Dude, seriously...quote:Op woensdag 3 december 2008 19:56 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Wat zeur je nou?Klopt toch wat ik zeg
ONZIN TopTipTopic!
Ja, precies. Alleen komen die mensen bijna nooit meer in OvjL. Een kijkje in de AT aldaar laat ook meteen zien waarom.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:57 schreef yvonne het volgende:
Nou hup, verder.
Wat me opvalt Daggla, Anosmie en de rest, iedereen IS er nog gewoon!
Zo gauw als er echt iets is, zijn de ouwetjes er gewoon nog!
Dan moeten we met z'n allen ONZ toch wel weer overeind krijgen?
We hebben JUIST altijd iedereen erbij getrokken en inderdaad JUIST de echte bagger de nek om gedraaidquote:Op woensdag 3 december 2008 19:58 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Waar ik alleen bang voor ben is dat het dan zo'n bepaalde kliek wordt wat in ONZ zit en de rest al snel als 'bagger' beschouwt
quote:Op woensdag 3 december 2008 19:56 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Wat zeur je nou?Klopt toch wat ik zeg
ONZIN TopTipTopic!
Dit wordt al een reeksquote:Op woensdag 3 december 2008 19:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, precies. Alleen komen die mensen bijna nooit meer in OvjL. Een kijkje in de AT aldaar laat ook meteen zien waarom.
Maar het moet zeker wel overeind te krijgen zijn. Die oldbies erbij trekken en hoppa.
De rest is momenteel gewoon bagger.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:58 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Waar ik alleen bang voor ben is dat het dan zo'n bepaalde kliek wordt wat in ONZ zit en de rest al snel als 'bagger' beschouwt
Kijk! Dit is nou precies wat ik bedoelde met mijn vorige reactie. In dit topic gebeurt het al. De ouwe garde is het helemaal met elkaar eens en als nieuwe users als ik iets zeggen is het meteen 'stom'. Wat was er nou mis met mijn reactie? Het topic bestaat al, klaar. Dat was precies wat hij voorstelde.quote:
Omdat je serieus reageerde op een nogal sarcastische opmerking, knurft.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:01 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Kijk! Dit is nou precies wat ik bedoelde met mijn vorige reactie. In dit topic gebeurt het al. De ouwe garde is het helemaal met elkaar eens en als nieuwe users als ik iets zeggen is het meteen 'stom'. Wat was er nou mis met mijn reactie? Het topic bestaat al, klaar. Dat was precies wat hij voorstelde.
Godverquote:Op woensdag 3 december 2008 20:03 schreef PP. het volgende:
[..]
Omdat je serieus reageerde op een nogal sarcastische opmerking, knurft.
Heb je ook meteen leven in +. Want dat is ook echt een kutforum geworden.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:01 schreef yvonne het volgende:
Anosmie als mod zou wel enorm cool zijn
* Aan aars krabt*quote:
Ja en nee,quote:Op woensdag 3 december 2008 20:03 schreef Dirkh het volgende:
Het zal vast al gezegd zijn, maar dan nog maar een keer.
Pleur de baggeraars weg, snel en lang. Niet te lang waarschuwen en daarna oprotten. Niks geen tolerant modden of "iets losser modden", als je het leuk wil houden op onz zal je als heel mod-team moeten opletten en opruimen.
Gevolg is dat de baggerusers weg blijven, het is voor hun niet leuk en de kans dat een beetje kutusers in een keer de moeite neemt om een normaal topic te openen, of gewoon een leuke post te plaatsen zonder dat deze meteen verbaggerd wordt neemt toe.
Hoi.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Heb je ook meteen leven in +. Want dat is ook echt een kutforum geworden.
Stelletje homo's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |