Dat dusquote:Op woensdag 3 december 2008 19:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
Begin dat jaar had ik mij geregged, WAT PROBEER JE NOU PRECIES TE ZEGGEN
Of er moet een appart BAG of AVP forum komenquote:Op woensdag 3 december 2008 19:12 schreef IQM het volgende:
Ik stel een nieuw subforum voor, waar maar een select ONZ-waardig gezelschap topics mag openen. De rest mag enkel toekijken en meeposten. En wie er ONZ-waardig is, wordt bepaald door een aantal oude ONZ-mods en yvonne.
Tuukquote:Op woensdag 3 december 2008 19:13 schreef dagdag het volgende:
maar is dus duidelijk dat er te weinig users zijn en te veel subforums
quote:Op woensdag 3 december 2008 19:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
Mensen pas toegang tot OvjL geven nadat ze een paar maanden normaal elders kunnen posten.
Hoe vaak is dit eigenlijk geopperd?quote:Op woensdag 3 december 2008 19:12 schreef IQM het volgende:
Ik stel een nieuw subforum voor, waar maar een select ONZ-waardig gezelschap topics mag openen. De rest mag enkel toekijken en meeposten. En wie er ONZ-waardig is, wordt bepaald door een aantal oude ONZ-mods en yvonne.
dat ben ik ook, moet het nog steeds in me sig zetten.quote:
quote:Op woensdag 3 december 2008 19:12 schreef IQM het volgende:
Slechts 329804823094809384x.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Hoe vaak is dit eigenlijk geopperd?.
Dan kan ik mijn kompaan GasTurbine ook meenemen. Vroeger was het leuk en tof. Vroeger.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:13 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik kan ook wel KLBBaas en ONZBaas combineren misschien?
Paintquote:Op woensdag 3 december 2008 19:13 schreef Anosmie het volgende:
Oe! Ik heb nog wel wat ideeën. Zal ik even een opzetje painten?.
hier druipt de hilariteit vanaf 150 dagdagpuntenquote:Op woensdag 3 december 2008 19:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tuuk
Als je nou vanavond eens verder zoet met je Lego gaat spelen hmm?
Als jij en je bazenretards nou eens lekker oprotten naar KLB hmm?quote:Op woensdag 3 december 2008 19:13 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik kan ook wel KLBBaas en ONZBaas combineren misschien?
Duizenden keren.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Hoe vaak is dit eigenlijk geopperd?.
Lul, je bent amper geregd op 't forum.quote:
quote:geregistreerd op: zondag 4 februari 2007 @ 18:08
ONZ heeft een te hoog poep-pies-piem0l gehalte en een te laag sangria-bonkjes&sliertjesniveau.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:14 schreef yvonne het volgende:
Paint
"Ja, laten we een topic openen, iets leuks
tadaaaaaaaaaaaaaaaaa, paint
Het gaat om kwaliteit, niet om kwantiteit.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:14 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
in hoeverre zouden mensen met bv weinig posts of users die maar kort op fok zitten een kans maken?
Zeg, Paultjuhh heeft een ban wegens overmatig Chielgedoe, als we dat ook eens van toepassing laten zijn op jou?quote:Op woensdag 3 december 2008 19:15 schreef dagdag het volgende:
[..]
hier druipt de hilariteit vanaf 150 dagdagpunten
idd...quote:Op woensdag 3 december 2008 19:17 schreef IQM het volgende:
[..]
Het gaat om kwaliteit, niet om kwantiteit.
Geen goed idee?quote:Op woensdag 3 december 2008 19:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als jij en je bazenretards nou eens lekker oprotten naar KLB hmm?
Of PUB, of weetikveelwat?
Je wilt al die zelf-benoemdequote:Op woensdag 3 december 2008 19:16 schreef Jordy-B het volgende:
Alle verdwaalde Onzin-users uit KLB schoppen, zodat KLB weer verandert in het ouderwetse azijnzeikersforum... Dan kan ik daar tenminste ook weer fatsoenlijk m'n ei kwijt.
Mannen zijn klootzakken en moeten doodquote:Op woensdag 3 december 2008 19:16 schreef Anosmie het volgende:
[..]
ONZ heeft een te hoog poep-pies-piem0l gehalte en een te laag sangria-bonkjes&sliertjesniveau.
Nou ja, wat dat betreft... Men is ook gewoon mongolischer geworden. Ze weten niet meer wanneer iets niet meer leuk is. Ze weten niet meer of iets al niet eerder duizend keer gedaan is. Ze weten het verschil niet tussen grappig-matig en matig-matig.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:17 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
idd...
één lemming is meer dan genoeg.
Alleen honden hebben een baas. Laat ze lekker naar F&F gaan.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:17 schreef PP. het volgende:
[..]
Je wilt al die zelf-benoemdebazen
naar onzin verhuizen?
JA!quote:Op woensdag 3 december 2008 19:17 schreef PP. het volgende:
[..]
naar onzin verhuizen?
Dat KLB is helemaal een grap geworden he?quote:Op woensdag 3 december 2008 19:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 december 2008 19:17 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Geen goed idee? [ afbeelding ]
Zelf kan je ook best goed baggeren hoor.
Nee, dat was na een paar keer ook niet meer grappig.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:16 schreef Anosmie het volgende:
[..]
ONZ heeft een te hoog poep-pies-piem0l gehalte en een te laag sangria-bonkjes&sliertjesniveau.
Anus!quote:Op woensdag 3 december 2008 19:18 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Alleen honden hebben een baas. Laat ze lekker naar F&F gaan.
ONZ?quote:Op woensdag 3 december 2008 19:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Of: something completely differentquote:Op woensdag 3 december 2008 19:18 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
JA!
Eventueel deel je ONZ op in twee delen: "Onzin voor je leven" en het bazenforum... noem het "slowchat", ofzo.
Mooi.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mannen zijn klootzakken en moeten dood
Ik doe niks verkeerd hoor!quote:
Jup, grootste en drukste van FOK!quote:Op woensdag 3 december 2008 19:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat KLB is helemaal een grap geworden he?
Waar en wanneer is dat opeens zo misgegaan? Heb eigenlijk nooit echt actief daar gepost, dus niet echt gevolgd. Maar zag laatst ergens dat het meer posts genereert dan OvjL?.
Nee want in de jaren dat ONZ bestaat heb jij natuurlijk de toon aangevoerd met je kwaliteitshumor. Toch?quote:Op woensdag 3 december 2008 19:17 schreef PP. het volgende:
[..]
naar onzin verhuizen?
[ZWA] geen goed idee?quote:Op woensdag 3 december 2008 19:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Of: something completely different
Die zijn er nog gewoon hoor, naar beneden scrollenquote:Op woensdag 3 december 2008 19:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
Toch leuk om te zien dat er opeens een hele hoop oude users zijn.
Overigens ging het hier pas echt mis nadat alle SC's weggingen. Dat was tenminste nog een garantie dat er bepaalde users in OvjL kwamen.
Hoe heette die hard rock SC ook alweer? Met al die gasten met lang haar en die foto in de OP waar al hun hoofden opstonden.
of dat, idd...quote:Op woensdag 3 december 2008 19:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Of: something completely different
True, maar trek het ietsjes breder en kijk naar KLB op het moment. Veel drukker dan ONZ geworden, maar als je er eerlijk naar kijkt is de kwaliteit ver onder het niveau wat ONZ ooit had.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:07 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, maar het zou voor ONZ fijn zijn als daar ook enkele kwaliteitsusers beginnen te posten.
Met alle gevolgen van die.quote:
Tuurlijk.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:33 schreef Emimich het volgende:
Wellicht heeft ONZ een eigen kaste nodig, het bracht KLB in ieder geval tot leven!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |