Dank je wel!quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:21 schreef yvonne het volgende:
Kut! Kon ik Noekje en Gert niet uitzwaaien in FC, net pas thuis.
Jongens, ik wil jullie enorm boel veel bedanken voor een geweldige mod periode.
Jullie deden het super
CBL zelf zei me niet zoveel, maar jullie als modteam is gewoon een Gouden Greep.
Tot BB7/DGK2/CBL2
Even geheimtaal: denk toch dat het Tante Tilly wordtOf Jacob
CarOnline, gefeliciteerd
En telpiet bedankt!
quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:21 schreef yvonne het volgende:
Even geheimtaal: denk toch dat het Tante Tilly wordtOf Jacob
Het werd wel goed bijgehouden (ook al zeg ik het zelf)quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:17 schreef noekje het volgende:
[..]
Met z'n lijstjes. Hij klimt omhoog, ik zeg het u!
Darn, compleet met uitdraaien, das wel heel fanatiekquote:Op zaterdag 6 december 2008 00:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het werd wel goed bijgehouden (ook al zeg ik het zelf)
[ afbeelding ]
Zie dan!quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het werd wel goed bijgehouden (ook al zeg ik het zelf)
[ afbeelding ]
Jawel maar wij kunnen niet meer achter de schermen lezen als zij ongenadig door slotjes heen zit te gieren.quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:22 schreef Leandra het volgende:
Kan Yvonne niet door slotjes heenposten?
Onze bankoning!quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
En zelfs een viltje onder het wijnglas
Ja!!! En door jouw stem moest ik de laatste pagina weer opnieuw uirtdraaienquote:Op zaterdag 6 december 2008 00:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Darn, compleet met uitdraaien, das wel heel fanatiek
Ik realiseerde me later pas dat er FC stond en niet CLBquote:Op zaterdag 6 december 2008 00:26 schreef noekje het volgende:
[..]
Jawel maar wij kunnen niet meer achter de schermen lezen als zij ongenadig door slotjes heen zit te gieren.
Ja maar, ja maar.... stel dat Caro nou net 4 punten tekort kwamquote:Op zaterdag 6 december 2008 00:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ja!!! En door jouw stem moest ik de laatste pagina weer opnieuw uirtdraaien
2 bierviltjes??quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:28 schreef yvonne het volgende:
één teringbende op dat bureau, maar wel een bierviltje
Mijn bureau ziet er ook zo uit
Erger
Ik wilde net op een note klikken omdat iemand aan het huilen was omdat hij er eentje had.quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik realiseerde me later pas dat er FC stond en niet CLB![]()
Toch jammer dat je niet meer kunt meelezen bij de feestcommissie
Officieus zijn jouw 5 punten wel haar redding.quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar.... stel dat Caro nou net 4 punten tekort kwam
Sjeetje, dus je was daar gewoon op aan te spreken?quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:30 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik wilde net op een note klikken omdat iemand aan het huilen was omdat hij er eentje had.
Ja, dat gaat dus niet. Nu wil ik zijn 4,50 euro wel betalen.
Ik heb mijn momentenquote:Op zaterdag 6 december 2008 00:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Officieus zijn jouw 5 punten wel haar redding.
Geile ava trouwens. Nieuw?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |