quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:21 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Oh je klikt op de datum van de post en dan komt er de link naar die post te staan
Vanwaar die fixatie op de mafia LAdi?quote:De roedel was er klaar voor. Ze waren nieuw in Fok!Town, dat tot voor kort alleen werd lastig gevallen door een bende maffiosi en ze waren bloeddorstig. Onverschrokken baanden ze zich een weg door het bos en langs de boerderijen tot ze bij Fok!town waren aangekomen. Gek van honger renden ze naar huis nummer achtentachtig in de hoofdstraat, waar de bewoonster stond te koken. Luidruchtig zingend over de verloren liefde gooide ze nog een scheut sherry over de filetlapjes. Ze wist niet dat ze al snel zelf het hoofdgerecht zou zijn, of misschien wel slechts het voorafje. Want op dat moment sprong één van de wolven met een enorme sprong op haar rug. De andere wolven volgden al snel. En terwijl er van haar filetlapjes niets meer overbleef dan een verkoold hoopje en een hevig gepiep de keuken vulde, was het met Puntenslijpsel (Spelleider) definitief klaar.
Ik los hints op dus ik ben mob?quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:31 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Vanwaar die fixatie op de mafia LAdi?
[ afbeelding ]
@susi;
Kon eerst geen hints vinden tegen iemand en nu ineens een paar vage.
Zwarte pakken: Tim & Isdatzo hebben een zwart pak in hun icoon.
Ik kan wel blijven weerleggen, maar jullie zien toch alleen wat jullie willen zien
OMFGWTFenz :S ik kom ook MET een hint, met 3 zelfs.quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:34 schreef timmmmm het volgende:
Haha, ja hoor, calex, iemand lost de hints op, en is meteen "verdacht"
Mijn stem heb je nu dubbel en dwars verdiend
Oh. Nou, nog best wel leuk gevonden moet ik zeggen. Maar ben geen mobquote:Op dinsdag 9 december 2008 10:37 schreef CaLeX het volgende:
ik zal wel ff verduidelijker:
Aanval +5 kuddo's
lees ff wat er in het plaatje staat
Ja ik ook, maar ik vertrouw het niet omdat jij ze hebt gevondenquote:Op dinsdag 9 december 2008 10:38 schreef Susi het volgende:
Lekker makkelijk. Ben gisteren niet langer dan 5 min online geweest.
Doe ik eens wat nuttigs, krijg je dit.
En die naar Silver_Shark vind ik toch iig heeeeel duidelijk.
het stukje gaat dan ook over de weerwolven :pquote:Op dinsdag 9 december 2008 10:38 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Oh. Nou, nog best wel leuk gevonden moet ik zeggen. Maar ben geen mob
quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:51 schreef DuTank het volgende:
Mobiele tvp, zijn er al verkiezingen? Anders stel ik mezelf ter kandidaat. Kus!
Was ik alquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Syb-rund. op 09-12-2008 11:23:38 ]fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
Blaat. Tja, het is logisch om dat te denken (zou ik ook doen), maar ten eerste kan ik je garanderen dat ik dat niet ben (niet goed, geld terug). Verder is dat slechts één hint, kijk eens naar het lijstje van Hara & die hints naar SilverSharkquote:Op dinsdag 9 december 2008 11:15 schreef Sheepcidus het volgende:
Ik woon niet op een boerderij, maar schaapjes wel.
Maar die Estland hint kan eigenlijk alleen op jou slaan. Dus volgens mij ben je geen dorp.
Het weerwolf stukje heeft maffia hints en vice versa?quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:27 schreef Syb-rund. het volgende:
Re: De hints
23:16u door SiestaGuru
En door elkaar gemixed trouwens, het hoeft niet op volgorde te staan.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:01 schreef Susi het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)s_na_14_maanden.html
Ik moest huilen
Edit: even gejat uit F&F
Daarmee bedoelde siesta denk ik dat het niet zo is dat in het maffia stukje eerst 2 hints naar de een staan, dan twee hints naar de andere. Ik moet haast wel dat het ene stukje over de ene groep gaat, en het tweede over de anderequote:Op dinsdag 9 december 2008 11:29 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Het weerwolf stukje heeft maffia hints en vice versa?
Nee dat niet, maar per groeperinging worden de hints door elkaar gemixed, dus maffia stuk zo er zo uit kunnen zien:quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:29 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Ja hoe weet je dat!?quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:29 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
Zozo, jij ook al wakker?quote:
ja kut, nieuwe regels enzoquote:Op dinsdag 9 december 2008 10:57 schreef CaLeX het volgende: [..]ik moest lachen Volgens mij klopt tie zo Tim, dacht dat ladi gevote had, maar die kan ik niet terug vinden. en ik zit in vergadering
![]()
Ik zat ook nog te denken, filet.. Dat moet kip zijn. Maar ik vond nergens kipquote:Op dinsdag 9 december 2008 11:36 schreef PrincePolly het volgende:
OK Hier gaan we weer:
STOPSTOPSTOPSTOPSTOPSTOPSTOPSTOPSTOPSTOPSTOPSTOPSTOPSTOP
######################################### UNVOTE Susi###########
New evidence:
[ afbeelding ]
Filetlapjes en scheutje sherry is zo obvious nu.
## Ladidaiaiai
Wham bam, thank you mam.
SilverShark (2) Susi, Ladidadida
Susi (2) SG, Lek,
Calex (1) timmmmm
Ladiaiiaida (1) PP
EINDEBERICHTEINDEBERICHTEINDEBERICHTEINDEBERICHTEINDEBERICHTEINDEBER
Ik dacht dat je zo zeker wist dat ik rechercheur was? Je maakt jezelf verdacht nu, eerst me lopen PM-en dat je m'n rol weet en daarna me verdacht maken in het topic?quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:36 schreef PrincePolly het volgende:
OK Hier gaan we weer:
STOPSTOPSTOPSTOPSTOPSTOPSTOPSTOPSTOPSTOPSTOPSTOPSTOPSTOP
######################################### UNVOTE Susi###########
New evidence:
[ afbeelding ]
Filetlapjes en scheutje sherry is zo obvious nu.
## Ladidaiaiai
Wham bam, thank you mam.
SilverShark (2) Susi, Ladidadida
Susi (2) SG, Lek,
Calex (1) timmmmm
Ladiaiiaida (1) PP
EINDEBERICHTEINDEBERICHTEINDEBERICHTEINDEBERICHTEINDEBERICHTEINDEBER
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |