Ik dacht even dat je wist van wie welke kloon was.quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hoef je ook geen expert voor te zijn he? Ff klikken op verdachte namen en je ziet meteen wie al in geen eeuwigheid hebben gepost. Ik was mijn TanjaFan wachtwoord en e-mail adres kwijt
Die had ik lekkahhhquote:
quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
LAPO
Ik bedoelde: Liever wel een maand of drie vast daaro.quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:14 schreef debuurvrouw het volgende:
Ow.Bummer, ik had jou wel als heel avontuurlijk ergens eigenlijk
Nee, maar wel dat het een kloon was. (of het vermoeden)quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:19 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je wist van wie welke kloon was.
quote:
Nee joh, als je je kloons regelmatig uit de kast trekt dan heeft LS niets doorquote:Op vrijdag 5 december 2008 23:19 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je wist van wie welke kloon was.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:21 schreef Soury het volgende:
Met een zure winares die ik eigenlijk van harte een vette harde schop onder haar hol wil verkopen..
quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:21 schreef Soury het volgende:
Met een zure winares die ik eigenlijk van harte een vette harde schop onder haar hol wil verkopen..
Ik heb het iig geprobeerdquote:Op vrijdag 5 december 2008 23:21 schreef Leandra het volgende:
En Heidi zo z'n best doen met z'n Lapo's
Maar ook een verdiende winnaar in het schouderklopjes topicquote:Op vrijdag 5 december 2008 23:21 schreef Soury het volgende:
quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:34 schreef Muck het volgende:
Een hele dikke schouderklop voor LekkerSimpel is zeker op zijn plek
Geheel belangeloos en uit eigen beweging bood hij aan om de stemmen voor de Sinterklaas-wedstrijd te tellen en heeft daarmee de PR een heleboel werk uit handen genomen. Ik hoef natuurlijk niet uit te leggen dat we hier heel erg blij mee zijn
LekkerSimpel, hartstikke bedankt voor je hulp!
Vond het echt ruk !!! sorryquote:Op vrijdag 5 december 2008 23:22 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hahaha neeeee ik ben echt heel blij![]()
Tsss!
Ik deed het juist niet om de prijs, snap dat dan
We hebben allemaal op een zeikwijf gestemd dat een Toyota Prius als hoofdprijs had verwacht.quote:
quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:24 schreef APK het volgende:
[..]
We hebben allemaal op een zeikwijf gestemd dat een Toyota Prius als hoofdprijs had verwacht.
dan kun je vast wel iemand blij maken met je prijs, of je laat de eerste keus aan de tweedeplaatsquote:Op vrijdag 5 december 2008 23:22 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Tsss!
Neukenquote:Op vrijdag 5 december 2008 23:25 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb tijdens een therapie geleerd dat je als je iets krijgt net moet doen of je er blij mee bent.![]()
Ik was vroeger ook gewoon eerlijk, maar dat heb ik mezelf dus afgeleerd.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:25 schreef Peter6000 het volgende:
Ik was vroeger ook gewoon eerlijk, maar dat heb ik mezelf dus afgeleerd.
Oh, dat rijdt wel zuinig, maar de benzineprijs is alweer flink gezakt, dus dan heeft ze geen Prius meer nodigquote:Op vrijdag 5 december 2008 23:24 schreef APK het volgende:
[..]
We hebben allemaal op een zeikwijf gestemd dat een Toyota Prius als hoofdprijs had verwacht.
Haha Suuryquote:
Ja, waar blijft ie?quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:24 schreef APK het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:22 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Tsss!
Derde gang tweede deur rechtsquote:
Die is ook al niet zo enthousiast met de prijs.quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:24 schreef blomst het volgende:
[..]
dan kun je vast wel iemand blij maken met je prijs, of je laat de eerste keus aan de tweedeplaats
*proest*quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:29 schreef noekje het volgende:
[..]
![]()
Een kooksetje, mens! Ook al doe je niks, heb je toch het gevoel dat je echt iets op tafel hebt gezet.
Met je eigen gevangen vis. Na de maaltijd kun je even sporten.
ook al nietquote:Op vrijdag 5 december 2008 23:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die is ook al niet zo enthousiast met de prijs.
Gegeven paard enzo....
Opzouten met die YT zooi, daar heb je in GC een apart topic over... Welk youtube filmpje word jij vrolijk van?quote:
Een blauwe??quote:
quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Gegeven paard enzo....
Quote die zooi ook nog ffquote:Op schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Opzouten met die YT zooi, daar heb je in GC een apart topic over... Welk youtube filmpje word jij vrolijk van?
Bij de volgende overtreding gaat er een mailtje naar BrandXquote:Op vrijdag 5 december 2008 23:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Opzouten met die YT zooi, daar heb je in GC een apart topic over... Welk youtube filmpje word jij vrolijk van?
Dat maak ik zelf wel uit, nicotinezweetkneus.quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dan doe ik ff lefgozerigquote:Op vrijdag 5 december 2008 23:33 schreef Coos het volgende:
[..]
Bij de volgende overtreding gaat er een mailtje naar BrandX
Voila ...quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Gegeven paard enzo....
Welkom ??? Jij bent welkom volgens mij slijmbalquote:
quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:34 schreef APK het volgende:
[..]
Dat maak ik zelf wel uit, nicotinezweetkneus.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:20 schreef APK het volgende:
Oh fuck, wat een foute TT!![]()
[..]
Ik bedoelde: Liever wel een maand of drie vast daaro.
Wat nou?!?!?! Als host dien je te tappen en te schenken. Ik zit al sinds GC met een droge bek hier.quote:
Ja maar waarheid als een koe .. Tis aleen een paardquote:
Ik schaam mij nu een beetje voor mijn olifantgeheugen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat was ik al lang weer vergeten
![]()
![]()
Nah, ik kan me best voorstellen dat als je een prijs wint waar je niets mee kunt, dat je dan liever een andere oplossing zoekt.quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar waarheid als een koe .. Tis aleen een paard
* stiekum de printer verwisseld voor een versnipperaarquote:
Lieve Leandra,quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, ik kan me best voorstellen dat als je een prijs wint waar je niets mee kunt, dat je dan liever een andere oplossing zoekt.
En dan kun je het misschien wel weggeven, maar als je neefje X ineens een Wii geeft dan verwachten neefjes Y en Z ook zulke cadeaus, om over je eigen kinderen nog maar niet te spreken
Ik heb geen kinderen.. Maar ik baal echt van de reactie .. Mag ik !!! Al kreeg ik een eierwekker zal me roesten ..Nou ja ik hou er maar over op maar tis vetquote:Op vrijdag 5 december 2008 23:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, ik kan me best voorstellen dat als je een prijs wint waar je niets mee kunt, dat je dan liever een andere oplossing zoekt.
En dan kun je het misschien wel weggeven, maar als je neefje X ineens een Wii geeft dan verwachten neefjes Y en Z ook zulke cadeaus, om over je eigen kinderen nog maar niet te spreken
Waar slaat die tag opquote:Op vrijdag 5 december 2008 23:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
* LekkerSimpel die versteld staat van olifantengeheugen van APK en hier helemaal in een deuk ligt.
Ik heet welliswaar geen Leandra....quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:46 schreef APK het volgende:
[..]
Lieve Leandra,
Zou jij even een overzicht kunnen geven?
Wat heeft ondankbare neger islamitische hond CarO gewonnen ?
Neem een voorbeeld aan Tuinfluiter en/of NZ KZ !!!!quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lieve APK,quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:46 schreef APK het volgende:
[..]
Lieve Leandra,
Zou jij even een overzicht kunnen geven?
Wat heeft ondankbare neger islamitische hond CarO gewonnen ?
Of iemand kan (de helft van) de waarde van zo'n cadeau tijdens de dure decembermaand gewoon heel goed gebruiken?quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Neem een voorbeeld aan Tuinfluiter en/of NZ KZ !!!!
ah tofquote:
Dat dat maar ff duidelijk is.... voor ik word aangezien voor jouw kloon ofzoquote:Op vrijdag 5 december 2008 23:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heet welliswaar geen Leandra....
Tief op zeg prima maar dan doe je dat maar op markplaatsquote:Op vrijdag 5 december 2008 23:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of iemand kan (de helft van) de waarde van zo'n cadeau tijdens de dure decembermaand gewoon heel goed gebruiken?
Dat zou me niet zo verbazen na een verhuizing en met klein grut in huis.
Je ziet het LS, geen plaatjes meer van de inhoud van je vrieskistquote:Op vrijdag 5 december 2008 23:50 schreef BrandX het volgende:
Ladies and Gents,
voor het geval dat, ik wil graag even het volgende onder de aandacht brengen:
In GC komt iedereen overal. Dat houdt in dat we redelijk streng modden op NSFW pics. Dus doe svp je best je hier zo veel mogelijk van te onthouden en rekening te houden met je mede posters
Daarnaast zijn sommige type plaatjes niet altijd even fijn om te zien, zoals het dode paard daarnet van Soury
Graag je hierin beperken. Op deze plaatjes zijn we overigens forumbreed niet echt dol. Ik heb hem dus weggehaald
Dat zijn eigenlijk de enige regels in GC, naast uiteraard de FOK! policy. Dollen mag, geinen mag, loltrappen mag, serieuze gesprekken ook. Doe lekker je ding, maar hou rekening met elkaar![]()
Thanks
Okay.quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lieve APK,
Met genoegen!
CarO heeft een Wii of Nintento DS gewonnen, en omdat ze de eerste plaats had behaald is de keuze tussen die 2 dus ook aan haar. De nummer 2 zal het moeten doen met het product dat zij niet gekozen heeft, maar die schijnt ook geen van beiden te willen
Zeg dat dan !!!! En loop niet zo te zeiken. Ik ben echt rood gloeiend ..quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:51 schreef CarOnline het volgende:
Oke, ik weet wat. Ik wilde het delen met de Buuv maar die heeft geen DS.
Als ik het Wii pakket neem, dan zou ik eventueel alleen het sportpakket willen.
De rest mogen de mede Wii-ers hebben, dus post je voorkeur als je iets wil, dan stuur ik het op.
Als ik het DS pakket neem, dan mag iedereen zich melden die graag een DS tasje wil.
Dan zijn namelijk 4 over. En dan stuur ik die op.
Maar dan moet ik wel zsm weten welk pakket ik nemen moet![]()
En als iemand het verdere pakket wil, mag dat ook van mij
Ach stomme muts, doe niet zo moraalridderig!quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Neem een voorbeeld aan Tuinfluiter en/of NZ KZ !!!!
Levert waarschijnlijk meer op, maar dan heb je dat spul wel eerst in huis, dat werkt niet echt met van dat kleine grut, dat zoekt en vind rond deze dagen van alles en overal in huisquote:Op vrijdag 5 december 2008 23:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Tief op zeg prima maar dan doe je dat maar op markplaats
Gotsamme, de groeten.quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Zeg dat dan !!!! En loop niet zo te zeiken. Ik ben echt rood gloeiend ..
Stel je niet zo aan, dramamuis.quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Zeg dat dan !!!! En loop niet zo te zeiken. Ik ben echt rood gloeiend ..
Not Safe For Workquote:Op vrijdag 5 december 2008 23:54 schreef liesje1979 het volgende:
Ik snap dit stukje niet helemaal:
Dat houdt in dat we redelijk streng modden op NSFW pics.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heb het ook ff voor je in de OP gezet.
Vind je dat niet hartstikke lief van mij??
Ah ok! Thanks, en begrijpelijk ook wel ja.quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Not Safe For Work
Beetje forummen op het werk kan wel, maar als er dan dingen bovenkomen die niet kunnen (ranzig, sex, enz.) is dat niet echt de bedoeling
Zie boven .. Ja ik was pissed en ik snapte het niet .. Moraalridderig uhhh nou nee.quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:54 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ach stomme muts, doe niet zo moraalridderig!
Je snapt het gewoon niet of je wil het niet snappen of je pet staat gewoon verkeerd.
En dan erbij: IK WAS NOG AAN HET POSTEN.
FYI: Het is geen Wii en ook geen DS!quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lieve APK,
Met genoegen!
CarO heeft een Wii of Nintento DS gewonnen, en omdat ze de eerste plaats had behaald is de keuze tussen die 2 dus ook aan haar. De nummer 2 zal het moeten doen met het product dat zij niet gekozen heeft, maar die schijnt ook geen van beiden te willen
IK WIL EEN WII!quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:58 schreef CarOnline het volgende:
[..]
FYI: Het is geen Wii en ook geen DS!
Maar toebehoren, waar je spellen bij moet hebben. Die ik niet heb, daar die gemiddeld zo'n 40 euro per spel kosten.
Dus die toebehoren liggen dan in de kast stof te vangen.
Verder: Dank je wel voor je reactie
Oh, het is aanvullend spul?quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:58 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Maar toebehoren, waar je spellen bij moet hebben. Die ik niet heb, daar die gemiddeld zo'n 40 euro per spel kosten.
Kan je je WII niet om laten bouwen? Dan zijn de spelletjes gratis!quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:58 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Als je geen Wii hebt, kun je m toch ook niet laten ombouwen?quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kan je je WII niet om laten bouwen? Dan zijn de spelletjes gratis!![]()
(Ik weet eigenlijk niet, misschien is dat ook wel erg duur, als je dat laat doen...)
Tis vreselijk win je zo'n onzinquote:Op zaterdag 6 december 2008 00:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, het is aanvullend spul?
Tsja, daar heb je niet echt veel aan als je geen van beiden hebt, en noch van plan bent aan te schaffen.....
Dat is zoiets als Blue-ray discs winnen terwijl je geen Blue-ray speler hebt
CarO heeft wel een wii maar die spellen niet.quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je geen Wii hebt, kun je m toch ook niet laten ombouwen?
Caro heeft wel een WII volgens mij, maar de dingen die ze gewonnen heeft, daar horen spelletjes bij, maar die heeft ze niet.quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
"My Last Wii"quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:03 schreef blomst het volgende:
[..]
Kun je niet één gratis regelen bij een uitvaartverzekering??
quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:42 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Geen idee nog!
't Wii pakket heb ik al enige onderdelen van en van die andere eh weet ik niet zo goed wat ik met al die tasjes moet doen![]()
![]()
Maar nogmaals, ik vind het echt super leuk dat ik gewonnen heb, de strijd was ook leuk om mee te lezen![]()
quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:07 schreef Soury het volgende:
Bleeeeeeeeehhhhhhhhh Ga mijn bed in !!! Gadver
Ah, doe nou niet....quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:07 schreef Soury het volgende:
Heb je het gelezen, mr.Jummy zijn er weer volop.quote:
Jij wordt echt bokkig van één bokbiertje he?quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:07 schreef Soury het volgende:
Die hele lijst gaat er heel anders uitzienquote:Op zaterdag 6 december 2008 00:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ze hebben her op GC ook dagcijfers #172
Zal ik nummer 1 voor de rest van de maand vast invullen?
6 december fanvanheteersteuur
7 december fanvanheteersteuur
8 december fanvanheteersteuur
9 december fanvanheteersteuur
etc.
Dagcijfers van het forum.quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ze hebben her op GC ook dagcijfers #172
Zal ik nummer 1 voor de rest van de maand vast invullen?
6 december fanvanheteersteuur
7 december fanvanheteersteuur
8 december fanvanheteersteuur
9 december fanvanheteersteuur
etc.
Zou niet zo mogen zijnquote:Op zaterdag 6 december 2008 00:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die hele lijst gaat er heel anders uitzien![]()
Ah gelukkig, het zijn niet de GC cijfers....quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:13 schreef BrandX het volgende:
[..]
Zou niet zo mogen zijn
die lijst bevat namen van de users van heel FOK! forum. NIet alleen GC
dus als je al een keer veel hebt gepost, dan heb je er al tussen gestaan
Yw. Wanneer ga jij voor blauw?quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ow, dus van het hele forum?
Bedankt blauwe zwarte.
Met z'n lijstjes. Hij klimt omhoog, ik zeg het u!quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL![]()
Eén banvrije RLS is voldoende??
Das waar, en al een vermelding in het schouderklopjes-topic.... het gaat eigenlijk heel goed met LSquote:Op zaterdag 6 december 2008 00:17 schreef noekje het volgende:
[..]
Met z'n lijstjes. Hij klimt omhoog, ik zeg het u!
En nog zelfkennis ookquote:
Dank je wel!quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:21 schreef yvonne het volgende:
Kut! Kon ik Noekje en Gert niet uitzwaaien in FC, net pas thuis.
Jongens, ik wil jullie enorm boel veel bedanken voor een geweldige mod periode.
Jullie deden het super
CBL zelf zei me niet zoveel, maar jullie als modteam is gewoon een Gouden Greep.
Tot BB7/DGK2/CBL2
Even geheimtaal: denk toch dat het Tante Tilly wordtOf Jacob
CarOnline, gefeliciteerd
En telpiet bedankt!
quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:21 schreef yvonne het volgende:
Even geheimtaal: denk toch dat het Tante Tilly wordtOf Jacob
Het werd wel goed bijgehouden (ook al zeg ik het zelf)quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:17 schreef noekje het volgende:
[..]
Met z'n lijstjes. Hij klimt omhoog, ik zeg het u!
Darn, compleet met uitdraaien, das wel heel fanatiekquote:Op zaterdag 6 december 2008 00:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het werd wel goed bijgehouden (ook al zeg ik het zelf)
[ afbeelding ]
Zie dan!quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het werd wel goed bijgehouden (ook al zeg ik het zelf)
[ afbeelding ]
Jawel maar wij kunnen niet meer achter de schermen lezen als zij ongenadig door slotjes heen zit te gieren.quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:22 schreef Leandra het volgende:
Kan Yvonne niet door slotjes heenposten?
Onze bankoning!quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
En zelfs een viltje onder het wijnglas
Ja!!! En door jouw stem moest ik de laatste pagina weer opnieuw uirtdraaienquote:Op zaterdag 6 december 2008 00:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Darn, compleet met uitdraaien, das wel heel fanatiek
Ik realiseerde me later pas dat er FC stond en niet CLBquote:Op zaterdag 6 december 2008 00:26 schreef noekje het volgende:
[..]
Jawel maar wij kunnen niet meer achter de schermen lezen als zij ongenadig door slotjes heen zit te gieren.
Ja maar, ja maar.... stel dat Caro nou net 4 punten tekort kwamquote:Op zaterdag 6 december 2008 00:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ja!!! En door jouw stem moest ik de laatste pagina weer opnieuw uirtdraaien
2 bierviltjes??quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:28 schreef yvonne het volgende:
één teringbende op dat bureau, maar wel een bierviltje
Mijn bureau ziet er ook zo uit
Erger
Ik wilde net op een note klikken omdat iemand aan het huilen was omdat hij er eentje had.quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik realiseerde me later pas dat er FC stond en niet CLB![]()
Toch jammer dat je niet meer kunt meelezen bij de feestcommissie
Officieus zijn jouw 5 punten wel haar redding.quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar.... stel dat Caro nou net 4 punten tekort kwam
Sjeetje, dus je was daar gewoon op aan te spreken?quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:30 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik wilde net op een note klikken omdat iemand aan het huilen was omdat hij er eentje had.
Ja, dat gaat dus niet. Nu wil ik zijn 4,50 euro wel betalen.
Ik heb mijn momentenquote:Op zaterdag 6 december 2008 00:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Officieus zijn jouw 5 punten wel haar redding.
Geile ava trouwens. Nieuw?quote:
Welnee, ik gebruik er oude boodschappenbriefjes voorquote:
Mijn bureau is wel netjes hoor, zonder uitdraaien van stemmen voor gedichten.quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:28 schreef yvonne het volgende:
één teringbende op dat bureau, maar wel een bierviltje
Mijn bureau ziet er ook zo uit
Erger
Maak jij boodschappenbriefjes?? Wat georganiseerdquote:Op zaterdag 6 december 2008 00:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Welnee, ik gebruik er oude boodschappenbriefjes voor
Oh ja, geef mij de schuld maar weer....... extra uitdraai nodig enzoquote:Op zaterdag 6 december 2008 00:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Mijn bureau is wel netjes hoor, zonder uitdraaien van stemmen voor gedichten.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jaaaaaaaaaaaa, van Nachtzuster! Cool hè?!quote:
Ja of dat je nog 2 aangebroken pakken rijst had staan ofzo, maar in de winkel die gok niet durft te nemenquote:Op zaterdag 6 december 2008 00:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
* Leandra loopt altijd de hele supermarkt door om te kijken wat ze nodig heeft... om er bij thuiskomst achter te komen dat de vaatwastabletten bijna op zijn![]()
Bekijken van de notes wordt ten opzichte van het kopen van sigaretten steeds goedkoperquote:Op zaterdag 6 december 2008 00:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sjeetje, dus je was daar gewoon op aan te spreken?![]()
En ik al die tijd maar nieuwsgierig zijn naar mijn 5 notes, maar er niet een heel pakje sigaretten aan willen uitgeven, had ik het gewoon ff lief aan jou kunnen vragen
Ik maak mij drukker dat die foto zo onscherp isquote:Op zaterdag 6 december 2008 00:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh ja, geef mij de schuld maar weer....... extra uitdraai nodig enzo
Die asbak is wel een beetje vol trouwens![]()
Wat knapquote:Op zaterdag 6 december 2008 00:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kom ze maar bij mij halen, ik denk iedere keer dat ik ze nodig heb en heb nu drie pakken staanquote:Op zaterdag 6 december 2008 00:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maak jij boodschappenbriefjes?? Wat georganiseerd![]()
* Leandra loopt altijd de hele supermarkt door om te kijken wat ze nodig heeft... om er bij thuiskomst achter te komen dat de vaatwastabletten bijna op zijn![]()
Wacht maar tot de recessie bij Danny toeslaat, dan laat hij bij iedere verhoging van de sigarettenprijs de prijs van een note-overzicht gewoon meestijgenquote:Op zaterdag 6 december 2008 00:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bekijken van de notes wordt ten opzichte van het kopen van sigaretten steeds goedkoper
Ja, die hoerige lampjes doen wel iets met me.quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaa, van Nachtzuster! Cool hè?!
Ja, en die laat ik dan op m'n bureau liggen en sta in de winkel allerlei nutteloze dingen in te slaanquote:Op zaterdag 6 december 2008 00:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maak jij boodschappenbriefjes?? Wat georganiseerd![]()
Nah, toevallig heb ik nu een vol pak, dus voorlopig heb ik de eerste 3 maanden niet nodig, maar thnxquote:Op zaterdag 6 december 2008 00:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kom ze maar bij mij halen, ik denk iedere keer dat ik ze nodig heb en heb nu drie pakken staan
Echt?!quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik maak mij drukker dat die foto zo onscherp is![]()
@liesje1979: Ja, zo ziet mijn bureau er altijd uit
Danny rookt hopelijk niet, want dan neemt hij dat vast mee in de prijsverhoging. Maar waarom zou je notes willen lezen? Een peuk is alvast veel lekkerderquote:Op zaterdag 6 december 2008 00:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wacht maar tot de recessie bij Danny toeslaat, dan laat hij bij iedere verhoging van de sigarettenprijs de prijs van een note-overzicht gewoon meestijgen
Oh gelukkig, ik ben niet de enigequote:Op zaterdag 6 december 2008 00:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, en die laat ik dan op m'n bureau liggen en sta in de winkel allerlei nutteloze dingen in te slaan
Oh, is dat zo?? Dan kom ik wel weer goed wegquote:Op zaterdag 6 december 2008 00:42 schreef noekje het volgende:
Yo LS! Nu een foto van de slaapkamer. Dat is een goede indicator voor een propere huishouding.
Huilie.quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:56 schreef remlof het volgende:
Sackboy heeft ook stemmen van kloons gehad hoor. En ik ben blij dat ie niet gewonnen heeft, zo kinderachtig dat gedicht. Om nog maar te zwijgen over het feit dat ie mij er gewoon voor "kankerlul" in uitmaakt
Ik maak altijd een boodschappenlijstje op een 3M en die doe ik aan de binnenkant van mijn portemonnee.quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, en die laat ik dan op m'n bureau liggen en sta in de winkel allerlei nutteloze dingen in te slaan
Mwah, ik ben aan de ene kant wel nieuwsgierig natuurlijk, aard van t beestje hèquote:Op zaterdag 6 december 2008 00:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Danny rookt hopelijk niet, want dan neemt hij dat vast mee in de prijsverhoging. Maar waarom zou je notes willen lezen? Een peuk is alvast veel lekkerder
Op de bovenverdieping is alleen de badkamer maar proper (wat een woord).quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:42 schreef noekje het volgende:
Yo LS! Nu een foto van de slaapkamer. Dat is een goede indicator voor een propere huishouding.
quote:
ik wil je oping bed zienquote:Op zaterdag 6 december 2008 00:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Op de bovenverdieping is alleen de badkamer maar proper (wat een woord).
De rest is daar een zootje. Beneden is alles altijd wel netjes en daar gaat het uiteindelijk om.
Moet nog een B voorquote:
Idemquote:
Vermoed dat de rest in "de zak" verdwenen is...quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:50 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
nah lekker dan..........
ko ik aankakken is het feessie afgelopen.........
moe denk ik dat je bedoeld...... owke........ slaap lekkerquote:Op zaterdag 6 december 2008 00:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ben noe enzo, maar Sinterklaas viel mee dit jaar
Ga jij eerst maar eens excuus-dinges aanbieden aan CarO.quote:
zitten we dan........quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vermoed dat de rest in "de zak" verdwenen is...![]()
@ soury, slaap lekker!
quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan hebben we het topic al volgebaggerd van 300 kwaliteitsposts voorzien![]()
Truste Manu![]()
![]()
Mwah, 't voelt meer schraal of zoquote:Op zaterdag 6 december 2008 00:53 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
zitten we dan........![]()
ik voel me een beetje onwennig.......
Zeg Coos, je zat onder het stof vroeg in de avond, ben je niet een paar uur te vroeg door die schoorstenen gekropen?quote:
quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mwah, 't voelt meer schraal of zo
Blond en lekker weer langs geweest?quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mwah, 't voelt meer schraal of zo
En nu niet meer zeuren, batterijen zitten nu in de lader...quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:48 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik wil je oping bed zien
Sinds wanneer rook jij weer eik?quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:58 schreef Leandra het volgende:
Anyway, ik doe nog een laatste sigaret, en dan ben ik ook m'n bed in
Ik heb ooit, in 1976 geloof ik, nog wel eens voor sinterklaas gespeeld voor een paar honderd kinderen.quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zeg Coos, je zat onder het stof vroeg in de avond, ben je niet een paar uur te vroeg door die schoorstenen gekropen?
Gek ! gaat ie het nog doen ookquote:Op zaterdag 6 december 2008 00:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En nu niet meer zeuren, batterijen zitten nu in de lader...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Do I like?quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat ligt eraan, hoe zijn je instellingen qua posts per pagina?
Wordt het niet eens tijd dat jij bij Schooneberg langs gaat?quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:01 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
wat seg je Coos.........
Oeh, een aurondequote:Op zaterdag 6 december 2008 00:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En nu niet meer zeuren, batterijen zitten nu in de lader...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat is Schooneberg?quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:02 schreef Coos het volgende:
[..]
Wordt het niet eens tijd dat jij bij Schooneberg langs gaat?
Sinds veel te lang weerquote:Op zaterdag 6 december 2008 00:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sinds wanneer rook jij weer eik?
En met deze geweldige Sint uitsmijter ga ik lekker slapen, night allquote:Op zaterdag 6 december 2008 01:01 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik heb ooit, in 1976 geloof ik, nog wel eens voor sinterklaas gespeeld voor een paar honderd kinderen.
Daarna, we hadden de costuums toch gehuurd voor 24 uur, nog wat commerciële dingen gedaan. Veel drank, sint tikte met zijn staf iemand een gebroken rib en mocht ontwaken op het politie bureau.
te laat opaquote:Op zaterdag 6 december 2008 01:05 schreef Coos het volgende:
[..]
Sim sala bim goolgle 'm d'r in![]()
http://www.schoonenberg.nl/?gclid=CJm2mODYqpcCFQoh3god_2LdjQ
Strak planquote:Op zaterdag 6 december 2008 01:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
En met deze geweldige Sint uitsmijter ga ik lekker slapen, night all
Oh, geen favo youtube van yvonne voor het slapen gaan.quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Had die griek geen lekkere warme banket staaf voor je?quote:
Coos de kindervriendquote:Op zaterdag 6 december 2008 01:01 schreef Coos het volgende:
[..]
sint tikte met zijn staf iemand een gebroken rib en mocht ontwaken op het politie bureau.
Welterusten........... komt Brandy nu aflossenquote:Op zaterdag 6 december 2008 01:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Leuk he? Sinterklaasje spelen...quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:01 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik heb ooit, in 1976 geloof ik, nog wel eens voor sinterklaas gespeeld voor een paar honderd kinderen.
Daarna, we hadden de costuums toch gehuurd voor 24 uur, nog wat commerciële dingen gedaan. Veel drank, sint tikte met zijn staf iemand een gebroken rib en mocht ontwaken op het politie bureau.
Slaap lekker, Yvonne ookquote:Op zaterdag 6 december 2008 01:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Strak plan![]()
Goed voorbeeld doet volgen, dus..... truste all![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:08 schreef Coos het volgende:
[..]
Had die griek geen lekkere warme banket staaf voor je?
Zullen we even verder op MSN?quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:08 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
mogen we gewoon verder gaan zoals altijd, behalve dan dat we onze tetten niet meer mogen laten zien
quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Strak plan![]()
Goed voorbeeld doet volgen, dus..... truste all![]()
![]()
net zo als gisterenquote:Op zaterdag 6 december 2008 01:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zullen we even verder op MSN?
En als je nou in z'n zak gegraaid had?quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:09 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik heb helemaak niks nakkes nada gekregen .........
kutgriek........
quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:10 schreef CarOnline het volgende:
Trusten all, ik ga naar bed.
Morgenvroeg om 9:00 uur weer paraat om Wii's en DS-sen en toebehoren te verkopen![]()
Nogmaals allemaal bedankt voor de stemmen, de PMmen en ik vond het echt hartstikke leuk om te zien en te lezen
Dank je Soury dat je dat even hebt lopen verpesten, lees het morgen maar eens terug als je niet stoned of dronken bent. Misschien dat je dan snapt waar ik het over had en je snapt waarom je als een kip zonder kop hebt rond lopen tetteren.
quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:11 schreef Coos het volgende:
[..]
En als je nou in z'n zak gegraaid had?
14 miljoenquote:Op zaterdag 6 december 2008 01:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Eén:? Ettelijke miljoenen!
Hoe lang heb je daar nou voor gezeten?quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik zal fan ff een stap voor zijn...
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik zal fan ff een stap voor zijn...
[ afbeelding ]
Ik was er nogquote:Op zaterdag 6 december 2008 01:07 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, geen favo youtube van yvonne voor het slapen gaan.
14 miljoen Griekenquote:
quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:17 schreef Coos het volgende:
[..]
14 miljoen Grieken
die laat je in hun waarde
14 miljoen Grieken
verkankeren de aarde
refrein;
Oh kut, de rijmcompetitie is al afgelopen.quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:17 schreef Coos het volgende:
[..]
14 miljoen Grieken
14 miljoen Grieken
verkankeren de aarde
refrein;
Milieutechnisch zou het niet echt fout zijn als er morgen geen Grieken meer zouden zijnquote:Op zaterdag 6 december 2008 01:17 schreef Coos het volgende:
[..]
14 miljoen Grieken
14 miljoen Grieken
verkankeren de aarde
refrein;
A;;es blijft hetzelfde fanquote:Op zaterdag 6 december 2008 01:08 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Welterusten........... komt Brandy nu aflossen
hoe werkt die zooi hier![]()
mogen we gewoon verder gaan zoals altijd, behalve dan dat we onze tetten niet meer mogen laten zien
wat ik persoonlijk wel erg jammer vind dat dan weer wel ........
sssttt....anders koopt Fan de CO2 uitstootrechten op met voorkennis.quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Milieutechnisch zou het niet echt fout zijn als er morgen geen Grieken meer zouden zijn
quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Milieutechnisch zou het niet echt fout zijn als er morgen geen Grieken meer zouden zijn
Die is zo mooi!quote:
Vertel es, wat doet ie dan met je? En pics mogen hier best welquote:Op zaterdag 6 december 2008 01:21 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
het zijn wel smeerpijpen dat dan weer wel......
Hij heeft platvoeten, omvallen is lastig bij 'mquote:Op zaterdag 6 december 2008 01:24 schreef Coos het volgende:
APK is denk omgevallen bij z'n 2e drieliterpak spul.
Ik hoef hier echt geen pics te zien waarop die Griek vastgesnoerd op bed ligt.quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En pics mogen hier best wel![]()
nee qua vuilnis daar........ ze pleuren gewoon overal hun ouwe huisraad neer.quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vertel es, wat doet ie dan met je? En pics mogen hier best wel![]()
Ja, dat zie richting het Oosten wel meer. Toch jammer, al lig ik er niet echt wakker van.quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:27 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nee qua vuilnis daar........ ze pleuren gewoon overal hun ouwe huisraad neer.
kom je in een mooi stukkie natuur zie ineen een hele berg zooi.... koelkast, bedden ........
zelf bij borden........ ''hier geen afval''
juist daar..........
Ja, daar hebben we aan.quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hoeveel Nederlanders zitten er in Hongarije en waar zitten ze?
Iemand heeft er een aardig werk van gemaakt, zie hier, leuk om te zien
ik zat net te denken waar zijn alle vrouwen gebleven ?quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nah, vooruit dan maar!
Ik sta in lurkstand, ik heb gewoon niet veel zinnigs te vermelden!quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:36 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik zat net te denken waar zijn alle vrouwen gebleven ?
zit ik hier alleen met een stel eikels![]()
Je vindt ze maar wat leuk, die eikelsquote:Op zaterdag 6 december 2008 01:36 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
zit ik hier alleen met een stel eikels![]()
Hé !quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik sta in lurkstand, ik heb gewoon niet veel zinnigs te vermelden!
quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je vindt ze maar wat leuk, die eikels
Truste Coosquote:Op zaterdag 6 december 2008 01:38 schreef Coos het volgende:
Voor de meisjes terwijl ik effe een paffie drraai.
wat ben je toch ook een lekker oud wijfquote:Op zaterdag 6 december 2008 01:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zo, hondje is ook weer uitgeweest, dus zit weer lekker in badjas aan laatste wijntje voor deze nacht (op een filtje)
Dát was misschien net even teveel info!quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zo, hondje is ook weer uitgeweest, dus zit weer lekker in badjas aan laatste wijntje voor deze nacht (op een filtje)
quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dát was misschien net even teveel info!
Doe je nog wel eens bellen naar live uitzending LS?quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:42 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een lekker oud wijf![]()
heb je in je hele huis onderzettertertjes enzo.......
Ik ben poedel naaktquote:Op zaterdag 6 december 2008 01:44 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
da's toch normaal dit uur.........
Nou ja kweet niet blijkt dat ik wat uit te leggen heb .. Dus naakt zijn is het remediequote:Op zaterdag 6 december 2008 01:45 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
kijk dat is info waar we iets mee kunnen
Zet je webcam effe aan!quote:
Ik ging alleen effe draaien dooie.....quote:
Die doet het nietquote:
ah......... je gaat met de billen bloot..........quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja kweet niet blijkt dat ik wat uit te leggen heb .. Dus naakt zijn is het remedie
ik begin net weer te levenquote:Op zaterdag 6 december 2008 01:47 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik ging alleen effe draaien dooie.....
Zijn er nog ergens live-uitzendingen dan?quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doe je nog wel eens bellen naar live uitzending LS?
quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik doe aan veel te grote slobber pyama's!
Waar je zo lekker in jan verzuipen!
Dan leg ik vanaf eind maart tot oktober zeker wat uit.quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja kweet niet blijkt dat ik wat uit te leggen heb .. Dus naakt zijn is het remedie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |