Kamperquote:
Ja maar dat lezen komt vanzelf.quote:Op woensdag 3 december 2008 09:25 schreef remlof het volgende:
't Zal nog even duren voordat cerror dit topic ziet vrees ik want het is immers nog teringtyfus vroeg.
Anyway, bedankt c
Wij zijn er ook nog heurquote:Op woensdag 3 december 2008 09:29 schreef CaptainCookie het volgende:
Dag Cerror!
* CaptainCookie ziet de rook al uit cerrors oren komen als CC een topic opent en cerror kan hem niet sluiten
cerror is geen mod.quote:Op woensdag 3 december 2008 09:29 schreef BarraCupraCuda het volgende:
owja ik vind cerror een kut mod...
maar dat is omdat hij mijn topic nooit leuk vond.
misschien ga ik hem als user nu een stuk meer waarderen!
quote:
quote:Op woensdag 3 december 2008 09:42 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
CC's nieuw gevonden vrijheid, weg.
[ afbeelding ]
Leugens! In de index staat dat je liegt! Liegerbeest!quote:Op woensdag 3 december 2008 09:44 schreef boem-dikkie het volgende:
cerror is geen mod.
Blame the higher beings.quote:Op woensdag 3 december 2008 09:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Leugens! In de index staat dat je liegt! Liegerbeest!
Noem je yvonne nu een stoner?quote:
quote:
Het gaat door tot in de hoogste gelederen?quote:Op woensdag 3 december 2008 09:48 schreef boem-dikkie het volgende:
Blame the higher beings.
Nou, ze heeft wel veel katten natuurlijk.quote:Op woensdag 3 december 2008 09:52 schreef Dagonet het volgende:
Noem je yvonne nu een stoner?
Als jij dat zo wil interpreteren vind ik dat best.quote:
quote:Op woensdag 3 december 2008 09:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nou, ze heeft wel veel katten natuurlijk.
Als je Southpark een beetje volgt, weet je wat dat betekent...
Hoezo Jimbo? Hij werd als mod misschien gezien als streng door sommige maar hij is nog steeds één van de weinige users in ONZ die tenminste kwaliteitstopics probeert te brengen.quote:Op woensdag 3 december 2008 11:22 schreef Jimbo het volgende:
ik heb nog steeds de hoop dat cerror nooit meer terug komt , zelfs niet als user
of dat ie nu in een depressie raakt met alle gevolgen van dien
quote:Op woensdag 3 december 2008 11:27 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Hoezo Jimbo? Hij werd als mod misschien gezien als streng door sommige maar hij is nog steeds één van de weinige users in ONZ die tenminste kwaliteitstopics probeert te brengen.
Omdat de huidige generatie ONZ liever gebruikt als een veredelde MSN applicatie en 0,0 om kwaliteit geeft of het kortweg niet in zich heeft.quote:Op woensdag 3 december 2008 11:27 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Hoezo Jimbo? Hij werd als mod misschien gezien als streng door sommige maar hij is nog steeds één van de weinige users in ONZ die tenminste kwaliteitstopics probeert te brengen.
Cerror was/is een goede mod. het enige waarmee hij mij iedere keer op het kastje kreeg was een kutopmerking in de het slotje te zetten...quote:Op woensdag 3 december 2008 11:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Omdat de huidige generatie ONZ liever gebruikt als een veredelde MSN applicatie en 0,0 om kwaliteit geeft of het kortweg niet in zich heeft.
Dat was juist het grappigstquote:Op woensdag 3 december 2008 11:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Cerror was/is een goede mod. het enige waarmee hij mij iedere keer op het kastje kreeg was een kutopmerking in de het slotje te zetten...dat vond ik altijd heel gemeen
De kwaliteit van cerror vond ik persoonelijk uitermate teleurstellend.Dat een type humor die moet je bezitten of niet, er zijn momenten / post geweest dat je dr ook om kan lachen, dat heb je met iedereen. Wel heb ik een personelijke afkeer tegn cerror ontwikkeld over de jaren, meer door de manier van reacties geven op post ect van users / mijzelf, net zo goed alsdat 90% van de users hier een tyfus hekel aan mij zal hebben aangezien ik alles en iedereen doodwens en gewoon veel bagger.quote:Op woensdag 3 december 2008 11:27 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Houdt toch je muil zeiksnor. Bagger = kut. Rellen = leuk. TTT's = Tof. Paultjuhhh = gebanned.quote:Op woensdag 3 december 2008 11:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
De kwaliteit van cerror vond ik persoonelijk uitermate teleurstellend.Dat een type humor die moet je bezitten of niet, er zijn momenten / post geweest dat je dr ook om kan lachen, dat heb je met iedereen. Wel heb ik een personelijke afkeer tegn cerror ontwikkeld over de jaren, meer door de manier van reacties geven op post ect van users / mijzelf, net zo goed alsdat 90% van de users hier een tyfus hekel aan mij zal hebben aangezien ik alles en iedereen doodwens en gewoon veel bagger.
Tuurlijk ik weet dat ONZ nooit meer zo leuk en gezellig zal worden als een paar jaar terug toen hier alle actie was en echt 50% van de topics gewoon zwaar tof, en ja tof dat ie t probeerde een beetje terug te brengen maar en natuurlijk heb ik om sommige topics gelachen , maar ik heb gewoon wat tegen hem gekregen , zelfde alsdat paultjuhhh een randdebiel is met zn geil post , Viswijfje een type was dat gewoon voor een trein springen mag en zo zijn dr nog vele andere
tevens ; deze post is veel te serieus voor ONZ
quote:Op woensdag 3 december 2008 11:52 schreef cerror het volgende:
[..]
Houdt toch je muil zeiksnor. Bagger = kut. Rellen = leuk. TTT's = Tof. Paultjuhhh = gebanned.
The facts of life. En nu shag roken, tieten kijken en chiptunes maken. Olé!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |