DJ Gollumquote:Op woensdag 3 december 2008 19:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, dat was die van Liz Kay toch?
Dat is ook een vet nummer iddquote:
Gig!quote:
En is dat dan nog gezellig ook tegen jezelf praten...quote:
Nee, dat klopt. En dat nummer was gewoon steengoed. En dan houd ik helemaal niet van die happy hardcore (or whatever ) shit. Maar dat nummer klonk gewoon lekker.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Gigi D'Ag hoor je nooit meer wat van eigenlijk
Oh ik wel hoorquote:Op woensdag 3 december 2008 19:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dat klopt. En dat nummer was gewoon steengoed. En dan houd ik helemaal niet van die happy hardcore (or whatever ) shit. Maar dat nummer klonk gewoon lekker.
Ik heb die hele single CDquote:
Dat nummer van Sash! en Tina is nog van de vorige eeuw volgens mij hoorquote:Op woensdag 3 december 2008 19:16 schreef Pheno het volgende:
Tina Cousins nostalgisch? Ik voel me oud.
quote:Op woensdag 3 december 2008 19:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat nummer van Sash! en Tina is nog van de vorige eeuw volgens mij hoor.
Deze vond ik ook altijd erg lekker!
quote:Op woensdag 3 december 2008 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Bonusvraag: van welke onderneming is die bus?
Die luister ik nu ook!quote:
En nog snugger ook.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Jezus. Dat was 12 jaar geleden dus ECHT de mooiste vrouw aan deze kant van de dampkring.
[ afbeelding ]
Dat is gewoon plagiaat fuckerquote:Op woensdag 3 december 2008 19:36 schreef Pheno het volgende:
Zo rond 5 minuten, in zijn eigen nummer California dreaming verwerken, alsof het er op gemaakt is
Briljant
Ja, want die hebben echt niet naar de counting crows geluisterd toen ze dat nummer schrevenquote:Op woensdag 3 december 2008 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is gewoon plagiaat fucker![]()
Doe me dan liever
vast wel, het nummer is minstens mooierquote:Op woensdag 3 december 2008 20:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, want die hebben echt niet naar de counting crows geluisterd toen ze dat nummer schreven
Lenen en verwerken Fles. Niet klakkeloos coverenquote:Op woensdag 3 december 2008 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
vast wel, het nummer is minstens mooier![]()
paar zinnetjes lenen van Calif dreaming, HOE GENIAAL![]()
![]()
![]()
otis die dood isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |