan het maken bent? Ik beoordeel je niet op grond van je uiterlijk of je manier van kleden noch op persoonlijke verzorging of hygiene. Ik beoordeel je op grond van de geciteerde uitlatingen die je toch echt zelf gedaan hebt. Bij 1 ervan vond je het zelfs nodig copyright te vermelden; eerder dan die tekst kopieren zou ik me er diep voor schamen, plaatsvervangend ja.quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:10 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]![]()
Iemand beoordelen op zijn leeftijd![]()
Beoordeel jij altijd mensen op uiterlijke kenmerken en stijl ?
Zo ja,
dan ben je net zo sociaal incapabel als Damsco
Beats tv anytime.quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:59 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Jah, en waar loopt dat meestal op uit? Vooral met bepaalde users die zich ook in dit topic weer gigantisch druk maken om niks.
Of we draaien het even om, ik weet dat inlevingsvermogen niet je sterkste ding is, maar kom eens gerust onder je steen vandaan en realiseer dat niet iedereen hetzelfde is.quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:35 schreef Crane het volgende:
[..]
Nee, gewoon terecht. Doe gewoon normaal.
[..]
[..]
Nee hoor, die vrienden hebben dan gewoon gelijk dat ze me hard uitlachen. Zou andersom ook zo zijn.Dat jij nou uberhaupt geen vrienden hebt...
My thoughts exactly. Ik heb het ooit geprobeerd op een normale manier met hem erover te hebben, dat faalde helaas gigantisch. Hij verkeerd simpelweg niet in de positie om dergelijke uitspraken te doen. Net als de spookrijder op de snelweg die tegen zijn passagier zegt "waarom rijden al die auto's toch op de verkeerde helft van de weg". Hij ziet niet in dat hij juist degene is die hier totaal geen recht van spreken heeft.quote:Op woensdag 10 december 2008 00:00 schreef NotYou het volgende:
[..]
Sorry, maar heb je dan zelf niet door hoe volkomen belachelijk je jezelf nu aan het maken bent? Ik beoordeel je niet op grond van je uiterlijk of je manier van kleden noch op persoonlijke verzorging of hygiene. Ik beoordeel je op grond van de geciteerde uitlatingen die je toch echt zelf gedaan hebt. Bij 1 ervan vond je het zelfs nodig copyright te vermelden; eerder dan die tekst kopieren zou ik me er diep voor schamen, plaatsvervangend ja.![]()
Het is vrij hilarisch dat jij denkt in een positie te verkeren waarin het geoorloofd is anderen voor sociaal incapabel uit te maken. Wat jouw visie op de maatschappij: jouw denkbeeldige tweedeling, de hele "zij accepteren ons niet" monoloog, etaleert is een in alle waarschijnlijkheid vrij meelijwekkende jeugd alsmede een grote mate van sociale armoede.![]()
Waar de meeste anderen de hele "Wij worden door de populaire mainstream kids afgewezen dus vormen we nu ons eigen duistere groepje" fase ontgroeien, ben jij er for some reason in blijven hangen. Schrijf je er trots teksten over in je fotoboek. Teksten die geenszins zouden misstaan op de cu2/hyves/whatever van een 13 a 14-jarige puber.![]()
Jij bevestigt zelf alle negatieve vooroordelen die er over o.a. alto's heersen; dat 't maar losers/rejects zouden zijn die nergens anders bij kunnen horen en dus uit ellende maar een beetje samen optrekken, zichzelf extreem anders profileren en dan het hele verwijten maken naar de 'cool kids'.![]()
En wat doe je vervolgens? Je vermeldt er je copyright bij, alsof iemand die crap zou willen kopieren, alsof er iets slims/cools/leuks staat.![]()
![]()
![]()
Hierom zou ik je graag uitroepen tot:![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Oh en hey, vooral over incestueus seksueel misbruik beginnen, daarmee toon je inderdaad aan hoe 'sociaal capabel' je bent.![]()
Ja kakkerlakken komen altijd terugquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:52 schreef damsco het volgende:
[..]
Welkom baas![]()
![]()
![]()
![]()
Leuk stukjequote:Lappert tekst van NotYou.
Lol, ik wist niet eens dat er richtlijnen waren voor hoe je hoort te denkenquote:Op woensdag 10 december 2008 00:05 schreef damsco het volgende:
[..]
My thoughts exactly. Ik heb het ooit geprobeerd op een normale manier met hem erover te hebben, dat faalde helaas gigantisch. Hij verkeerd simpelweg niet in de positie om dergelijke uitspraken te doen. Net als de spookrijder op de snelweg die tegen zijn passagier zegt "waarom rijden al die auto's toch op de verkeerde helft van de weg". Hij ziet niet in dat hij juist degene is die hier totaal geen recht van spreken heeft.
Dat denk ik niet.quote:Op woensdag 10 december 2008 00:02 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Of we draaien het even om, ik weet dat inlevingsvermogen niet je sterkste ding is, maar kom eens gerust onder je steen vandaan en realiseer dat niet iedereen hetzelfde is.
Gast, stap eens je deur uit en merk dat 90 % van de mensen mijn denkbeelden deelt wat betreft depressieve metal-mongolen.quote:Het is hooguit krampachtig om te denken dat iedereen jouw denkbeelden deelt.
Doe jezelf een plezier en ga ook eens met een alto om ipv de standaard cliches op te trommelen.
Het is gewoon angst voor het onbekende
quote:Kun je die zelfreflectie overigens even achterwege laten, dit is een serieuze discussie
Neen. Wat denk je zelf, dat ik behoefte heb in een meeting?quote:Op woensdag 10 december 2008 00:11 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Lol, ik wist niet eens dat er richtlijnen waren voor hoe je hoort te denken![]()
Noorsbloed kan dan wel gigantisch overdrijven maar degene die 24/7 poep praat ben jij.
En reageer eens op mijn 1e post ventje.
Kaps eens met dat 'anders' en 'niet iedereen denkt als jij'-gelul.quote:Op woensdag 10 december 2008 00:11 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Lol, ik wist niet eens dat er richtlijnen waren voor hoe je hoort te denken![]()
Noorsbloed kan dan wel gigantisch overdrijven maar degene die 24/7 poep praat ben jij.
En reageer eens op mijn 1e post ventje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |