Hé !quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik sta in lurkstand, ik heb gewoon niet veel zinnigs te vermelden!
 hoe istie nu?
   hoe istie nu?

quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je vindt ze maar wat leuk, die eikels
 nah........ ik vin vrouwen ook leuk hoor....   maar die zijn allemaal naar bed..... behalve Lies dus.......
   nah........ ik vin vrouwen ook leuk hoor....   maar die zijn allemaal naar bed..... behalve Lies dus.......

Truste Coosquote:Op zaterdag 6 december 2008 01:38 schreef Coos het volgende:
Voor de meisjes terwijl ik effe een paffie drraai.

wat ben je toch ook een lekker oud wijfquote:Op zaterdag 6 december 2008 01:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zo, hondje is ook weer uitgeweest, dus zit weer lekker in badjas aan laatste wijntje voor deze nacht (op een filtje)

Dát was misschien net even teveel info!quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zo, hondje is ook weer uitgeweest, dus zit weer lekker in badjas aan laatste wijntje voor deze nacht (op een filtje)

quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dát was misschien net even teveel info!
 da's toch normaal dit uur.........

Doe je nog wel eens bellen naar live uitzending LS?quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:41 schreef LekkerSimpel het volgende:

quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:42 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een lekker oud wijf
heb je in je hele huis onderzettertertjes enzo.......
 ee, alleen maar onder m'n glas en m'n asbak
ee, alleen maar onder m'n glas en m'n asbak   

Ik ben poedel naaktquote:Op zaterdag 6 december 2008 01:44 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]

Nou ja kweet niet blijkt dat ik wat uit te leggen heb .. Dus naakt zijn is het remediequote:Op zaterdag 6 december 2008 01:45 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
kijk dat is info waar we iets mee kunnen

Zet je webcam effe aan!quote:

Ik ging alleen effe draaien dooie.....quote:

Die doet het nietquote:

ah......... je gaat met de billen bloot..........quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja kweet niet blijkt dat ik wat uit te leggen heb .. Dus naakt zijn is het remedie

ik begin net weer te levenquote:Op zaterdag 6 december 2008 01:47 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik ging alleen effe draaien dooie.....

Zijn er nog ergens live-uitzendingen dan?quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doe je nog wel eens bellen naar live uitzending LS?

quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik doe aan veel te grote slobber pyama's!
Waar je zo lekker in jan verzuipen!
 ik ga jullie écht niet vertellen wat ik allemaal wel of niet aanheb hoor
   ik ga jullie écht niet vertellen wat ik allemaal wel of niet aanheb hoor   

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |