Maar kan niks vinden met Estland en dat is (lijkt mij) de belangrijkste hint.quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:03 schreef timmmmm het volgende:
Die van ladi naar calex vind ik al ietsje beter
Maar zei Siesta niet dat er 1 of 2 hints naar elke slechterik stond?quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:06 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Maar kan niks vinden met Estland en dat is (lijkt mij) de belangrijkste hint.
Dat is ook weer waar, maar er zijn er 3 per groep natuurlijk. En een hint als '88' kan praktisch op iedereen slaanquote:Op dinsdag 9 december 2008 10:06 schreef Syb-rund. het volgende:
Oh en schatjes, in elk stukje staan hints in van iedere persoon die dus bij de mobs en weerwolfjes horen, dus ik verwacht niet dat je meer dan 1 hint over calex zou horen te vinden, als hij uberhaupt al mob is
Het Fok!maffiaspel #55 Nog geen wolkje aan de lucht.quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:08 schreef Harajuku. het volgende:
Komt die nacht nog in de OP
Dus Susi en Silver_Shark?quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar zei Siesta niet dat er 1 of 2 hints naar elke slechterik stond?
Er staan op zn minst 2 hints per persoon in.quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:06 schreef Syb-rund. het volgende:
Oh en schatjes, in elk stukje staan hints in van iedere persoon die dus bij de mobs en weerwolfjes horen, dus ik verwacht niet dat je meer dan 1 hint over calex zou horen te vinden, als hij uberhaupt al mob is
Ah dank je, ik had al geen idee hoe dat gedaan moest worden.quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:08 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Het Fok!maffiaspel #55 Nog geen wolkje aan de lucht.
oeh er zijn dus meer hintsquote:Op dinsdag 9 december 2008 10:09 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Er staan op zn minst 2 hints per persoon in.
Gewoon:quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:12 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Ah dank je, ik had al geen idee hoe dat gedaan moest worden.
En eventueel dat aura nog..quote:Ook de maffia was er weer klaar voor, de klok sloeg 11 uur, 3 mannen in zwarte pakken slopen langzaam naar het een afgelegen huis. Gelukkig regende het een beetje want de stank van de drie ongewassen mannen was ondragelijk. SiestaGuru(spelleider) zat intussen rustig een documentaire te kijken over Estland. Na afloop kroop de zielige sukkelaar snel in bed.
De drie mannen stonden voor de deur die Siesta vergeten was dicht te doen, ze luisterden nog even naar het geluid van de bomen in de wind, en slopen naar binnen. Zonder twijfel staken ze 3 messen in deze arme jongeman, langzaam voelden ze zijn aura verdwijnen, en ze verdwenen in de nacht.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:15 schreef Syb-rund. het volgende:
Ik ben al 4 dagen aan het downen
quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:15 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Susi heeft het verdoezeld, die mob!
Ja dat gedeelte begrijp ik welquote:Op dinsdag 9 december 2008 10:13 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Gewoon:
[url
dan de link!
]
en dan iets van: Nacht 1
en dan
[/url]
Oh je klikt op de datum van de post en dan komt er de link naar die post te staanquote:Op dinsdag 9 december 2008 10:19 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Ja dat gedeelte begrijp ik welDie link naar een post, dat was het probleem, een link naar een topic daar draai ik men hand niet voor om
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |