Was ik alquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Syb-rund. op 09-12-2008 11:23:38 ]fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
Blaat. Tja, het is logisch om dat te denken (zou ik ook doen), maar ten eerste kan ik je garanderen dat ik dat niet ben (niet goed, geld terug). Verder is dat slechts één hint, kijk eens naar het lijstje van Hara & die hints naar SilverSharkquote:Op dinsdag 9 december 2008 11:15 schreef Sheepcidus het volgende:
Ik woon niet op een boerderij, maar schaapjes wel.
Maar die Estland hint kan eigenlijk alleen op jou slaan. Dus volgens mij ben je geen dorp.
Het weerwolf stukje heeft maffia hints en vice versa?quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:27 schreef Syb-rund. het volgende:
Re: De hints
23:16u door SiestaGuru
En door elkaar gemixed trouwens, het hoeft niet op volgorde te staan.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:01 schreef Susi het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)s_na_14_maanden.html
Ik moest huilen
Edit: even gejat uit F&F
Daarmee bedoelde siesta denk ik dat het niet zo is dat in het maffia stukje eerst 2 hints naar de een staan, dan twee hints naar de andere. Ik moet haast wel dat het ene stukje over de ene groep gaat, en het tweede over de anderequote:Op dinsdag 9 december 2008 11:29 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Het weerwolf stukje heeft maffia hints en vice versa?
Nee dat niet, maar per groeperinging worden de hints door elkaar gemixed, dus maffia stuk zo er zo uit kunnen zien:quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:29 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Ja hoe weet je dat!?quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:29 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
Zozo, jij ook al wakker?quote:
ja kut, nieuwe regels enzoquote:Op dinsdag 9 december 2008 10:57 schreef CaLeX het volgende: [..]ik moest lachen Volgens mij klopt tie zo Tim, dacht dat ladi gevote had, maar die kan ik niet terug vinden. en ik zit in vergadering
![]()
Ik zat ook nog te denken, filet.. Dat moet kip zijn. Maar ik vond nergens kipquote:Op dinsdag 9 december 2008 11:36 schreef PrincePolly het volgende:
OK Hier gaan we weer:
STOPSTOPSTOPSTOPSTOPSTOPSTOPSTOPSTOPSTOPSTOPSTOPSTOPSTOP
######################################### UNVOTE Susi###########
New evidence:
[ afbeelding ]
Filetlapjes en scheutje sherry is zo obvious nu.
## Ladidaiaiai
Wham bam, thank you mam.
SilverShark (2) Susi, Ladidadida
Susi (2) SG, Lek,
Calex (1) timmmmm
Ladiaiiaida (1) PP
EINDEBERICHTEINDEBERICHTEINDEBERICHTEINDEBERICHTEINDEBERICHTEINDEBER
Ik dacht dat je zo zeker wist dat ik rechercheur was? Je maakt jezelf verdacht nu, eerst me lopen PM-en dat je m'n rol weet en daarna me verdacht maken in het topic?quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:36 schreef PrincePolly het volgende:
OK Hier gaan we weer:
STOPSTOPSTOPSTOPSTOPSTOPSTOPSTOPSTOPSTOPSTOPSTOPSTOPSTOP
######################################### UNVOTE Susi###########
New evidence:
[ afbeelding ]
Filetlapjes en scheutje sherry is zo obvious nu.
## Ladidaiaiai
Wham bam, thank you mam.
SilverShark (2) Susi, Ladidadida
Susi (2) SG, Lek,
Calex (1) timmmmm
Ladiaiiaida (1) PP
EINDEBERICHTEINDEBERICHTEINDEBERICHTEINDEBERICHTEINDEBERICHTEINDEBER
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |