Nog zo'n ontevreden winnaarquote:Op vrijdag 5 december 2008 23:03 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Niets, mag dat ook?
Ik wil de helft van waarde wel in contanten zeg maar
Knal het op marktplaats ..quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:03 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Niets, mag dat ook?
Zonder kloons zou je 217 punten hebben gehad en er was een stem uit het topic verdwenen, dus maar 212. Dus je hebt kantje boord echt gewonnen met maar 2 puntjes.quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:05 schreef CarOnline het volgende:
Haaaaaaaa dank dank allen voor de support![]()
Ik vond het echt heel erg leuk om te zien dat iedereen zo massaal aan het stemmen is geslagen en dat men zijn of haar kloons afstofte om te kunnen stemmen.
Super leuk, echt!![]()
![]()
Volgend jaar weer!
Nou nee echt niet ..quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:05 schreef CarOnline het volgende:
Haaaaaaaa dank dank allen voor de support![]()
Ik vond het echt heel erg leuk om te zien dat iedereen zo massaal aan het stemmen is geslagen en dat men zijn of haar kloons afstofte om te kunnen stemmen.
Super leuk, echt!![]()
![]()
Volgend jaar weer!
Jaquote:
quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zonder kloons zou je 217 punten hebben gehad en er was een stem uit het topic verdwenen, dus maar 212. Dus je hebt kantje boord echt gewonnen met maar 2 puntjes.
Huh?quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:03 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Niets, mag dat ook?
Misschien accepteren ze hem niet als ik hem morgen inleverquote:
ken jij alle kloons?quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zonder kloons zou je 217 punten hebben gehad en er was een stem uit het topic verdwenen, dus maar 212. Dus je hebt kantje boord echt gewonnen met maar 2 puntjes.
Dankbaar is anders CarO ...quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:07 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja
Tis een beetje een rare prijs.
Ik heb de bijbehorende spelletjes niet eens.
Dus voor de Wii heb ik er niets aan.
Alsof je schoensmeer en veters krijgt maar geen schoenen zeg maar
Heb je wat gewonnen dan?quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Misschien accepteren ze hem niet als ik hem morgen inlever
Nou ja zeg zit ik hier voor lul enthousiast te zijnquote:Op vrijdag 5 december 2008 23:03 schreef CarOnline het volgende:
Niets, mag dat ook?
Ik weet niet of er van KLB kloons waren, maar wel van wie op CarO hebben gestemd. Zo lang draai ik al wel mee.quote:
lol, iddquote:
Maar bij Sackboy waren er ook onregelmatigheden in de stemming, dus CarO heeft wel terecht gewonnen.quote:
Pffffrt.quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik weet niet of er van KLB kloons waren, maar wel van wie op CarO hebben gestemd. Zo lang draai ik al wel mee.
Ow.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:57 schreef APK het volgende:
[..]
Euh ja.
Maar liever niet, met goede reden enzo.
Tot nu toe niet, ik tel ze later wel op. Ben d'r weer vandoorquote:
Hoef je ook geen expert voor te zijn he? Ff klikken op verdachte namen en je ziet meteen wie al in geen eeuwigheid hebben gepost. Ik was mijn TanjaFan wachtwoord en e-mail adres kwijtquote:Op vrijdag 5 december 2008 23:14 schreef APK het volgende:
[..]
Pffffrt.
De bankoning kent ook alle klonen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |