Nee, dat was die van Liz Kay toch?quote:Op woensdag 3 december 2008 19:08 schreef Pheno het volgende:
En nee heidenen, de versie van Novaspace was niet het orgineel.
Hier joh kruisvaarderquote:Op woensdag 3 december 2008 19:08 schreef Pheno het volgende:
En nee heidenen, de versie van Novaspace was niet het orgineel.
DJ Gollumquote:Op woensdag 3 december 2008 19:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, dat was die van Liz Kay toch?
Dat is ook een vet nummer iddquote:
Gig!quote:
En is dat dan nog gezellig ook tegen jezelf praten...quote:
Nee, dat klopt. En dat nummer was gewoon steengoed. En dan houd ik helemaal niet van die happy hardcore (or whatever ) shit. Maar dat nummer klonk gewoon lekker.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Gigi D'Ag hoor je nooit meer wat van eigenlijk
Oh ik wel hoorquote:Op woensdag 3 december 2008 19:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dat klopt. En dat nummer was gewoon steengoed. En dan houd ik helemaal niet van die happy hardcore (or whatever ) shit. Maar dat nummer klonk gewoon lekker.
Ik heb die hele single CDquote:
Dat nummer van Sash! en Tina is nog van de vorige eeuw volgens mij hoorquote:Op woensdag 3 december 2008 19:16 schreef Pheno het volgende:
Tina Cousins nostalgisch? Ik voel me oud.
quote:Op woensdag 3 december 2008 19:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat nummer van Sash! en Tina is nog van de vorige eeuw volgens mij hoor.
Deze vond ik ook altijd erg lekker!
quote:Op woensdag 3 december 2008 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Bonusvraag: van welke onderneming is die bus?
Die luister ik nu ook!quote:
En nog snugger ook.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Jezus. Dat was 12 jaar geleden dus ECHT de mooiste vrouw aan deze kant van de dampkring.
[ afbeelding ]
Dat is gewoon plagiaat fuckerquote:Op woensdag 3 december 2008 19:36 schreef Pheno het volgende:
Zo rond 5 minuten, in zijn eigen nummer California dreaming verwerken, alsof het er op gemaakt is
Briljant
Ja, want die hebben echt niet naar de counting crows geluisterd toen ze dat nummer schrevenquote:Op woensdag 3 december 2008 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is gewoon plagiaat fucker![]()
Doe me dan liever
vast wel, het nummer is minstens mooierquote:Op woensdag 3 december 2008 20:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, want die hebben echt niet naar de counting crows geluisterd toen ze dat nummer schreven
Lenen en verwerken Fles. Niet klakkeloos coverenquote:Op woensdag 3 december 2008 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
vast wel, het nummer is minstens mooier![]()
paar zinnetjes lenen van Calif dreaming, HOE GENIAAL![]()
![]()
![]()
otis die dood isquote:
quote:Op woensdag 3 december 2008 20:08 schreef Pheno het volgende:
Lenen en verwerken Fles. Niet klakkeloos coveren![]()
Of vertalen en coveren, ftm. Al is Blof daar nog even iets erger in
terugbrengenquote:Op woensdag 3 december 2008 20:09 schreef Pheno het volgende:
Wtf is dat trouwens met die laatste cd van AedM? Gekocht en ik vind er geen reet aan.
D'r zijn er wel meer dood. Dat betekent niet dat de muziek sterft. Al mag die crap van hazes wel dood.quote:
En er op stampen? /matige grapquote:
Ik blijf nog even doorkachelen in het genre 80's 90's hotchicksquote:
Belindaquote:Op woensdag 3 december 2008 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik blijf nog even doorkachelen in het genre 80's 90's hotchicks![]()
Songtitle klopt. Nu nog de juiste artiest.quote:
Sjeweettokquote:
Sorry, ik vond Dannii lekkerder dan Heart.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Songtitle klopt. Nu nog de juiste artiest.
Hint:
Dat mag, alleen de muziek is veel beter van Heartquote:Op woensdag 3 december 2008 20:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sorry, ik vond Dannii lekkerder dan Heart.
Ik dacht, Fles zijn oog wilt ook wat.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat mag, alleen de muziek is veel beter van Heart
Nja, en dan die post van mij dus :'0quote:Op woensdag 3 december 2008 20:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik dacht, Fles zijn oog wilt ook wat.
quote:Op woensdag 3 december 2008 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nja, en dan die post van mij dus :'0
quote:
quote:
GMTAquote:
Van deze ook:quote:Op woensdag 3 december 2008 20:48 schreef Pheno het volgende:
Daarvan kunnen we nog zeggen dat ze een wereldhit hadden.
__O__O_O_O_Oquote:
Laat ze maar lachen, die verdienen nu nog steeds:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |