Fok! Eilandquote:Op woensdag 3 december 2008 19:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je moet dingen niet tot in het oneindige vasthouden, veranderen, creatiefig zijn.
Dood is dood,tijd voor wat nieuws.
Er staan 12 centrale topics in ONZ hoor. Dan zou ik toch énige activiteit verwachten in ONZ eigenlijk.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat is nu nog maar de vraag, de users die in de reeksen kwamen bleven allemaal weg nadat ze dicht gingen.
Waarvan alleen GPD nog oude users heeft.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:41 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Er staan 12 centrale topics in ONZ hoor. Dan zou ik toch énige activiteit verwachten in ONZ eigenlijk.
Even nagekeken, kwam uit FOT en werd opgeschoond en pas daarna naar ONZ gegooid, en alles weer teruggezet.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:38 schreef IQM het volgende:
[..]
Haal de druk van de ketel in andere fora. Je ziet zo vaak dat users iets grappigs oppikken in een serieus topic, maar de mod het weer verpest door alles te editen/verwijderen.
Voorbeeld: Welk foto-shop-talent kan nog wat met deze foto?
TS had wat photoshop-talent nodig, al werd dat niet serieus opgepikt. Iedereen lachen, hahaha, (ja, zelfs de TS!) en wat doet een mod? Die haalt alles weg.
Als de reeksen weer in de gewone lijst komen dan zie je ook de leuke gezellige topics voorbij komen ipv de laatste 10 baggerkutpiem0lwhehehehetopics.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:39 schreef boem-dikkie het volgende:
Je denkt dat dit idee gaat helpen? Nou hup hup hup flikker de 'reeksen' van centraal af en we hebben weer een levendig ONZ.
we hadden wat nieuws en leuks , 5 topics lang, de singels reeksquote:Op woensdag 3 december 2008 19:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je moet dingen niet tot in het oneindige vasthouden, veranderen, creatiefig zijn.
Dood is dood,tijd voor wat nieuws.
Nee.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Waarvan alleen GPD nog oude users heeft.
Jij begrijpt er echt geen ene jota van he?.
Leverde wel leuke rellen opquote:
That's it. Come to our side, Boemie. It's warm and fuzzy here.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:42 schreef boem-dikkie het volgende:
Al moet ik ook wel zeggen dat ik de mensen die in die reeksen zie posten wel dagelijks andere qualiteit zie openen in ONZ hoor, daar heb je natuurlijk helemaal gelijk in.
Dat dus.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:42 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Als de reeksen weer in de gewone lijst komen dan zie je ook de leuke gezellige topics voorbij komen ipv de laatste 10 baggerkutpiem0lwhehehehetopics.
Laat de reeksenmensch ook eens om zich heen kijken ipv onderaan te vegeteren.
Waarom zouden die reeksenmensen als hun vertrouwde topic niet meer centraal staat opeens meer posten in ONZ? Daar hebben ze blijkbaar geen trek in anders deden ze het wel gewoon.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:42 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Als de reeksen weer in de gewone lijst komen dan zie je ook de leuke gezellige topics voorbij komen ipv de laatste 10 baggerkutpiem0lwhehehehetopics.
Laat de reeksenmensch ook eens om zich heen kijken ipv onderaan te vegeteren.
Niveau.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:43 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Nee.
Wat zou nou het verschil zijn tussen nieuwe en oude users?
Voorbeeld, Gellarboy post weer regelmatig in de HOMO reeks, et voila, meteen weer leven indie reeksquote:Op woensdag 3 december 2008 19:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Waarvan alleen GPD nog oude users heeft.
Jij begrijpt er echt geen ene jota van he?.
Ja, nadat wij klaagden over het gebrek aan humor van de mod in kwestie.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Even nagekeken, kwam uit FOT en werd opgeschoond en pas daarna naar ONZ gegooid, en alles weer teruggezet.
Maar je hebt een punt.
Kan wel wat erover zeggen, de mod die dat deed was nog niet goed opgevoed
NEE PANNENKOEK DE MEESTE REEKSEN ZIJN HELEMAAL WEG.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:45 schreef boem-dikkie het volgende:
Oh. Ik post altijd in KLB maar als de reeks daar centraal komt ga ik echt niet meer in KLB kijken hoor, komop wat heeft dat voor zin.
Sterf. Echt. Sterf.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:47 schreef boem-dikkie het volgende:
Nou mensen, bel de oude garde op want ik wil leuke topics.
Boem., no offence, maar je hebt denk ik geen idee waar we het over hebben.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:47 schreef boem-dikkie het volgende:
Wat doe je hier nog, maak reeksen aan, hup.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
NEE PANNENKOEK DE MEESTE REEKSEN ZIJN HELEMAAL WEG.
De TERING wat kan jij ongelooflijk dom zijn zeg.
Ja, PDD zag ik ook al voorbij komen laatst.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Voorbeeld, Gellarboy post weer regelmatig in de HOMO reeks, et voila, meteen weer leven indie reeks
Je moet ze uitdagen Boem. Om zich heen laten kijken. Topictitels laten lezen. De meeste SC/Reeksenmensen scrollen linea recta naar beneden omdat hun topic daar op een vats eplek zit. ALs ze los tussen de rest staan moet je dus zoeken. Dan lees je topictitels, raka je geintrigeerd door ene tekst en reageer je. Buiten je veilige plastic bubble topic.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:44 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Waarom zouden die reeksenmensen als hun vertrouwde topic niet meer centraal staat opeens meer posten in ONZ? Daar hebben ze blijkbaar geen trek in anders deden ze het wel gewoon.
Boeiend, het maakt mij niet of ik jullie 'oude' ideetje van het vroegere leuke ONZ snap. Ik wil dat ONZ weer tof wordt en ik denk niet dat jullie zogeheten extra reeksen met bijbehorende users hier veel aan gaan toevoegen.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Boem., no offence, maar je hebt denk ik geen idee waar we het over hebben.
Dat bleek een aantal posts geleden al.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Boem., no offence, maar je hebt denk ik geen idee waar we het over hebben.
Haal die hamster uit je oren en luister naar tante Anos!!!!!quote:Op woensdag 3 december 2008 19:47 schreef boem-dikkie het volgende:
Als je geen idee hebt waar je het over hebt, blijf dan gewoon weg. Serious...quote:Op woensdag 3 december 2008 19:47 schreef boem-dikkie het volgende:
Vorm van inzicht of intelligentie is niet zo vereist bij het subforum wat ik mod.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:51 schreef PP. het volgende:
Werkelijk, heb jij je blauwe kleurtje gekregen bij aankoop van een familiepak pepernoten ofzo, BD, want enige vorm van inzicht of intelligentie is totaal afwezig.
En vervolgensquote:Op woensdag 3 december 2008 19:50 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Boeiend, het maakt mij niet of ik jullie 'oude' ideetje van het vroegere leuke ONZ snap.
Dan snap je er dus echt niets van jaquote:Ik wil dat ONZ weer tof wordt en ik denk niet dat jullie zogeheten extra reeksen met bijbehorende users hier veel aan gaan toevoegen.
Puick plan,quote:Op woensdag 3 december 2008 19:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, PDD zag ik ook al voorbij komen laatst.
Jarno post nog steeds, Anosmie soms. Als al die users nou een reeks beginnen. Dan haken mensen als Inso vast ook wel weer in enzo.
Tadaaa.
Dat blijkt.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:52 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Vorm van inzicht of intelligentie is niet zo vereist bij het subforum wat ik mod.
Ja, dank je. Want je maakt jezelf nu echt belachelijk.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:51 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik geloof jullie wel. Ik kom over een weekje of twee wel even weer kijken hier.
Bestaat alquote:Op woensdag 3 december 2008 19:53 schreef koemleit het volgende:
misschien is een topic waarin alle goede topics komen te staan wat.
en dat users het dan een eer vinden om daar in te komen en dus goeie topics gaan openen.
tevens handig als je goeie topics zoekt.
Dat had ik er inderdaad bij moeten zeggen, dat is zoiets van op het moment dat je op invoeren drukt denkt, ow kut!quote:Op woensdag 3 december 2008 19:27 schreef IQM het volgende:
[..]
En daar ben ik het niet mee eens. Het is een nobele gedachte, hoor, dat openlaten in de hoop dat er iets moois uit bloeit, maar face it: met de duizenden users die FOK! en ONZ nu herbergen, heb je misschien 1 leuk topic dat ontstaat uit 30 baggertopics. Is dat het je waard? Die verhouding?
Of ga je het strenger aanpakken (zoals pak 'm beet twee jaar geleden toen er nog niet de regel gold om 'alles in principe open te laten') en sluit je al het gebagger? Nieuwe baggertopics openen hebben dan weinig zin; dat duurt alleen misschien wat lang om door te dringen in de koppies van de baggeraars, maar na een tijdje merken zij ook wel dat het niks meer aan is en gaan ze elders verder baggeren.
Wat zeur je nou?quote:Op woensdag 3 december 2008 19:55 schreef IQM het volgende:
[..]
Jouw reactie. Newbie-reactie. Figures.
Waar ik alleen bang voor ben is dat het dan zo'n bepaalde kliek wordt wat in ONZ zit en de rest al snel als 'bagger' beschouwtquote:Op woensdag 3 december 2008 19:57 schreef yvonne het volgende:
Nou hup, verder.
Wat me opvalt Daggla, Anosmie en de rest, iedereen IS er nog gewoon!
Zo gauw als er echt iets is, zijn de ouwetjes er gewoon nog!
Dan moeten we met z'n allen ONZ toch wel weer overeind krijgen?
meen jequote:Op woensdag 3 december 2008 19:56 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Wat zeur je nou?Klopt toch wat ik zeg
ONZIN TopTipTopic!
Puik plan!quote:Op woensdag 3 december 2008 19:55 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat had ik er inderdaad bij moeten zeggen, dat is zoiets van op het moment dat je op invoeren drukt denkt, ow kut!
Maar ik ben het met je eens, er zijn veel te veel poep en plas topics die je gewoon helemaal niet toe moet staan. Gekker nog, ik ben in die zin wel voor het herinvoeren van de sub ban. Baggeren in ONZ? Hopsakee ONZ ban, kijken of je het dan leert. Of beter gezegt, of je het afleert een sub te vergallen.
Ik kan me een Danny herinneren die twee jaar geleden langsliep om mee te delen dat alles wel wat losser mag in ONZ. 'Bagger' bestond haast niet meer, slotjes moesten voorkomen worden. En ik kan me ook herinneren dat een aantal modjes daar niet echt heil inzag. En ik herinner me dat het toch maar zo werd gedaan... En zie nu. Nu herinner ik me alleen nog de leuke topics en users van vroeger.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:55 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat had ik er inderdaad bij moeten zeggen, dat is zoiets van op het moment dat je op invoeren drukt denkt, ow kut!
Maar ik ben het met je eens, er zijn veel te veel poep en plas topics die je gewoon helemaal niet toe moet staan. Gekker nog, ik ben in die zin wel voor het herinvoeren van de sub ban. Baggeren in ONZ? Hopsakee ONZ ban, kijken of je het dan leert. Of beter gezegt, of je het afleert een sub te vergallen.
Dude, seriously...quote:Op woensdag 3 december 2008 19:56 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
ONZIN TopTipTopic!
Ja, precies. Alleen komen die mensen bijna nooit meer in OvjL. Een kijkje in de AT aldaar laat ook meteen zien waarom.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:57 schreef yvonne het volgende:
Nou hup, verder.
Wat me opvalt Daggla, Anosmie en de rest, iedereen IS er nog gewoon!
Zo gauw als er echt iets is, zijn de ouwetjes er gewoon nog!
Dan moeten we met z'n allen ONZ toch wel weer overeind krijgen?
We hebben JUIST altijd iedereen erbij getrokken en inderdaad JUIST de echte bagger de nek om gedraaidquote:Op woensdag 3 december 2008 19:58 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Waar ik alleen bang voor ben is dat het dan zo'n bepaalde kliek wordt wat in ONZ zit en de rest al snel als 'bagger' beschouwt
quote:Op woensdag 3 december 2008 19:56 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
ONZIN TopTipTopic!
Dit wordt al een reeksquote:Op woensdag 3 december 2008 19:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, precies. Alleen komen die mensen bijna nooit meer in OvjL. Een kijkje in de AT aldaar laat ook meteen zien waarom.
Maar het moet zeker wel overeind te krijgen zijn. Die oldbies erbij trekken en hoppa.
De rest is momenteel gewoon bagger.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:58 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Waar ik alleen bang voor ben is dat het dan zo'n bepaalde kliek wordt wat in ONZ zit en de rest al snel als 'bagger' beschouwt
Kijk! Dit is nou precies wat ik bedoelde met mijn vorige reactie. In dit topic gebeurt het al. De ouwe garde is het helemaal met elkaar eens en als nieuwe users als ik iets zeggen is het meteen 'stom'. Wat was er nou mis met mijn reactie? Het topic bestaat al, klaar. Dat was precies wat hij voorstelde.quote:
Omdat je serieus reageerde op een nogal sarcastische opmerking, knurft.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:01 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Kijk! Dit is nou precies wat ik bedoelde met mijn vorige reactie. In dit topic gebeurt het al. De ouwe garde is het helemaal met elkaar eens en als nieuwe users als ik iets zeggen is het meteen 'stom'. Wat was er nou mis met mijn reactie? Het topic bestaat al, klaar. Dat was precies wat hij voorstelde.
Godverquote:Op woensdag 3 december 2008 20:03 schreef PP. het volgende:
[..]
Omdat je serieus reageerde op een nogal sarcastische opmerking, knurft.
Heb je ook meteen leven in +. Want dat is ook echt een kutforum geworden.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:01 schreef yvonne het volgende:
Anosmie als mod zou wel enorm cool zijn
* Aan aars krabt*quote:
Ja en nee,quote:Op woensdag 3 december 2008 20:03 schreef Dirkh het volgende:
Het zal vast al gezegd zijn, maar dan nog maar een keer.
Pleur de baggeraars weg, snel en lang. Niet te lang waarschuwen en daarna oprotten. Niks geen tolerant modden of "iets losser modden", als je het leuk wil houden op onz zal je als heel mod-team moeten opletten en opruimen.
Gevolg is dat de baggerusers weg blijven, het is voor hun niet leuk en de kans dat een beetje kutusers in een keer de moeite neemt om een normaal topic te openen, of gewoon een leuke post te plaatsen zonder dat deze meteen verbaggerd wordt neemt toe.
Hoi.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Heb je ook meteen leven in +. Want dat is ook echt een kutforum geworden.
Stelletje homo's.
Zo, eindelijk bevallen?quote:
Iemand als ZarGon is gewoon een prima aanvulling op de crew, zit ook echt op z'n plek. Maar iemand als hij kan het ook niet in z'n eentje doen. Cerror ook trouwens.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja en nee,
Er is de afgelopen jaren al zo enorm veel en vaak streng gemod dat het nu helemaal dood is.
En nu wil ik niemand voor het hoofd stoten, en ik steek zeker de hand in eigen boezem enzo qua aanstellen mods,
maar de kunst van het modden van ONZ, het fingerspitzengefühl, wat IS leuk, wat WORDT leuk is een paar mod-generaties lang sporadisch aanwezig geweest.
Waarbij ik dus NIET de mods aanspreek of afval, ook wij moeten het doen met hetgeen op dat moment voor handen is
Je leert het wel, we rammen het er wel inquote:
Kunnen ze die niet afzinken dan, net als EIL?quote:Op woensdag 3 december 2008 20:08 schreef Jordy-B het volgende:
Kan er nog iets met KLB gedaan worden, of blijft dat gewoon de baggerboot van FOK! ?
Dat regelen ze zelf maar, WIJ zijn ONZquote:Op woensdag 3 december 2008 20:08 schreef Jordy-B het volgende:
Kan er nog iets met KLB gedaan worden, of blijft dat gewoon de baggerboot van FOK! ?
Niet! Doen!quote:Op woensdag 3 december 2008 20:08 schreef Jordy-B het volgende:
Blauw maakt mn kont onwijs huge.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:01 schreef yvonne het volgende:
Anosmie als mod zou wel enorm cool zijn
ONZ blijft hoe dan ook het forum van momentopnames. Het komt en het gaat in golfbewegingen. Veel users beginnen hier, leren dan wat niet mag en worden uiteindelijk kwaliteitsusers (behalve Daggla, die blijft gewoon kut.) Natuurlijk hebben de mods hier ook een (geringe) rol in, maar ONZ wordt denk ik meer dan de rest van het forum, beïnvloed door de algehele tendens op FOK!.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja en nee,
Er is de afgelopen jaren al zo enorm veel en vaak streng gemod dat het nu helemaal dood is.
En nu wil ik niemand voor het hoofd stoten, en ik steek zeker de hand in eigen boezem enzo qua aanstellen mods,
maar de kunst van het modden van ONZ, het fingerspitzengefühl, wat IS leuk, wat WORDT leuk is een paar mod-generaties lang sporadisch aanwezig geweest.
Waarbij ik dus NIET de mods aanspreek of afval, ook wij moeten het doen met hetgeen op dat moment voor handen is
Ik heb ook nergens beweerd dat ik het kende.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zie! Je ként het nieteens.
Los die reeksen!
Weg met de centrale topics!
Up the barricades!
Jij zal dat beter weten dan ik, maar ik denk/vind juist dat het door het losser modden dood gaat.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja en nee,
Zonder fingerspitzengefühl is het niet mogelijk om pittig te modden, het is juist een vereiste.quote:En nu wil ik niemand voor het hoofd stoten, en ik steek zeker de hand in eigen boezem enzo qua aanstellen mods,
Mja, misschien is het wel voor handen alleen zal je iemand met de benodigde fingerspitzengefühl niet zo ver krijgen om op ONZ te modden als deze op zijn blote voeten aan voelt komen dat er niet voldoende draagkracht is bij het huidige team mods. Niks persoonlijks tegen de huidige mods (ook niet eens allemaal) maar ik denk dat ONZ hun forum niet is en beter uit de verf kunnen komen op een ander forum.quote:Waarbij ik dus NIET de mods aanspreek of afval, ook wij moeten het doen met hetgeen op dat moment voor handen is
Ja, rot op hee...quote:Op woensdag 3 december 2008 20:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat regelen ze zelf maar, WIJ zijn ONZ
Kut, nu zit ik ook te denken.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:11 schreef IQM het volgende:
[..]
Daar rijmt het wel op, ja.
Je weet best wie. Denk!
Samen sterren kijken in Bergen? Abso-fucking-lutely?quote:Op woensdag 3 december 2008 20:11 schreef IQM het volgende:
[..]
Daar rijmt het wel op, ja.
Je weet best wie. Denk!
Vind die maar eens.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:13 schreef Insomaniac het volgende:
Wel meepostende mods die TTT's kunnen openen en initiëren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |