quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:42 schreef Harajuku. het volgende:
Nou, ik stem mooi nog niet
Wat is er nu, alleen de Estland Tallinn hint?
Weer iets spannends als internationaal zeerecht?quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:50 schreef Ladidadida het volgende:
Ha. Ik ga hints zoeken en daarna studeren
Stank --> metalmannen zei iemand?quote:Ook de maffia was er weer klaar voor, de klok sloeg 11 uur, 3 mannen in zwarte pakken slopen langzaam naar het een afgelegen huis. Gelukkig regende het een beetje want de stank van de drie ongewassen mannen was ondragelijk. SiestaGuru(spelleider) zat intussen rustig een documentaire te kijken over Estland. Na afloop kroop de zielige sukkelaar snel in bed.
De drie mannen stonden voor de deur die Siesta vergeten was dicht te doen, ze luisterden nog even naar het geluid van de bomen in de wind, en slopen naar binnen. Zonder twijfel staken ze 3 messen in deze arme jongeman, langzaam voelden ze zijn aura verdwijnen, en ze verdwenen in de nacht.
Nee vandaag over de rechterlijke machtquote:Op dinsdag 9 december 2008 09:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Weer iets spannends als internationaal zeerecht?
quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:57 schreef Syb-rund. het volgende:
luisterden nog even naar het geluid van de bomen in de wind -> klvt bleck metal verwijzing!1 -> susi en Dummi Borgir, domme burger whatever!
3 messen -> Snijden -> Gothics -> metal
zozo!1 Susi toch
##unvote susi
quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:01 schreef Ladidadida het volgende:
Stank --> CaLeX veel sporten, sporters stinken
Estland -->
geluid van bomen en wind --> CaLeX iets over bomen in fobo
3 -->
Als er toch boompje staat, kan dat als hint gebruikt worden, hoe jij het ook bedoeld hebtquote:Op dinsdag 9 december 2008 10:03 schreef CaLeX het volgende:
[..]Sporters stinken
en boompje leggen is (gewoon) klaverjassen, heeft dus niets met bomen te maken.
Dus je komt met hints naar susi, maar unvote???? Maffia/wolfradar slaat op hol, heeeeeeeeelp!quote:
Maar kan niks vinden met Estland en dat is (lijkt mij) de belangrijkste hint.quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:03 schreef timmmmm het volgende:
Die van ladi naar calex vind ik al ietsje beter
Maar zei Siesta niet dat er 1 of 2 hints naar elke slechterik stond?quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:06 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Maar kan niks vinden met Estland en dat is (lijkt mij) de belangrijkste hint.
Dat is ook weer waar, maar er zijn er 3 per groep natuurlijk. En een hint als '88' kan praktisch op iedereen slaanquote:Op dinsdag 9 december 2008 10:06 schreef Syb-rund. het volgende:
Oh en schatjes, in elk stukje staan hints in van iedere persoon die dus bij de mobs en weerwolfjes horen, dus ik verwacht niet dat je meer dan 1 hint over calex zou horen te vinden, als hij uberhaupt al mob is
Het Fok!maffiaspel #55 Nog geen wolkje aan de lucht.quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:08 schreef Harajuku. het volgende:
Komt die nacht nog in de OP
Dus Susi en Silver_Shark?quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar zei Siesta niet dat er 1 of 2 hints naar elke slechterik stond?
Er staan op zn minst 2 hints per persoon in.quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:06 schreef Syb-rund. het volgende:
Oh en schatjes, in elk stukje staan hints in van iedere persoon die dus bij de mobs en weerwolfjes horen, dus ik verwacht niet dat je meer dan 1 hint over calex zou horen te vinden, als hij uberhaupt al mob is
Ah dank je, ik had al geen idee hoe dat gedaan moest worden.quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:08 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Het Fok!maffiaspel #55 Nog geen wolkje aan de lucht.
oeh er zijn dus meer hintsquote:Op dinsdag 9 december 2008 10:09 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Er staan op zn minst 2 hints per persoon in.
Gewoon:quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:12 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Ah dank je, ik had al geen idee hoe dat gedaan moest worden.
En eventueel dat aura nog..quote:Ook de maffia was er weer klaar voor, de klok sloeg 11 uur, 3 mannen in zwarte pakken slopen langzaam naar het een afgelegen huis. Gelukkig regende het een beetje want de stank van de drie ongewassen mannen was ondragelijk. SiestaGuru(spelleider) zat intussen rustig een documentaire te kijken over Estland. Na afloop kroop de zielige sukkelaar snel in bed.
De drie mannen stonden voor de deur die Siesta vergeten was dicht te doen, ze luisterden nog even naar het geluid van de bomen in de wind, en slopen naar binnen. Zonder twijfel staken ze 3 messen in deze arme jongeman, langzaam voelden ze zijn aura verdwijnen, en ze verdwenen in de nacht.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:15 schreef Syb-rund. het volgende:
Ik ben al 4 dagen aan het downen
quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:15 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Susi heeft het verdoezeld, die mob!
Ja dat gedeelte begrijp ik welquote:Op dinsdag 9 december 2008 10:13 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Gewoon:
[url
dan de link!
]
en dan iets van: Nacht 1
en dan
[/url]
Oh je klikt op de datum van de post en dan komt er de link naar die post te staanquote:Op dinsdag 9 december 2008 10:19 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Ja dat gedeelte begrijp ik welDie link naar een post, dat was het probleem, een link naar een topic daar draai ik men hand niet voor om
quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:21 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Oh je klikt op de datum van de post en dan komt er de link naar die post te staan
Vanwaar die fixatie op de mafia LAdi?quote:De roedel was er klaar voor. Ze waren nieuw in Fok!Town, dat tot voor kort alleen werd lastig gevallen door een bende maffiosi en ze waren bloeddorstig. Onverschrokken baanden ze zich een weg door het bos en langs de boerderijen tot ze bij Fok!town waren aangekomen. Gek van honger renden ze naar huis nummer achtentachtig in de hoofdstraat, waar de bewoonster stond te koken. Luidruchtig zingend over de verloren liefde gooide ze nog een scheut sherry over de filetlapjes. Ze wist niet dat ze al snel zelf het hoofdgerecht zou zijn, of misschien wel slechts het voorafje. Want op dat moment sprong één van de wolven met een enorme sprong op haar rug. De andere wolven volgden al snel. En terwijl er van haar filetlapjes niets meer overbleef dan een verkoold hoopje en een hevig gepiep de keuken vulde, was het met Puntenslijpsel (Spelleider) definitief klaar.
Ik los hints op dus ik ben mob?quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:31 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Vanwaar die fixatie op de mafia LAdi?
[ afbeelding ]
@susi;
Kon eerst geen hints vinden tegen iemand en nu ineens een paar vage.
Zwarte pakken: Tim & Isdatzo hebben een zwart pak in hun icoon.
Ik kan wel blijven weerleggen, maar jullie zien toch alleen wat jullie willen zien
OMFGWTFenz :S ik kom ook MET een hint, met 3 zelfs.quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:34 schreef timmmmm het volgende:
Haha, ja hoor, calex, iemand lost de hints op, en is meteen "verdacht"
Mijn stem heb je nu dubbel en dwars verdiend
Oh. Nou, nog best wel leuk gevonden moet ik zeggen. Maar ben geen mobquote:Op dinsdag 9 december 2008 10:37 schreef CaLeX het volgende:
ik zal wel ff verduidelijker:
Aanval +5 kuddo's
lees ff wat er in het plaatje staat
Ja ik ook, maar ik vertrouw het niet omdat jij ze hebt gevondenquote:Op dinsdag 9 december 2008 10:38 schreef Susi het volgende:
Lekker makkelijk. Ben gisteren niet langer dan 5 min online geweest.
Doe ik eens wat nuttigs, krijg je dit.
En die naar Silver_Shark vind ik toch iig heeeeel duidelijk.
het stukje gaat dan ook over de weerwolven :pquote:Op dinsdag 9 december 2008 10:38 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Oh. Nou, nog best wel leuk gevonden moet ik zeggen. Maar ben geen mob
quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:51 schreef DuTank het volgende:
Mobiele tvp, zijn er al verkiezingen? Anders stel ik mezelf ter kandidaat. Kus!
Was ik alquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Syb-rund. op 09-12-2008 11:23:38 ]fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
Blaat. Tja, het is logisch om dat te denken (zou ik ook doen), maar ten eerste kan ik je garanderen dat ik dat niet ben (niet goed, geld terug). Verder is dat slechts één hint, kijk eens naar het lijstje van Hara & die hints naar SilverSharkquote:Op dinsdag 9 december 2008 11:15 schreef Sheepcidus het volgende:
Ik woon niet op een boerderij, maar schaapjes wel.
Maar die Estland hint kan eigenlijk alleen op jou slaan. Dus volgens mij ben je geen dorp.
Het weerwolf stukje heeft maffia hints en vice versa?quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:27 schreef Syb-rund. het volgende:
Re: De hints
23:16u door SiestaGuru
En door elkaar gemixed trouwens, het hoeft niet op volgorde te staan.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:01 schreef Susi het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)s_na_14_maanden.html
Ik moest huilen
Edit: even gejat uit F&F
Daarmee bedoelde siesta denk ik dat het niet zo is dat in het maffia stukje eerst 2 hints naar de een staan, dan twee hints naar de andere. Ik moet haast wel dat het ene stukje over de ene groep gaat, en het tweede over de anderequote:Op dinsdag 9 december 2008 11:29 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Het weerwolf stukje heeft maffia hints en vice versa?
Nee dat niet, maar per groeperinging worden de hints door elkaar gemixed, dus maffia stuk zo er zo uit kunnen zien:quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:29 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Ja hoe weet je dat!?quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:29 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
Zozo, jij ook al wakker?quote:
ja kut, nieuwe regels enzoquote:Op dinsdag 9 december 2008 10:57 schreef CaLeX het volgende: [..]ik moest lachen Volgens mij klopt tie zo Tim, dacht dat ladi gevote had, maar die kan ik niet terug vinden. en ik zit in vergadering
![]()
Ik zat ook nog te denken, filet.. Dat moet kip zijn. Maar ik vond nergens kipquote:Op dinsdag 9 december 2008 11:36 schreef PrincePolly het volgende:
OK Hier gaan we weer:
STOPSTOPSTOPSTOPSTOPSTOPSTOPSTOPSTOPSTOPSTOPSTOPSTOPSTOP
######################################### UNVOTE Susi###########
New evidence:
[ afbeelding ]
Filetlapjes en scheutje sherry is zo obvious nu.
## Ladidaiaiai
Wham bam, thank you mam.
SilverShark (2) Susi, Ladidadida
Susi (2) SG, Lek,
Calex (1) timmmmm
Ladiaiiaida (1) PP
EINDEBERICHTEINDEBERICHTEINDEBERICHTEINDEBERICHTEINDEBERICHTEINDEBER
Ik dacht dat je zo zeker wist dat ik rechercheur was? Je maakt jezelf verdacht nu, eerst me lopen PM-en dat je m'n rol weet en daarna me verdacht maken in het topic?quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:36 schreef PrincePolly het volgende:
OK Hier gaan we weer:
New evidence:
[ afbeelding ]
## Ladidaiaiai
Wham bam, thank you mam.
Susi (2) SG, Lek,
Calex (1) timmmmm
Ladiaiiaida (1) PP
quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:45 schreef Ladidadida het volgende:
SilverShark (3) Susi, Ladidadida, timmmmm
Susi (2) SG, Lek,
Calex (1) timmmmm
Ladiaiiaida (2) PP, Hara
Hoeft natuurlijk niet, een kan weerwolf zijn, en volgens mij kwam susi met alle hints tegen de SSerquote:Op dinsdag 9 december 2008 11:45 schreef Harajuku. het volgende:
Dus als Ladidadida dorp is, is SS mafia
Als Ladidaidaiiad mafia is, is SS dorp.
HMMMM
Ik bèn dorp, ik zweer het. PP heeft me de hele ochtend lopen PM-en dat hij mijn (dorps)rol wist, en nu ineens ben ik mob!quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:45 schreef Harajuku. het volgende:
Dus als Ladidadida dorp is, is SS mafia
Als Ladidaidaiiad mafia is, is SS dorp.
HMMMM
Je hebt het wel over onze lieve ppquote:Op dinsdag 9 december 2008 11:47 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik bèn dorp, ik zweer het. PP heeft me de hele ochtend lopen PM-en dat hij mijn (dorps)rol wist, en nu ineens ben ik mob!
Eigen schuld. Had je maar gelijk moeten zeggen dat het waar was wat ik zei en niet steeds zo ontkennend. Dan ga ik twijfelen en speuren en kom ik op Sherry en Kipfilet uit. Te laat. Eigen schuld.quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:47 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik bèn dorp, ik zweer het. PP heeft me de hele ochtend lopen PM-en dat hij mijn (dorps)rol wist, en nu ineens ben ik mob!
Ik ga niet bekennen een rol te hebben die ik niet hebquote:Op dinsdag 9 december 2008 11:51 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Eigen schuld. Had je maar gelijk moeten zeggen dat het waar was wat ik zei en niet steeds zo ontkennend. Dan ga ik twijfelen en speuren en kom ik op Sherry en Kipfilet uit. Te laat. Eigen schuld.
Je hebt zelf anders ook gepost in een topic met "kip"... maarja, dan "kippenvel"...quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:36 schreef PrincePolly het volgende:
OK Hier gaan we weer:
New evidence:
[ afbeelding ]
## Ladidaiaiai
Wham bam, thank you mam.
Susi (2) SG, Lek,
Calex (1) timmmmm
Ladiaiiaida (1) PP
quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:56 schreef ZxOrD het volgende:
[..]
Je hebt zelf anders ook gepost in een topic met "kip"... maarja, dan "kippenvel"...
PP:
topic: Wat eet jij op een gemiddelde doordeweekse dag?
topic: Kippenvelnummers...
topic: [SEX SC] waar altijd wat open staat (de deur stond toch open?)
Dan moet je op mij stemmen als je denkt dat ik mafia benquote:
Ik ga erover nadenken, zou je ook eens moeten doen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:01 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Dan moet je op mij stemmen als je denkt dat ik mafia ben
nee dan denk ik dat je een weerwolf bent en geen maffiaquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:01 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Dan moet je op mij stemmen als je denkt dat ik mafia ben
Kan jij niet zeker wetenquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:03 schreef timmmmm het volgende:
Nee, de hints op SS zijn beter.Ik geloof ook wel dat je het goed bedoelt, PP, ik weet alleen zeker dat je er naast zit.
En waarom zou dat niet kunnen? Ik weet het zeker genoeg om niet op ladi te stemmen, en ook zeker genoeg om mensen aan te sporen dat vooral niet te doen!quote:
Weekenden zijn juist altijd rustiger. Nu ga ik mn mond houden, want ik ben syb na aan het pluizen, die vertrouw ik voor geen meterquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:07 schreef SiestaGuru het volgende:Yay mensen lossen hints op!
Wel verbazingwekkend trouwens dat het op zo een gewone werkdag zo druk is
Ja whatever, ik bedoel gewoon van de verkeerde kant. Zal mij aan mn reet roesten of het mafia of wolf isquote:Op dinsdag 9 december 2008 11:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hoeft natuurlijk niet, een kan weerwolf zijn, en volgens mij kwam susi met alle hints tegen de SSer
Ik werk vandaag niet, dus even wat tijd o mte kijkenquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:07 schreef SiestaGuru het volgende:Yay mensen lossen hints op!
Volgens mij vindt hij alleen hints naar PP. Ik ben degene die ladi aan het beschermen isquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:10 schreef Harajuku. het volgende:
PP en Ladidadida gaan dus ongeveer gelijk. Maar waarom gaat Zxord Ladidadida beschermen, hmmmmmmm?!!?!? Nou?!!?
Zie jij het verband nu pas?quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:07 schreef SiestaGuru het volgende:Yay mensen lossen hints op!
Ja, dat zei ik hierboven nogquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Volgens mij vindt hij alleen hints naar PP. Ik ben degene die ladi aan het beschermen is![]()
Ik bescherm niemand, maar vond PP zo aanvallend dus ben ik even gaan zoeken.quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:10 schreef Harajuku. het volgende:
PP en Ladidadida gaan dus ongeveer gelijk. Maar waarom gaat Zxord Ladidadida beschermen, hmmmmmmm?!!?!? Nou?!!?
Hello captain obviousquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:21 schreef ZxOrD het volgende:
[..]
Ik bescherm niemand, maar vond PP zo aanvallend dus ben ik even gaan zoeken.
Toen kwam ik het volgende tegen:
PP:
topic: [SEX SC] waar altijd wat open staat
SS:
topic: KLB Ik heb een BMW gewonnen !!!11 (+ ¤ 500.000- )
topic: TV [3FM #896] Lijkt op #888
topic: MLN Verdwenen Lekkernijen #2
topic: KLB Elfde van de elfde
Goede sl'squote:Op dinsdag 9 december 2008 12:41 schreef Harajuku. het volgende:
Jezus3 hints naar 10 mensen. Zou bijna helemaal niet stemmen
quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Sies! We krijgen schouderklopjes
quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:37 schreef Ladidadida het volgende:
SilverShark (1) Susi
Susi (3) SG, Lek, Sheep
Ladiaiiaida (3) PP, Hara, Tervland
Etc. (3) timmmmm, Lynda, Ladidadida
Omdat ik Susi wel geloof. Voorlopig.
Zou me niks verbazen eigenlijkquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:10 schreef Susi het volgende:
Susi (3) SG, Lek, Sheep
Ladiaiiaida (4) PP, Hara, Tervland, Susi
Etc. (4) timmmmm, Lynda, Ladidadida, zxord
Susi was boodschappen doen. En eigenlijk ben ik het nog steeds wel met SilverShark eens, maar ik moet mijn hachje redden en naar Ladi zijn gewoon goede speurneuzen bezig geweest
Heeft Trevland nou zijn eigen naam fout gespeld :D ?
Dat zou te mooit zijn geweestquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:10 schreef Susi het volgende:
Susi (3) SG, Lek, Sheep
Susi was boodschappen doen. En eigenlijk ben ik het nog steeds wel met SilverShark eens, maar ik moet mijn hachje redden en naar Ladi zijn gewoon goede speurneuzen bezig geweest
Heeft Trevland nou zijn eigen naam fout gespeld?
Je wilt je maffiamaatje Etcetera veilig stellen?quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:10 schreef Susi het volgende:
Susi (3) SG, Lek, Sheep
Leren jij!quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:16 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Je wilt je maffiamaatje Etcetera veilig stellen?
Niet dat ik zou weten(ik heb mijn eigen nick nog nooit fout gespeld bij mijn weten dus moet je maar ff terug kijken en als het wel zo is dan is dat de eerste keer.)quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:10 schreef Susi het volgende:
Susi (3) SG, Lek, Sheep
Busted Ladiquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:14 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Dat zou te mooit zijn geweest![]()
Maar helaas, het was ladi
Ik doe mee, om diezelfde redenquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:19 schreef Sheepcidus het volgende:
Ik unvote ff, ik begrijp het niet echt nu.
##unvote
Je had nog geen vote staanquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:27 schreef ajf het volgende:
Ik unvote ook even. Moet me even inlezen in alle hints enzo
Sorryquote:
Tja, finland is te ver om daar verandering in te brengen, dus je moet het er maar mee doenquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:25 schreef Susi het volgende:
## unvote
Omdat ik mensen die ik niet ken, nog noot irl heb gesproken, vertrouw
Susi (2) SG, Lek
Ladiaiiaida (2) PP, Trevland
Ik had susi gezegd maar een leer voor de volgende keer. Niet te snel voten.quote:
Welkom op fok!quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:25 schreef Susi het volgende:
## unvote
Omdat ik mensen die ik niet ken, nog noot irl heb gesproken, vertrouw
Susi (2) SG, Lek
Ladiaiiaida (2) PP, Trevland
dat weet ik wel zeker!quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:36 schreef Sheepcidus het volgende:
Susi (2) SG, Lek
Ladiaiiaida (4) PP, Trevland, Hara, Sheep
Ik denk dat etc onschuldig is.
Nu de rest van de hints nog!quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat weet ik wel zeker!
trouwens, wat betreft klokslag 11 in de hints en die elven die naar mij verwijzen: ik vind een tijdstip van inschrijving een stuk overtuigender dan een deel 11 en een 11de maand hoor
Dat hoor je voor het stemmen te doenquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:43 schreef Clesar03 het volgende:
* Clesar03 gaat proberen meer hints te vinden
Je moet je prioriteiten stellen hè.quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:50 schreef -SG- het volgende:
ja tvp lees zodadelijk thuis wel terug nog ff een uur engels volgen.
Jaja, onze docente leest voor uit een boek. Een heel uur lang. wordt dus weer een slaapuurtje.quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:51 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je moet je prioriteiten stellen hè.
Wat lul je slap, ladida stemde op etc toen zij zelf op 3 stond en etc op 2 stemmen. Dus ze hebben beiden om zelfbehoud gestemd.quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:45 schreef timmmmm het volgende:
Helemaal niet! Ik heb ladi nog overgehaald niet op susi te stemmen, wat ze wilde uit zelfbehoud. Lynda's hints zijn gewoon bijzonder goed.
Oi, ik lees deze net terug, een beetje KUT is hij wel. Ik snap hem zelf nauwelijksquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:56 schreef timmmmm het volgende:
Ik lul altijd slap, wat nog niet verneemt dat de meest aannemelijke reden niet atijd juist is
Ik ben dus niet de enige wie krom isquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Oi, ik lees deze net terug, een beetje KUT is hij wel. Ik snap hem zelf nauwelijks
ik moet met dingen komenquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:45 schreef lynda het volgende:
[..]
Nu de rest van de hints nog!
Je komt zelf met niets dus
- PP heeft gepost in Wedden op Sport Deel 1011: Nooit FC Brabant! - de 11quote:Ook de maffia was er weer klaar voor, de klok sloeg 11 uur, 3 mannen in zwarte pakken slopen langzaam naar het een afgelegen huis. Gelukkig regende het een beetje want de stank van de drie ongewassen mannen was ondragelijk. SiestaGuru(spelleider) zat intussen rustig een documentaire te kijken over Estland. Na afloop kroop de zielige sukkelaar snel in bed.
. . .quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:56 schreef timmmmm het volgende:
Ik lul altijd slap, wat nog niet verneemt dat de meest aannemelijke reden niet atijd juist is
Haha wat een lesquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:53 schreef -SG- het volgende:
[..]
Jaja, onze docente leest voor uit een boek. Een heel uur lang. wordt dus weer een slaapuurtje.
ik heb uitgelegd waarom ik PP heb onderzocht, moet je maar beter lezenquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:10 schreef timmmmm het volgende:
Dus je stemt ladi, maar je verdenkt degene die met de hints naar ladi kwam?
Het lijkt me toch dat het of de een of de ander is dan?
Ik zei zelf al dat er helemaal niets van klopte, dubbel negatief en verneemt ipv wegneemt enzo. Had geen zin het te verbeterenquote:
In dit spel is dat juist minder vreemd omdat er maffia en weerwolven zijn.quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:10 schreef timmmmm het volgende:
Dus je stemt ladi, maar je verdenkt degene die met de hints naar ladi kwam?
Het lijkt me toch dat het of de een of de ander is dan?
Jij of PP!quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik heb uitgelegd waarom ik PP heb onderzocht, moet je maar beter lezenen ik zal toch gek zijn om van stem te wijzigen waardoor ik zeker weten het slachtoffer ga worden vandaag
het is goed met je
mmmmmmmmmmmquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:29 schreef SiestaGuru het volgende:
*tromgeroffel**tromgeroffel**tromgeroffel*
De burgemeester van Fok! Town heeft gesproken!! Vandaag zullen de dorpelingen 2 mensen lynchen. Iedere inwoner van Fok! town krijgt 2 stemmen, en je mag deze naar eigen inzicht verdelen onder de deelnemers (2 stemmen op 1 persoon is toegestaan).
De dorpsoudste krijgt ook een tweede stem.
Kortom een dubbele lynch!!
En zonde.quote:
Welke hints?quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:00 schreef Etcetera het volgende:allemaal hints naar PP die keihard genegeerd worden
dit spel is niks veranderd volgens mij
##Ladida
Susi (2) SG, Lek
Ladiaiiaida (7) PP, Trevland, Hara, Sheep, Etc (2), Clesar03
Etc. (7) timmmmm, Lynda, Ladidadida (2), zxord, Clesar03, Lek
ik begin echt te hopen dat PP maffia of weerwolf is
lees mijn post hier Het Fok!maffiaspel #56 Donkere wolken pakken zich samen. nog eens danquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:03 schreef ZxOrD het volgende:
[..]
Welke hints?
Ik kwam niet verder dan:
topic: [SEX SC] waar altijd wat open staat
Of de BM kan blijkbaar ook mafia zijnquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:06 schreef timmmmm het volgende:
Zou de BM de dubbele lynch terug willen nemen? Hij is denk ik een beetje dom
BM is nu een rol, net als mob of ww, dat kan dus niet. Hij moet dus wel aachterlijk zijn... Als ik had geweten wie het was, had ik hem doodgestemd, puur omdat het een mongool isquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Of de BM kan blijkbaar ook mafia zijn
Bwehehehequote:Op dinsdag 9 december 2008 15:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
BM is nu een rol, net als mob of ww, dat kan dus niet. Hij moet dus wel aachterlijk zijn... Als ik had geweten wie het was, had ik hem doodgestemd, puur omdat het een mongool is
Als we mongolen gingen lynchen was jij geen lang leven beschoren.quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
BM is nu een rol, net als mob of ww, dat kan dus niet. Hij moet dus wel aachterlijk zijn... Als ik had geweten wie het was, had ik hem doodgestemd, puur omdat het een mongool is
timmmmm, jij doet wel heel verontwaardigd. Ik begin een beetje het vermoeden te krijgen dat jij onze josti-burgemeester bent.quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:13 schreef timmmmm het volgende:
Waarom kan de dubbele lynch nu niet teruggenomen worden dan? Onzin!
uhuhquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:15 schreef timmmmm het volgende:
Zelfs ik had niet zo dom geweest nu een dubbele lynch in te stellen! En dat wil wat zeggen!
Omdat je dan bijvoorbeeld problemen krijgt met mensen die niet meer online komen na het terugnemen maar wel 2 keer gestemd hebben. Ook geven mensen altijd informatie door een tweede stem te doen, en de burgemeester rol is geen informatie inwinnende rol, die je gewoon iedere dag lukraak kan gebruiken om maar eens te zien waar iedereen op stemt.quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:13 schreef timmmmm het volgende:
Waarom kan de dubbele lynch nu niet teruggenomen worden dan? Onzin!
Dan spreek ik jou na afloop nog wel, als ik eenmaal weet wie de jostiBM wel was, en hem/haar verrot scheldquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:15 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
timmmmm, jij doet wel heel verontwaardigd. Ik begin een beetje het vermoeden te krijgen dat jij onze josti-burgemeester bent.
Dat zei ik nou dus ookquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:21 schreef Ladidadida het volgende:
En ik heb een leuke reet jongens.
Red mijn reet!
Schraal, maar begrijpelijk. de BM heeft een probleem straks....quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:17 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Omdat je dan bijvoorbeeld problemen krijgt met mensen die niet meer online komen na het terugnemen maar wel 2 keer gestemd hebben. Ook geven mensen altijd informatie door een tweede stem te doen, en de burgemeester rol is geen informatie inwinnende rol, die je gewoon iedere dag lukraak kan gebruiken om maar eens te zien waar iedereen op stemt.
ik red liever de mijnequote:Op dinsdag 9 december 2008 15:21 schreef Ladidadida het volgende:
En ik heb een leuke reet jongens.
Red mijn reet!
Foto's ter vergelijking dames, snap dat danquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik red liever de mijne
maar dat gaat 'm niet meer worden geloof ik
Help dan iig PP lynchen, met wiens hints jij overigens zelf kwam.quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik red liever de mijne
maar dat gaat 'm niet meer worden geloof ik
en als jij dan ook eens niet op mij stemt maar op PPquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:32 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Help dan iig PP lynchen, met wiens hints jij overigens zelf kwam.
Red het dorp, red mij!
nu jij nog even van stem wisselenquote:
Bij een dubbele lynch moet je op twee verschillende personen stemmen, je kan niet twee keer op één persoon stemmen. Althans, dat dacht ik.quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:34 schreef Etcetera het volgende:
mezelf kan ik toch al niet meer redden he
##unvote Ladida
##vote PP
Susi (3) SG, Lek, Sheep
Ladiaiiaida (4) PP, Trevland, Sheep, Clesar03
Etc. (7) timmmmm, Lynda, Ladidadida, zxord, Clesar03, Lek, ajf
PrincePolly (4) Ladidadida, timmmmm, Etc (2x)
Check OP my dear friend.quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:36 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Bij een dubbele lynch moet je op twee verschillende personen stemmen, je kan niet twee keer op één persoon stemmen. Althans, dat dacht ik.
vorige keer niet IDZquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:29 schreef SiestaGuru het volgende:
*tromgeroffel**tromgeroffel**tromgeroffel*
De ondergedoken burgemeester van Fok! Town heeft vanuit zijn schuilplaats gesproken!! Vandaag zullen de dorpelingen 2 mensen lynchen. Iedere inwoner van Fok! town krijgt 2 stemmen, en je mag deze naar eigen inzicht verdelen onder de deelnemers (2 stemmen op 1 persoon is toegestaan).
De dorpsoudste krijgt ook een tweede stem.
Kortom een dubbele lynch!!
Uit de OP:quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:37 schreef timmmmm het volgende:
Je hebt 2 stemmen uit te brengen, op wie maakt toch niet uit?
quote:8. In sommige gevallen kan er een dubbele lynch komen, wanneer dit gebeurd worden er 2 dorpelingen gelyncht, en iedere inwoner van het dorp krijgt 2 stemmen (je mag 2 keer op 1 persoon stemmen).
Och ja. Hoe wij hier gezeteld zijn op onze hoge tronen, en neerkijken op het woeden der gehele wereld. Kijkend in een ieders harten, wetende het verschil tussen goed en kwaad in deze verloren wereld die het Fok! Maffiaspel heet.quote:
Ik wil terug naar die onschuldigheidquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:40 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Och ja. Hoe wij hier gezeteld zijn op onze hoge tronen, en neerkijken op het woeden der gehele wereld. Kijkend in een ieders harten, wetende het verschil tussen goed en kwaad in deze verloren wereld die het Fok! Maffiaspel heet.
Hoe kan je nou weten dat ze beiden dorp zijn? Zijn het soms je maffiamaatjes?quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:40 schreef timmmmm het volgende:
Susi (3) SG, Lek, Sheep
Etc. (5) , Lynda, zxord, Clesar03, Lek, ajf
PrincePolly (5) Ladidadida (2), timmmmm, Etc (2x)
Sheep (1) timmmmm
Je hebt me overtuigd, etc.
Vooralsnog 1 stem op sheep, als PP straks zeker gepakt wordt, wissel ik naar een dubbele.
Waarom Sheep? van zowel susi als ladi geloof ik dat ze dorp zijn, en toch stemt hij op allebei, dat vind ik zeer verdacht. Verder wil ik 2 dorp redden, en zo is de beste manier
Je haalt me de woorden uit de mondquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:40 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Och ja. Hoe wij hier gezeteld zijn op onze hoge tronen, en neerkijken op het woeden der gehele wereld. Kijkend in een ieders harten, wetende het verschil tussen goed en kwaad in deze verloren wereld die het Fok! Maffiaspel heet.
![]()
Nee, als ze mijn maffiamaatjes zouden zijn, zou ik juist zeker weten dat ze géén dorp zijnquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:43 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Hoe kan je nou weten dat ze beiden dorp zijn? Zijn het soms je maffiamaatjes?
Kopieer eens het goede lijstje...quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:40 schreef timmmmm het volgende:
Susi (3) SG, Lek, Sheep
Etc. (5) , Lynda, zxord, Clesar03, Lek, ajf
PrincePolly (5) Ladidadida (2), timmmmm, Etc (2x)
Sheep (1) timmmmm
Je hebt me overtuigd, etc.
Vooralsnog 1 stem op sheep, als PP straks zeker gepakt wordt, wissel ik naar een dubbele.
Waarom Sheep? van zowel susi als ladi geloof ik dat ze dorp zijn, en toch stemt hij op allebei, dat vind ik zeer verdacht. Verder wil ik 2 dorp redden, en zo is de beste manier
Je hebt nog steeds niet mijn vraag beantwoord waarom zijn zij dorp? Hoe kan je dat in godsnaam weten? Zelfs een rechercheur of waarzegger weet alleen dat iemand geen maffia of wolf is niet beiden.quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, als ze mijn maffiamaatjes zouden zijn, zou ik juist zeker weten dat ze géén dorp zijn
Ik ben ook nooit overtuigt van mijn eigen gelijk, of kom ik voor anderen op, zo ongebruikelijk, die koppigheid bij mij. Dan moet ik inderdaad wel maffia zijn. Goed geredeneerd!
Schitterend, ik moet mijn mening baseren op hints, maar tegelijkertijd ben ik verdacht om jouw mening over mijn meningquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:46 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Kopieer eens het goede lijstje...
Wat een onzin hier van jou timmmm. Ga eens je mening baseren op hints. Je maakt jezelf verdacht, en daarmee ook Ladi en Etc.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:42 schreef Lekiamh het volgende:
Heeft iemand de hint richting Susi al weerlegd dan?
Ze is de enige op wie die hint kan slaan...
(Estland => gepost in topi 'Talinn')
Jij bent de enige die beweert dat er mensen dorp zijn. Iedereen kan maffia/wolf zijn dus ook Ladida en Susi.quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Schitterend, ik moet mijn mening baseren op hints, maar tegelijkertijd ben ik verdacht om jouw mening over mijn mening
Een hoop gezeik en gelul over en weer, waar er niet in wordt gegaan op hitns.quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:49 schreef -SG- het volgende:
Kan iemand mij een samenvatting geven van dit topic?
Waarom baseer je je stem daarop?quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:55 schreef timmmmm het volgende:
Ik gelooooooooof dat susi en ladi dorp zijn. Ik zeg nergens dat het zo moet zijn.
Wat is jouw verklaring aangaande de hints Estland => 'Talinn' = Susi?quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:55 schreef timmmmm het volgende:
Ik gelooooooooof dat susi en ladi dorp zijn. Ik zeg nergens dat het zo moet zijn.
Misschien dat het tè makkelijk zou zijn? Zeker als men zegt moeilijke hints te zullen maken.quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:59 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Wat is jouw verklaring aangaande de hints Estland => 'Talinn' = Susi?
Ja ze kunnen jou natuurlijk nooit overtreffen kwa moeilijke hintsquote:Op dinsdag 9 december 2008 16:03 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Misschien dat het tè makkelijk zou zijn? Zeker als men zegt moeilijke hints te zullen maken.
Timmmm kan zelf wel antwoorden hea?quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:03 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Misschien dat het tè makkelijk zou zijn? Zeker als men zegt moeilijke hints te zullen maken.
Nee, maar ik probeer die Estland-hint te ontrafelen want ik zit er zelf ook nog mee te stoeienquote:Op dinsdag 9 december 2008 16:12 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Timmmm kan zelf wel antwoorden hea?
Of moet je hem beschermen??
Ja hoe duidelijk wil je het hebben! Soms moet je niet verder zoeken!quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:13 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Nee, maar ik probeer die Estland-hint te ontrafelen want ik zit er zelf ook nog mee te stoeien
Mooi. Dan heb ik hier de hints tegen jou nog eens op een rijtje...quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:13 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Nee, maar ik probeer die Estland-hint te ontrafelen want ik zit er zelf ook nog mee te stoeien
Wel als ze zeggen dat ze geen duidelijke hints doen, maar hele moeilijkequote:Op dinsdag 9 december 2008 16:16 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja hoe duidelijk wil je het hebben! Soms moet je niet verder zoeken!
quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:09 schreef Isdatzo het volgende:
Susi
Calex
Silvershark
Etcetera
Princepolly
Sheepcidus
Dat zijn de personen op wie timmmmm vandaag gestemd heeft.
Het lijkt me duidelijk (voor zover het dat nog niet was) dat we timmmmm niet serieus kunnen nemen.
Stem dan gewoon nietquote:Op dinsdag 9 december 2008 16:20 schreef Trevland het volgende:
Ik denk dat ik mijn 2de stem door de koffie manager laat raden(wel tussen de verdachten) want ik zie door de hints de schuldige niet meer.
De sl's kunnen zo weer een nieuwe topic openen(2de van vandaag)
Ik denk dat hij een beetje aandachts tekort heeftquote:Op dinsdag 9 december 2008 16:21 schreef timmmmm het volgende:
Isdatzo, het lijkt wel of je me niet aardig vindt!![]()
Hoe komt dat zo, wil je er misschien over praten?
uuhm stick to the pointquote:Op dinsdag 9 december 2008 16:21 schreef timmmmm het volgende:
Isdatzo, het lijkt wel of je me niet aardig vindt!![]()
Hoe komt dat zo, wil je er misschien over praten?
Ik snap het allemaal niet meerquote:Op dinsdag 9 december 2008 16:23 schreef CaLeX het volgende:
[..]
uuhm stick to the point
je waait een beetje met alle winden mee vandaag, hoe komt dat?
Wil je er misschien over praten??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |