maakt mij het uitquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:12 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Mensen die geilen op merken
Mensen die geilen op bandshirts
EPIC FAIL!!!
Dat zeggen die gotiekjes en skaters en ander achtergesteld volk altijdquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:11 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Mensen enkel op hun uiterlijk beoordelen. Misschien is het innerlijk wel geweldig
Klopt, zulks uitspraken zijn verzonnen door lelijke mensenquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:14 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Dat zeggen die gotiekjes en skaters en ander achtergesteld volk altijd
Tenzij de omschreven figuren hun bandshirts van 't leger des heils of vergelijkbare instelling ontvangen hebben (dit zou wel het ongewassen haar en de lucht die om hen heen hangt verklaren) beoordeelt hij hen nog altijd voornamelijk op hun kledingkeuze (en daarbij hygiene/lichaamsverzorging), mijns inziens net even iets anders.quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:11 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Mensen enkel op hun uiterlijk beoordelen. Waar is het misgegaan in je leven?
Wil je nou echt bij het stelletje spellingspaupers horen die je haten als je niet weet of het een d of een t is?quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:18 schreef NotYou het volgende:
[..]
Tenzij de omschreven figuren hun bandshirts van 't leger des heils of vergelijkbare instelling ontvangen hebben (dit zou wel het ongewassen haar en de lucht die om hen heen hangt verklaren) beoordeelt hij hen nog altijd voornamelijk op hun kledingkeuze (en daarbij hygiene/lichaamsverzorging), mijns inziens net even iets anders. zo denk ik er niet over
Linkquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:12 schreef jagga het volgende:
[..]
Dit kunnen we ook aan jou vragen Damsco.
Wat is er precies misgegaan in je leven, dat jij schijnbaar zulke haat voelt tegen mensen die metal en alle gerelateerde zaken c.q. graag aan de schandpaal nagelt?
Of ben je het mini-relletje van een tijdje terug in de SC vergeten met Bobby-B en mij waar Biogarde ten tonele moest verschijnen om jou te troosten?
Laat het eens met rust
Hinderquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:58 schreef Maringo het volgende:
* Maringo meld zich met Hinder shirt en Rammstein Hoodie en gaat nu weer verder achter de computer zn werk afmaken.
Ik zet mij zelf voor lul omdat ik mijzelf wel verzorg, in tegenstelling tot schooiers zoals jullie? Ach, let it be. Om heel eerlijk te zijn bevestigd het alleen maar mijn mening over metalfanboysquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:14 schreef dagdag het volgende:
[..]
maakt mij het uit
maar lopen zeuren op bandshirts en zelf een foto neerzetten van hem in een dolce gabbana shirt uit taiwan
dan zet je jezelf voor lul
ze probeerden mij een ban aan te smeren, maar toen kregen zij juist een sneer van bioquote:
wie zegt dat ik bandshirts hoefquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:28 schreef damsco het volgende:
[..]
Ik zet mij zelf voor lul omdat ik mijzelf wel verzorg, in tegenstelling tot schooiers zoals jullie? Ach, let it be. Om heel eerlijk te zijn bevestigd het alleen maar mijn mening over metalfanboys
-quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:21 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Wil je nou echt bij het stelletje spellingspaupers horen die je haten als je niet weet of het een d of een t is?
Ja jammer dat ik jou geen ban heb kunnen aannaaienquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:32 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Hij wat ook al te janken dat ik hem had bedreigd... Zie fb...
Hij heeft nogal een obsessie met metalheads / alto's / gothics / etcetera. Nare jeugdervaringen toevallig?quote:
Jaquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hij heeft nogal een obsessie met metalheads / alto's / gothics / etcetera. Nare jeugdervaringen toevallig?
Dat waren niet ik en Bobby-B. Wij waren bezig elk argument wat jij zogenaamd aandroeg de grond in te boren en jouw eens op je plaats te wijzen. Dat iemand anders vond dat het er nogal vijandig aan toe ging en ging huilen bij Bio die zich vervolgens mengde in het gesprek.quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:29 schreef damsco het volgende:
[..]
ze probeerden mij een ban aan te smeren, maar toen kregen zij juist een sneer van bio![]()
![]()
![]()
Zit ook wat in.quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:42 schreef DutchErrorist het volgende:
[ afbeelding ]
50 euro uitgeven aan een D&G (nichtenmerk) t-shirt is geen marteling van de samenleving?
Ook. Maar jullie gingen toe ook huilie huilie doen. Heb btw een weekban erop zitten, dus ik sta niet meer op scherpquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:35 schreef jagga het volgende:
[..]
Dat waren niet ik en Bobby-B. Wij waren bezig elk argument wat jij zogenaamd aandroeg de grond in te boren en jouw eens op je plaats te wijzen. Dat iemand anders vond dat het er nogal vijandig aan toe ging en ging huilen bij Bio die zich vervolgens mengde in het gesprek.
En als ik het mij goed herinner waren niet ik en Bobby die op onze todden kregen maar heeft Bio iets gezegd in de trant van dat juist jij al op scherp stond.
Makkelijk he, iets zo verdraaien dat het jou het beste uitkomt?
Toepasselijke UIquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:38 schreef jagga het volgende:
Ok fair enough.
Bio zei idd dat wij alle moesten kappen met dat gemekker,
Het zoveelste bandshirts topicquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:39 schreef Jenglejack het volgende:
Wat een kanker topic, je bent niet origineel damsco.
Ja inderdaad. Kun je beter van die mooie bandshirts aantrekken hequote:Op dinsdag 9 december 2008 13:39 schreef HSG-BOMBER het volgende:
D&G is trouwens wel vreselijk pauper!
Jij komt uit Zeewoldequote:Op dinsdag 9 december 2008 13:40 schreef dagdag het volgende:
die mr damsco is typisch zo geval
wat in italie met een prada brilletje van 30 euro oploopt
,ineens ziet hij dat iedereen naar hem kijkt en lacht
hij denkt 'dat was een goede aankoop'
maar wacht is zelfs de heren lachen
verrek dat ding is namaak
quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:40 schreef dagdag het volgende:
Slaap je toevallig met het licht aan 's nachts?quote:
Van lang geleden kan niet meer vinden.quote:
Welke kleding heb jij dan? Ben benieuwd wat jij onder smaak verstaat. Zolang het geen band shirts zijn is het zelfs mogelijk dat ik je stijlvol kan noemenquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:40 schreef dagdag het volgende:
Vind je jezelf nou ook niet falen?quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:41 schreef damsco het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Kun je beter van die mooie bandshirts aantrekken he![]()
In een gemiddelde club kom je geen eens naar binnen met zulke pauper band shirts gast. Dus grote faal voor jou
Ik heb zelf toch regelmatig band-shirts gedragen ook als ik uitging dus ik weet niet welke club jij bedoeld maar ik heb er nooit last van gehad?quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:41 schreef damsco het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Kun je beter van die mooie bandshirts aantrekken he![]()
In een gemiddelde club kom je geen eens naar binnen met zulke pauper band shirts gast. Dus grote faal voor jou
Hij bedoeld die clubs waar je de standaard sugababes en superdudes ofwel breezahs vind, waar je enkel naar binnen mag met een D&G shirt vol glittersquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:43 schreef jagga het volgende:
[..]
Ik heb zelf toch regelmatig band-shirts gedragen ook als ik uitging dus ik weet niet welke club jij bedoeld maar ik heb er nooit last van gehad?
in dit topic plaatste ik een winkel genaamd Raffaello Networkquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:42 schreef damsco het volgende:
[..]
Welke kleding heb jij dan? Ben benieuwd wat jij onder smaak verstaat. Zolang het geen band shirts zijn is het zelfs mogelijk dat ik je stijlvol kan noemen
Husky shirtsquote:
oh... Nee daar kwam ik niet zo vaakquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:45 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Hij bedoeld die clubs waar je de standaard sugababes en superdudes ofwel breezahs vind, waar je enkel naar binnen mag met een D&G shirt vol glitters
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |