Geen idee wat 'the strokes' zijn/is, maar ook deze valt nog mee.quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:06 schreef Radioheader het volgende:
Ik draag mn bandshirt eigenlijk alleen als ik naar een concert ga of gewoon chillen. Al die metal-shirts met doodshoofden en omgekeerde kruizen hoeft van mij niet zo, maargoed ieder z'n smaak.
Mijn bandshirt [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:10 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Poll: Was deze reactie voorspelbaarJa Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Jouw posts zijn net zo voorspelbaar.quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:10 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Poll: Was deze reactie voorspelbaarJa Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:12 schreef Crane het volgende:
[..]
Hebben we onze lelijke kneus ook weer.
Klopt, maar als jij er niet bent doe ik normaal.quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:11 schreef Crane het volgende:
[..]
Jouw posts zijn net zo voorspelbaar.
Triest, je kijk mij cool zijn want ik ken de Strokes niet, valt een beetje tegenquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:10 schreef Crane het volgende:
[..]
Geen idee wat 'the strokes' zijn/is, maar ook deze valt nog mee.
Noes!!!quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:13 schreef xminator het volgende:
http://poll.dezeserver.nl/vote.cgi?pid=316290&aid=2
klik eens
BOEHOE ik heb respect voor iedereen, behalve als het mij even niet uitkomt BOEHOE ik ben Noorsbloed en doe een dikke huillie huilliequote:Op dinsdag 9 december 2008 23:10 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]![]()
Iemand beoordelen op zijn leeftijd![]()
Beoordeel jij altijd mensen op uiterlijke kenmerken en stijl ?
Zo ja,
dan ben je net zo sociaal incapabel als Damsco
[..]
Neen faler,
ik heb geleerd respect te hebben voor ander mensen en hun smaak ( Tenzij het mensen zoals jij zijn )
Maar gezien het feit dat jij net zo tolerant als Hitler bent, ga ik lekker door met kankeren op jou.
Wat meer dan een paar nare woorden ben je ook niet waard.
Vuige vieze trol
Nee, straks herkennen figuren als jij me ooit ergens een keer en denken m'n vrienden dat ik uberhaupt praat met dergelijke losers.quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:13 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]![]()
Jij hebt niet eens een fobo.
Dus kom eerst daar maar eens mee voordat je anderen gaat beoordelen op hun looks
F.A.L.E.R
quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:16 schreef damsco het volgende:
[..]
BOEHOE ik heb respect voor iedereen, behalve als het mij even niet uitkomt BOEHOE ik ben Noorsbloed en doe een dikke huillie huillie![]()
![]()
!111!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*proest* gast werkelijk, wat maak jij een karikatuur van jezelf![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Boehooooe ik begin te huilen als iemand online zegt ik op zijn hitlist staquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:16 schreef damsco het volgende:
[..]
BOEHOE ik heb respect voor iedereen, behalve als het mij even niet uitkomt BOEHOE ik ben Noorsbloed en doe een dikke huillie huillie![]()
![]()
!111!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*proest* gast werkelijk, wat maak jij een karikatuur van jezelf![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
fail.quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:16 schreef Crane het volgende:
[..]
Nee, straks herkennen figuren als jij me ooit ergens een keer en denken m'n vrienden dat ik uberhaupt praat met dergelijke losers.
Praten noemt hij datquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:16 schreef Crane het volgende:
[..]
Nee, straks herkennen figuren als jij me ooit ergens een keer en denken m'n vrienden dat ik uberhaupt praat met dergelijke losers.
Nee, wat ik wel zie is dat je zo hypocriet als de tering bentquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:17 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]![]()
Ben je bekend met het volgende ?
Ere wie ere toekomt ?
Respect wie respect toekomt ?
Het enigste wat jou komt toevliegen is stront,
Gegooit door honderen mensen
nee JIJ ziet er mooi uitquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:18 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Praten noemt hij dat
Jij kan nog geen normale conversatie houden als je er met je lelijke kop tegen aan liep
Dat jij het concept eer niet begrijpt verbaast mij dan ook werkelijkwaar nietsquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:18 schreef damsco het volgende:
[..]
Nee, wat ik wel zie is dat je zo hypocriet als de tering bent![]()
werkelijk waar, vuig langharig tuig
![]()
![]()
![]()
Ik en mijn verloofde vinden dat inderdaadquote:
Tis Damsco, die ziet alles zwart-wit.quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:20 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
* Darkestrah keek net in Noorsbloed's fobo.
Dat dusquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:20 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
* Darkestrah keek net in Noorsbloed's fobo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |