quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:37 schreef Ladidadida het volgende:
SilverShark (1) Susi
Susi (3) SG, Lek, Sheep
Ladiaiiaida (3) PP, Hara, Tervland
Etc. (3) timmmmm, Lynda, Ladidadida
Omdat ik Susi wel geloof. Voorlopig.
Zou me niks verbazen eigenlijkquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:10 schreef Susi het volgende:
Susi (3) SG, Lek, Sheep
Ladiaiiaida (4) PP, Hara, Tervland, Susi
Etc. (4) timmmmm, Lynda, Ladidadida, zxord
Susi was boodschappen doen. En eigenlijk ben ik het nog steeds wel met SilverShark eens, maar ik moet mijn hachje redden en naar Ladi zijn gewoon goede speurneuzen bezig geweest
Heeft Trevland nou zijn eigen naam fout gespeld :D ?
Dat zou te mooit zijn geweestquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:10 schreef Susi het volgende:
Susi (3) SG, Lek, Sheep
Susi was boodschappen doen. En eigenlijk ben ik het nog steeds wel met SilverShark eens, maar ik moet mijn hachje redden en naar Ladi zijn gewoon goede speurneuzen bezig geweest
Heeft Trevland nou zijn eigen naam fout gespeld?
Je wilt je maffiamaatje Etcetera veilig stellen?quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:10 schreef Susi het volgende:
Susi (3) SG, Lek, Sheep
Leren jij!quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:16 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Je wilt je maffiamaatje Etcetera veilig stellen?
Niet dat ik zou weten(ik heb mijn eigen nick nog nooit fout gespeld bij mijn weten dus moet je maar ff terug kijken en als het wel zo is dan is dat de eerste keer.)quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:10 schreef Susi het volgende:
Susi (3) SG, Lek, Sheep
Busted Ladiquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:14 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Dat zou te mooit zijn geweest![]()
Maar helaas, het was ladi
Ik doe mee, om diezelfde redenquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:19 schreef Sheepcidus het volgende:
Ik unvote ff, ik begrijp het niet echt nu.
##unvote
Je had nog geen vote staanquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:27 schreef ajf het volgende:
Ik unvote ook even. Moet me even inlezen in alle hints enzo
Sorryquote:
Tja, finland is te ver om daar verandering in te brengen, dus je moet het er maar mee doenquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:25 schreef Susi het volgende:
## unvote
Omdat ik mensen die ik niet ken, nog noot irl heb gesproken, vertrouw
Susi (2) SG, Lek
Ladiaiiaida (2) PP, Trevland
Ik had susi gezegd maar een leer voor de volgende keer. Niet te snel voten.quote:
Welkom op fok!quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:25 schreef Susi het volgende:
## unvote
Omdat ik mensen die ik niet ken, nog noot irl heb gesproken, vertrouw
Susi (2) SG, Lek
Ladiaiiaida (2) PP, Trevland
dat weet ik wel zeker!quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:36 schreef Sheepcidus het volgende:
Susi (2) SG, Lek
Ladiaiiaida (4) PP, Trevland, Hara, Sheep
Ik denk dat etc onschuldig is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |