Ja whatever, ik bedoel gewoon van de verkeerde kant. Zal mij aan mn reet roesten of het mafia of wolf isquote:Op dinsdag 9 december 2008 11:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hoeft natuurlijk niet, een kan weerwolf zijn, en volgens mij kwam susi met alle hints tegen de SSer
Ik werk vandaag niet, dus even wat tijd o mte kijkenquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:07 schreef SiestaGuru het volgende:Yay mensen lossen hints op!
Wel verbazingwekkend trouwens dat het op zo een gewone werkdag zo druk is
Volgens mij vindt hij alleen hints naar PP. Ik ben degene die ladi aan het beschermen isquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:10 schreef Harajuku. het volgende:
PP en Ladidadida gaan dus ongeveer gelijk. Maar waarom gaat Zxord Ladidadida beschermen, hmmmmmmm?!!?!? Nou?!!?
Zie jij het verband nu pas?quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:07 schreef SiestaGuru het volgende:Yay mensen lossen hints op!
Wel verbazingwekkend trouwens dat het op zo een gewone werkdag zo druk is
Ja, dat zei ik hierboven nogquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Volgens mij vindt hij alleen hints naar PP. Ik ben degene die ladi aan het beschermen is![]()
Ik bescherm niemand, maar vond PP zo aanvallend dus ben ik even gaan zoeken.quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:10 schreef Harajuku. het volgende:
PP en Ladidadida gaan dus ongeveer gelijk. Maar waarom gaat Zxord Ladidadida beschermen, hmmmmmmm?!!?!? Nou?!!?
Hello captain obviousquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:21 schreef ZxOrD het volgende:
[..]
Ik bescherm niemand, maar vond PP zo aanvallend dus ben ik even gaan zoeken.
Toen kwam ik het volgende tegen:
PP:
topic: Wat eet jij op een gemiddelde doordeweekse dag?
topic: Kippenvelnummers...
topic: [SEX SC] waar altijd wat open staat
SS:
topic: KLB Ik heb een BMW gewonnen !!!11 (+ ¤ 500.000- )
topic: TV [3FM #896] Lijkt op #888
topic: MLN Verdwenen Lekkernijen #2
topic: KLB Elfde van de elfde
Goede sl'squote:Op dinsdag 9 december 2008 12:41 schreef Harajuku. het volgende:
Jezus3 hints naar 10 mensen. Zou bijna helemaal niet stemmen
quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Sies! We krijgen schouderklopjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |