Tsja, maar dat is dan jouw zorg niet meer.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Maar met verdwijnen help je er alleen maar aan mee dat het minder wordt.
IQM, ik geef je wel gelijk wat dit betreft, daar niet voor. Maar men moet het doen met de users die er nu zijn.
whehe, daaromquote:
Zo kan je het ook zien. Maar er worden de laatste tijd weinig users geboren in ONZ.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nope, heeft geen oorzaak, mensen ontgroeien ONZ en gaan elders posten.
whehe, das geen goed ideequote:
Welnee, in 2002 oid heb ik ook al zo'n topic geopendquote:
De intentie was goed, maar toen moest er eerst door een commissie drie dagen besproken worden of een topic wel een TTT mocht zijn. In plaats van snel de leukste topics in een sticky onder de aandacht brengen.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja! Dat hele TTT gebeuren heeft geholpen
Wees blij, gaan de kwaliteitsposters meteen door naar het juiste subforumquote:Op woensdag 3 december 2008 19:03 schreef IQM het volgende:
[..]
Zo kan je het ook zien. Maar er worden de laatste tijd weinig users geboren in ONZ.
quote:Op woensdag 3 december 2008 19:03 schreef IQM het volgende:
[..]
Zo kan je het ook zien. Maar er worden de laatste tijd weinig users geboren in ONZ.
Ja, maar het zou voor ONZ fijn zijn als daar ook enkele kwaliteitsusers beginnen te posten.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wees blij, gaan de kwaliteitsposters meteen door naar het juiste subforum
Nadeel is dat we met lui als dagdag en die porschedude overblijven
quote:Op woensdag 3 december 2008 19:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
* mompelt iets over teveel mods op 1 onderdeel*quote:Op woensdag 3 december 2008 19:04 schreef Dagonet het volgende:
[..]
De intentie was goed, maar toen moest er eerst door een commissie drie dagen besproken worden of een topic wel een TTT mocht zijn. In plaats van snel de leukste topics in een sticky onder de aandacht brengen.
er moet toch iemand het vervelende ventje zijn?quote:Op woensdag 3 december 2008 19:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
lief dat je zegtquote:Op woensdag 3 december 2008 19:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
goed is dat we met dagdag als kwaliteitsuser overblijven
Ja, en dat komt vast ooit wel weer, maar kijk eens onder en boven je wat een volk ONZ tegenwoordig aantrektquote:Op woensdag 3 december 2008 19:07 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, maar het zou voor ONZ fijn zijn als daar ook enkele kwaliteitsusers beginnen te posten.
quote:Op woensdag 3 december 2008 19:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Welnee, in 2002 oid heb ik ook al zo'n topic geopend
quote:Op woensdag 3 december 2008 19:07 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, maar het zou voor ONZ fijn zijn als daar ook enkele kwaliteitsusers beginnen te posten.
Eerlijk gezegd denk ik het niet, yvonne.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, en dat komt vast ooit wel weer
Amen.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:10 schreef IQM het volgende:
De standaard is ook verlaagd. Nu worden users als Dribble en BrauN al als kwaliteitsusers gezien.
Wees er maar trots op.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:08 schreef porsche1 het volgende:
[..]
er moet toch iemand het vervelende ventje zijn?ik heb de laatste 3 dagen wel de nachtbagger in leven gehouden, en daar door ben ik tot 12 jarige broodmongool welke gille de la tourette heeft uitgeroepen!
TTT'squote:Op woensdag 3 december 2008 18:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja! Dat hele TTT gebeuren heeft geholpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |