quote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
Maar je muckte wel mooiquote:Op woensdag 3 december 2008 15:59 schreef DaMart het volgende:
SpaMPG laat ook gewoon geen ruimte voor serieuze posts over he.
[..]
[..]
quote:Op woensdag 3 december 2008 15:59 schreef DaMart het volgende:
SpaMPG laat ook gewoon geen ruimte voor serieuze posts over he.
[..]
[..]
Nog met een inhoudelijke reactie ook. Maar ja, als SpaMPG 1-woordsposts gaat maken om OA weer in te halen, dan kan ik er ook niks aan doenquote:
Dat is zoquote:Op woensdag 3 december 2008 16:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nog met een inhoudelijke reactie ook. Maar ja, als SpaMPG 1-woordsposts gaat maken om OA weer in te halen, dan kan ik er ook niks aan doen.
Whehe. PWN.quote:Op woensdag 3 december 2008 16:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nog met een inhoudelijke reactie ook. Maar ja, als SpaMPG 1-woordsposts gaat maken om OA weer in te halen, dan kan ik er ook niks aan doen.
Stukken beter dan die dr pil.quote:
Ik vind ze niet met elkaar te vergelijken haha.quote:
quote:Op woensdag 3 december 2008 16:09 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik vind ze niet met elkaar te vergelijken haha.Heb alles op dvd, dus ik zit al de hele dag te kijken
(en ondertussen van alles te doen haha)
Ik eet meequote:Op woensdag 3 december 2008 16:10 schreef marcb1974 het volgende:
Vanavond Thais rundvlees met paprika en citroengras.
Ik heb gisteren geshopt. Vanavond Hancock kijken!quote:Op woensdag 3 december 2008 16:09 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik vind ze niet met elkaar te vergelijken haha.Heb alles op dvd, dus ik zit al de hele dag te kijken
(en ondertussen van alles te doen haha)
Sterkte met Hancockquote:Op woensdag 3 december 2008 16:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb gisteren geshopt. Vanavond Hancock kijken!
Die heb ik laatst met mn broer gekekenquote:Op woensdag 3 december 2008 16:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb gisteren geshopt. Vanavond Hancock kijken!
Weet je het zeker? Ik eet voor 2/3 mensenquote:
Yep, dat weet ik zekerquote:Op woensdag 3 december 2008 16:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Ik eet voor 2/3 mensen
Woohooooquote:
Wat is daar mis meequote:
Hoe kun je dat nou zeggen joh!?quote:
Telkens ik een film kijk ben ik het eerste half uur na afloop niet aanspreekbaar, gewoon veel te druk met die film. En ik vind dat heel erg kut. Ik wil zelf bepalen waar ik aan denkquote:
Dan moet je wat dommere films kijkenquote:Op woensdag 3 december 2008 16:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Telkens ik een film kijk ben ik het eerste half uur na afloop niet aanspreekbaar, gewoon veel te druk met die film. En ik vind dat heel erg kut. Ik wil zelf bepalen waar ik aan denk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Wil ik net eten voor je gaan maken, kom je dus toch nietquote:Op woensdag 3 december 2008 16:43 schreef Fha het volgende:
Ik denk dat ik vanavond maar eten laat bezorgen ofzo. Ik ben zo super sagerijnig.. als er nu ook maar iets niet helemaal gaat zoals ik wil tijdens het koken heeft mijn vriend echt geen leuke avond meer![]()
Ojaquote:Op woensdag 3 december 2008 16:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wil ik net eten voor je gaan maken, kom je dus toch niet
Ik ga eerst fles nu maar eens blij makenquote:Op woensdag 3 december 2008 16:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Ojawas het alweer vergeten
![]()
Dan bezorg ik mezelf wel bij jouw
Kruidvatkaartjes opsturenquote:Op woensdag 3 december 2008 16:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ga eerst fles nu maar eens blij maken
Het duurt toch nog even voor ik er benquote:Op woensdag 3 december 2008 16:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ga eerst fles nu maar eens blij maken
hihiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |