Godverdomme ik moet lachenquote:Op vrijdag 5 december 2008 00:37 schreef cerror het volgende:
[..]
Hou toch je zwakzinnige grindtegelkop. Het was retorisch. Laat staan een vraag.
Of je er mee eens bent of niet, het is zo. Erop reageren is alsof een zwakzinnige zegt tegen z'n begeleider:
Hey, ik ben zwakzinnig.
* paultjuhhh pakt popcornquote:Op vrijdag 5 december 2008 00:37 schreef cerror het volgende:
[..]
Of je er mee eens bent of niet, het is zo. Erop reageren is alsof een zwakzinnige zegt tegen z'n begeleider:
Hey, ik ben zwakzinnig.
En stik erin. Badoem tsjjjjjj.quote:
Misschien ben je als normale user nog wel grappiger.quote:Op vrijdag 5 december 2008 00:37 schreef cerror het volgende:
[..]
Hey, ik ben zwakzinnig.
* paultjuhhh geniet van Cerreurs voorspelbaarheid mits popcornquote:Op vrijdag 5 december 2008 00:42 schreef cerror het volgende:
[..]
En stik erin. Badoem tsjjjjjj.
Daar je voorspelbaarheid.
Je bent goed in het zwartquote:Op vrijdag 5 december 2008 00:46 schreef cerror het volgende:
Ik ga aan het pils.
Een dialoog met Paultjuhhh is als een dialoog met een alzheimer patiënt, niet te volgen en je bent binnen 3 seconden voorstander van euthanasie.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 00:46 schreef cerror het volgende:
Ik ga aan het pils.
Een dialoog met Paultjuhhh is als een dialoog met een alzheimer patiënt, niet te volgen en je bent binnen 3 seconden voorstander van euthanasie.
iddquote:Op vrijdag 5 december 2008 00:46 schreef cerror het volgende:
Ik ga aan het pils.
ow owkee, dan mogen porsche josties hier ook posten?quote:
Nee, dan moet je dus naar KLB.quote:Op vrijdag 5 december 2008 01:19 schreef porsche1 het volgende:
[..]
ow owkee, dan mogen porsche josties hier ook posten?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |