quote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
Maar je muckte wel mooiquote:Op woensdag 3 december 2008 15:59 schreef DaMart het volgende:
SpaMPG laat ook gewoon geen ruimte voor serieuze posts over he.
[..]
[..]
quote:Op woensdag 3 december 2008 15:59 schreef DaMart het volgende:
SpaMPG laat ook gewoon geen ruimte voor serieuze posts over he.
[..]
[..]
Nog met een inhoudelijke reactie ook. Maar ja, als SpaMPG 1-woordsposts gaat maken om OA weer in te halen, dan kan ik er ook niks aan doenquote:
Dat is zoquote:Op woensdag 3 december 2008 16:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nog met een inhoudelijke reactie ook. Maar ja, als SpaMPG 1-woordsposts gaat maken om OA weer in te halen, dan kan ik er ook niks aan doen.
Whehe. PWN.quote:Op woensdag 3 december 2008 16:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nog met een inhoudelijke reactie ook. Maar ja, als SpaMPG 1-woordsposts gaat maken om OA weer in te halen, dan kan ik er ook niks aan doen.
Stukken beter dan die dr pil.quote:
Ik vind ze niet met elkaar te vergelijken haha.quote:
quote:Op woensdag 3 december 2008 16:09 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik vind ze niet met elkaar te vergelijken haha.Heb alles op dvd, dus ik zit al de hele dag te kijken
(en ondertussen van alles te doen haha)
Ik eet meequote:Op woensdag 3 december 2008 16:10 schreef marcb1974 het volgende:
Vanavond Thais rundvlees met paprika en citroengras.
Ik heb gisteren geshopt. Vanavond Hancock kijken!quote:Op woensdag 3 december 2008 16:09 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik vind ze niet met elkaar te vergelijken haha.Heb alles op dvd, dus ik zit al de hele dag te kijken
(en ondertussen van alles te doen haha)
Sterkte met Hancockquote:Op woensdag 3 december 2008 16:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb gisteren geshopt. Vanavond Hancock kijken!
Die heb ik laatst met mn broer gekekenquote:Op woensdag 3 december 2008 16:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb gisteren geshopt. Vanavond Hancock kijken!
Weet je het zeker? Ik eet voor 2/3 mensenquote:
Yep, dat weet ik zekerquote:Op woensdag 3 december 2008 16:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Ik eet voor 2/3 mensen
Woohooooquote:
Wat is daar mis meequote:
Hoe kun je dat nou zeggen joh!?quote:
Telkens ik een film kijk ben ik het eerste half uur na afloop niet aanspreekbaar, gewoon veel te druk met die film. En ik vind dat heel erg kut. Ik wil zelf bepalen waar ik aan denkquote:
Dan moet je wat dommere films kijkenquote:Op woensdag 3 december 2008 16:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Telkens ik een film kijk ben ik het eerste half uur na afloop niet aanspreekbaar, gewoon veel te druk met die film. En ik vind dat heel erg kut. Ik wil zelf bepalen waar ik aan denk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Wil ik net eten voor je gaan maken, kom je dus toch nietquote:Op woensdag 3 december 2008 16:43 schreef Fha het volgende:
Ik denk dat ik vanavond maar eten laat bezorgen ofzo. Ik ben zo super sagerijnig.. als er nu ook maar iets niet helemaal gaat zoals ik wil tijdens het koken heeft mijn vriend echt geen leuke avond meer![]()
Ojaquote:Op woensdag 3 december 2008 16:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wil ik net eten voor je gaan maken, kom je dus toch niet
Ik ga eerst fles nu maar eens blij makenquote:Op woensdag 3 december 2008 16:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Ojawas het alweer vergeten
![]()
Dan bezorg ik mezelf wel bij jouw
Kruidvatkaartjes opsturenquote:Op woensdag 3 december 2008 16:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ga eerst fles nu maar eens blij maken
Het duurt toch nog even voor ik er benquote:Op woensdag 3 december 2008 16:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ga eerst fles nu maar eens blij maken
hihiquote:
Hey heyquote:
Omdat je gewoon even van mij wilt horen dat het wel goed komt natuurlijkquote:Op woensdag 3 december 2008 17:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hey hey
Waarom begin ik ineens nerveus te worden voor mn gesprek van vanavond
Tis de vader van een vriend.. tis bij die vent thuis.. hoe relaxed kan het zijn?
en dan toch nerveus
Omdat het altijd spannend is zoietsquote:Op woensdag 3 december 2008 17:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hey hey
Waarom begin ik ineens nerveus te worden voor mn gesprek van vanavond
Tis de vader van een vriend.. tis bij die vent thuis.. hoe relaxed kan het zijn?
en dan toch nerveus
Dat is hetquote:Op woensdag 3 december 2008 17:02 schreef Fha het volgende:
[..]
Omdat je gewoon even van mij wilt horen dat het wel goed komt natuurlijk
Komt goed meid!!![]()
True, maar ik doe het zo vaakquote:Op woensdag 3 december 2008 17:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Omdat het altijd spannend is zoiets
Nee, doe maar geen gewoonte worden. Door de spanning ben je scherper etcquote:Op woensdag 3 december 2008 17:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat is het![]()
![]()
[..]
True, maar ik doe het zo vaakzou gewoonte moeten worden
Je bent toch niet ziek aan het worden he?quote:Op woensdag 3 december 2008 17:10 schreef Fha het volgende:
Ik heb het ijskoud en ik zweet me kapot. Bah.
Neuh, ik heb het wel vaker..quote:Op woensdag 3 december 2008 17:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je bent toch niet ziek aan het worden he?
ja dat is ook weer waarquote:Op woensdag 3 december 2008 17:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, doe maar geen gewoonte worden. Door de spanning ben je scherper etc
Bij gewoonte komt het toch anders over.
Dat sowiesoquote:Op woensdag 3 december 2008 17:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daarom
Je gaat het gewoon kunnen zo
heb iig mn nette zwarte broek aan met mooie zwarte blouse dus op mn kleding wordt ik al niet afgewezenquote:Op woensdag 3 december 2008 17:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daarom
Je gaat het gewoon kunnen zo
Foto's!!!quote:Op woensdag 3 december 2008 17:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
heb iig mn nette zwarte broek aan met mooie zwarte blouse dus op mn kleding wordt ik al niet afgewezen
Kan ik niet makenquote:
Heh bahquote:Op woensdag 3 december 2008 17:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Kan ik niet maken
nja met mn gsm maar daar heb je niets aan
Prrrrrquote:
quote:
Ja maar jij was er niet dus zei ik het maarquote:
Dr phil hier.quote:
Okee, dank jequote:Op woensdag 3 december 2008 18:01 schreef Fha het volgende:
Ja maar jij was er niet dus zei ik het maar
Nu ook, het was afgelopen. Dikke mensenquote:
Het haar van dat mensquote:Op woensdag 3 december 2008 18:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nu ook, het was afgelopen. Dikke mensen
Graag gedaanquote:
Nou nou, generaliseer je niet een beetje?quote:
Hij doet de vrouw bij dr phil naquote:Op woensdag 3 december 2008 18:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou nou, generaliseer je niet een beetje?
Vies mens, en dan heb ik het over de "slanke". Wat een ***hoerquote:
Nee, dat doet dat wijf bij Dr. Philquote:Op woensdag 3 december 2008 18:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou nou, generaliseer je niet een beetje?
Ik hoef het niet te zienquote:Op woensdag 3 december 2008 18:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vies mens, en dan heb ik het over de "slanke". Wat een ***hoer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Het is een D R A M Aquote:
Nee, dat was die van Liz Kay toch?quote:Op woensdag 3 december 2008 19:08 schreef Pheno het volgende:
En nee heidenen, de versie van Novaspace was niet het orgineel.
Hier joh kruisvaarderquote:Op woensdag 3 december 2008 19:08 schreef Pheno het volgende:
En nee heidenen, de versie van Novaspace was niet het orgineel.
DJ Gollumquote:Op woensdag 3 december 2008 19:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, dat was die van Liz Kay toch?
Dat is ook een vet nummer iddquote:
Gig!quote:
En is dat dan nog gezellig ook tegen jezelf praten...quote:
Nee, dat klopt. En dat nummer was gewoon steengoed. En dan houd ik helemaal niet van die happy hardcore (or whatever ) shit. Maar dat nummer klonk gewoon lekker.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Gigi D'Ag hoor je nooit meer wat van eigenlijk
Oh ik wel hoorquote:Op woensdag 3 december 2008 19:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dat klopt. En dat nummer was gewoon steengoed. En dan houd ik helemaal niet van die happy hardcore (or whatever ) shit. Maar dat nummer klonk gewoon lekker.
Ik heb die hele single CDquote:
Dat nummer van Sash! en Tina is nog van de vorige eeuw volgens mij hoorquote:Op woensdag 3 december 2008 19:16 schreef Pheno het volgende:
Tina Cousins nostalgisch? Ik voel me oud.
quote:Op woensdag 3 december 2008 19:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat nummer van Sash! en Tina is nog van de vorige eeuw volgens mij hoor.
Deze vond ik ook altijd erg lekker!
quote:Op woensdag 3 december 2008 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Bonusvraag: van welke onderneming is die bus?
Die luister ik nu ook!quote:
En nog snugger ook.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Jezus. Dat was 12 jaar geleden dus ECHT de mooiste vrouw aan deze kant van de dampkring.
[ afbeelding ]
Dat is gewoon plagiaat fuckerquote:Op woensdag 3 december 2008 19:36 schreef Pheno het volgende:
Zo rond 5 minuten, in zijn eigen nummer California dreaming verwerken, alsof het er op gemaakt is
Briljant
Ja, want die hebben echt niet naar de counting crows geluisterd toen ze dat nummer schrevenquote:Op woensdag 3 december 2008 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is gewoon plagiaat fucker![]()
Doe me dan liever
vast wel, het nummer is minstens mooierquote:Op woensdag 3 december 2008 20:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, want die hebben echt niet naar de counting crows geluisterd toen ze dat nummer schreven
Lenen en verwerken Fles. Niet klakkeloos coverenquote:Op woensdag 3 december 2008 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
vast wel, het nummer is minstens mooier![]()
paar zinnetjes lenen van Calif dreaming, HOE GENIAAL![]()
![]()
![]()
otis die dood isquote:
quote:Op woensdag 3 december 2008 20:08 schreef Pheno het volgende:
Lenen en verwerken Fles. Niet klakkeloos coveren![]()
Of vertalen en coveren, ftm. Al is Blof daar nog even iets erger in
terugbrengenquote:Op woensdag 3 december 2008 20:09 schreef Pheno het volgende:
Wtf is dat trouwens met die laatste cd van AedM? Gekocht en ik vind er geen reet aan.
D'r zijn er wel meer dood. Dat betekent niet dat de muziek sterft. Al mag die crap van hazes wel dood.quote:
En er op stampen? /matige grapquote:
Ik blijf nog even doorkachelen in het genre 80's 90's hotchicksquote:
Belindaquote:Op woensdag 3 december 2008 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik blijf nog even doorkachelen in het genre 80's 90's hotchicks![]()
Songtitle klopt. Nu nog de juiste artiest.quote:
Sjeweettokquote:
Sorry, ik vond Dannii lekkerder dan Heart.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Songtitle klopt. Nu nog de juiste artiest.
Hint:
Dat mag, alleen de muziek is veel beter van Heartquote:Op woensdag 3 december 2008 20:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sorry, ik vond Dannii lekkerder dan Heart.
Ik dacht, Fles zijn oog wilt ook wat.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat mag, alleen de muziek is veel beter van Heart
Nja, en dan die post van mij dus :'0quote:Op woensdag 3 december 2008 20:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik dacht, Fles zijn oog wilt ook wat.
quote:Op woensdag 3 december 2008 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nja, en dan die post van mij dus :'0
quote:
quote:
GMTAquote:
Van deze ook:quote:Op woensdag 3 december 2008 20:48 schreef Pheno het volgende:
Daarvan kunnen we nog zeggen dat ze een wereldhit hadden.
__O__O_O_O_Oquote:
Laat ze maar lachen, die verdienen nu nog steeds:quote:
1 minuut later, dat is prima mogelijk opzoekenquote:Op woensdag 3 december 2008 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
__O__O_O_O_OO-o -o-o -o-o_O_O -o-o-O _O _O
WTF dit meen je niet
Niet met de snelheid van FOK!quote:Op woensdag 3 december 2008 20:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
1 minuut later, dat is prima mogelijk opzoeken
Nu is het even snel zelfsquote:
Ik heb het album.quote:
quote:
Ja, het is nog een running gag met een collega van me. Nog wekelijks zie ik gunther teksten in mijn emailquote:
Goodmorning sunshinequote:Op woensdag 3 december 2008 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Ik vond Dr. Jones echt beter
Ook lekker jaquote:
Haterquote:Op woensdag 3 december 2008 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, en nu weer even wat kwaliteit tussen de pinguïnpest door
Oh ja, diequote:
* Dr_Flash net doet of er niks aan de hand is en gewoon doorgaat met wereldnummers postenquote:
Goed warm kleden maar danquote:Op woensdag 3 december 2008 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Niveau vet onder het vriespunt op de Kelvinschaal![]()
Oh ik ben nog steeds aan boord
_A_ en mijn favoriet.quote:
quote:
OMGquote:
Ernstige shit.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:30 schreef MPG het volgende:
[..]
OMG
Ooit op schoolkamp eens 2 cds van grijsgedraaid.
behoorlijk jaquote:
Toen ik op schoolkamp ging bestonden er heul geen CD'squote:Op woensdag 3 december 2008 21:30 schreef MPG het volgende:
Ooit op schoolkamp eens 2 cds van grijsgedraaid.
quote:Op woensdag 3 december 2008 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
behoorlijk jaHoor ik daar "Michel Gondry"?
Ik ben een broekiequote:Op woensdag 3 december 2008 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toen ik op schoolkamp ging bestonden er heul geen CD's
Nee, maar muziek van kleitabletten is niet goed af te spelenquote:Op woensdag 3 december 2008 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toen ik op schoolkamp ging bestonden er heul geen CD's
Mooi nummer. Jammer dat ze gekapt zijn. Nou ja, die zanger is nog even solo gegaan....quote:
quote:Op woensdag 3 december 2008 21:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mooi nummer. Jammer dat ze gekapt zijn. Nou ja, die zanger is nog even solo gegaan....
Blof moet dood. Met hun rijmelarij van lik me het vestje... schepen achterlaten...schepen verbrand je achter je lulhannessen!quote:Op woensdag 3 december 2008 21:49 schreef MPG het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 3 december 2008 21:58 schreef Pheno het volgende:
EN NU WAKKERWORDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:
Enigma vind ik minder, dan ben ik meer van Enya. Waarom weet ik niet. Want op zich lijken de twee stijlen erg op elkaarquote:
Daar heb ik alles vanquote:
Moet ik eerlijk bekennen dat ik alleen de meest bekende platen kenquote:Op woensdag 3 december 2008 22:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Enigma vind ik minder, dan ben ik meer van Enya. Waarom weet ik niet. Want op zich lijken de twee stijlen erg op elkaar
Okay dies ergquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |