Haha Suuryquote:

Ja, waar blijft ie?quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:24 schreef APK het volgende:
[..]
We hebben allemaal op een zeikwijf gestemd dat een Toyota Prius als hoofdprijs had verwacht.

quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:22 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hahaha neeeee ik ben echt heel blij![]()
Tsss!
Ik deed het juist niet om de prijs, snap dat dan

Derde gang tweede deur rechtsquote:

Die is ook al niet zo enthousiast met de prijs.quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:24 schreef blomst het volgende:
[..]
dan kun je vast wel iemand blij maken met je prijs, of je laat de eerste keus aan de tweedeplaats

*proest*quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:29 schreef noekje het volgende:
[..]
![]()
Een kooksetje, mens! Ook al doe je niks, heb je toch het gevoel dat je echt iets op tafel hebt gezet.
Met je eigen gevangen vis. Na de maaltijd kun je even sporten.

ook al nietquote:Op vrijdag 5 december 2008 23:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die is ook al niet zo enthousiast met de prijs.
Gegeven paard enzo....

Opzouten met die YT zooi, daar heb je in GC een apart topic over... Welk youtube filmpje word jij vrolijk van?quote:

Een blauwe??quote:

quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Gegeven paard enzo....

Quote die zooi ook nog ffquote:Op schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Opzouten met die YT zooi, daar heb je in GC een apart topic over... Welk youtube filmpje word jij vrolijk van?

Bij de volgende overtreding gaat er een mailtje naar BrandXquote:Op vrijdag 5 december 2008 23:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Opzouten met die YT zooi, daar heb je in GC een apart topic over... Welk youtube filmpje word jij vrolijk van?

Dat maak ik zelf wel uit, nicotinezweetkneus.quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:31 schreef LekkerSimpel het volgende:

Dan doe ik ff lefgozerigquote:Op vrijdag 5 december 2008 23:33 schreef Coos het volgende:
[..]
Bij de volgende overtreding gaat er een mailtje naar BrandX

Voila ...quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Gegeven paard enzo....

Welkom ??? Jij bent welkom volgens mij slijmbalquote:

quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:34 schreef APK het volgende:
[..]
Dat maak ik zelf wel uit, nicotinezweetkneus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |