Zo.quote:Op woensdag 3 december 2008 08:55 schreef yvonne het volgende:
Te veel bagger, te weinig leuks, modden is zo een kunstje geworden dat geen voldoening meer geeft.
Hoi.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:30 schreef Remake het volgende:
We hebben een nieuwe baas nodi maar zo iemand vind je niet een twee drie polietsie
Wat dacht je van een spelletje?!quote:Op woensdag 3 december 2008 18:29 schreef murp het volgende:
als het leuk is neem ik het mee naar achteren
Die komt dus nooit meer terug.quote:Op woensdag 3 december 2008 08:55 schreef yvonne het volgende:
Maar weest gerust, hij komt terug mocht ONZ ooit weer leuk worden..
quote:Op woensdag 3 december 2008 18:33 schreef Emimich het volgende:
Wellicht heeft ONZ een eigen kaste nodig, het bracht KLB in ieder geval tot leven!
Neuh, das te veel eer voor jezelf proberen te krijgen. Kom eerst maar met wat goede ideeen.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:33 schreef KopieerMachine het volgende:
Heeft mijn terugkomst te maken met de evenementen die zich afgelopen dag(en) hebben afgespeeld?
Newbie.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:34 schreef Faalhaas1 het volgende:
ONZ, dood?
Heeft dat ooit geleefd dan?
laten we het dan geen kaste noemen, dat is zo gay-ishquote:Op woensdag 3 december 2008 18:33 schreef Emimich het volgende:
Wellicht heeft ONZ een eigen kaste nodig, het bracht KLB in ieder geval tot leven!
Nou, want wat een succes, zo triest dat er nog een zoooi baggerusers (+klonen) gebanned moeten worden: Yvonne met haar ideetje om KLB te verbeteren :rquote:Op woensdag 3 december 2008 18:33 schreef Emimich het volgende:
Ik heb van cerror meer leuke topics gezien dan al jou posts bij elkaar, dus terug onder je steen jij.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:35 schreef Schatgraver het volgende:
Dus als het weer leuk is komt Cerror hetw eer verpesten
Oei, dit was serieus bedoelt?quote:Op woensdag 3 december 2008 18:33 schreef murp het volgende:
komop jongens, niet lopen baggeren
of post gewoon niet
wat een homo is het ook, altijd alles verneuken.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:35 schreef Schatgraver het volgende:
Dus als het weer leuk is komt Cerror het weer verpesten
Dat geeft juist aan wat voor succes het was, populariteit trekt vele mensen aan.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:36 schreef Pheno het volgende:
Nou, want wat een succes, zo triest dat er nog een zoooi baggerusers (+klonen) gebanned moeten worden: Yvonne met haar ideetje om KLB te verbeteren :r
Dan kan die boswachter weg bij KLB en als nieuwe mod/opleider bij ONZ beginnen.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:34 schreef Emimich het volgende:
Eigenlijk heeft Pheno wel een punt, KLB is te druk en ONZ is te rustig. Wellicht kan ONZ als opleidingscentrum gebruikt worden?
'Te druk'?quote:Op woensdag 3 december 2008 18:34 schreef Emimich het volgende:
Eigenlijk heeft Pheno wel een punt, KLB is te druk en ONZ is te rustig. Wellicht kan ONZ als opleidingscentrum gebruikt worden?
quote:Op woensdag 3 december 2008 18:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan kan die boswachter weg bij KLB en als nieuwe mod/opleider bij ONZ beginnen.
quote:Op woensdag 3 december 2008 18:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Gelukkig is dat afgeschaft zeg..
Moet je niet elk topic lezen.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:39 schreef Emimich het volgende:
[..]
Als je een dag niet in KLB bent geweest dan is het onmogelijk om binnen 3 uur bij te zijn!
Nah, Bossie is een DJ pur sang, die blijft wel in KLB!quote:Op woensdag 3 december 2008 18:38 schreef Pheno het volgende:
Dan kan die boswachter weg bij KLB en als nieuwe mod/opleider bij ONZ beginnen.
quote:
Zelfs alleen de relevante + delen van de SC en FB.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:39 schreef Paaskonijn het volgende:
Moet je niet elk topic lezen.
Been there done that x 987987quote:Op woensdag 3 december 2008 18:38 schreef Emimich het volgende:
[..]
Zou dat dan geen teken aan de wand zijn?
Een teken aan de wand dat elk jaar terugkomt? Volgens sommigen is ONZ sinds 2004 niet meer leuk, terwijl de anderen denken dat het nu zijn laatste stuiptrekkingen heeft. Het heeft z'n ups en downs.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:38 schreef Emimich het volgende:
[..]
Zou dat dan geen teken aan de wand zijn?
Sneller lezen.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:41 schreef Emimich het volgende:
[..]
Zelfs alleen de relevante + delen van de SC en FB.
Opzich lijkt de TTT me een leuke graadmeter... Do your math.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Een teken aan de wand dat elk jaar terugkomt? Volgens sommigen is ONZ sinds 2004 niet meer leuk, terwijl de anderen denken dat het nu zijn laatste stuiptrekkingen heeft. Het heeft z'n ups en downs.
hoi turkse meneer.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Een teken aan de wand dat elk jaar terugkomt? Volgens sommigen is ONZ sinds 2004 niet meer leuk, terwijl de anderen denken dat het nu zijn laatste stuiptrekkingen heeft. Het heeft z'n ups en downs.
Meen je dat?quote:Op woensdag 3 december 2008 18:42 schreef Emimich het volgende:
Ik weet zeker dat ik ONZ tot leven kan wekken als ik een topic in KLB zou openen en daarin zou stellen dat posten in ONZ een positief effect heeft op je plaats in de KLB-kaste!
Vergeleken met vorig jaar zijn er inderdaad minder TTT's.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:44 schreef IQM het volgende:
[..]
Opzich lijkt de TTT me een leuke graadmeter... Do your math.
En vergeleken met twee jaar nóg minder...quote:Op woensdag 3 december 2008 18:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vergeleken met vorig jaar zijn er inderdaad minder TTT's.
D'r zijn nu een paar topics met een sealtje, waarbij er minimaal een in de lijst kan. Even bespreken.
Denk dat daar ook wel een reden voor is, er komt meer de zelfde humor en dat opnieuw te posten is niet nodig. Het word gewoon steeds moeilijker om wat nieuws te bedenken.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:49 schreef IQM het volgende:
[..]
En vergeleken met twee jaar nóg minder...
Face it, ONZ heeft al lang niet meer de lading leuke topics en users als weleer. Jammer, maar het zij zo.
Het is niet meer zoals het was, inderdaad. Nieuwe users, nieuwe topics. Users komen en gaan, en nog meer van zulks. Maar om dan te blijven steken in die leuke tijd dat vroeger heet en dat elke keer ter sprake brengen is een beetje nutteloos. Behalve dat is het ietwat moeilijker om telkens nieuwe dingen te bedenken, want vele zijn je voor geweest.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:49 schreef IQM het volgende:
[..]
En vergeleken met twee jaar nóg minder...
Face it, ONZ heeft al lang niet meer de lading leuke topics en users als weleer. Jammer, maar het zij zo.
Zit zeker wat in. Maar er zijn altijd wel een aantal basiselementen in een leuk ONZ-topic die steeds op een andere manier geïnterpreteerd kunnen worden. En ja, dan moet je van de bewandelde humorpaden af... Er zijn gewoon minder mensen die dat aandurven / aankunnen / willen doen.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:52 schreef Gupje het volgende:
[..]
Denk dat daar ook wel een reden voor is, er komt meer de zelfde humor en dat opnieuw te posten is niet nodig. Het word gewoon steeds moeilijker om wat nieuws te bedenken.
Zie het als een spel, noem allemaal plaats namen die beginnen met een A na een half uur twisten duurt het gewoon wat langer voordat je wat nieuws hebt bedacht.
Mwoah, ik kon vroeger leuk doen in ONZ en doe dat nu nog. Maar dan elders. En ik bedenk nog steeds nieuwe dingen. Als je een beetje creatieve geest hebt, is dat écht het probleem niet, hoor.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het is niet meer zoals het was, inderdaad. Nieuwe users, nieuwe topics. Users komen en gaan, en nog meer van zulks. Maar om dan te blijven steken in die leuke tijd dat vroeger heet en dat elke keer ter sprake brengen is een beetje nutteloos. Behalve dat is het ietwat moeilijker om telkens nieuwe dingen te bedenken, want vele zijn je voor geweest.
ik weet nog wel een spel (of meerderen) zal ik ze even PM'n als ik ze weer terug hebt gevonden op zo'n website, dan kan jij even terug PM'n of ze al zijn geweest.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het is niet meer zoals het was, inderdaad. Nieuwe users, nieuwe topics. Users komen en gaan, en nog meer van zulks. Maar om dan te blijven steken in die leuke tijd dat vroeger heet en dat elke keer ter sprake brengen is een beetje nutteloos. Behalve dat is het ietwat moeilijker om telkens nieuwe dingen te bedenken, want vele zijn je voor geweest.
Ja! Dat hele TTT gebeuren heeft geholpenquote:Op woensdag 3 december 2008 18:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vergeleken met vorig jaar zijn er inderdaad minder TTT's.
D'r zijn nu een paar topics met een sealtje, waarbij er minimaal één in de lijst kan. Even bespreken.
Door dat soort kankermongolen ging het dus mis.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:58 schreef Jimbo het volgende:
alle usuers die na 2005-2006 gekomen zijn bannen en de oude terughalen , BrauN , ik mis je nog dagelijks
Als we er nou eens mee beginnen users zoals jij gewoon te weren?quote:Op woensdag 3 december 2008 18:58 schreef porsche1 het volgende:
[..]
ik weet nog wel een spel (of meerderen) zal ik ze even PM'n als ik ze weer terug hebt gevonden op zo'n website, dan kan jij even terug PM'n of ze al zijn geweest.
Ja, natuurlijk. Maar met verdwijnen help je er alleen maar aan mee dat het minder wordt.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:56 schreef IQM het volgende:
[..]
Blijven steken in de tijd kan soms wel even handig zijn. Want waarom zijn al die leuke users verdwenen? Dat moet een oorzaak hebben...
Nope, heeft geen oorzaak, mensen ontgroeien ONZ en gaan elders posten.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:56 schreef IQM het volgende:
[..]
Blijven steken in de tijd kan soms wel even handig zijn. Want waarom zijn al die leuke users verdwenen? Dat moet een oorzaak hebben...
whehe, waarom?quote:Op woensdag 3 december 2008 19:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als we er nou eens mee beginnen users zoals jij gewoon te weren?
Permanent?
Tsja, maar dat is dan jouw zorg niet meer.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Maar met verdwijnen help je er alleen maar aan mee dat het minder wordt.
IQM, ik geef je wel gelijk wat dit betreft, daar niet voor. Maar men moet het doen met de users die er nu zijn.
whehe, daaromquote:
Zo kan je het ook zien. Maar er worden de laatste tijd weinig users geboren in ONZ.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nope, heeft geen oorzaak, mensen ontgroeien ONZ en gaan elders posten.
whehe, das geen goed ideequote:
Welnee, in 2002 oid heb ik ook al zo'n topic geopendquote:
De intentie was goed, maar toen moest er eerst door een commissie drie dagen besproken worden of een topic wel een TTT mocht zijn. In plaats van snel de leukste topics in een sticky onder de aandacht brengen.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja! Dat hele TTT gebeuren heeft geholpen
Wees blij, gaan de kwaliteitsposters meteen door naar het juiste subforumquote:Op woensdag 3 december 2008 19:03 schreef IQM het volgende:
[..]
Zo kan je het ook zien. Maar er worden de laatste tijd weinig users geboren in ONZ.
quote:Op woensdag 3 december 2008 19:03 schreef IQM het volgende:
[..]
Zo kan je het ook zien. Maar er worden de laatste tijd weinig users geboren in ONZ.
Ja, maar het zou voor ONZ fijn zijn als daar ook enkele kwaliteitsusers beginnen te posten.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wees blij, gaan de kwaliteitsposters meteen door naar het juiste subforum
Nadeel is dat we met lui als dagdag en die porschedude overblijven
quote:Op woensdag 3 december 2008 19:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
* mompelt iets over teveel mods op 1 onderdeel*quote:Op woensdag 3 december 2008 19:04 schreef Dagonet het volgende:
[..]
De intentie was goed, maar toen moest er eerst door een commissie drie dagen besproken worden of een topic wel een TTT mocht zijn. In plaats van snel de leukste topics in een sticky onder de aandacht brengen.
er moet toch iemand het vervelende ventje zijn?quote:Op woensdag 3 december 2008 19:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
lief dat je zegtquote:Op woensdag 3 december 2008 19:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
goed is dat we met dagdag als kwaliteitsuser overblijven
Ja, en dat komt vast ooit wel weer, maar kijk eens onder en boven je wat een volk ONZ tegenwoordig aantrektquote:Op woensdag 3 december 2008 19:07 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, maar het zou voor ONZ fijn zijn als daar ook enkele kwaliteitsusers beginnen te posten.
quote:Op woensdag 3 december 2008 19:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Welnee, in 2002 oid heb ik ook al zo'n topic geopend
quote:Op woensdag 3 december 2008 19:07 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, maar het zou voor ONZ fijn zijn als daar ook enkele kwaliteitsusers beginnen te posten.
Eerlijk gezegd denk ik het niet, yvonne.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, en dat komt vast ooit wel weer
Amen.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:10 schreef IQM het volgende:
De standaard is ook verlaagd. Nu worden users als Dribble en BrauN al als kwaliteitsusers gezien.
Wees er maar trots op.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:08 schreef porsche1 het volgende:
[..]
er moet toch iemand het vervelende ventje zijn?ik heb de laatste 3 dagen wel de nachtbagger in leven gehouden, en daar door ben ik tot 12 jarige broodmongool welke gille de la tourette heeft uitgeroepen!
TTT'squote:Op woensdag 3 december 2008 18:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja! Dat hele TTT gebeuren heeft geholpen
Dat dusquote:Op woensdag 3 december 2008 19:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
Begin dat jaar had ik mij geregged, WAT PROBEER JE NOU PRECIES TE ZEGGEN
Of er moet een appart BAG of AVP forum komenquote:Op woensdag 3 december 2008 19:12 schreef IQM het volgende:
Ik stel een nieuw subforum voor, waar maar een select ONZ-waardig gezelschap topics mag openen. De rest mag enkel toekijken en meeposten. En wie er ONZ-waardig is, wordt bepaald door een aantal oude ONZ-mods en yvonne.
Tuukquote:Op woensdag 3 december 2008 19:13 schreef dagdag het volgende:
maar is dus duidelijk dat er te weinig users zijn en te veel subforums
quote:Op woensdag 3 december 2008 19:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
Mensen pas toegang tot OvjL geven nadat ze een paar maanden normaal elders kunnen posten.
Hoe vaak is dit eigenlijk geopperd?quote:Op woensdag 3 december 2008 19:12 schreef IQM het volgende:
Ik stel een nieuw subforum voor, waar maar een select ONZ-waardig gezelschap topics mag openen. De rest mag enkel toekijken en meeposten. En wie er ONZ-waardig is, wordt bepaald door een aantal oude ONZ-mods en yvonne.
dat ben ik ook, moet het nog steeds in me sig zetten.quote:
quote:Op woensdag 3 december 2008 19:12 schreef IQM het volgende:
Slechts 329804823094809384x.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Hoe vaak is dit eigenlijk geopperd?.
Dan kan ik mijn kompaan GasTurbine ook meenemen. Vroeger was het leuk en tof. Vroeger.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:13 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik kan ook wel KLBBaas en ONZBaas combineren misschien?
Paintquote:Op woensdag 3 december 2008 19:13 schreef Anosmie het volgende:
Oe! Ik heb nog wel wat ideeën. Zal ik even een opzetje painten?.
hier druipt de hilariteit vanaf 150 dagdagpuntenquote:Op woensdag 3 december 2008 19:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tuuk
Als je nou vanavond eens verder zoet met je Lego gaat spelen hmm?
Als jij en je bazenretards nou eens lekker oprotten naar KLB hmm?quote:Op woensdag 3 december 2008 19:13 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik kan ook wel KLBBaas en ONZBaas combineren misschien?
Duizenden keren.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Hoe vaak is dit eigenlijk geopperd?.
Lul, je bent amper geregd op 't forum.quote:
quote:geregistreerd op: zondag 4 februari 2007 @ 18:08
ONZ heeft een te hoog poep-pies-piem0l gehalte en een te laag sangria-bonkjes&sliertjesniveau.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:14 schreef yvonne het volgende:
Paint
"Ja, laten we een topic openen, iets leuks
tadaaaaaaaaaaaaaaaaa, paint
Het gaat om kwaliteit, niet om kwantiteit.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:14 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
in hoeverre zouden mensen met bv weinig posts of users die maar kort op fok zitten een kans maken?
Zeg, Paultjuhh heeft een ban wegens overmatig Chielgedoe, als we dat ook eens van toepassing laten zijn op jou?quote:Op woensdag 3 december 2008 19:15 schreef dagdag het volgende:
[..]
hier druipt de hilariteit vanaf 150 dagdagpunten
idd...quote:Op woensdag 3 december 2008 19:17 schreef IQM het volgende:
[..]
Het gaat om kwaliteit, niet om kwantiteit.
Geen goed idee?quote:Op woensdag 3 december 2008 19:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als jij en je bazenretards nou eens lekker oprotten naar KLB hmm?
Of PUB, of weetikveelwat?
Je wilt al die zelf-benoemdequote:Op woensdag 3 december 2008 19:16 schreef Jordy-B het volgende:
Alle verdwaalde Onzin-users uit KLB schoppen, zodat KLB weer verandert in het ouderwetse azijnzeikersforum... Dan kan ik daar tenminste ook weer fatsoenlijk m'n ei kwijt.
Mannen zijn klootzakken en moeten doodquote:Op woensdag 3 december 2008 19:16 schreef Anosmie het volgende:
[..]
ONZ heeft een te hoog poep-pies-piem0l gehalte en een te laag sangria-bonkjes&sliertjesniveau.
Nou ja, wat dat betreft... Men is ook gewoon mongolischer geworden. Ze weten niet meer wanneer iets niet meer leuk is. Ze weten niet meer of iets al niet eerder duizend keer gedaan is. Ze weten het verschil niet tussen grappig-matig en matig-matig.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:17 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
idd...
één lemming is meer dan genoeg.
Alleen honden hebben een baas. Laat ze lekker naar F&F gaan.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:17 schreef PP. het volgende:
[..]
Je wilt al die zelf-benoemdebazen
naar onzin verhuizen?
JA!quote:Op woensdag 3 december 2008 19:17 schreef PP. het volgende:
[..]
naar onzin verhuizen?
Dat KLB is helemaal een grap geworden he?quote:Op woensdag 3 december 2008 19:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 december 2008 19:17 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Geen goed idee? [ afbeelding ]
Zelf kan je ook best goed baggeren hoor.
Nee, dat was na een paar keer ook niet meer grappig.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:16 schreef Anosmie het volgende:
[..]
ONZ heeft een te hoog poep-pies-piem0l gehalte en een te laag sangria-bonkjes&sliertjesniveau.
Anus!quote:Op woensdag 3 december 2008 19:18 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Alleen honden hebben een baas. Laat ze lekker naar F&F gaan.
ONZ?quote:Op woensdag 3 december 2008 19:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Of: something completely differentquote:Op woensdag 3 december 2008 19:18 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
JA!
Eventueel deel je ONZ op in twee delen: "Onzin voor je leven" en het bazenforum... noem het "slowchat", ofzo.
Mooi.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mannen zijn klootzakken en moeten dood
Ik doe niks verkeerd hoor!quote:
Jup, grootste en drukste van FOK!quote:Op woensdag 3 december 2008 19:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat KLB is helemaal een grap geworden he?
Waar en wanneer is dat opeens zo misgegaan? Heb eigenlijk nooit echt actief daar gepost, dus niet echt gevolgd. Maar zag laatst ergens dat het meer posts genereert dan OvjL?.
Nee want in de jaren dat ONZ bestaat heb jij natuurlijk de toon aangevoerd met je kwaliteitshumor. Toch?quote:Op woensdag 3 december 2008 19:17 schreef PP. het volgende:
[..]
naar onzin verhuizen?
[ZWA] geen goed idee?quote:Op woensdag 3 december 2008 19:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Of: something completely different
Die zijn er nog gewoon hoor, naar beneden scrollenquote:Op woensdag 3 december 2008 19:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
Toch leuk om te zien dat er opeens een hele hoop oude users zijn.
Overigens ging het hier pas echt mis nadat alle SC's weggingen. Dat was tenminste nog een garantie dat er bepaalde users in OvjL kwamen.
Hoe heette die hard rock SC ook alweer? Met al die gasten met lang haar en die foto in de OP waar al hun hoofden opstonden.
of dat, idd...quote:Op woensdag 3 december 2008 19:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
True, maar trek het ietsjes breder en kijk naar KLB op het moment. Veel drukker dan ONZ geworden, maar als je er eerlijk naar kijkt is de kwaliteit ver onder het niveau wat ONZ ooit had.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:07 schreef IQM het volgende:
[..]
Met alle gevolgen van die.quote:
Tuurlijk.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:33 schreef Emimich het volgende:
Ik ben de azijnzeiker. Voor humor moest je bij Croupouque zijn.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:21 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Nee want in de jaren dat ONZ bestaat heb jij natuurlijk de toon aangevoerd met je kwaliteitshumor. Toch?
Euhm, jaquote:Op woensdag 3 december 2008 19:21 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Nee want in de jaren dat ONZ bestaat heb jij natuurlijk de toon aangevoerd met je kwaliteitshumor. Toch?
OE! OE! Yvonne!quote:Op woensdag 3 december 2008 19:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die zijn er nog gewoon hoor, naar beneden scrollen
Ja, naja.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die zijn er nog gewoon hoor, naar beneden scrollen
SCD. Dat was me toch een geniaal plan.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Klopt... de leuke (matige) grap begon ook als een kuttopic. Toch is dat nog maanden een running gag geweest op Fok!quote:Op woensdag 3 december 2008 19:22 schreef Snakey het volgende:
Mijn persoonlijke gedachte is dat je veel meer moet toelaten in ONZ dan dat er nu gebeurt. Het is nog steeds zo dat er uit de stomste topics iets moois kan groeien, als je dat laat gaan heb je een klote topic om mee te beginnen, en een te gek topic om mee te eindigen. Het hoeft maar 1 opmerking te zijn van iemand die een topic een totaal andere wending kan geven, wat het ineens een erg grappig topic kan maken. Dat is een klein beetje de taak van de mods, maar nog meer de 'kans' van users, om er wat leuks van proberen te maken.
Jij zat toch in die SC met die foto in de OP?quote:Op woensdag 3 december 2008 19:23 schreef PP. het volgende:
[..]
Ik ben de azijnzeiker. Voor humor moest je bij Croupouque zijn.
Je bedoelt de GPD-reeks? Zo ja, naar beneden scrollen naar de centrale topics.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hoe heette die hard rock SC ook alweer? Met al die gasten met lang haar en die foto in de OP waar al hun hoofden opstonden.
Wat de hell helpt slowchats nou weer om het niveau op te krikken hier en om er wat meer leven in te geven. Meer kliekjes die alleen maar met elkaar praten? Ja daar wordt het wel drukker van maar leuker. Nee.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, naja.
Niet zoals toen. Ik ben alle namen van die SC's kwijt, maar dit is niet te vergelijken.
Dat frituurtopic is de verpersoonlijking van de ondergang hier.. Vroeger, toen had je @@@ en al die andere SC's waar keer op keer weer de pleuris uitbrak..
Weet jij nog de namen, ik vergeet teveel.
Ik ben al 2 pc's en bijbehorende HDD's verder. Dus ik kan je d'r niet mee helpen. Tiemie bewaarde al die rommel eerder. Maar die post amper meer.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Euhm, ja
PP ik ben goddomme die "wat je allemaal met een borstel kunt doen"foto's kwijt
Heb me rot gezocht
quote:Op woensdag 3 december 2008 19:22 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
of dat, idd...
Maar die bazen moeten echt uit klaagbaak... Da's allemaal verdwaald ONZ-spul, dus laat er gewoon een bazenbaggerforum zijn waar ze terechtkunnen.
En daar ben ik het niet mee eens. Het is een nobele gedachte, hoor, dat openlaten in de hoop dat er iets moois uit bloeit, maar face it: met de duizenden users die FOK! en ONZ nu herbergen, heb je misschien 1 leuk topic dat ontstaat uit 30 baggertopics. Is dat het je waard? Die verhouding?quote:Op woensdag 3 december 2008 19:22 schreef Snakey het volgende:
[..]
True, maar trek het ietsjes breder en kijk naar KLB op het moment. Veel drukker dan ONZ geworden, maar als je er eerlijk naar kijkt is de kwaliteit ver onder het niveau wat ONZ ooit had.
Het heeft gewoon te maken met users die denken dat ze alles maar op een forum kunnen neer pleuren zonder er verder over na te denken. Daarmee bedoel ik te zeggen dat een forum als ONZ alleen maar zo sterk is als de users die leuke of grappige ideeen aanbrengen. Je weet zelf ook dat je als mod ook redelijk beperkt ben in je doen en laten op een sub, in de zin dat als het niet uit de users komt, je niet in je eentje, of met drie man/vrouw de boot kan trekken.
Je kan proberen te sturen, en dat is moeilijker als de meeste mensen denken. Als je namelijk een half jaar je stinkende best hebt gedaan om alles bij te sturen en het werkt uiteindelijk niet, om wat voor reden dan ook, dan gooi je de handdoek in de ring.
Mijn persoonlijke gedachte is dat je veel meer moet toelaten in ONZ dan dat er nu gebeurt. Het is nog steeds zo dat er uit de stomste topics iets moois kan groeien, als je dat laat gaan heb je een klote topic om mee te beginnen, en een te gek topic om mee te eindigen. Het hoeft maar 1 opmerking te zijn van iemand die een topic een totaal andere wending kan geven, wat het ineens een erg grappig topic kan maken. Dat is een klein beetje de taak van de mods, maar nog meer de 'kans' van users, om er wat leuks van proberen te maken.
Zo kreeg je vroeger iig de juiste users in OvjL die zo ook weer in de andere topics kwamen.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:25 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Wat de hell helpt slowchats nou weer om het niveau op te krikken hier en om er wat meer leven in te geven. Meer kliekjes die alleen maar met elkaar praten? Ja daar wordt het wel drukker van maar leuker. Nee.
Ja!quote:Op woensdag 3 december 2008 19:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je bedoelt de GPD-reeks? Zo ja, naar beneden scrollen naar de centrale topics.
Er zijn nu al best wel veel misplaatste pogingen tot humor in de serieuze fora. Niet dat humor zo vervelend is, maar het is zo vervelend als iemand gewoon een vraag stelt en vervolgens tussen de leuk bedoelde onzinantwoorden de correcte antwoorden niet vinden kan.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:24 schreef IQM het volgende:
Hef ONZ op, gooi slotjes op baggertopics en laat de users maar leuke en niet zo serieuze topics openen in de andere subfora, daar waar ze thuishoren. Grappig topic over filmscreenshots of fotofucks met een acteur? TV-forum. Woordgrapjes over schrijvers? TTK. Grappig topic over eten? CUL.
Zo wordt heel FOK! leuk en gezellig.![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 december 2008 19:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Jij zat toch in die SC met die foto in de OP?.
Ik ben het trouwens niet met IQM eens, dat soort topics waren wel degelijk een poos leuk en wat meer was, iedereen kon meedoen, of het mocht was een tweedequote:Op woensdag 3 december 2008 19:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, naja.
Niet zoals toen. Ik ben alle namen van die SC's kwijt, maar dit is niet te vergelijken.
Dat frituurtopic is de verpersoonlijking van de ondergang hier.. Vroeger, toen had je @@@ en al die andere SC's waar keer op keer weer de pleuris uitbrak..
Weet jij nog de namen, ik vergeet teveel.
Ja.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:29 schreef PP. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat bedoel je? Onze reeks is er nog steeds. Enigzins.
Dat is het enige voorbeeld helaas.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:25 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Klopt... de leuke (matige) grap begon ook als een kuttopic. Toch is dat nog maanden een running gag geweest op Fok!
Yvonnequote:Op woensdag 3 december 2008 19:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben het trouwens niet met IQM eens, dat soort topics waren wel degelijk een poos leuk en wat meer was, iedereen kon meedoen, of het mocht was een tweede
Wat ook was, we wisten wanneer iets op en uit was en verzonnen weer iets nieuws.
Gesloten topics weer opengooien en eralsnog iets van maken etc etc etc, je zat een hele dag in ONZ, maar zorgde er wel voor dat dingen liepen.
Usuals
Goedemorgen Dave
@@@
Bifi reeks
Nachtbar
Wat wél zo is: de reeksen of slowchats staan nu centraal en misschien is het wel een optie die weer los te gooien, zeker in ONZ
Niemand weet meer dat ze bestaan,
Je haalt me de woorden uit de mond!quote:Op woensdag 3 december 2008 19:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Zo kreeg je vroeger iig de juiste users in OvjL die zo ook weer in de andere topics kwamen.
De SC met Dirk en Jarno, die andere waar PP in zat (dacht ik), @@@ en die andere waar altijd ruzie was enzo. Die users zorgden er altijd voor dat er wat te beleven viel.
Maar goed, hoe kan jij dat weten. Je zat hier toen nog niet (zo lang)
quote:Op woensdag 3 december 2008 19:29 schreef PP. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat bedoel je? Onze reeks is er nog steeds. Enigzins.
Komop. Je ziet hoe het nu loopt er moet toch iets gebeuren? Er zijn wel degelijk veel uit origine bagger-topics geweest die uiteindelijk lachen waren.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:27 schreef IQM het volgende:
[..]
En daar ben ik het niet mee eens. Het is een nobele gedachte, hoor, dat openlaten in de hoop dat er iets moois uit bloeit, maar face it: met de duizenden users die FOK! en ONZ nu herbergen, heb je misschien 1 leuk topic dat ontstaat uit 30 baggertopics. Is dat het je waard? Die verhouding?
Of ga je het strenger aanpakken (zoals pak 'm beet twee jaar geleden toen er nog niet de regel gold om 'alles in principe open te laten') en sluit je al het gebagger? Nieuwe baggertopics openen hebben dan weinig zin; dat duurt alleen misschien wat lang om door te dringen in de koppies van de baggeraars, maar na een tijdje merken zij ook wel dat het niks meer aan is en gaan ze elders verder baggeren.
Zie! Je ként het nieteens.quote:
Persoonlijk heb ik KLB altijd als ONZ2 beschouwt.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat KLB is helemaal een grap geworden he?
Waar en wanneer is dat opeens zo misgegaan?
Of werd er massaal een TO door het slijk gehaald.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je haalt me de woorden uit de mond!
We kwamen over en weer en bij tijden voerde je een razzia uit op een onschuldige reeks
Is ook zo, in 2000 al.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:33 schreef zovty het volgende:
[..]
Persoonlijk heb ik KLB altijd als ONZ2 beschouwt.
Ja, we maken die foto's altijd wanneer we of dronken of brak zijn. Levert altijd prachtige foto's op.quote:
Je wilt ze niet meer centraal zetten? Wat verwacht je dan dat er gaat gebeuren? Mensen komen naar ONZ om in een SC te posten? Wat de hell is daar leuk aan er zijn genoeg slowchats op dit forum en daar word per kliekje gewoon alle onzin die er is besproken en écht niet alleen maar het onderwerp van het subforum waar de slowchat in staat.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zie! Je ként het nieteens.
Los die reeksen!
Weg met de centrale topics!
Up the barricades!
Naja, er was een tijd dat het een normaal subforum was. Toen Q en die andere aan het modden waren.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:33 schreef zovty het volgende:
[..]
Persoonlijk heb ik KLB altijd als ONZ2 beschouwt.
Lowlands was wel een hoogtepunt hoor.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:34 schreef PP. het volgende:
[..]
Ja, we maken die foto's altijd wanneer we of dronken of brak zijn. Levert altijd prachtige foto's op.
Het zijn geen SC's, het zijn reeksen, de frituur ( godbetert een idee van jaaaaaaaaaaaaren geleden!) en nachtbagger zijn slowchatsquote:Op woensdag 3 december 2008 19:34 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Je wilt ze niet meer centraal zetten? Wat verwacht je dan dat er gaat gebeuren? Mensen komen naar ONZ om in een SC te posten? Wat de hell is daar leuk aan er zijn genoeg slowchats op dit forum en daar word per kliekje gewoon alle onzin die er is besproken en écht niet alleen maar het onderwerp van het subforum waar de slowchat in staat.
Ben je nou echt zo dom, of lees je niet wat Yv en ik schreven?quote:Op woensdag 3 december 2008 19:34 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Je wilt ze niet meer centraal zetten? Wat verwacht je dan dat er gaat gebeuren? Mensen komen naar ONZ om in een SC te posten? Wat de hell is daar leuk aan er zijn genoeg slowchats op dit forum en daar word per kliekje gewoon alle onzin die er is besproken en écht niet alleen maar het onderwerp van het subforum waar de slowchat in staat.
Vrolijk - somber - kots -coma.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Lowlands was wel een hoogtepunt hoor.
Uit den ouden doosch? Twee punten hiervan gebeuren dagelijks hoor.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:35 schreef Anosmie het volgende:
*uit de oude doos rukt*
1. Met een naam als Onzin is een forumonderdeel gedoemd tot verbaggering. Laten we het anders noemen.
2. Strenger op de user modden! Al die kleuters met hun FiPo, Lapo, Piem0l reacties waarschuwing uitdelen en dan een dagban.
3. Matige topics sneller sluiten. Kuttopics gelijk sluiten. Zero tolerance!! <insert dwerg op pony>
bifi was tofquote:Op woensdag 3 december 2008 19:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben het trouwens niet met IQM eens, dat soort topics waren wel degelijk een poos leuk en wat meer was, iedereen kon meedoen, of het mocht was een tweede
Wat ook was, we wisten wanneer iets op en uit was en verzonnen weer iets nieuws.
Gesloten topics weer opengooien en eralsnog iets van maken etc etc etc, je zat een hele dag in ONZ, maar zorgde er wel voor dat dingen liepen.
Usuals
Goedemorgen Dave
@@@
Bifi reeks
Nachtbar
Wat wél zo is: de reeksen of slowchats staan nu centraal en misschien is het wel een optie die weer los te gooien, zeker in ONZ
Niemand weet meer dat ze bestaan,
En wat de hell is het verschil?quote:Op woensdag 3 december 2008 19:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het zijn geen SC's, het zijn reeksen, de frituur ( godbetert een idee van jaaaaaaaaaaaaren geleden!) en nachtbagger zijn slowchats
Oké, afgezien van dat soort Format C-grapjes (je moet dus geen schade toebrengen aan een andere user), is er imo niks verkeerds met meer luchtigheid in de subfora.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:29 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Er zijn nu al best wel veel misplaatste pogingen tot humor in de serieuze fora. Niet dat humor zo vervelend is, maar het is zo vervelend als iemand gewoon een vraag stelt en vervolgens tussen de leuk bedoelde onzinantwoorden de correcte antwoorden niet vinden kan.
Het is al best wel vaak gebeurd dat iemand z'n computer om zeep heeft geholpen omdat een grapjas met een "format C:"-opmerking aan kwam zetten. Dat soort dingen moet je niet hebben. Ik vind dus dat er gewoon een vaste plek moet zijn voor humor, zodat het gevoel voor humor (of het gebrek daaraan) van de bezoekers niet averechts gaat werken.
Je weet niet waar je 't over hebt, mên.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:37 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Uit den ouden doosch? Twee punten hiervan gebeuren dagelijks hoor.
Je denkt dat dit idee gaat helpen? Nou hup hup hup flikker de 'reeksen' van centraal af en we hebben weer een levendig ONZ.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo dom, of lees je niet wat Yv en ik schreven?
Alle mensen die vroeger in de reeksen kwamen, kwamen ook in de andere topics van OvjL. Zo kregen de grootste baggertopics nog een leuke wending.
Gast, ga ajb in PUB spelen als je niet weet waar je het over hebt.
Oh je beantwoordt mijn vraag al op deze manierquote:Op woensdag 3 december 2008 19:38 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
En wat de hell is het verschil?
Strenger heeft weinig zin als je geen nieuwe users aantrekt. Je trekt geen nieuwe users aan omdat je niet streng genoeg bent. Volg je het nog?quote:Op woensdag 3 december 2008 19:27 schreef IQM het volgende:
[..]
Of ga je het strenger aanpakken (zoals pak 'm beet twee jaar geleden toen er nog niet de regel gold om 'alles in principe open te laten') en sluit je al het gebagger? Nieuwe baggertopics openen hebben dan weinig zin; dat duurt alleen misschien wat lang om door te dringen in de koppies van de baggeraars, maar na een tijdje merken zij ook wel dat het niks meer aan is en gaan ze elders verder baggeren.
Je moet dingen niet tot in het oneindige vasthouden, veranderen, creatiefig zijn.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
bifi was tof
nachtbar ook
en natuurlijk de BEF reeks al moicht die na een tijd niet meer
Dat is nu nog maar de vraag, de users die in de reeksen kwamen bleven allemaal weg nadat ze dicht gingen.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:39 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Je denkt dat dit idee gaat helpen? Nou hup hup hup flikker de 'reeksen' van centraal af en we hebben weer een levendig ONZ.
Fok! Eilandquote:Op woensdag 3 december 2008 19:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je moet dingen niet tot in het oneindige vasthouden, veranderen, creatiefig zijn.
Dood is dood,tijd voor wat nieuws.
Er staan 12 centrale topics in ONZ hoor. Dan zou ik toch énige activiteit verwachten in ONZ eigenlijk.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat is nu nog maar de vraag, de users die in de reeksen kwamen bleven allemaal weg nadat ze dicht gingen.
Waarvan alleen GPD nog oude users heeft.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:41 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Er staan 12 centrale topics in ONZ hoor. Dan zou ik toch énige activiteit verwachten in ONZ eigenlijk.
Even nagekeken, kwam uit FOT en werd opgeschoond en pas daarna naar ONZ gegooid, en alles weer teruggezet.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:38 schreef IQM het volgende:
[..]
Haal de druk van de ketel in andere fora. Je ziet zo vaak dat users iets grappigs oppikken in een serieus topic, maar de mod het weer verpest door alles te editen/verwijderen.
Voorbeeld: Welk foto-shop-talent kan nog wat met deze foto?
TS had wat photoshop-talent nodig, al werd dat niet serieus opgepikt. Iedereen lachen, hahaha, (ja, zelfs de TS!) en wat doet een mod? Die haalt alles weg.
Als de reeksen weer in de gewone lijst komen dan zie je ook de leuke gezellige topics voorbij komen ipv de laatste 10 baggerkutpiem0lwhehehehetopics.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:39 schreef boem-dikkie het volgende:
Je denkt dat dit idee gaat helpen? Nou hup hup hup flikker de 'reeksen' van centraal af en we hebben weer een levendig ONZ.
we hadden wat nieuws en leuks , 5 topics lang, de singels reeksquote:Op woensdag 3 december 2008 19:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je moet dingen niet tot in het oneindige vasthouden, veranderen, creatiefig zijn.
Dood is dood,tijd voor wat nieuws.
Nee.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Waarvan alleen GPD nog oude users heeft.
Jij begrijpt er echt geen ene jota van he?.
Leverde wel leuke rellen opquote:
That's it. Come to our side, Boemie. It's warm and fuzzy here.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:42 schreef boem-dikkie het volgende:
Al moet ik ook wel zeggen dat ik de mensen die in die reeksen zie posten wel dagelijks andere qualiteit zie openen in ONZ hoor, daar heb je natuurlijk helemaal gelijk in.
Dat dus.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:42 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Als de reeksen weer in de gewone lijst komen dan zie je ook de leuke gezellige topics voorbij komen ipv de laatste 10 baggerkutpiem0lwhehehehetopics.
Laat de reeksenmensch ook eens om zich heen kijken ipv onderaan te vegeteren.
Waarom zouden die reeksenmensen als hun vertrouwde topic niet meer centraal staat opeens meer posten in ONZ? Daar hebben ze blijkbaar geen trek in anders deden ze het wel gewoon.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:42 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Als de reeksen weer in de gewone lijst komen dan zie je ook de leuke gezellige topics voorbij komen ipv de laatste 10 baggerkutpiem0lwhehehehetopics.
Laat de reeksenmensch ook eens om zich heen kijken ipv onderaan te vegeteren.
Niveau.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:43 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Nee.
Wat zou nou het verschil zijn tussen nieuwe en oude users?
Voorbeeld, Gellarboy post weer regelmatig in de HOMO reeks, et voila, meteen weer leven indie reeksquote:Op woensdag 3 december 2008 19:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Waarvan alleen GPD nog oude users heeft.
Jij begrijpt er echt geen ene jota van he?.
Ja, nadat wij klaagden over het gebrek aan humor van de mod in kwestie.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Even nagekeken, kwam uit FOT en werd opgeschoond en pas daarna naar ONZ gegooid, en alles weer teruggezet.
Maar je hebt een punt.
Kan wel wat erover zeggen, de mod die dat deed was nog niet goed opgevoed
NEE PANNENKOEK DE MEESTE REEKSEN ZIJN HELEMAAL WEG.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:45 schreef boem-dikkie het volgende:
Oh. Ik post altijd in KLB maar als de reeks daar centraal komt ga ik echt niet meer in KLB kijken hoor, komop wat heeft dat voor zin.
Sterf. Echt. Sterf.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:47 schreef boem-dikkie het volgende:
Nou mensen, bel de oude garde op want ik wil leuke topics.
Boem., no offence, maar je hebt denk ik geen idee waar we het over hebben.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:47 schreef boem-dikkie het volgende:
Wat doe je hier nog, maak reeksen aan, hup.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
NEE PANNENKOEK DE MEESTE REEKSEN ZIJN HELEMAAL WEG.
De TERING wat kan jij ongelooflijk dom zijn zeg.
Ja, PDD zag ik ook al voorbij komen laatst.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Voorbeeld, Gellarboy post weer regelmatig in de HOMO reeks, et voila, meteen weer leven indie reeks
Je moet ze uitdagen Boem. Om zich heen laten kijken. Topictitels laten lezen. De meeste SC/Reeksenmensen scrollen linea recta naar beneden omdat hun topic daar op een vats eplek zit. ALs ze los tussen de rest staan moet je dus zoeken. Dan lees je topictitels, raka je geintrigeerd door ene tekst en reageer je. Buiten je veilige plastic bubble topic.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:44 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Waarom zouden die reeksenmensen als hun vertrouwde topic niet meer centraal staat opeens meer posten in ONZ? Daar hebben ze blijkbaar geen trek in anders deden ze het wel gewoon.
Boeiend, het maakt mij niet of ik jullie 'oude' ideetje van het vroegere leuke ONZ snap. Ik wil dat ONZ weer tof wordt en ik denk niet dat jullie zogeheten extra reeksen met bijbehorende users hier veel aan gaan toevoegen.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Boem., no offence, maar je hebt denk ik geen idee waar we het over hebben.
Dat bleek een aantal posts geleden al.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Boem., no offence, maar je hebt denk ik geen idee waar we het over hebben.
Haal die hamster uit je oren en luister naar tante Anos!!!!!quote:Op woensdag 3 december 2008 19:47 schreef boem-dikkie het volgende:
Als je geen idee hebt waar je het over hebt, blijf dan gewoon weg. Serious...quote:Op woensdag 3 december 2008 19:47 schreef boem-dikkie het volgende:
Vorm van inzicht of intelligentie is niet zo vereist bij het subforum wat ik mod.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:51 schreef PP. het volgende:
Werkelijk, heb jij je blauwe kleurtje gekregen bij aankoop van een familiepak pepernoten ofzo, BD, want enige vorm van inzicht of intelligentie is totaal afwezig.
En vervolgensquote:Op woensdag 3 december 2008 19:50 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Boeiend, het maakt mij niet of ik jullie 'oude' ideetje van het vroegere leuke ONZ snap.
Dan snap je er dus echt niets van jaquote:Ik wil dat ONZ weer tof wordt en ik denk niet dat jullie zogeheten extra reeksen met bijbehorende users hier veel aan gaan toevoegen.
Puick plan,quote:Op woensdag 3 december 2008 19:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, PDD zag ik ook al voorbij komen laatst.
Jarno post nog steeds, Anosmie soms. Als al die users nou een reeks beginnen. Dan haken mensen als Inso vast ook wel weer in enzo.
Tadaaa.
Dat blijkt.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:52 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Vorm van inzicht of intelligentie is niet zo vereist bij het subforum wat ik mod.
Ja, dank je. Want je maakt jezelf nu echt belachelijk.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:51 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik geloof jullie wel. Ik kom over een weekje of twee wel even weer kijken hier.
Bestaat alquote:Op woensdag 3 december 2008 19:53 schreef koemleit het volgende:
misschien is een topic waarin alle goede topics komen te staan wat.
en dat users het dan een eer vinden om daar in te komen en dus goeie topics gaan openen.
tevens handig als je goeie topics zoekt.
Dat had ik er inderdaad bij moeten zeggen, dat is zoiets van op het moment dat je op invoeren drukt denkt, ow kut!quote:Op woensdag 3 december 2008 19:27 schreef IQM het volgende:
[..]
En daar ben ik het niet mee eens. Het is een nobele gedachte, hoor, dat openlaten in de hoop dat er iets moois uit bloeit, maar face it: met de duizenden users die FOK! en ONZ nu herbergen, heb je misschien 1 leuk topic dat ontstaat uit 30 baggertopics. Is dat het je waard? Die verhouding?
Wat zeur je nou?quote:Op woensdag 3 december 2008 19:55 schreef IQM het volgende:
[..]
Jouw reactie. Newbie-reactie. Figures.
Waar ik alleen bang voor ben is dat het dan zo'n bepaalde kliek wordt wat in ONZ zit en de rest al snel als 'bagger' beschouwtquote:Op woensdag 3 december 2008 19:57 schreef yvonne het volgende:
Nou hup, verder.
Wat me opvalt Daggla, Anosmie en de rest, iedereen IS er nog gewoon!
Zo gauw als er echt iets is, zijn de ouwetjes er gewoon nog!
Dan moeten we met z'n allen ONZ toch wel weer overeind krijgen?
meen jequote:Op woensdag 3 december 2008 19:56 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Wat zeur je nou?Klopt toch wat ik zeg
ONZIN TopTipTopic!
Puik plan!quote:Op woensdag 3 december 2008 19:55 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat had ik er inderdaad bij moeten zeggen, dat is zoiets van op het moment dat je op invoeren drukt denkt, ow kut!
Maar ik ben het met je eens, er zijn veel te veel poep en plas topics die je gewoon helemaal niet toe moet staan. Gekker nog, ik ben in die zin wel voor het herinvoeren van de sub ban. Baggeren in ONZ? Hopsakee ONZ ban, kijken of je het dan leert. Of beter gezegt, of je het afleert een sub te vergallen.
Ik kan me een Danny herinneren die twee jaar geleden langsliep om mee te delen dat alles wel wat losser mag in ONZ. 'Bagger' bestond haast niet meer, slotjes moesten voorkomen worden. En ik kan me ook herinneren dat een aantal modjes daar niet echt heil inzag. En ik herinner me dat het toch maar zo werd gedaan... En zie nu. Nu herinner ik me alleen nog de leuke topics en users van vroeger.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:55 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat had ik er inderdaad bij moeten zeggen, dat is zoiets van op het moment dat je op invoeren drukt denkt, ow kut!
Maar ik ben het met je eens, er zijn veel te veel poep en plas topics die je gewoon helemaal niet toe moet staan. Gekker nog, ik ben in die zin wel voor het herinvoeren van de sub ban. Baggeren in ONZ? Hopsakee ONZ ban, kijken of je het dan leert. Of beter gezegt, of je het afleert een sub te vergallen.
Dude, seriously...quote:Op woensdag 3 december 2008 19:56 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
ONZIN TopTipTopic!
Ja, precies. Alleen komen die mensen bijna nooit meer in OvjL. Een kijkje in de AT aldaar laat ook meteen zien waarom.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:57 schreef yvonne het volgende:
Nou hup, verder.
Wat me opvalt Daggla, Anosmie en de rest, iedereen IS er nog gewoon!
Zo gauw als er echt iets is, zijn de ouwetjes er gewoon nog!
Dan moeten we met z'n allen ONZ toch wel weer overeind krijgen?
We hebben JUIST altijd iedereen erbij getrokken en inderdaad JUIST de echte bagger de nek om gedraaidquote:Op woensdag 3 december 2008 19:58 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Waar ik alleen bang voor ben is dat het dan zo'n bepaalde kliek wordt wat in ONZ zit en de rest al snel als 'bagger' beschouwt
quote:Op woensdag 3 december 2008 19:56 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
ONZIN TopTipTopic!
Dit wordt al een reeksquote:Op woensdag 3 december 2008 19:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, precies. Alleen komen die mensen bijna nooit meer in OvjL. Een kijkje in de AT aldaar laat ook meteen zien waarom.
Maar het moet zeker wel overeind te krijgen zijn. Die oldbies erbij trekken en hoppa.
De rest is momenteel gewoon bagger.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:58 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Waar ik alleen bang voor ben is dat het dan zo'n bepaalde kliek wordt wat in ONZ zit en de rest al snel als 'bagger' beschouwt
Kijk! Dit is nou precies wat ik bedoelde met mijn vorige reactie. In dit topic gebeurt het al. De ouwe garde is het helemaal met elkaar eens en als nieuwe users als ik iets zeggen is het meteen 'stom'. Wat was er nou mis met mijn reactie? Het topic bestaat al, klaar. Dat was precies wat hij voorstelde.quote:
Omdat je serieus reageerde op een nogal sarcastische opmerking, knurft.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:01 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Kijk! Dit is nou precies wat ik bedoelde met mijn vorige reactie. In dit topic gebeurt het al. De ouwe garde is het helemaal met elkaar eens en als nieuwe users als ik iets zeggen is het meteen 'stom'. Wat was er nou mis met mijn reactie? Het topic bestaat al, klaar. Dat was precies wat hij voorstelde.
Godverquote:Op woensdag 3 december 2008 20:03 schreef PP. het volgende:
[..]
Omdat je serieus reageerde op een nogal sarcastische opmerking, knurft.
Heb je ook meteen leven in +. Want dat is ook echt een kutforum geworden.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:01 schreef yvonne het volgende:
Anosmie als mod zou wel enorm cool zijn
* Aan aars krabt*quote:
Ja en nee,quote:Op woensdag 3 december 2008 20:03 schreef Dirkh het volgende:
Het zal vast al gezegd zijn, maar dan nog maar een keer.
Pleur de baggeraars weg, snel en lang. Niet te lang waarschuwen en daarna oprotten. Niks geen tolerant modden of "iets losser modden", als je het leuk wil houden op onz zal je als heel mod-team moeten opletten en opruimen.
Gevolg is dat de baggerusers weg blijven, het is voor hun niet leuk en de kans dat een beetje kutusers in een keer de moeite neemt om een normaal topic te openen, of gewoon een leuke post te plaatsen zonder dat deze meteen verbaggerd wordt neemt toe.
Hoi.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Heb je ook meteen leven in +. Want dat is ook echt een kutforum geworden.
Stelletje homo's.
Zo, eindelijk bevallen?quote:
Iemand als ZarGon is gewoon een prima aanvulling op de crew, zit ook echt op z'n plek. Maar iemand als hij kan het ook niet in z'n eentje doen. Cerror ook trouwens.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja en nee,
Er is de afgelopen jaren al zo enorm veel en vaak streng gemod dat het nu helemaal dood is.
En nu wil ik niemand voor het hoofd stoten, en ik steek zeker de hand in eigen boezem enzo qua aanstellen mods,
maar de kunst van het modden van ONZ, het fingerspitzengefühl, wat IS leuk, wat WORDT leuk is een paar mod-generaties lang sporadisch aanwezig geweest.
Waarbij ik dus NIET de mods aanspreek of afval, ook wij moeten het doen met hetgeen op dat moment voor handen is
Je leert het wel, we rammen het er wel inquote:
Kunnen ze die niet afzinken dan, net als EIL?quote:Op woensdag 3 december 2008 20:08 schreef Jordy-B het volgende:
Kan er nog iets met KLB gedaan worden, of blijft dat gewoon de baggerboot van FOK! ?
Dat regelen ze zelf maar, WIJ zijn ONZquote:Op woensdag 3 december 2008 20:08 schreef Jordy-B het volgende:
Kan er nog iets met KLB gedaan worden, of blijft dat gewoon de baggerboot van FOK! ?
Niet! Doen!quote:Op woensdag 3 december 2008 20:08 schreef Jordy-B het volgende:
Blauw maakt mn kont onwijs huge.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:01 schreef yvonne het volgende:
Anosmie als mod zou wel enorm cool zijn
ONZ blijft hoe dan ook het forum van momentopnames. Het komt en het gaat in golfbewegingen. Veel users beginnen hier, leren dan wat niet mag en worden uiteindelijk kwaliteitsusers (behalve Daggla, die blijft gewoon kut.) Natuurlijk hebben de mods hier ook een (geringe) rol in, maar ONZ wordt denk ik meer dan de rest van het forum, beïnvloed door de algehele tendens op FOK!.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja en nee,
Er is de afgelopen jaren al zo enorm veel en vaak streng gemod dat het nu helemaal dood is.
En nu wil ik niemand voor het hoofd stoten, en ik steek zeker de hand in eigen boezem enzo qua aanstellen mods,
maar de kunst van het modden van ONZ, het fingerspitzengefühl, wat IS leuk, wat WORDT leuk is een paar mod-generaties lang sporadisch aanwezig geweest.
Waarbij ik dus NIET de mods aanspreek of afval, ook wij moeten het doen met hetgeen op dat moment voor handen is
Ik heb ook nergens beweerd dat ik het kende.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zie! Je ként het nieteens.
Los die reeksen!
Weg met de centrale topics!
Up the barricades!
Jij zal dat beter weten dan ik, maar ik denk/vind juist dat het door het losser modden dood gaat.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja en nee,
Zonder fingerspitzengefühl is het niet mogelijk om pittig te modden, het is juist een vereiste.quote:En nu wil ik niemand voor het hoofd stoten, en ik steek zeker de hand in eigen boezem enzo qua aanstellen mods,
Mja, misschien is het wel voor handen alleen zal je iemand met de benodigde fingerspitzengefühl niet zo ver krijgen om op ONZ te modden als deze op zijn blote voeten aan voelt komen dat er niet voldoende draagkracht is bij het huidige team mods. Niks persoonlijks tegen de huidige mods (ook niet eens allemaal) maar ik denk dat ONZ hun forum niet is en beter uit de verf kunnen komen op een ander forum.quote:Waarbij ik dus NIET de mods aanspreek of afval, ook wij moeten het doen met hetgeen op dat moment voor handen is
Ja, rot op hee...quote:Op woensdag 3 december 2008 20:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat regelen ze zelf maar, WIJ zijn ONZ
Kut, nu zit ik ook te denken.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:11 schreef IQM het volgende:
[..]
Daar rijmt het wel op, ja.
Je weet best wie. Denk!
Samen sterren kijken in Bergen? Abso-fucking-lutely?quote:Op woensdag 3 december 2008 20:11 schreef IQM het volgende:
[..]
Daar rijmt het wel op, ja.
Je weet best wie. Denk!
Vind die maar eens.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:13 schreef Insomaniac het volgende:
Wel meepostende mods die TTT's kunnen openen en initiëren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |