Zo.quote:Op woensdag 3 december 2008 08:55 schreef yvonne het volgende:
Te veel bagger, te weinig leuks, modden is zo een kunstje geworden dat geen voldoening meer geeft.
Hoi.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:30 schreef Remake het volgende:
We hebben een nieuwe baas nodi maar zo iemand vind je niet een twee drie polietsie
Wat dacht je van een spelletje?!quote:Op woensdag 3 december 2008 18:29 schreef murp het volgende:
als het leuk is neem ik het mee naar achteren
Die komt dus nooit meer terug.quote:Op woensdag 3 december 2008 08:55 schreef yvonne het volgende:
Maar weest gerust, hij komt terug mocht ONZ ooit weer leuk worden..
quote:Op woensdag 3 december 2008 18:33 schreef Emimich het volgende:
Wellicht heeft ONZ een eigen kaste nodig, het bracht KLB in ieder geval tot leven!
Neuh, das te veel eer voor jezelf proberen te krijgen. Kom eerst maar met wat goede ideeen.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:33 schreef KopieerMachine het volgende:
Heeft mijn terugkomst te maken met de evenementen die zich afgelopen dag(en) hebben afgespeeld?
Newbie.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:34 schreef Faalhaas1 het volgende:
ONZ, dood?
Heeft dat ooit geleefd dan?
laten we het dan geen kaste noemen, dat is zo gay-ishquote:Op woensdag 3 december 2008 18:33 schreef Emimich het volgende:
Wellicht heeft ONZ een eigen kaste nodig, het bracht KLB in ieder geval tot leven!
Nou, want wat een succes, zo triest dat er nog een zoooi baggerusers (+klonen) gebanned moeten worden: Yvonne met haar ideetje om KLB te verbeteren :rquote:Op woensdag 3 december 2008 18:33 schreef Emimich het volgende:
Ik heb van cerror meer leuke topics gezien dan al jou posts bij elkaar, dus terug onder je steen jij.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:35 schreef Schatgraver het volgende:
Dus als het weer leuk is komt Cerror hetw eer verpesten
Oei, dit was serieus bedoelt?quote:Op woensdag 3 december 2008 18:33 schreef murp het volgende:
komop jongens, niet lopen baggeren
of post gewoon niet
wat een homo is het ook, altijd alles verneuken.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:35 schreef Schatgraver het volgende:
Dus als het weer leuk is komt Cerror het weer verpesten
Dat geeft juist aan wat voor succes het was, populariteit trekt vele mensen aan.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:36 schreef Pheno het volgende:
Nou, want wat een succes, zo triest dat er nog een zoooi baggerusers (+klonen) gebanned moeten worden: Yvonne met haar ideetje om KLB te verbeteren :r
Dan kan die boswachter weg bij KLB en als nieuwe mod/opleider bij ONZ beginnen.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:34 schreef Emimich het volgende:
Eigenlijk heeft Pheno wel een punt, KLB is te druk en ONZ is te rustig. Wellicht kan ONZ als opleidingscentrum gebruikt worden?
'Te druk'?quote:Op woensdag 3 december 2008 18:34 schreef Emimich het volgende:
Eigenlijk heeft Pheno wel een punt, KLB is te druk en ONZ is te rustig. Wellicht kan ONZ als opleidingscentrum gebruikt worden?
quote:Op woensdag 3 december 2008 18:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan kan die boswachter weg bij KLB en als nieuwe mod/opleider bij ONZ beginnen.
quote:Op woensdag 3 december 2008 18:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Gelukkig is dat afgeschaft zeg..
Moet je niet elk topic lezen.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:39 schreef Emimich het volgende:
[..]
Als je een dag niet in KLB bent geweest dan is het onmogelijk om binnen 3 uur bij te zijn!
Nah, Bossie is een DJ pur sang, die blijft wel in KLB!quote:Op woensdag 3 december 2008 18:38 schreef Pheno het volgende:
Dan kan die boswachter weg bij KLB en als nieuwe mod/opleider bij ONZ beginnen.
quote:
Zelfs alleen de relevante + delen van de SC en FB.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:39 schreef Paaskonijn het volgende:
Moet je niet elk topic lezen.
Been there done that x 987987quote:Op woensdag 3 december 2008 18:38 schreef Emimich het volgende:
[..]
Zou dat dan geen teken aan de wand zijn?
Een teken aan de wand dat elk jaar terugkomt? Volgens sommigen is ONZ sinds 2004 niet meer leuk, terwijl de anderen denken dat het nu zijn laatste stuiptrekkingen heeft. Het heeft z'n ups en downs.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:38 schreef Emimich het volgende:
[..]
Zou dat dan geen teken aan de wand zijn?
Sneller lezen.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:41 schreef Emimich het volgende:
[..]
Zelfs alleen de relevante + delen van de SC en FB.
Opzich lijkt de TTT me een leuke graadmeter... Do your math.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Een teken aan de wand dat elk jaar terugkomt? Volgens sommigen is ONZ sinds 2004 niet meer leuk, terwijl de anderen denken dat het nu zijn laatste stuiptrekkingen heeft. Het heeft z'n ups en downs.
hoi turkse meneer.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Een teken aan de wand dat elk jaar terugkomt? Volgens sommigen is ONZ sinds 2004 niet meer leuk, terwijl de anderen denken dat het nu zijn laatste stuiptrekkingen heeft. Het heeft z'n ups en downs.
Meen je dat?quote:Op woensdag 3 december 2008 18:42 schreef Emimich het volgende:
Ik weet zeker dat ik ONZ tot leven kan wekken als ik een topic in KLB zou openen en daarin zou stellen dat posten in ONZ een positief effect heeft op je plaats in de KLB-kaste!
Vergeleken met vorig jaar zijn er inderdaad minder TTT's.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:44 schreef IQM het volgende:
[..]
Opzich lijkt de TTT me een leuke graadmeter... Do your math.
En vergeleken met twee jaar nóg minder...quote:Op woensdag 3 december 2008 18:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vergeleken met vorig jaar zijn er inderdaad minder TTT's.
D'r zijn nu een paar topics met een sealtje, waarbij er minimaal een in de lijst kan. Even bespreken.
Denk dat daar ook wel een reden voor is, er komt meer de zelfde humor en dat opnieuw te posten is niet nodig. Het word gewoon steeds moeilijker om wat nieuws te bedenken.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:49 schreef IQM het volgende:
[..]
En vergeleken met twee jaar nóg minder...
Face it, ONZ heeft al lang niet meer de lading leuke topics en users als weleer. Jammer, maar het zij zo.
Het is niet meer zoals het was, inderdaad. Nieuwe users, nieuwe topics. Users komen en gaan, en nog meer van zulks. Maar om dan te blijven steken in die leuke tijd dat vroeger heet en dat elke keer ter sprake brengen is een beetje nutteloos. Behalve dat is het ietwat moeilijker om telkens nieuwe dingen te bedenken, want vele zijn je voor geweest.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:49 schreef IQM het volgende:
[..]
En vergeleken met twee jaar nóg minder...
Face it, ONZ heeft al lang niet meer de lading leuke topics en users als weleer. Jammer, maar het zij zo.
Zit zeker wat in. Maar er zijn altijd wel een aantal basiselementen in een leuk ONZ-topic die steeds op een andere manier geïnterpreteerd kunnen worden. En ja, dan moet je van de bewandelde humorpaden af... Er zijn gewoon minder mensen die dat aandurven / aankunnen / willen doen.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:52 schreef Gupje het volgende:
[..]
Denk dat daar ook wel een reden voor is, er komt meer de zelfde humor en dat opnieuw te posten is niet nodig. Het word gewoon steeds moeilijker om wat nieuws te bedenken.
Zie het als een spel, noem allemaal plaats namen die beginnen met een A na een half uur twisten duurt het gewoon wat langer voordat je wat nieuws hebt bedacht.
Mwoah, ik kon vroeger leuk doen in ONZ en doe dat nu nog. Maar dan elders. En ik bedenk nog steeds nieuwe dingen. Als je een beetje creatieve geest hebt, is dat écht het probleem niet, hoor.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het is niet meer zoals het was, inderdaad. Nieuwe users, nieuwe topics. Users komen en gaan, en nog meer van zulks. Maar om dan te blijven steken in die leuke tijd dat vroeger heet en dat elke keer ter sprake brengen is een beetje nutteloos. Behalve dat is het ietwat moeilijker om telkens nieuwe dingen te bedenken, want vele zijn je voor geweest.
ik weet nog wel een spel (of meerderen) zal ik ze even PM'n als ik ze weer terug hebt gevonden op zo'n website, dan kan jij even terug PM'n of ze al zijn geweest.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het is niet meer zoals het was, inderdaad. Nieuwe users, nieuwe topics. Users komen en gaan, en nog meer van zulks. Maar om dan te blijven steken in die leuke tijd dat vroeger heet en dat elke keer ter sprake brengen is een beetje nutteloos. Behalve dat is het ietwat moeilijker om telkens nieuwe dingen te bedenken, want vele zijn je voor geweest.
Ja! Dat hele TTT gebeuren heeft geholpenquote:Op woensdag 3 december 2008 18:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vergeleken met vorig jaar zijn er inderdaad minder TTT's.
D'r zijn nu een paar topics met een sealtje, waarbij er minimaal één in de lijst kan. Even bespreken.
Door dat soort kankermongolen ging het dus mis.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:58 schreef Jimbo het volgende:
alle usuers die na 2005-2006 gekomen zijn bannen en de oude terughalen , BrauN , ik mis je nog dagelijks
Als we er nou eens mee beginnen users zoals jij gewoon te weren?quote:Op woensdag 3 december 2008 18:58 schreef porsche1 het volgende:
[..]
ik weet nog wel een spel (of meerderen) zal ik ze even PM'n als ik ze weer terug hebt gevonden op zo'n website, dan kan jij even terug PM'n of ze al zijn geweest.
Ja, natuurlijk. Maar met verdwijnen help je er alleen maar aan mee dat het minder wordt.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:56 schreef IQM het volgende:
[..]
Blijven steken in de tijd kan soms wel even handig zijn. Want waarom zijn al die leuke users verdwenen? Dat moet een oorzaak hebben...
Nope, heeft geen oorzaak, mensen ontgroeien ONZ en gaan elders posten.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:56 schreef IQM het volgende:
[..]
Blijven steken in de tijd kan soms wel even handig zijn. Want waarom zijn al die leuke users verdwenen? Dat moet een oorzaak hebben...
whehe, waarom?quote:Op woensdag 3 december 2008 19:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als we er nou eens mee beginnen users zoals jij gewoon te weren?
Permanent?
Tsja, maar dat is dan jouw zorg niet meer.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Maar met verdwijnen help je er alleen maar aan mee dat het minder wordt.
IQM, ik geef je wel gelijk wat dit betreft, daar niet voor. Maar men moet het doen met de users die er nu zijn.
whehe, daaromquote:
Zo kan je het ook zien. Maar er worden de laatste tijd weinig users geboren in ONZ.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nope, heeft geen oorzaak, mensen ontgroeien ONZ en gaan elders posten.
whehe, das geen goed ideequote:
Welnee, in 2002 oid heb ik ook al zo'n topic geopendquote:
De intentie was goed, maar toen moest er eerst door een commissie drie dagen besproken worden of een topic wel een TTT mocht zijn. In plaats van snel de leukste topics in een sticky onder de aandacht brengen.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja! Dat hele TTT gebeuren heeft geholpen
Wees blij, gaan de kwaliteitsposters meteen door naar het juiste subforumquote:Op woensdag 3 december 2008 19:03 schreef IQM het volgende:
[..]
Zo kan je het ook zien. Maar er worden de laatste tijd weinig users geboren in ONZ.
quote:Op woensdag 3 december 2008 19:03 schreef IQM het volgende:
[..]
Zo kan je het ook zien. Maar er worden de laatste tijd weinig users geboren in ONZ.
Ja, maar het zou voor ONZ fijn zijn als daar ook enkele kwaliteitsusers beginnen te posten.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wees blij, gaan de kwaliteitsposters meteen door naar het juiste subforum
Nadeel is dat we met lui als dagdag en die porschedude overblijven
quote:Op woensdag 3 december 2008 19:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
* mompelt iets over teveel mods op 1 onderdeel*quote:Op woensdag 3 december 2008 19:04 schreef Dagonet het volgende:
[..]
De intentie was goed, maar toen moest er eerst door een commissie drie dagen besproken worden of een topic wel een TTT mocht zijn. In plaats van snel de leukste topics in een sticky onder de aandacht brengen.
er moet toch iemand het vervelende ventje zijn?quote:Op woensdag 3 december 2008 19:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
lief dat je zegtquote:Op woensdag 3 december 2008 19:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
goed is dat we met dagdag als kwaliteitsuser overblijven
Ja, en dat komt vast ooit wel weer, maar kijk eens onder en boven je wat een volk ONZ tegenwoordig aantrektquote:Op woensdag 3 december 2008 19:07 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, maar het zou voor ONZ fijn zijn als daar ook enkele kwaliteitsusers beginnen te posten.
quote:Op woensdag 3 december 2008 19:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Welnee, in 2002 oid heb ik ook al zo'n topic geopend
quote:Op woensdag 3 december 2008 19:07 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, maar het zou voor ONZ fijn zijn als daar ook enkele kwaliteitsusers beginnen te posten.
Eerlijk gezegd denk ik het niet, yvonne.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, en dat komt vast ooit wel weer
Amen.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:10 schreef IQM het volgende:
De standaard is ook verlaagd. Nu worden users als Dribble en BrauN al als kwaliteitsusers gezien.
Wees er maar trots op.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:08 schreef porsche1 het volgende:
[..]
er moet toch iemand het vervelende ventje zijn?ik heb de laatste 3 dagen wel de nachtbagger in leven gehouden, en daar door ben ik tot 12 jarige broodmongool welke gille de la tourette heeft uitgeroepen!
TTT'squote:Op woensdag 3 december 2008 18:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja! Dat hele TTT gebeuren heeft geholpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |