BM is nu een rol, net als mob of ww, dat kan dus niet. Hij moet dus wel aachterlijk zijn... Als ik had geweten wie het was, had ik hem doodgestemd, puur omdat het een mongool isquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Of de BM kan blijkbaar ook mafia zijn
Bwehehehequote:Op dinsdag 9 december 2008 15:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
BM is nu een rol, net als mob of ww, dat kan dus niet. Hij moet dus wel aachterlijk zijn... Als ik had geweten wie het was, had ik hem doodgestemd, puur omdat het een mongool is
Als we mongolen gingen lynchen was jij geen lang leven beschoren.quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
BM is nu een rol, net als mob of ww, dat kan dus niet. Hij moet dus wel aachterlijk zijn... Als ik had geweten wie het was, had ik hem doodgestemd, puur omdat het een mongool is
timmmmm, jij doet wel heel verontwaardigd. Ik begin een beetje het vermoeden te krijgen dat jij onze josti-burgemeester bent.quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:13 schreef timmmmm het volgende:
Waarom kan de dubbele lynch nu niet teruggenomen worden dan? Onzin!
uhuhquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:15 schreef timmmmm het volgende:
Zelfs ik had niet zo dom geweest nu een dubbele lynch in te stellen! En dat wil wat zeggen!
Omdat je dan bijvoorbeeld problemen krijgt met mensen die niet meer online komen na het terugnemen maar wel 2 keer gestemd hebben. Ook geven mensen altijd informatie door een tweede stem te doen, en de burgemeester rol is geen informatie inwinnende rol, die je gewoon iedere dag lukraak kan gebruiken om maar eens te zien waar iedereen op stemt.quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:13 schreef timmmmm het volgende:
Waarom kan de dubbele lynch nu niet teruggenomen worden dan? Onzin!
Dan spreek ik jou na afloop nog wel, als ik eenmaal weet wie de jostiBM wel was, en hem/haar verrot scheldquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:15 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
timmmmm, jij doet wel heel verontwaardigd. Ik begin een beetje het vermoeden te krijgen dat jij onze josti-burgemeester bent.
Dat zei ik nou dus ookquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:21 schreef Ladidadida het volgende:
En ik heb een leuke reet jongens.
Red mijn reet!
Schraal, maar begrijpelijk. de BM heeft een probleem straks....quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:17 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Omdat je dan bijvoorbeeld problemen krijgt met mensen die niet meer online komen na het terugnemen maar wel 2 keer gestemd hebben. Ook geven mensen altijd informatie door een tweede stem te doen, en de burgemeester rol is geen informatie inwinnende rol, die je gewoon iedere dag lukraak kan gebruiken om maar eens te zien waar iedereen op stemt.
ik red liever de mijnequote:Op dinsdag 9 december 2008 15:21 schreef Ladidadida het volgende:
En ik heb een leuke reet jongens.
Red mijn reet!
Foto's ter vergelijking dames, snap dat danquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik red liever de mijne
maar dat gaat 'm niet meer worden geloof ik
Help dan iig PP lynchen, met wiens hints jij overigens zelf kwam.quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik red liever de mijne
maar dat gaat 'm niet meer worden geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |