Kamperquote:
Ja maar dat lezen komt vanzelf.quote:Op woensdag 3 december 2008 09:25 schreef remlof het volgende:
't Zal nog even duren voordat cerror dit topic ziet vrees ik want het is immers nog teringtyfus vroeg.
Anyway, bedankt c
Wij zijn er ook nog heurquote:Op woensdag 3 december 2008 09:29 schreef CaptainCookie het volgende:
Dag Cerror!
* CaptainCookie ziet de rook al uit cerrors oren komen als CC een topic opent en cerror kan hem niet sluiten
cerror is geen mod.quote:Op woensdag 3 december 2008 09:29 schreef BarraCupraCuda het volgende:
owja ik vind cerror een kut mod...
maar dat is omdat hij mijn topic nooit leuk vond.
misschien ga ik hem als user nu een stuk meer waarderen!
quote:
quote:Op woensdag 3 december 2008 09:42 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
CC's nieuw gevonden vrijheid, weg.
[ afbeelding ]
Leugens! In de index staat dat je liegt! Liegerbeest!quote:Op woensdag 3 december 2008 09:44 schreef boem-dikkie het volgende:
cerror is geen mod.
Blame the higher beings.quote:Op woensdag 3 december 2008 09:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Leugens! In de index staat dat je liegt! Liegerbeest!
Noem je yvonne nu een stoner?quote:
quote:
Het gaat door tot in de hoogste gelederen?quote:Op woensdag 3 december 2008 09:48 schreef boem-dikkie het volgende:
Blame the higher beings.
Nou, ze heeft wel veel katten natuurlijk.quote:Op woensdag 3 december 2008 09:52 schreef Dagonet het volgende:
Noem je yvonne nu een stoner?
Als jij dat zo wil interpreteren vind ik dat best.quote:
quote:Op woensdag 3 december 2008 09:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nou, ze heeft wel veel katten natuurlijk.
Als je Southpark een beetje volgt, weet je wat dat betekent...
Hoezo Jimbo? Hij werd als mod misschien gezien als streng door sommige maar hij is nog steeds één van de weinige users in ONZ die tenminste kwaliteitstopics probeert te brengen.quote:Op woensdag 3 december 2008 11:22 schreef Jimbo het volgende:
ik heb nog steeds de hoop dat cerror nooit meer terug komt , zelfs niet als user
of dat ie nu in een depressie raakt met alle gevolgen van dien
quote:Op woensdag 3 december 2008 11:27 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Hoezo Jimbo? Hij werd als mod misschien gezien als streng door sommige maar hij is nog steeds één van de weinige users in ONZ die tenminste kwaliteitstopics probeert te brengen.
Omdat de huidige generatie ONZ liever gebruikt als een veredelde MSN applicatie en 0,0 om kwaliteit geeft of het kortweg niet in zich heeft.quote:Op woensdag 3 december 2008 11:27 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Hoezo Jimbo? Hij werd als mod misschien gezien als streng door sommige maar hij is nog steeds één van de weinige users in ONZ die tenminste kwaliteitstopics probeert te brengen.
Cerror was/is een goede mod. het enige waarmee hij mij iedere keer op het kastje kreeg was een kutopmerking in de het slotje te zetten...quote:Op woensdag 3 december 2008 11:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Omdat de huidige generatie ONZ liever gebruikt als een veredelde MSN applicatie en 0,0 om kwaliteit geeft of het kortweg niet in zich heeft.
Dat was juist het grappigstquote:Op woensdag 3 december 2008 11:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Cerror was/is een goede mod. het enige waarmee hij mij iedere keer op het kastje kreeg was een kutopmerking in de het slotje te zetten...dat vond ik altijd heel gemeen
De kwaliteit van cerror vond ik persoonelijk uitermate teleurstellend.Dat een type humor die moet je bezitten of niet, er zijn momenten / post geweest dat je dr ook om kan lachen, dat heb je met iedereen. Wel heb ik een personelijke afkeer tegn cerror ontwikkeld over de jaren, meer door de manier van reacties geven op post ect van users / mijzelf, net zo goed alsdat 90% van de users hier een tyfus hekel aan mij zal hebben aangezien ik alles en iedereen doodwens en gewoon veel bagger.quote:Op woensdag 3 december 2008 11:27 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Houdt toch je muil zeiksnor. Bagger = kut. Rellen = leuk. TTT's = Tof. Paultjuhhh = gebanned.quote:Op woensdag 3 december 2008 11:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
De kwaliteit van cerror vond ik persoonelijk uitermate teleurstellend.Dat een type humor die moet je bezitten of niet, er zijn momenten / post geweest dat je dr ook om kan lachen, dat heb je met iedereen. Wel heb ik een personelijke afkeer tegn cerror ontwikkeld over de jaren, meer door de manier van reacties geven op post ect van users / mijzelf, net zo goed alsdat 90% van de users hier een tyfus hekel aan mij zal hebben aangezien ik alles en iedereen doodwens en gewoon veel bagger.
Tuurlijk ik weet dat ONZ nooit meer zo leuk en gezellig zal worden als een paar jaar terug toen hier alle actie was en echt 50% van de topics gewoon zwaar tof, en ja tof dat ie t probeerde een beetje terug te brengen maar en natuurlijk heb ik om sommige topics gelachen , maar ik heb gewoon wat tegen hem gekregen , zelfde alsdat paultjuhhh een randdebiel is met zn geil post , Viswijfje een type was dat gewoon voor een trein springen mag en zo zijn dr nog vele andere
tevens ; deze post is veel te serieus voor ONZ
quote:Op woensdag 3 december 2008 11:52 schreef cerror het volgende:
[..]
Houdt toch je muil zeiksnor. Bagger = kut. Rellen = leuk. TTT's = Tof. Paultjuhhh = gebanned.
The facts of life. En nu shag roken, tieten kijken en chiptunes maken. Olé!
you just proved my point :D maar zodra ik jou een mongool noem krijg ik er vragen bij :')quote:Op woensdag 3 december 2008 11:52 schreef cerror het volgende:
[..]
Houdt toch je muil zeiksnor. Bagger = kut. Rellen = leuk. TTT's = Tof. Paultjuhhh = gebanned.
1 |
en jij bent een dikke papzak!quote:Op woensdag 3 december 2008 12:13 schreef Edwinuss het volgende:
Ben blij dat hij optyft. Klote mod is het.
Zeilig figuur, internetheld.quote:Op woensdag 3 december 2008 12:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
en jij bent een dikke papzak!
mrmac
quote:Op woensdag 3 december 2008 09:46 schreef guitarist.nl het volgende:
cerror is tof. Jammer dat je stopt. Je hebt wel een punt, ONZ is niet leuk meer.
Dus net zoals in het echte leven?quote:Op woensdag 3 december 2008 12:20 schreef Litso het volgende:
[..]
ONZ is best leuk, alleen de users zijn gewoon kut.
als jij mij niet meer pest pest ik jou ook niet meer oke?quote:Op woensdag 3 december 2008 12:17 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Zeilig figuur, internetheld.
Laat mij maar lekker dik zijn![]()
![]()
geen idee waar je het over hebt!quote:Op woensdag 3 december 2008 12:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
als jij mij niet meer pest pest ik jou ook niet meer oke?
Nou, ik heb uit betrouwbare KLB bronnen vernomen dat jij nogal een varkentje bent, maar er eigenlijk geen verkleinwoorden op jou van toepassing zijnquote:Op woensdag 3 december 2008 12:25 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
geen idee waar je het over hebt!
quote:Op woensdag 3 december 2008 11:52 schreef cerror het volgende:
[..]
Kostelijk vermaak.quote:Op woensdag 3 december 2008 01:16 schreef cerror het volgende:
[..]
That's it. Gewaarschuwd.
Al is het het laatste wat ik doe. Weg jij.
quote:Op woensdag 3 december 2008 11:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
De kwaliteit van cerror vond ik persoonelijk uitermate teleurstellend.Dat een type humor die moet je bezitten of niet, er zijn momenten / post geweest dat je dr ook om kan lachen, dat heb je met iedereen. Wel heb ik een personelijke afkeer tegn cerror ontwikkeld over de jaren, meer door de manier van reacties geven op post ect van users / mijzelf, net zo goed alsdat 90% van de users hier een tyfus hekel aan mij zal hebben aangezien ik alles en iedereen doodwens en gewoon veel bagger.
Tuurlijk ik weet dat ONZ nooit meer zo leuk en gezellig zal worden als een paar jaar terug toen hier alle actie was en echt 50% van de topics gewoon zwaar tof, en ja tof dat ie t probeerde een beetje terug te brengen maar en natuurlijk heb ik om sommige topics gelachen , maar ik heb gewoon wat tegen hem gekregen , zelfde alsdat paultjuhhh een randdebiel is met zn geil post , Viswijfje een type was dat gewoon voor een trein springen mag en zo zijn dr nog vele andere
tevens ; deze post is veel te serieus voor ONZ
Paultjuhh was het laatste slachtoffer.quote:Op woensdag 3 december 2008 01:16 schreef cerror het volgende:
[..]
That's it. Gewaarschuwd.
Al is het het laatste wat ik doe. Weg jij.
kk negerquote:
Als je zo doorgaat niet erg lang kan ik je wel vertellen.quote:
En hoe bevalt een zwarte dag?quote:Op woensdag 3 december 2008 19:20 schreef cerror het volgende:
[..]
Als je zo doorgaat niet erg lang kan ik je wel vertellen.
Zoals de 4 jaar daarvoor, relaxed.quote:
Hoe komt jou obsessie met cerror nu? Wil je er over praten?quote:Op woensdag 3 december 2008 19:29 schreef Jimbo het volgende:
ik zie C al de hele dag zitten , naar zn scherm luren , kut topic aanklikken
dan zo posten
Wat een kanker topic , slotje , en Hup invoeren
en dan zo de slotjes knop zoeken , en dan denken van , Kut, was ik nou nog maar....
En hoe gaan jullie dat regelen?quote:Op woensdag 3 december 2008 08:55 schreef yvonne het volgende:
Te veel bagger, te weinig leuks, modden is zo een kunstje geworden dat geen voldoening meer geeft.
...
Maar weest gerust, hij komt terug mocht ONZ ooit weer leuk worden..
Je kunt meedenken: ONZ gaat dood!, ideeën tot leven?.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:54 schreef Dirkh het volgende:
En hoe gaan jullie dat regelen?
quote:Op woensdag 3 december 2008 19:20 schreef cerror het volgende:
[..]
Als je zo doorgaat niet erg lang kan ik je wel vertellen.
Dat roepen ze al 7 jaar.quote:Op woensdag 3 december 2008 09:46 schreef guitarist.nl het volgende:
cerror is tof. Jammer dat je stopt. Je hebt wel een punt, ONZ is niet leuk meer.
]Man in het begin was onzin juist leuk door de slowchats. Daar zijn zelfs relaties door ontstaan.quote:Op woensdag 3 december 2008 11:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Omdat de huidige generatie ONZ liever gebruikt als een veredelde MSN applicatie en 0,0 om kwaliteit geeft of het kortweg niet in zich heeft.
Kind.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat roepen ze al 7 jaar.
Heb niet de indruk dat Cerror er zelf veel aandeed het te verbeteren. Behalve slotjes zetten.
Ik ga hem niet missen. Sorry.
Kind. Bek houden.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:53 schreef cerror het volgende:
[..]
Kind.
En bekijk even de TTT-lijst + de aanwijzingen in de afgelopen tig FB's.
Voortaan je bek houden en verdiepen in de stof.
46 en dan je leven verdoen op een forumquote:Op donderdag 4 december 2008 18:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kind. Bek houden.
Zo ken ik je ook als mod.
Je praat tegen iemand van 46.
Ik probeerde onder jouw regime soms een leuk topic te openen.
Verbaasde me er over als ie open bleef.
Jij zou de briljante topics van Kikkerlikker nog op slot gooien wegens te weinig informatie in de OP.
Komop Tong, omdat Tong80 toevallig de TS is is het opeens een leuk topic? Elke andere poster zou met die topics van jou meteen slotje krijgen vanwege bagger.quote:Op donderdag 4 december 2008 18:07 schreef tong80 het volgende:
Jij zou de briljante topics van Kikkerlikker nog op slot gooien wegens te weinig informatie in de OP.
Hey ukkie, doe's lief tegen Ome Tongquote:Op donderdag 4 december 2008 18:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
46 en dan je leven verdoen op een forum
dan heb je veel bereikt in t leven behalve een hoge postcount
ik weet t goed gemaakt, ik doe stom tegen hem en dubbel zo lief tegen jouquote:Op donderdag 4 december 2008 18:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hey ukkie, doe's lief tegen Ome Tong
Man hij pleurde 90 % van mijn geniale topics op slot.quote:Op donderdag 4 december 2008 18:11 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Komop Tong, omdat Tong80 toevallig de TS is is het opeens een leuk topic? Elke andere poster zou met die topics van jou meteen slotje krijgen vanwege bagger.
Dat jij een topic leuk vind, wilt niet zeggen dat de rest dat ook vind natuurlijkquote:Op donderdag 4 december 2008 18:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kind. Bek houden.
Zo ken ik je ook als mod.
Je praat tegen iemand van 46.
Vind en wil en zelfs vindtquote:Op donderdag 4 december 2008 20:26 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat jij een topic leuk vind, wilt niet zeggen dat de rest dat ook vind natuurlijk
quote:
Een 46-jarige huilebalk van de eerste orde. Een 46-jarig kind. Een 46-jarige huilebalk "yvonne overrullede jou" boehoe.quote:Op donderdag 4 december 2008 18:25 schreef tong80 het volgende:
Man hij pleurde 90 % van mijn geniale topics op slot.
Hij had iets tegen me, vraag me niet waarom.
Yvonne heeft hem twee weken geleden nog overruled door een gesloten topic weer open te gooien.
Ik word gecremeerd.quote:Op donderdag 4 december 2008 20:38 schreef Dirkh het volgende:
Je bent gewoon het pissen op je graf niet waard.
Kunnen we een datum vastleggen? De maand december is nog lang, er is vast wel een gaatje te vinden in jouw overvolle agenda.quote:
Om in een urn te pissen, kan je lul alleen maar te groot zijn. Dipshit.quote:Maar om in de urn te pissen is je lul te klein
Helemaal mee eens!quote:Op woensdag 3 december 2008 11:22 schreef Jimbo het volgende:
ik heb nog steeds de hoop dat cerror nooit meer terug komt , zelfs niet als user
of dat ie nu in een depressie raakt met alle gevolgen van dien
Het gaat niet om de maat maar wat je er mee doetquote:Op donderdag 4 december 2008 20:43 schreef Dirkh het volgende:
Om in een urn te pissen, kan je lul alleen maar te groot zijn. Dipshit.
quote:Op donderdag 4 december 2008 20:48 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!
Voelde zich ook ontzettend wat opeens als modblegh, wat een figuur!
quote:Op donderdag 4 december 2008 20:48 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Voelde zich ook ontzettend wat opeens als modblegh, wat een figuur!
Misschien wel cerrorquote:Op vrijdag 5 december 2008 00:16 schreef cerror het volgende:
Ik vind het echt fantastisch dat m'n vertrek als mod tenminste ONZ tot leven heeft gewekt.
Missie geslaagt lijkt me.
Bwhahahahahahahaquote:Op vrijdag 5 december 2008 00:18 schreef paultjuhhh het volgende:
Cerror kon mij niet meer aan hoorde ik in de wandelgangen
quote:Op vrijdag 5 december 2008 00:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je kunt gewoon helemaal losgaan, zo zonder je kleurtje. Heerlijk helder, cerror..
Ik geef die grafmongool niks.quote:Op vrijdag 5 december 2008 00:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je kunt gewoon helemaal losgaan, zo zonder je kleurtje. Heerlijk helder, cerror..
Zo is het Cerrorquote:Op vrijdag 5 december 2008 00:27 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik geef die grafmongool niks.
Hij weet hoe ik over z'n postgedrag denk, zit al jaren op hem te kankeren maar hij verandert nooit.
Zelfde bij mij hoor, daar ben ik eerlijk in.
We just have to agree to disagree.
Zodra hij weer een kuttopic opent zal je me wel horen, en zodra ik hem weer aanval zal je hem weer horen.
Soort van nemesis gedoe.
TIMBOB !@!1 hoest met je zusjequote:Op vrijdag 5 december 2008 00:30 schreef timbob het volgende:
Ik hoop ooit op een dag Cerror's linker elleboog te mogen likken.
Tot die tijd zal ik voornamelijk gewoon doorgaan met mijn leven.
vandale:quote:
Hou toch je zwakzinnige grindtegelkop. Het was retorisch. Laat staan een vraag.quote:
Godverdomme ik moet lachenquote:Op vrijdag 5 december 2008 00:37 schreef cerror het volgende:
[..]
Hou toch je zwakzinnige grindtegelkop. Het was retorisch. Laat staan een vraag.
Of je er mee eens bent of niet, het is zo. Erop reageren is alsof een zwakzinnige zegt tegen z'n begeleider:
Hey, ik ben zwakzinnig.
* paultjuhhh pakt popcornquote:Op vrijdag 5 december 2008 00:37 schreef cerror het volgende:
[..]
Of je er mee eens bent of niet, het is zo. Erop reageren is alsof een zwakzinnige zegt tegen z'n begeleider:
Hey, ik ben zwakzinnig.
En stik erin. Badoem tsjjjjjj.quote:
Misschien ben je als normale user nog wel grappiger.quote:Op vrijdag 5 december 2008 00:37 schreef cerror het volgende:
[..]
Hey, ik ben zwakzinnig.
* paultjuhhh geniet van Cerreurs voorspelbaarheid mits popcornquote:Op vrijdag 5 december 2008 00:42 schreef cerror het volgende:
[..]
En stik erin. Badoem tsjjjjjj.
Daar je voorspelbaarheid.
Je bent goed in het zwartquote:Op vrijdag 5 december 2008 00:46 schreef cerror het volgende:
Ik ga aan het pils.
Een dialoog met Paultjuhhh is als een dialoog met een alzheimer patiënt, niet te volgen en je bent binnen 3 seconden voorstander van euthanasie.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 00:46 schreef cerror het volgende:
Ik ga aan het pils.
Een dialoog met Paultjuhhh is als een dialoog met een alzheimer patiënt, niet te volgen en je bent binnen 3 seconden voorstander van euthanasie.
iddquote:Op vrijdag 5 december 2008 00:46 schreef cerror het volgende:
Ik ga aan het pils.
ow owkee, dan mogen porsche josties hier ook posten?quote:
Nee, dan moet je dus naar KLB.quote:Op vrijdag 5 december 2008 01:19 schreef porsche1 het volgende:
[..]
ow owkee, dan mogen porsche josties hier ook posten?
nee ik wou weten of dit voor b*z** was, die van paul is baggerquote:
Wat zei ik nou tegen jou?quote:Op vrijdag 5 december 2008 02:32 schreef porsche1 het volgende:
[..]
nee ik wou weten of dit voor b*z** was, die van paul is bagger
quote:Op vrijdag 5 december 2008 02:44 schreef cerror het volgende:
porsche1 is zelfs van de bageraars het slechtste excuus voor een menselijk leven dat ik ooit heb gezien.
Al liet het lang op zich wachten. Maar opgelost.quote:Op vrijdag 5 december 2008 02:41 schreef Mike het volgende:
porsche1, blijft maar baggeren ondanks waarschuwingen, 48 uur.
Ik moet je wel zeggen cerror, je posts zijn zeker niet verkeerd.quote:Op vrijdag 5 december 2008 02:44 schreef cerror het volgende:
porsche1 is zelfs van de bageraars het slechtste excuus voor een menselijk leven dat ik ooit heb gezien.
48 uur maar? Die graftoerist verdiend op z'n minst een week.quote:Op vrijdag 5 december 2008 02:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Al liet het lang op zich wachten. Maar opgelost.
Wie? Die 12 jarige?quote:
hij snurkt via zijn pm's ?quote:Op vrijdag 5 december 2008 03:08 schreef Olep het volgende:
Hij slaapt nu hoor ik via de pm.
Wat zei hij nog meer?quote:Op vrijdag 5 december 2008 03:18 schreef Olep het volgende:
[..]
Inderdaad. Hij vond het maar ''kanker gezeík''
PM hetquote:Op vrijdag 5 december 2008 03:22 schreef Olep het volgende:
[..]
Ja, ik heb geen zin om weer mijn postrechten kwijt te raken
Hé. Niks dan goeds over mijn topic hé.quote:
Hij is 14, had ook niet veel anders verwacht eigenlijkquote:Op vrijdag 5 december 2008 12:56 schreef timmmmm het volgende:
Porsche zag ik 2 dagen geleden ook op de nachtbagger, en dat was wel een zeer bedroevend mannetje hoor
Ik had z'n vader kunnen zijn.quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:02 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Hij is 14, had ook niet veel anders verwacht eigenlijk
Timmehh!!!quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:05 schreef timmmmm het volgende:
maar dan nog, hij is wel érg vermoeiend.
Toen alleen olep nog over was ging het niveau omhoog, kan je nagaan!
quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
paultjuhhh is de kloon van cerror![]()
Maak daar maar een zwarte fatale error van.quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:11 schreef Quara het volgende:
Wat krijg je als je de blauwe c van cerror afhaalt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |