Hé !quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik sta in lurkstand, ik heb gewoon niet veel zinnigs te vermelden!
quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je vindt ze maar wat leuk, die eikels
Truste Coosquote:Op zaterdag 6 december 2008 01:38 schreef Coos het volgende:
Voor de meisjes terwijl ik effe een paffie drraai.
wat ben je toch ook een lekker oud wijfquote:Op zaterdag 6 december 2008 01:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zo, hondje is ook weer uitgeweest, dus zit weer lekker in badjas aan laatste wijntje voor deze nacht (op een filtje)
Dát was misschien net even teveel info!quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zo, hondje is ook weer uitgeweest, dus zit weer lekker in badjas aan laatste wijntje voor deze nacht (op een filtje)
quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dát was misschien net even teveel info!
Doe je nog wel eens bellen naar live uitzending LS?quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:42 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een lekker oud wijf![]()
heb je in je hele huis onderzettertertjes enzo.......
Ik ben poedel naaktquote:Op zaterdag 6 december 2008 01:44 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
da's toch normaal dit uur.........
Nou ja kweet niet blijkt dat ik wat uit te leggen heb .. Dus naakt zijn is het remediequote:Op zaterdag 6 december 2008 01:45 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
kijk dat is info waar we iets mee kunnen
Zet je webcam effe aan!quote:
Ik ging alleen effe draaien dooie.....quote:
Die doet het nietquote:
ah......... je gaat met de billen bloot..........quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja kweet niet blijkt dat ik wat uit te leggen heb .. Dus naakt zijn is het remedie
ik begin net weer te levenquote:Op zaterdag 6 december 2008 01:47 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik ging alleen effe draaien dooie.....
Zijn er nog ergens live-uitzendingen dan?quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doe je nog wel eens bellen naar live uitzending LS?
quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik doe aan veel te grote slobber pyama's!
Waar je zo lekker in jan verzuipen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |