HAHAHAHhA je zei zwart witquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:21 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Tis Damsco, die ziet alles zwart-wit.
OMG MIJN FOBO !quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:24 schreef damsco het volgende:
[..]
HAHAHAHhA je zei zwart wit
[ afbeelding ]
Vampirefreaks?quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:24 schreef damsco het volgende:
[..]
HAHAHAHhA je zei zwart wit
[ afbeelding ]
Laten we ze neerslaan, net als insecten die je lastigvallenquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:23 schreef Crane het volgende:
[..]
DamscoHet stinkt hier naar metalnerds.
Neen dat heeft hij niet.quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:25 schreef Crane het volgende:
[..]
Vampirefreaks?![]()
![]()
![]()
![]()
dit heb je er zelf bij gepaint toch?
Ik reken ze tot de kakkerlakken, die blijven steeds terugkomen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:25 schreef damsco het volgende:
[..]
Laten we ze neerslaan, net als insecten die je lastigvallen
Pestkop die je er bent!quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:25 schreef damsco het volgende:
[..]
Whehe, Hey ik ben blij dat niet iedereen hetzelfde is, maar toch ga ik een lekker partij kankeren op mensen die bandshirts dragen. Hypocrisiequote:
haha jij bent bang voor het oordeel van je vrienden, onzekere kutquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:16 schreef Crane het volgende:
[..]
Nee, straks herkennen figuren als jij me ooit ergens een keer en denken m'n vrienden dat ik uberhaupt praat met dergelijke losers.
Ooooh die had ik al gezegd!quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:31 schreef Syb-rund. het volgende:
Whehe, Hey ik ben blij dat niet iedereen hetzelfde is, maar toch ga ik een lekker partij kankeren op mensen die bandshirts dragen. Hypocrisie
DOEN! Je kan wel beginnen bij het Isis concert in Utrecht aankomende donderdagquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:25 schreef damsco het volgende:
[..]
Ook daar moet het woord verkondigd wordenquote:
Nee, terecht die kritiek. Doe gewoon normaal.quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:31 schreef Syb-rund. het volgende:
Crane.. en damsco sorry, maar jullie zijn gewoon sneu.
[..]
Whehe, Hey ik ben blij dat niet iedereen hetzelfde is, maar toch ga ik een lekker partij kankeren op mensen die bandshirts dragen. Hypocrisie
Nee hoor, die vrienden hebben dan gewoon gelijk dat ze me hard uitlachen. Zou andersom ook zo zijn.quote:haha jij bent bang voor het oordeel van je vrienden, onzekere kut
Sigur Rosquote:Op dinsdag 9 december 2008 20:31 schreef Darkestrah het volgende:
Terechte klacht, alleen heb ikzelf ook een bandshirt. Niks schreeuwerigs ofzo, gekocht bij het concert.:
[ afbeelding ]
Ga je straks op mn kerst avatar stemmen?quote:
Je mist een baardquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:38 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ga je straks op mn kerst avatar stemmen?
Waar?quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:38 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ga je straks op mn kerst avatar stemmen?
Die deelden ze zaterdag helaas niet uitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |