Nu de rest van de hints nog!quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat weet ik wel zeker!
trouwens, wat betreft klokslag 11 in de hints en die elven die naar mij verwijzen: ik vind een tijdstip van inschrijving een stuk overtuigender dan een deel 11 en een 11de maand hoor
Dat hoor je voor het stemmen te doenquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:43 schreef Clesar03 het volgende:
* Clesar03 gaat proberen meer hints te vinden
Je moet je prioriteiten stellen hè.quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:50 schreef -SG- het volgende:
ja tvp lees zodadelijk thuis wel terug nog ff een uur engels volgen.
Jaja, onze docente leest voor uit een boek. Een heel uur lang. wordt dus weer een slaapuurtje.quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:51 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je moet je prioriteiten stellen hè.
Wat lul je slap, ladida stemde op etc toen zij zelf op 3 stond en etc op 2 stemmen. Dus ze hebben beiden om zelfbehoud gestemd.quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:45 schreef timmmmm het volgende:
Helemaal niet! Ik heb ladi nog overgehaald niet op susi te stemmen, wat ze wilde uit zelfbehoud. Lynda's hints zijn gewoon bijzonder goed.
Oi, ik lees deze net terug, een beetje KUT is hij wel. Ik snap hem zelf nauwelijksquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:56 schreef timmmmm het volgende:
Ik lul altijd slap, wat nog niet verneemt dat de meest aannemelijke reden niet atijd juist is
Ik ben dus niet de enige wie krom isquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Oi, ik lees deze net terug, een beetje KUT is hij wel. Ik snap hem zelf nauwelijks
ik moet met dingen komenquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:45 schreef lynda het volgende:
[..]
Nu de rest van de hints nog!
Je komt zelf met niets dus
- PP heeft gepost in Wedden op Sport Deel 1011: Nooit FC Brabant! - de 11quote:Ook de maffia was er weer klaar voor, de klok sloeg 11 uur, 3 mannen in zwarte pakken slopen langzaam naar het een afgelegen huis. Gelukkig regende het een beetje want de stank van de drie ongewassen mannen was ondragelijk. SiestaGuru(spelleider) zat intussen rustig een documentaire te kijken over Estland. Na afloop kroop de zielige sukkelaar snel in bed.
De drie mannen stonden voor de deur die Siesta vergeten was dicht te doen, ze luisterden nog even naar het geluid van de bomen in de wind, en slopen naar binnen. Zonder twijfel staken ze 3 messen in deze arme jongeman, langzaam voelden ze zijn aura verdwijnen, en ze verdwenen in de nacht.
. . .quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:56 schreef timmmmm het volgende:
Ik lul altijd slap, wat nog niet verneemt dat de meest aannemelijke reden niet atijd juist is
Haha wat een lesquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:53 schreef -SG- het volgende:
[..]
Jaja, onze docente leest voor uit een boek. Een heel uur lang. wordt dus weer een slaapuurtje.
ik heb uitgelegd waarom ik PP heb onderzocht, moet je maar beter lezenquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:10 schreef timmmmm het volgende:
Dus je stemt ladi, maar je verdenkt degene die met de hints naar ladi kwam?
Het lijkt me toch dat het of de een of de ander is dan?
Ik zei zelf al dat er helemaal niets van klopte, dubbel negatief en verneemt ipv wegneemt enzo. Had geen zin het te verbeterenquote:
In dit spel is dat juist minder vreemd omdat er maffia en weerwolven zijn.quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:10 schreef timmmmm het volgende:
Dus je stemt ladi, maar je verdenkt degene die met de hints naar ladi kwam?
Het lijkt me toch dat het of de een of de ander is dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |