Zeg Coos, je zat onder het stof vroeg in de avond, ben je niet een paar uur te vroeg door die schoorstenen gekropen?quote:
quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mwah, 't voelt meer schraal of zo
Blond en lekker weer langs geweest?quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mwah, 't voelt meer schraal of zo
En nu niet meer zeuren, batterijen zitten nu in de lader...quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:48 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik wil je oping bed zien
Sinds wanneer rook jij weer eik?quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:58 schreef Leandra het volgende:
Anyway, ik doe nog een laatste sigaret, en dan ben ik ook m'n bed in
Ik heb ooit, in 1976 geloof ik, nog wel eens voor sinterklaas gespeeld voor een paar honderd kinderen.quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zeg Coos, je zat onder het stof vroeg in de avond, ben je niet een paar uur te vroeg door die schoorstenen gekropen?
Gek ! gaat ie het nog doen ookquote:Op zaterdag 6 december 2008 00:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En nu niet meer zeuren, batterijen zitten nu in de lader...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Do I like?quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat ligt eraan, hoe zijn je instellingen qua posts per pagina?
Wordt het niet eens tijd dat jij bij Schooneberg langs gaat?quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:01 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
wat seg je Coos.........
Oeh, een aurondequote:Op zaterdag 6 december 2008 00:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En nu niet meer zeuren, batterijen zitten nu in de lader...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat is Schooneberg?quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:02 schreef Coos het volgende:
[..]
Wordt het niet eens tijd dat jij bij Schooneberg langs gaat?
Sinds veel te lang weerquote:Op zaterdag 6 december 2008 00:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sinds wanneer rook jij weer eik?
En met deze geweldige Sint uitsmijter ga ik lekker slapen, night allquote:Op zaterdag 6 december 2008 01:01 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik heb ooit, in 1976 geloof ik, nog wel eens voor sinterklaas gespeeld voor een paar honderd kinderen.
Daarna, we hadden de costuums toch gehuurd voor 24 uur, nog wat commerciële dingen gedaan. Veel drank, sint tikte met zijn staf iemand een gebroken rib en mocht ontwaken op het politie bureau.
te laat opaquote:Op zaterdag 6 december 2008 01:05 schreef Coos het volgende:
[..]
Sim sala bim goolgle 'm d'r in![]()
http://www.schoonenberg.nl/?gclid=CJm2mODYqpcCFQoh3god_2LdjQ
Strak planquote:Op zaterdag 6 december 2008 01:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
En met deze geweldige Sint uitsmijter ga ik lekker slapen, night all
Oh, geen favo youtube van yvonne voor het slapen gaan.quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
En met deze geweldige Sint uitsmijter ga ik lekker slapen, night all
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |