Zeg Coos, je zat onder het stof vroeg in de avond, ben je niet een paar uur te vroeg door die schoorstenen gekropen?quote:

quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mwah, 't voelt meer schraal of zo
 ja heb dat gevoel ook so eh...... kweetniet........
   ja heb dat gevoel ook so eh...... kweetniet........ 

Blond en lekker weer langs geweest?quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mwah, 't voelt meer schraal of zo

En nu niet meer zeuren, batterijen zitten nu in de lader...quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:48 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik wil je oping bed zien

Sinds wanneer rook jij weer eik?quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:58 schreef Leandra het volgende:
Anyway, ik doe nog een laatste sigaret, en dan ben ik ook m'n bed in

Ik heb ooit, in 1976 geloof ik, nog wel eens voor sinterklaas gespeeld voor een paar honderd kinderen.quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zeg Coos, je zat onder het stof vroeg in de avond, ben je niet een paar uur te vroeg door die schoorstenen gekropen?

Gek ! gaat ie het nog doen ookquote:Op zaterdag 6 december 2008 00:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En nu niet meer zeuren, batterijen zitten nu in de lader...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Do I like?quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat ligt eraan, hoe zijn je instellingen qua posts per pagina?

Wordt het niet eens tijd dat jij bij Schooneberg langs gaat?quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:01 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
wat seg je Coos.........

Oeh, een aurondequote:Op zaterdag 6 december 2008 00:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En nu niet meer zeuren, batterijen zitten nu in de lader...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

wat is Schooneberg?quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:02 schreef Coos het volgende:
[..]
Wordt het niet eens tijd dat jij bij Schooneberg langs gaat?

Sinds veel te lang weerquote:Op zaterdag 6 december 2008 00:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sinds wanneer rook jij weer eik?

En met deze geweldige Sint uitsmijter ga ik lekker slapen, night allquote:Op zaterdag 6 december 2008 01:01 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik heb ooit, in 1976 geloof ik, nog wel eens voor sinterklaas gespeeld voor een paar honderd kinderen.
Daarna, we hadden de costuums toch gehuurd voor 24 uur, nog wat commerciële dingen gedaan. Veel drank, sint tikte met zijn staf iemand een gebroken rib en mocht ontwaken op het politie bureau.

te laat opaquote:Op zaterdag 6 december 2008 01:05 schreef Coos het volgende:
[..]
Sim sala bim goolgle 'm d'r in
http://www.schoonenberg.nl/?gclid=CJm2mODYqpcCFQoh3god_2LdjQ

Strak planquote:Op zaterdag 6 december 2008 01:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
En met deze geweldige Sint uitsmijter ga ik lekker slapen, night all

Oh, geen favo youtube van yvonne voor het slapen gaan.quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:06 schreef yvonne het volgende:
[..]

Had die griek geen lekkere warme banket staaf voor je?quote:

Coos de kindervriendquote:Op zaterdag 6 december 2008 01:01 schreef Coos het volgende:
[..]
sint tikte met zijn staf iemand een gebroken rib en mocht ontwaken op het politie bureau.

Welterusten........... komt Brandy nu aflossenquote:Op zaterdag 6 december 2008 01:06 schreef yvonne het volgende:
[..]

Leuk he? Sinterklaasje spelen...quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:01 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik heb ooit, in 1976 geloof ik, nog wel eens voor sinterklaas gespeeld voor een paar honderd kinderen.
Daarna, we hadden de costuums toch gehuurd voor 24 uur, nog wat commerciële dingen gedaan. Veel drank, sint tikte met zijn staf iemand een gebroken rib en mocht ontwaken op het politie bureau.

Slaap lekker, Yvonne ookquote:Op zaterdag 6 december 2008 01:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Strak plan
Goed voorbeeld doet volgen, dus..... truste all

quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:08 schreef Coos het volgende:
[..]
Had die griek geen lekkere warme banket staaf voor je?
 ik heb helemaak niks nakkes nada gekregen .........

Zullen we even verder op MSN?quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:08 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
mogen we gewoon verder gaan zoals altijd, behalve dan dat we onze tetten niet meer mogen laten zien

quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Strak plan
Goed voorbeeld doet volgen, dus..... truste all

net zo als gisterenquote:Op zaterdag 6 december 2008 01:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zullen we even verder op MSN?
 maar niet meer zo lang hoor
   maar niet meer zo lang hoor   

En als je nou in z'n zak gegraaid had?quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:09 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
kutgriek........

quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:10 schreef CarOnline het volgende:
Trusten all, ik ga naar bed.
Morgenvroeg om 9:00 uur weer paraat om Wii's en DS-sen en toebehoren te verkopen
Nogmaals allemaal bedankt voor de stemmen, de PMmen en ik vond het echt hartstikke leuk om te zien en te lezen
Dank je Soury dat je dat even hebt lopen verpesten, lees het morgen maar eens terug als je niet stoned of dronken bent. Misschien dat je dan snapt waar ik het over had en je snapt waarom je als een kip zonder kop hebt rond lopen tetteren.

quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:11 schreef Coos het volgende:
[..]
En als je nou in z'n zak gegraaid had?
 Coos.............
   Coos.............

14 miljoenquote:Op zaterdag 6 december 2008 01:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Eén:? Ettelijke miljoenen!

Hoe lang heb je daar nou voor gezeten?quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik zal fan ff een stap voor zijn...
[ afbeelding ]

quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik zal fan ff een stap voor zijn...
[ afbeelding ]
 ik hoef hem niet.......  baarden
    ik hoef hem niet.......  baarden   

Ik was er nogquote:Op zaterdag 6 december 2008 01:07 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, geen favo youtube van yvonne voor het slapen gaan.

14 miljoen Griekenquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |