Hey heyquote:
Omdat je gewoon even van mij wilt horen dat het wel goed komt natuurlijkquote:Op woensdag 3 december 2008 17:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hey hey
Waarom begin ik ineens nerveus te worden voor mn gesprek van vanavond
Tis de vader van een vriend.. tis bij die vent thuis.. hoe relaxed kan het zijn?
en dan toch nerveus
Omdat het altijd spannend is zoietsquote:Op woensdag 3 december 2008 17:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hey hey
Waarom begin ik ineens nerveus te worden voor mn gesprek van vanavond
Tis de vader van een vriend.. tis bij die vent thuis.. hoe relaxed kan het zijn?
en dan toch nerveus
Dat is hetquote:Op woensdag 3 december 2008 17:02 schreef Fha het volgende:
[..]
Omdat je gewoon even van mij wilt horen dat het wel goed komt natuurlijk
Komt goed meid!!![]()
True, maar ik doe het zo vaakquote:Op woensdag 3 december 2008 17:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Omdat het altijd spannend is zoiets
Nee, doe maar geen gewoonte worden. Door de spanning ben je scherper etcquote:Op woensdag 3 december 2008 17:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat is het![]()
![]()
[..]
True, maar ik doe het zo vaakzou gewoonte moeten worden
Je bent toch niet ziek aan het worden he?quote:Op woensdag 3 december 2008 17:10 schreef Fha het volgende:
Ik heb het ijskoud en ik zweet me kapot. Bah.
Neuh, ik heb het wel vaker..quote:Op woensdag 3 december 2008 17:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je bent toch niet ziek aan het worden he?
ja dat is ook weer waarquote:Op woensdag 3 december 2008 17:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, doe maar geen gewoonte worden. Door de spanning ben je scherper etc
Bij gewoonte komt het toch anders over.
Dat sowiesoquote:Op woensdag 3 december 2008 17:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daarom
Je gaat het gewoon kunnen zo
heb iig mn nette zwarte broek aan met mooie zwarte blouse dus op mn kleding wordt ik al niet afgewezenquote:Op woensdag 3 december 2008 17:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daarom
Je gaat het gewoon kunnen zo
Foto's!!!quote:Op woensdag 3 december 2008 17:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
heb iig mn nette zwarte broek aan met mooie zwarte blouse dus op mn kleding wordt ik al niet afgewezen
Kan ik niet makenquote:
Heh bahquote:Op woensdag 3 december 2008 17:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Kan ik niet maken
nja met mn gsm maar daar heb je niets aan
Prrrrrquote:
quote:
Ja maar jij was er niet dus zei ik het maarquote:
Dr phil hier.quote:
Okee, dank jequote:Op woensdag 3 december 2008 18:01 schreef Fha het volgende:
Ja maar jij was er niet dus zei ik het maar
Nu ook, het was afgelopen. Dikke mensenquote:
Het haar van dat mensquote:Op woensdag 3 december 2008 18:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nu ook, het was afgelopen. Dikke mensen
Graag gedaanquote:
Nou nou, generaliseer je niet een beetje?quote:
Hij doet de vrouw bij dr phil naquote:Op woensdag 3 december 2008 18:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou nou, generaliseer je niet een beetje?
Vies mens, en dan heb ik het over de "slanke". Wat een ***hoerquote:
Nee, dat doet dat wijf bij Dr. Philquote:Op woensdag 3 december 2008 18:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou nou, generaliseer je niet een beetje?
Ik hoef het niet te zienquote:Op woensdag 3 december 2008 18:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vies mens, en dan heb ik het over de "slanke". Wat een ***hoer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Het is een D R A M Aquote:
Nee, dat was die van Liz Kay toch?quote:Op woensdag 3 december 2008 19:08 schreef Pheno het volgende:
En nee heidenen, de versie van Novaspace was niet het orgineel.
Hier joh kruisvaarderquote:Op woensdag 3 december 2008 19:08 schreef Pheno het volgende:
En nee heidenen, de versie van Novaspace was niet het orgineel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |