Dat dusquote:Op woensdag 3 december 2008 19:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
Begin dat jaar had ik mij geregged, WAT PROBEER JE NOU PRECIES TE ZEGGEN
Of er moet een appart BAG of AVP forum komenquote:Op woensdag 3 december 2008 19:12 schreef IQM het volgende:
Ik stel een nieuw subforum voor, waar maar een select ONZ-waardig gezelschap topics mag openen. De rest mag enkel toekijken en meeposten. En wie er ONZ-waardig is, wordt bepaald door een aantal oude ONZ-mods en yvonne.
Tuukquote:Op woensdag 3 december 2008 19:13 schreef dagdag het volgende:
maar is dus duidelijk dat er te weinig users zijn en te veel subforums
quote:Op woensdag 3 december 2008 19:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
Mensen pas toegang tot OvjL geven nadat ze een paar maanden normaal elders kunnen posten.
Hoe vaak is dit eigenlijk geopperd?quote:Op woensdag 3 december 2008 19:12 schreef IQM het volgende:
Ik stel een nieuw subforum voor, waar maar een select ONZ-waardig gezelschap topics mag openen. De rest mag enkel toekijken en meeposten. En wie er ONZ-waardig is, wordt bepaald door een aantal oude ONZ-mods en yvonne.
dat ben ik ook, moet het nog steeds in me sig zetten.quote:
quote:Op woensdag 3 december 2008 19:12 schreef IQM het volgende:
Slechts 329804823094809384x.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Hoe vaak is dit eigenlijk geopperd?.
Dan kan ik mijn kompaan GasTurbine ook meenemen. Vroeger was het leuk en tof. Vroeger.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:13 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik kan ook wel KLBBaas en ONZBaas combineren misschien?
Paintquote:Op woensdag 3 december 2008 19:13 schreef Anosmie het volgende:
Oe! Ik heb nog wel wat ideeën. Zal ik even een opzetje painten?.
hier druipt de hilariteit vanaf 150 dagdagpuntenquote:Op woensdag 3 december 2008 19:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tuuk
Als je nou vanavond eens verder zoet met je Lego gaat spelen hmm?
Als jij en je bazenretards nou eens lekker oprotten naar KLB hmm?quote:Op woensdag 3 december 2008 19:13 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik kan ook wel KLBBaas en ONZBaas combineren misschien?
Duizenden keren.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Hoe vaak is dit eigenlijk geopperd?.
Lul, je bent amper geregd op 't forum.quote:
quote:geregistreerd op: zondag 4 februari 2007 @ 18:08
ONZ heeft een te hoog poep-pies-piem0l gehalte en een te laag sangria-bonkjes&sliertjesniveau.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:14 schreef yvonne het volgende:
Paint
"Ja, laten we een topic openen, iets leuks
tadaaaaaaaaaaaaaaaaa, paint
Het gaat om kwaliteit, niet om kwantiteit.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:14 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
in hoeverre zouden mensen met bv weinig posts of users die maar kort op fok zitten een kans maken?
Zeg, Paultjuhh heeft een ban wegens overmatig Chielgedoe, als we dat ook eens van toepassing laten zijn op jou?quote:Op woensdag 3 december 2008 19:15 schreef dagdag het volgende:
[..]
hier druipt de hilariteit vanaf 150 dagdagpunten
idd...quote:Op woensdag 3 december 2008 19:17 schreef IQM het volgende:
[..]
Het gaat om kwaliteit, niet om kwantiteit.
Geen goed idee?quote:Op woensdag 3 december 2008 19:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als jij en je bazenretards nou eens lekker oprotten naar KLB hmm?
Of PUB, of weetikveelwat?
Je wilt al die zelf-benoemdequote:Op woensdag 3 december 2008 19:16 schreef Jordy-B het volgende:
Alle verdwaalde Onzin-users uit KLB schoppen, zodat KLB weer verandert in het ouderwetse azijnzeikersforum... Dan kan ik daar tenminste ook weer fatsoenlijk m'n ei kwijt.
Mannen zijn klootzakken en moeten doodquote:Op woensdag 3 december 2008 19:16 schreef Anosmie het volgende:
[..]
ONZ heeft een te hoog poep-pies-piem0l gehalte en een te laag sangria-bonkjes&sliertjesniveau.
Nou ja, wat dat betreft... Men is ook gewoon mongolischer geworden. Ze weten niet meer wanneer iets niet meer leuk is. Ze weten niet meer of iets al niet eerder duizend keer gedaan is. Ze weten het verschil niet tussen grappig-matig en matig-matig.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:17 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
idd...
één lemming is meer dan genoeg.
Alleen honden hebben een baas. Laat ze lekker naar F&F gaan.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:17 schreef PP. het volgende:
[..]
Je wilt al die zelf-benoemdebazen
naar onzin verhuizen?
JA!quote:Op woensdag 3 december 2008 19:17 schreef PP. het volgende:
[..]
naar onzin verhuizen?
Dat KLB is helemaal een grap geworden he?quote:Op woensdag 3 december 2008 19:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 december 2008 19:17 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Geen goed idee? [ afbeelding ]
Zelf kan je ook best goed baggeren hoor.
Nee, dat was na een paar keer ook niet meer grappig.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:16 schreef Anosmie het volgende:
[..]
ONZ heeft een te hoog poep-pies-piem0l gehalte en een te laag sangria-bonkjes&sliertjesniveau.
Anus!quote:Op woensdag 3 december 2008 19:18 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Alleen honden hebben een baas. Laat ze lekker naar F&F gaan.
ONZ?quote:Op woensdag 3 december 2008 19:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Of: something completely differentquote:Op woensdag 3 december 2008 19:18 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
JA!
Eventueel deel je ONZ op in twee delen: "Onzin voor je leven" en het bazenforum... noem het "slowchat", ofzo.
Mooi.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mannen zijn klootzakken en moeten dood
Ik doe niks verkeerd hoor!quote:
Jup, grootste en drukste van FOK!quote:Op woensdag 3 december 2008 19:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat KLB is helemaal een grap geworden he?
Waar en wanneer is dat opeens zo misgegaan? Heb eigenlijk nooit echt actief daar gepost, dus niet echt gevolgd. Maar zag laatst ergens dat het meer posts genereert dan OvjL?.
Nee want in de jaren dat ONZ bestaat heb jij natuurlijk de toon aangevoerd met je kwaliteitshumor. Toch?quote:Op woensdag 3 december 2008 19:17 schreef PP. het volgende:
[..]
naar onzin verhuizen?
[ZWA] geen goed idee?quote:Op woensdag 3 december 2008 19:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Of: something completely different
Die zijn er nog gewoon hoor, naar beneden scrollenquote:Op woensdag 3 december 2008 19:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
Toch leuk om te zien dat er opeens een hele hoop oude users zijn.
Overigens ging het hier pas echt mis nadat alle SC's weggingen. Dat was tenminste nog een garantie dat er bepaalde users in OvjL kwamen.
Hoe heette die hard rock SC ook alweer? Met al die gasten met lang haar en die foto in de OP waar al hun hoofden opstonden.
of dat, idd...quote:Op woensdag 3 december 2008 19:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
True, maar trek het ietsjes breder en kijk naar KLB op het moment. Veel drukker dan ONZ geworden, maar als je er eerlijk naar kijkt is de kwaliteit ver onder het niveau wat ONZ ooit had.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:07 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, maar het zou voor ONZ fijn zijn als daar ook enkele kwaliteitsusers beginnen te posten.
Met alle gevolgen van die.quote:
Tuurlijk.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:33 schreef Emimich het volgende:
Wellicht heeft ONZ een eigen kaste nodig, het bracht KLB in ieder geval tot leven!
Ik ben de azijnzeiker. Voor humor moest je bij Croupouque zijn.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:21 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Nee want in de jaren dat ONZ bestaat heb jij natuurlijk de toon aangevoerd met je kwaliteitshumor. Toch?
Euhm, jaquote:Op woensdag 3 december 2008 19:21 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Nee want in de jaren dat ONZ bestaat heb jij natuurlijk de toon aangevoerd met je kwaliteitshumor. Toch?
OE! OE! Yvonne!quote:Op woensdag 3 december 2008 19:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die zijn er nog gewoon hoor, naar beneden scrollen
Ja, naja.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die zijn er nog gewoon hoor, naar beneden scrollen
SCD. Dat was me toch een geniaal plan.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Klopt... de leuke (matige) grap begon ook als een kuttopic. Toch is dat nog maanden een running gag geweest op Fok!quote:Op woensdag 3 december 2008 19:22 schreef Snakey het volgende:
Mijn persoonlijke gedachte is dat je veel meer moet toelaten in ONZ dan dat er nu gebeurt. Het is nog steeds zo dat er uit de stomste topics iets moois kan groeien, als je dat laat gaan heb je een klote topic om mee te beginnen, en een te gek topic om mee te eindigen. Het hoeft maar 1 opmerking te zijn van iemand die een topic een totaal andere wending kan geven, wat het ineens een erg grappig topic kan maken. Dat is een klein beetje de taak van de mods, maar nog meer de 'kans' van users, om er wat leuks van proberen te maken.
Jij zat toch in die SC met die foto in de OP?quote:Op woensdag 3 december 2008 19:23 schreef PP. het volgende:
[..]
Ik ben de azijnzeiker. Voor humor moest je bij Croupouque zijn.
Je bedoelt de GPD-reeks? Zo ja, naar beneden scrollen naar de centrale topics.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hoe heette die hard rock SC ook alweer? Met al die gasten met lang haar en die foto in de OP waar al hun hoofden opstonden.
Wat de hell helpt slowchats nou weer om het niveau op te krikken hier en om er wat meer leven in te geven. Meer kliekjes die alleen maar met elkaar praten? Ja daar wordt het wel drukker van maar leuker. Nee.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, naja.
Niet zoals toen. Ik ben alle namen van die SC's kwijt, maar dit is niet te vergelijken.
Dat frituurtopic is de verpersoonlijking van de ondergang hier.. Vroeger, toen had je @@@ en al die andere SC's waar keer op keer weer de pleuris uitbrak..
Weet jij nog de namen, ik vergeet teveel.
Ik ben al 2 pc's en bijbehorende HDD's verder. Dus ik kan je d'r niet mee helpen. Tiemie bewaarde al die rommel eerder. Maar die post amper meer.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Euhm, ja
PP ik ben goddomme die "wat je allemaal met een borstel kunt doen"foto's kwijt
Heb me rot gezocht
quote:Op woensdag 3 december 2008 19:22 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
of dat, idd...
Maar die bazen moeten echt uit klaagbaak... Da's allemaal verdwaald ONZ-spul, dus laat er gewoon een bazenbaggerforum zijn waar ze terechtkunnen.
En daar ben ik het niet mee eens. Het is een nobele gedachte, hoor, dat openlaten in de hoop dat er iets moois uit bloeit, maar face it: met de duizenden users die FOK! en ONZ nu herbergen, heb je misschien 1 leuk topic dat ontstaat uit 30 baggertopics. Is dat het je waard? Die verhouding?quote:Op woensdag 3 december 2008 19:22 schreef Snakey het volgende:
[..]
True, maar trek het ietsjes breder en kijk naar KLB op het moment. Veel drukker dan ONZ geworden, maar als je er eerlijk naar kijkt is de kwaliteit ver onder het niveau wat ONZ ooit had.
Het heeft gewoon te maken met users die denken dat ze alles maar op een forum kunnen neer pleuren zonder er verder over na te denken. Daarmee bedoel ik te zeggen dat een forum als ONZ alleen maar zo sterk is als de users die leuke of grappige ideeen aanbrengen. Je weet zelf ook dat je als mod ook redelijk beperkt ben in je doen en laten op een sub, in de zin dat als het niet uit de users komt, je niet in je eentje, of met drie man/vrouw de boot kan trekken.
Je kan proberen te sturen, en dat is moeilijker als de meeste mensen denken. Als je namelijk een half jaar je stinkende best hebt gedaan om alles bij te sturen en het werkt uiteindelijk niet, om wat voor reden dan ook, dan gooi je de handdoek in de ring.
Mijn persoonlijke gedachte is dat je veel meer moet toelaten in ONZ dan dat er nu gebeurt. Het is nog steeds zo dat er uit de stomste topics iets moois kan groeien, als je dat laat gaan heb je een klote topic om mee te beginnen, en een te gek topic om mee te eindigen. Het hoeft maar 1 opmerking te zijn van iemand die een topic een totaal andere wending kan geven, wat het ineens een erg grappig topic kan maken. Dat is een klein beetje de taak van de mods, maar nog meer de 'kans' van users, om er wat leuks van proberen te maken.
Zo kreeg je vroeger iig de juiste users in OvjL die zo ook weer in de andere topics kwamen.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:25 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Wat de hell helpt slowchats nou weer om het niveau op te krikken hier en om er wat meer leven in te geven. Meer kliekjes die alleen maar met elkaar praten? Ja daar wordt het wel drukker van maar leuker. Nee.
Ja!quote:Op woensdag 3 december 2008 19:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je bedoelt de GPD-reeks? Zo ja, naar beneden scrollen naar de centrale topics.
Er zijn nu al best wel veel misplaatste pogingen tot humor in de serieuze fora. Niet dat humor zo vervelend is, maar het is zo vervelend als iemand gewoon een vraag stelt en vervolgens tussen de leuk bedoelde onzinantwoorden de correcte antwoorden niet vinden kan.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:24 schreef IQM het volgende:
Hef ONZ op, gooi slotjes op baggertopics en laat de users maar leuke en niet zo serieuze topics openen in de andere subfora, daar waar ze thuishoren. Grappig topic over filmscreenshots of fotofucks met een acteur? TV-forum. Woordgrapjes over schrijvers? TTK. Grappig topic over eten? CUL.
Zo wordt heel FOK! leuk en gezellig.![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 december 2008 19:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Jij zat toch in die SC met die foto in de OP?.
Ik ben het trouwens niet met IQM eens, dat soort topics waren wel degelijk een poos leuk en wat meer was, iedereen kon meedoen, of het mocht was een tweedequote:Op woensdag 3 december 2008 19:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, naja.
Niet zoals toen. Ik ben alle namen van die SC's kwijt, maar dit is niet te vergelijken.
Dat frituurtopic is de verpersoonlijking van de ondergang hier.. Vroeger, toen had je @@@ en al die andere SC's waar keer op keer weer de pleuris uitbrak..
Weet jij nog de namen, ik vergeet teveel.
Ja.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:29 schreef PP. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat bedoel je? Onze reeks is er nog steeds. Enigzins.
Dat is het enige voorbeeld helaas.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:25 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Klopt... de leuke (matige) grap begon ook als een kuttopic. Toch is dat nog maanden een running gag geweest op Fok!
Yvonnequote:Op woensdag 3 december 2008 19:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben het trouwens niet met IQM eens, dat soort topics waren wel degelijk een poos leuk en wat meer was, iedereen kon meedoen, of het mocht was een tweede
Wat ook was, we wisten wanneer iets op en uit was en verzonnen weer iets nieuws.
Gesloten topics weer opengooien en eralsnog iets van maken etc etc etc, je zat een hele dag in ONZ, maar zorgde er wel voor dat dingen liepen.
Usuals
Goedemorgen Dave
@@@
Bifi reeks
Nachtbar
Wat wél zo is: de reeksen of slowchats staan nu centraal en misschien is het wel een optie die weer los te gooien, zeker in ONZ
Niemand weet meer dat ze bestaan,
Je haalt me de woorden uit de mond!quote:Op woensdag 3 december 2008 19:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Zo kreeg je vroeger iig de juiste users in OvjL die zo ook weer in de andere topics kwamen.
De SC met Dirk en Jarno, die andere waar PP in zat (dacht ik), @@@ en die andere waar altijd ruzie was enzo. Die users zorgden er altijd voor dat er wat te beleven viel.
Maar goed, hoe kan jij dat weten. Je zat hier toen nog niet (zo lang)
quote:Op woensdag 3 december 2008 19:29 schreef PP. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat bedoel je? Onze reeks is er nog steeds. Enigzins.
Komop. Je ziet hoe het nu loopt er moet toch iets gebeuren? Er zijn wel degelijk veel uit origine bagger-topics geweest die uiteindelijk lachen waren.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:27 schreef IQM het volgende:
[..]
En daar ben ik het niet mee eens. Het is een nobele gedachte, hoor, dat openlaten in de hoop dat er iets moois uit bloeit, maar face it: met de duizenden users die FOK! en ONZ nu herbergen, heb je misschien 1 leuk topic dat ontstaat uit 30 baggertopics. Is dat het je waard? Die verhouding?
Of ga je het strenger aanpakken (zoals pak 'm beet twee jaar geleden toen er nog niet de regel gold om 'alles in principe open te laten') en sluit je al het gebagger? Nieuwe baggertopics openen hebben dan weinig zin; dat duurt alleen misschien wat lang om door te dringen in de koppies van de baggeraars, maar na een tijdje merken zij ook wel dat het niks meer aan is en gaan ze elders verder baggeren.
Zie! Je ként het nieteens.quote:
Persoonlijk heb ik KLB altijd als ONZ2 beschouwt.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat KLB is helemaal een grap geworden he?
Waar en wanneer is dat opeens zo misgegaan?
Of werd er massaal een TO door het slijk gehaald.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je haalt me de woorden uit de mond!
We kwamen over en weer en bij tijden voerde je een razzia uit op een onschuldige reeks
Is ook zo, in 2000 al.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:33 schreef zovty het volgende:
[..]
Persoonlijk heb ik KLB altijd als ONZ2 beschouwt.
Ja, we maken die foto's altijd wanneer we of dronken of brak zijn. Levert altijd prachtige foto's op.quote:
Je wilt ze niet meer centraal zetten? Wat verwacht je dan dat er gaat gebeuren? Mensen komen naar ONZ om in een SC te posten? Wat de hell is daar leuk aan er zijn genoeg slowchats op dit forum en daar word per kliekje gewoon alle onzin die er is besproken en écht niet alleen maar het onderwerp van het subforum waar de slowchat in staat.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zie! Je ként het nieteens.
Los die reeksen!
Weg met de centrale topics!
Up the barricades!
Naja, er was een tijd dat het een normaal subforum was. Toen Q en die andere aan het modden waren.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:33 schreef zovty het volgende:
[..]
Persoonlijk heb ik KLB altijd als ONZ2 beschouwt.
Lowlands was wel een hoogtepunt hoor.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:34 schreef PP. het volgende:
[..]
Ja, we maken die foto's altijd wanneer we of dronken of brak zijn. Levert altijd prachtige foto's op.
Het zijn geen SC's, het zijn reeksen, de frituur ( godbetert een idee van jaaaaaaaaaaaaren geleden!) en nachtbagger zijn slowchatsquote:Op woensdag 3 december 2008 19:34 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Je wilt ze niet meer centraal zetten? Wat verwacht je dan dat er gaat gebeuren? Mensen komen naar ONZ om in een SC te posten? Wat de hell is daar leuk aan er zijn genoeg slowchats op dit forum en daar word per kliekje gewoon alle onzin die er is besproken en écht niet alleen maar het onderwerp van het subforum waar de slowchat in staat.
Ben je nou echt zo dom, of lees je niet wat Yv en ik schreven?quote:Op woensdag 3 december 2008 19:34 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Je wilt ze niet meer centraal zetten? Wat verwacht je dan dat er gaat gebeuren? Mensen komen naar ONZ om in een SC te posten? Wat de hell is daar leuk aan er zijn genoeg slowchats op dit forum en daar word per kliekje gewoon alle onzin die er is besproken en écht niet alleen maar het onderwerp van het subforum waar de slowchat in staat.
Vrolijk - somber - kots -coma.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Lowlands was wel een hoogtepunt hoor.
Uit den ouden doosch? Twee punten hiervan gebeuren dagelijks hoor.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:35 schreef Anosmie het volgende:
*uit de oude doos rukt*
1. Met een naam als Onzin is een forumonderdeel gedoemd tot verbaggering. Laten we het anders noemen.
2. Strenger op de user modden! Al die kleuters met hun FiPo, Lapo, Piem0l reacties waarschuwing uitdelen en dan een dagban.
3. Matige topics sneller sluiten. Kuttopics gelijk sluiten. Zero tolerance!! <insert dwerg op pony>
bifi was tofquote:Op woensdag 3 december 2008 19:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben het trouwens niet met IQM eens, dat soort topics waren wel degelijk een poos leuk en wat meer was, iedereen kon meedoen, of het mocht was een tweede
Wat ook was, we wisten wanneer iets op en uit was en verzonnen weer iets nieuws.
Gesloten topics weer opengooien en eralsnog iets van maken etc etc etc, je zat een hele dag in ONZ, maar zorgde er wel voor dat dingen liepen.
Usuals
Goedemorgen Dave
@@@
Bifi reeks
Nachtbar
Wat wél zo is: de reeksen of slowchats staan nu centraal en misschien is het wel een optie die weer los te gooien, zeker in ONZ
Niemand weet meer dat ze bestaan,
En wat de hell is het verschil?quote:Op woensdag 3 december 2008 19:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het zijn geen SC's, het zijn reeksen, de frituur ( godbetert een idee van jaaaaaaaaaaaaren geleden!) en nachtbagger zijn slowchats
Oké, afgezien van dat soort Format C-grapjes (je moet dus geen schade toebrengen aan een andere user), is er imo niks verkeerds met meer luchtigheid in de subfora.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:29 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Er zijn nu al best wel veel misplaatste pogingen tot humor in de serieuze fora. Niet dat humor zo vervelend is, maar het is zo vervelend als iemand gewoon een vraag stelt en vervolgens tussen de leuk bedoelde onzinantwoorden de correcte antwoorden niet vinden kan.
Het is al best wel vaak gebeurd dat iemand z'n computer om zeep heeft geholpen omdat een grapjas met een "format C:"-opmerking aan kwam zetten. Dat soort dingen moet je niet hebben. Ik vind dus dat er gewoon een vaste plek moet zijn voor humor, zodat het gevoel voor humor (of het gebrek daaraan) van de bezoekers niet averechts gaat werken.
Je weet niet waar je 't over hebt, mên.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:37 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Uit den ouden doosch? Twee punten hiervan gebeuren dagelijks hoor.
Je denkt dat dit idee gaat helpen? Nou hup hup hup flikker de 'reeksen' van centraal af en we hebben weer een levendig ONZ.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo dom, of lees je niet wat Yv en ik schreven?
Alle mensen die vroeger in de reeksen kwamen, kwamen ook in de andere topics van OvjL. Zo kregen de grootste baggertopics nog een leuke wending.
Gast, ga ajb in PUB spelen als je niet weet waar je het over hebt.
Oh je beantwoordt mijn vraag al op deze manierquote:Op woensdag 3 december 2008 19:38 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
En wat de hell is het verschil?
Strenger heeft weinig zin als je geen nieuwe users aantrekt. Je trekt geen nieuwe users aan omdat je niet streng genoeg bent. Volg je het nog?quote:Op woensdag 3 december 2008 19:27 schreef IQM het volgende:
[..]
Of ga je het strenger aanpakken (zoals pak 'm beet twee jaar geleden toen er nog niet de regel gold om 'alles in principe open te laten') en sluit je al het gebagger? Nieuwe baggertopics openen hebben dan weinig zin; dat duurt alleen misschien wat lang om door te dringen in de koppies van de baggeraars, maar na een tijdje merken zij ook wel dat het niks meer aan is en gaan ze elders verder baggeren.
Je moet dingen niet tot in het oneindige vasthouden, veranderen, creatiefig zijn.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
bifi was tof
nachtbar ook
en natuurlijk de BEF reeks al moicht die na een tijd niet meer
Dat is nu nog maar de vraag, de users die in de reeksen kwamen bleven allemaal weg nadat ze dicht gingen.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:39 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Je denkt dat dit idee gaat helpen? Nou hup hup hup flikker de 'reeksen' van centraal af en we hebben weer een levendig ONZ.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |