Ik help je dan wel heel eventjes.quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:28 schreef CasB het volgende:
Ik vind het altijd wel grappig dat de mensen die 'moeilijk' doen over bandshirts zelf in de grootste paupermerken lopen.
Als ik een shirt van Bad Religion aan heb, dan doe ik dat omdat ik de band goed vind. Als jij een shirt van D&G aan hebt, dan doe je dat toch ook omdat je dat merk goed vindt. Of om erbij te horen, natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door M4a1 op 09-12-2008 14:39:04 ]
Daarom gaan we naar rock cafés omdat daar wel goede muziek wordt gedraaidquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:41 schreef damsco het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Kun je beter van die mooie bandshirts aantrekken he![]()
In een gemiddelde club kom je geen eens naar binnen met zulke pauper band shirts gast. Dus grote faal voor jou
Dan ben ik wel heel zelverzekerdquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:05 schreef damsco het volgende:
[..]
Helaas voor jou is deze jongen verre van onzeker. Ik ken mijn kwaliteiten en mijn mindere kanten. Deze vlieger gaat dus niet op, anders zou ik toch ook geen foto van mij online zetten dwaas.
Is dat zwaar, muziek dragen?quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:35 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Daarom gaan we naar rock cafés omdat daar wel goede muziek wordt gedraagd
Could be, maar het is iets anders dan arrogant zijn he.quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:36 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dan ben ik wel heel zelverzekerd
Narcismequote:Op dinsdag 9 december 2008 14:59 schreef damsco het volgende:
[..]
Could be, maar het is iets anders dan arrogant zijn he.
Wedden dat ik overal gewoon binnenkom met m'n metallica shirt aan?quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:41 schreef damsco het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Kun je beter van die mooie bandshirts aantrekken he![]()
In een gemiddelde club kom je geen eens naar binnen met zulke pauper band shirts gast. Dus grote faal voor jou
Het is nog niet te laat man. Je bent nog te reddenquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:16 schreef Silver92 het volgende:
[..]
Wedden dat ik overal gewoon binnenkom met m'n metallica shirt aan?
Alleen veel chickies zal ik niet hosselen
jij niet meer vrees ikquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:18 schreef damsco het volgende:
[..]
Het is nog niet te laat man. Je bent nog te redden
We hebben het niet over shirts van de backstreet boys maar van toffe bandsquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:36 schreef Nikmans het volgende:
Mensen met bandshirts
Ik droeg ze ook, en toen werd ik 15 en was het niet meer stoer.
Precies. Zeker niet elke band is t-shirt waardig. Alleen de vetste bruutste old-school hardste hardocre strakke zieke zware beatdown lompe terror kick-in-your-face metalcore brutal hatecore bands komen in aanmerking.quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:49 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
We hebben het niet over shirts van de backstreet boys maar van toffe bands
quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb een bandshirt van Normaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |