zwaar klotequote:
Gecondoleerd.quote:Op woensdag 3 december 2008 14:35 schreef JortK het volgende:
De oma van me vriendin is overleden.
Helaas ga je dat niet zo houden. En ik ben al zo'n slechte bij begrafenissen. Ik zou bij een onbekende nog jankenquote:Op woensdag 3 december 2008 14:38 schreef JortK het volgende:
Ik heb er een heel raar gevoel van, het is het eerste sterfgeval in me leven wat ik van dichtbij meemaak.
*insert knuf smily*quote:Op woensdag 3 december 2008 14:38 schreef JortK het volgende:
Ik heb er een heel raar gevoel van, het is het eerste sterfgeval in me leven wat ik van dichtbij meemaak.
Zo ben ik dus ookquote:Op woensdag 3 december 2008 14:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Helaas ga je dat niet zo houden. En ik ben al zo'n slechte bij begrafenissen. Ik zou bij een onbekende nog janken
Link?quote:Op woensdag 3 december 2008 14:43 schreef Pheno het volgende:
Dit topic is ouder dan 1274 dagen. Je kunt er daarom niet meer op reageren. Als je over dit onderwerp nog iets wil zeggen, start dan een nieuw topic met een verwijzing daar deze.
Sterkte Jort.quote:
Ja, ik ga mij daar even mijn prontopiclink gevenquote:
Fucked up is dat he?quote:
sterkte kerelquote:Op woensdag 3 december 2008 14:38 schreef JortK het volgende:
ik wist niet dat klonk jouw vriendin wasquote:Op woensdag 3 december 2008 14:45 schreef JortK het volgende:
Maar bedankt allen, gelukkig klonk me vriendin er nogal nuchter over.
Gecondeleerd Jortquote:Op woensdag 3 december 2008 14:35 schreef JortK het volgende:
De oma van me vriendin is overleden.
hole?quote:
soms wel, maar ik trek me niets van anderen aanquote:
Oh, dat doe ik dan ook niet, maar soms is dat irritant.quote:Op woensdag 3 december 2008 15:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
soms wel, maar ik trek me niets van anderen aan
Daar kwam het wel uit. Schijten op het werk ftwquote:
quote:Op woensdag 3 december 2008 14:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, ik ga mij daar even mijn prontopiclink geven
Gecondoleerd Jortquote:
quote:Op woensdag 3 december 2008 15:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Blote antarctische pluimveefoto's
quote:Op woensdag 3 december 2008 15:33 schreef Muck het volgende:
Cursus in de avonduren heeft echt voordelen. Ik eet al de hele week gratis op mijn werk
Vanavond pasta carbonara
Pasta met karbonade?quote:Op woensdag 3 december 2008 15:33 schreef Muck het volgende:
Cursus in de avonduren heeft echt voordelen. Ik eet al de hele week gratis op mijn werk
Vanavond pasta carbonara
quote:Op woensdag 3 december 2008 15:33 schreef Muck het volgende:
Vanavond pasta carbonara
Nee, met ham enzoquote:
je betaalt ook voor het bot, niet voor het vleesquote:Op woensdag 3 december 2008 15:49 schreef Pheno het volgende:
karbonade
Wat een stukje vlees met vooral bot is dat
Ernstig slecht product.quote:Op woensdag 3 december 2008 15:50 schreef Frutsel het volgende:
[..]
je betaalt ook voor het bot, niet voor het vlees
Car-bo-na-RA. Leer lezenquote:Op woensdag 3 december 2008 15:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan moeten ze geen karbonades in de naam verwerken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |