quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:17 schreef Coos het volgende:
[..]
14 miljoen Grieken
die laat je in hun waarde
14 miljoen Grieken
verkankeren de aarde
refrein;
Oh kut, de rijmcompetitie is al afgelopen.quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:17 schreef Coos het volgende:
[..]
14 miljoen Grieken
14 miljoen Grieken
verkankeren de aarde
refrein;
Milieutechnisch zou het niet echt fout zijn als er morgen geen Grieken meer zouden zijnquote:Op zaterdag 6 december 2008 01:17 schreef Coos het volgende:
[..]
14 miljoen Grieken
14 miljoen Grieken
verkankeren de aarde
refrein;
A;;es blijft hetzelfde fanquote:Op zaterdag 6 december 2008 01:08 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Welterusten........... komt Brandy nu aflossen
hoe werkt die zooi hier![]()
mogen we gewoon verder gaan zoals altijd, behalve dan dat we onze tetten niet meer mogen laten zien
wat ik persoonlijk wel erg jammer vind dat dan weer wel ........
sssttt....anders koopt Fan de CO2 uitstootrechten op met voorkennis.quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Milieutechnisch zou het niet echt fout zijn als er morgen geen Grieken meer zouden zijn
quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Milieutechnisch zou het niet echt fout zijn als er morgen geen Grieken meer zouden zijn
Die is zo mooi!quote:
Vertel es, wat doet ie dan met je? En pics mogen hier best welquote:Op zaterdag 6 december 2008 01:21 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
het zijn wel smeerpijpen dat dan weer wel......
Hij heeft platvoeten, omvallen is lastig bij 'mquote:Op zaterdag 6 december 2008 01:24 schreef Coos het volgende:
APK is denk omgevallen bij z'n 2e drieliterpak spul.
Ik hoef hier echt geen pics te zien waarop die Griek vastgesnoerd op bed ligt.quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En pics mogen hier best wel![]()
nee qua vuilnis daar........ ze pleuren gewoon overal hun ouwe huisraad neer.quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vertel es, wat doet ie dan met je? En pics mogen hier best wel![]()
Ja, dat zie richting het Oosten wel meer. Toch jammer, al lig ik er niet echt wakker van.quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:27 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nee qua vuilnis daar........ ze pleuren gewoon overal hun ouwe huisraad neer.
kom je in een mooi stukkie natuur zie ineen een hele berg zooi.... koelkast, bedden ........
zelf bij borden........ ''hier geen afval''
juist daar..........
Ja, daar hebben we aan.quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hoeveel Nederlanders zitten er in Hongarije en waar zitten ze?
Iemand heeft er een aardig werk van gemaakt, zie hier, leuk om te zien
ik zat net te denken waar zijn alle vrouwen gebleven ?quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nah, vooruit dan maar!
Ik sta in lurkstand, ik heb gewoon niet veel zinnigs te vermelden!quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:36 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik zat net te denken waar zijn alle vrouwen gebleven ?
zit ik hier alleen met een stel eikels![]()
Je vindt ze maar wat leuk, die eikelsquote:Op zaterdag 6 december 2008 01:36 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
zit ik hier alleen met een stel eikels![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |