Tis vreselijk win je zo'n onzinquote:Op zaterdag 6 december 2008 00:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, het is aanvullend spul?
Tsja, daar heb je niet echt veel aan als je geen van beiden hebt, en noch van plan bent aan te schaffen.....
Dat is zoiets als Blue-ray discs winnen terwijl je geen Blue-ray speler hebt
CarO heeft wel een wii maar die spellen niet.quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je geen Wii hebt, kun je m toch ook niet laten ombouwen?
Caro heeft wel een WII volgens mij, maar de dingen die ze gewonnen heeft, daar horen spelletjes bij, maar die heeft ze niet.quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
"My Last Wii"quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:03 schreef blomst het volgende:
[..]
Kun je niet één gratis regelen bij een uitvaartverzekering??
quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:42 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Geen idee nog!
't Wii pakket heb ik al enige onderdelen van en van die andere eh weet ik niet zo goed wat ik met al die tasjes moet doen![]()
![]()
Maar nogmaals, ik vind het echt super leuk dat ik gewonnen heb, de strijd was ook leuk om mee te lezen![]()
quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:07 schreef Soury het volgende:
Bleeeeeeeeehhhhhhhhh Ga mijn bed in !!! Gadver
Ah, doe nou niet....quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:07 schreef Soury het volgende:
Heb je het gelezen, mr.Jummy zijn er weer volop.quote:
Jij wordt echt bokkig van één bokbiertje he?quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:07 schreef Soury het volgende:
Die hele lijst gaat er heel anders uitzienquote:Op zaterdag 6 december 2008 00:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ze hebben her op GC ook dagcijfers #172
Zal ik nummer 1 voor de rest van de maand vast invullen?
6 december fanvanheteersteuur
7 december fanvanheteersteuur
8 december fanvanheteersteuur
9 december fanvanheteersteuur
etc.
Dagcijfers van het forum.quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ze hebben her op GC ook dagcijfers #172
Zal ik nummer 1 voor de rest van de maand vast invullen?
6 december fanvanheteersteuur
7 december fanvanheteersteuur
8 december fanvanheteersteuur
9 december fanvanheteersteuur
etc.
Zou niet zo mogen zijnquote:Op zaterdag 6 december 2008 00:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die hele lijst gaat er heel anders uitzien![]()
Ah gelukkig, het zijn niet de GC cijfers....quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:13 schreef BrandX het volgende:
[..]
Zou niet zo mogen zijn
die lijst bevat namen van de users van heel FOK! forum. NIet alleen GC
dus als je al een keer veel hebt gepost, dan heb je er al tussen gestaan
Yw. Wanneer ga jij voor blauw?quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ow, dus van het hele forum?
Bedankt blauwe zwarte.
Met z'n lijstjes. Hij klimt omhoog, ik zeg het u!quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL![]()
Eén banvrije RLS is voldoende??
Das waar, en al een vermelding in het schouderklopjes-topic.... het gaat eigenlijk heel goed met LSquote:Op zaterdag 6 december 2008 00:17 schreef noekje het volgende:
[..]
Met z'n lijstjes. Hij klimt omhoog, ik zeg het u!
En nog zelfkennis ookquote:
Dank je wel!quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:21 schreef yvonne het volgende:
Kut! Kon ik Noekje en Gert niet uitzwaaien in FC, net pas thuis.
Jongens, ik wil jullie enorm boel veel bedanken voor een geweldige mod periode.
Jullie deden het super
CBL zelf zei me niet zoveel, maar jullie als modteam is gewoon een Gouden Greep.
Tot BB7/DGK2/CBL2
Even geheimtaal: denk toch dat het Tante Tilly wordtOf Jacob
CarOnline, gefeliciteerd
En telpiet bedankt!
quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:21 schreef yvonne het volgende:
Even geheimtaal: denk toch dat het Tante Tilly wordtOf Jacob
Het werd wel goed bijgehouden (ook al zeg ik het zelf)quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:17 schreef noekje het volgende:
[..]
Met z'n lijstjes. Hij klimt omhoog, ik zeg het u!
Darn, compleet met uitdraaien, das wel heel fanatiekquote:Op zaterdag 6 december 2008 00:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het werd wel goed bijgehouden (ook al zeg ik het zelf)
[ afbeelding ]
Zie dan!quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het werd wel goed bijgehouden (ook al zeg ik het zelf)
[ afbeelding ]
Jawel maar wij kunnen niet meer achter de schermen lezen als zij ongenadig door slotjes heen zit te gieren.quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:22 schreef Leandra het volgende:
Kan Yvonne niet door slotjes heenposten?
Onze bankoning!quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
En zelfs een viltje onder het wijnglas
Ja!!! En door jouw stem moest ik de laatste pagina weer opnieuw uirtdraaienquote:Op zaterdag 6 december 2008 00:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Darn, compleet met uitdraaien, das wel heel fanatiek
Ik realiseerde me later pas dat er FC stond en niet CLBquote:Op zaterdag 6 december 2008 00:26 schreef noekje het volgende:
[..]
Jawel maar wij kunnen niet meer achter de schermen lezen als zij ongenadig door slotjes heen zit te gieren.
Ja maar, ja maar.... stel dat Caro nou net 4 punten tekort kwamquote:Op zaterdag 6 december 2008 00:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ja!!! En door jouw stem moest ik de laatste pagina weer opnieuw uirtdraaien
2 bierviltjes??quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:28 schreef yvonne het volgende:
één teringbende op dat bureau, maar wel een bierviltje
Mijn bureau ziet er ook zo uit
Erger
Ik wilde net op een note klikken omdat iemand aan het huilen was omdat hij er eentje had.quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik realiseerde me later pas dat er FC stond en niet CLB![]()
Toch jammer dat je niet meer kunt meelezen bij de feestcommissie
Officieus zijn jouw 5 punten wel haar redding.quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar.... stel dat Caro nou net 4 punten tekort kwam
Sjeetje, dus je was daar gewoon op aan te spreken?quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:30 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik wilde net op een note klikken omdat iemand aan het huilen was omdat hij er eentje had.
Ja, dat gaat dus niet. Nu wil ik zijn 4,50 euro wel betalen.
Ik heb mijn momentenquote:Op zaterdag 6 december 2008 00:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Officieus zijn jouw 5 punten wel haar redding.
Geile ava trouwens. Nieuw?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |