Een hoop gezeik en gelul over en weer, waar er niet in wordt gegaan op hitns.quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:49 schreef -SG- het volgende:
Kan iemand mij een samenvatting geven van dit topic?
Waarom baseer je je stem daarop?quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:55 schreef timmmmm het volgende:
Ik gelooooooooof dat susi en ladi dorp zijn. Ik zeg nergens dat het zo moet zijn.
Wat is jouw verklaring aangaande de hints Estland => 'Talinn' = Susi?quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:55 schreef timmmmm het volgende:
Ik gelooooooooof dat susi en ladi dorp zijn. Ik zeg nergens dat het zo moet zijn.
Misschien dat het tè makkelijk zou zijn? Zeker als men zegt moeilijke hints te zullen maken.quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:59 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Wat is jouw verklaring aangaande de hints Estland => 'Talinn' = Susi?
Ja ze kunnen jou natuurlijk nooit overtreffen kwa moeilijke hintsquote:Op dinsdag 9 december 2008 16:03 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Misschien dat het tè makkelijk zou zijn? Zeker als men zegt moeilijke hints te zullen maken.
Timmmm kan zelf wel antwoorden hea?quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:03 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Misschien dat het tè makkelijk zou zijn? Zeker als men zegt moeilijke hints te zullen maken.
Nee, maar ik probeer die Estland-hint te ontrafelen want ik zit er zelf ook nog mee te stoeienquote:Op dinsdag 9 december 2008 16:12 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Timmmm kan zelf wel antwoorden hea?
Of moet je hem beschermen??
Ja hoe duidelijk wil je het hebben! Soms moet je niet verder zoeken!quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:13 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Nee, maar ik probeer die Estland-hint te ontrafelen want ik zit er zelf ook nog mee te stoeien
Mooi. Dan heb ik hier de hints tegen jou nog eens op een rijtje...quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:13 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Nee, maar ik probeer die Estland-hint te ontrafelen want ik zit er zelf ook nog mee te stoeien
Wel als ze zeggen dat ze geen duidelijke hints doen, maar hele moeilijkequote:Op dinsdag 9 december 2008 16:16 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja hoe duidelijk wil je het hebben! Soms moet je niet verder zoeken!
quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:09 schreef Isdatzo het volgende:
Susi
Calex
Silvershark
Etcetera
Princepolly
Sheepcidus
Dat zijn de personen op wie timmmmm vandaag gestemd heeft.
Het lijkt me duidelijk (voor zover het dat nog niet was) dat we timmmmm niet serieus kunnen nemen.
Stem dan gewoon nietquote:Op dinsdag 9 december 2008 16:20 schreef Trevland het volgende:
Ik denk dat ik mijn 2de stem door de koffie manager laat raden(wel tussen de verdachten) want ik zie door de hints de schuldige niet meer.
De sl's kunnen zo weer een nieuwe topic openen(2de van vandaag)
Ik denk dat hij een beetje aandachts tekort heeftquote:Op dinsdag 9 december 2008 16:21 schreef timmmmm het volgende:
Isdatzo, het lijkt wel of je me niet aardig vindt!![]()
Hoe komt dat zo, wil je er misschien over praten?
uuhm stick to the pointquote:Op dinsdag 9 december 2008 16:21 schreef timmmmm het volgende:
Isdatzo, het lijkt wel of je me niet aardig vindt!![]()
Hoe komt dat zo, wil je er misschien over praten?
Ik snap het allemaal niet meerquote:Op dinsdag 9 december 2008 16:23 schreef CaLeX het volgende:
[..]
uuhm stick to the point
je waait een beetje met alle winden mee vandaag, hoe komt dat?
Wil je er misschien over praten??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |