1 minuut later, dat is prima mogelijk opzoekenquote:Op woensdag 3 december 2008 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
__O__O_O_O_OO-o -o-o -o-o_O_O -o-o-O _O _O
WTF dit meen je niet
Niet met de snelheid van FOK!quote:Op woensdag 3 december 2008 20:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
1 minuut later, dat is prima mogelijk opzoeken
Nu is het even snel zelfsquote:
Ik heb het album.quote:
quote:
Ja, het is nog een running gag met een collega van me. Nog wekelijks zie ik gunther teksten in mijn emailquote:
Goodmorning sunshinequote:Op woensdag 3 december 2008 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Ik vond Dr. Jones echt beter
Ook lekker jaquote:
Haterquote:Op woensdag 3 december 2008 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, en nu weer even wat kwaliteit tussen de pinguīnpest door
Oh ja, diequote:
* Dr_Flash net doet of er niks aan de hand is en gewoon doorgaat met wereldnummers postenquote:
Goed warm kleden maar danquote:Op woensdag 3 december 2008 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Niveau vet onder het vriespunt op de Kelvinschaal![]()
Oh ik ben nog steeds aan boord
_A_ en mijn favoriet.quote:
quote:
OMGquote:
Ernstige shit.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:30 schreef MPG het volgende:
[..]
OMG
Ooit op schoolkamp eens 2 cds van grijsgedraaid.
behoorlijk jaquote:
Toen ik op schoolkamp ging bestonden er heul geen CD'squote:Op woensdag 3 december 2008 21:30 schreef MPG het volgende:
Ooit op schoolkamp eens 2 cds van grijsgedraaid.
quote:Op woensdag 3 december 2008 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
behoorlijk jaHoor ik daar "Michel Gondry"?
Ik ben een broekiequote:Op woensdag 3 december 2008 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toen ik op schoolkamp ging bestonden er heul geen CD's
Nee, maar muziek van kleitabletten is niet goed af te spelenquote:Op woensdag 3 december 2008 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toen ik op schoolkamp ging bestonden er heul geen CD's
Mooi nummer. Jammer dat ze gekapt zijn. Nou ja, die zanger is nog even solo gegaan....quote:
quote:Op woensdag 3 december 2008 21:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mooi nummer. Jammer dat ze gekapt zijn. Nou ja, die zanger is nog even solo gegaan....
Blof moet dood. Met hun rijmelarij van lik me het vestje... schepen achterlaten...schepen verbrand je achter je lulhannessen!quote:Op woensdag 3 december 2008 21:49 schreef MPG het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 3 december 2008 21:58 schreef Pheno het volgende:
EN NU WAKKERWORDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:
Enigma vind ik minder, dan ben ik meer van Enya. Waarom weet ik niet. Want op zich lijken de twee stijlen erg op elkaarquote:
Daar heb ik alles vanquote:
Moet ik eerlijk bekennen dat ik alleen de meest bekende platen kenquote:Op woensdag 3 december 2008 22:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Enigma vind ik minder, dan ben ik meer van Enya. Waarom weet ik niet. Want op zich lijken de twee stijlen erg op elkaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |