TIMBOB !@!1 hoest met je zusjequote:Op vrijdag 5 december 2008 00:30 schreef timbob het volgende:
Ik hoop ooit op een dag Cerror's linker elleboog te mogen likken.
Tot die tijd zal ik voornamelijk gewoon doorgaan met mijn leven.
vandale:quote:
Hou toch je zwakzinnige grindtegelkop. Het was retorisch. Laat staan een vraag.quote:
Godverdomme ik moet lachenquote:Op vrijdag 5 december 2008 00:37 schreef cerror het volgende:
[..]
Hou toch je zwakzinnige grindtegelkop. Het was retorisch. Laat staan een vraag.
Of je er mee eens bent of niet, het is zo. Erop reageren is alsof een zwakzinnige zegt tegen z'n begeleider:
Hey, ik ben zwakzinnig.
* paultjuhhh pakt popcornquote:Op vrijdag 5 december 2008 00:37 schreef cerror het volgende:
[..]
Of je er mee eens bent of niet, het is zo. Erop reageren is alsof een zwakzinnige zegt tegen z'n begeleider:
Hey, ik ben zwakzinnig.
En stik erin. Badoem tsjjjjjj.quote:
Misschien ben je als normale user nog wel grappiger.quote:Op vrijdag 5 december 2008 00:37 schreef cerror het volgende:
[..]
Hey, ik ben zwakzinnig.
* paultjuhhh geniet van Cerreurs voorspelbaarheid mits popcornquote:Op vrijdag 5 december 2008 00:42 schreef cerror het volgende:
[..]
En stik erin. Badoem tsjjjjjj.
Daar je voorspelbaarheid.
Je bent goed in het zwartquote:Op vrijdag 5 december 2008 00:46 schreef cerror het volgende:
Ik ga aan het pils.
Een dialoog met Paultjuhhh is als een dialoog met een alzheimer patiënt, niet te volgen en je bent binnen 3 seconden voorstander van euthanasie.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 00:46 schreef cerror het volgende:
Ik ga aan het pils.
Een dialoog met Paultjuhhh is als een dialoog met een alzheimer patiënt, niet te volgen en je bent binnen 3 seconden voorstander van euthanasie.
iddquote:Op vrijdag 5 december 2008 00:46 schreef cerror het volgende:
Ik ga aan het pils.
ow owkee, dan mogen porsche josties hier ook posten?quote:
Nee, dan moet je dus naar KLB.quote:Op vrijdag 5 december 2008 01:19 schreef porsche1 het volgende:
[..]
ow owkee, dan mogen porsche josties hier ook posten?
nee ik wou weten of dit voor b*z** was, die van paul is baggerquote:
Wat zei ik nou tegen jou?quote:Op vrijdag 5 december 2008 02:32 schreef porsche1 het volgende:
[..]
nee ik wou weten of dit voor b*z** was, die van paul is bagger
quote:Op vrijdag 5 december 2008 02:44 schreef cerror het volgende:
porsche1 is zelfs van de bageraars het slechtste excuus voor een menselijk leven dat ik ooit heb gezien.
Al liet het lang op zich wachten. Maar opgelost.quote:Op vrijdag 5 december 2008 02:41 schreef Mike het volgende:
porsche1, blijft maar baggeren ondanks waarschuwingen, 48 uur.
Ik moet je wel zeggen cerror, je posts zijn zeker niet verkeerd.quote:Op vrijdag 5 december 2008 02:44 schreef cerror het volgende:
porsche1 is zelfs van de bageraars het slechtste excuus voor een menselijk leven dat ik ooit heb gezien.
48 uur maar? Die graftoerist verdiend op z'n minst een week.quote:Op vrijdag 5 december 2008 02:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Al liet het lang op zich wachten. Maar opgelost.
Wie? Die 12 jarige?quote:
hij snurkt via zijn pm's ?quote:Op vrijdag 5 december 2008 03:08 schreef Olep het volgende:
Hij slaapt nu hoor ik via de pm.
Wat zei hij nog meer?quote:Op vrijdag 5 december 2008 03:18 schreef Olep het volgende:
[..]
Inderdaad. Hij vond het maar ''kanker gezeík''
PM hetquote:Op vrijdag 5 december 2008 03:22 schreef Olep het volgende:
[..]
Ja, ik heb geen zin om weer mijn postrechten kwijt te raken
Hé. Niks dan goeds over mijn topic hé.quote:
Hij is 14, had ook niet veel anders verwacht eigenlijkquote:Op vrijdag 5 december 2008 12:56 schreef timmmmm het volgende:
Porsche zag ik 2 dagen geleden ook op de nachtbagger, en dat was wel een zeer bedroevend mannetje hoor
Ik had z'n vader kunnen zijn.quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:02 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Hij is 14, had ook niet veel anders verwacht eigenlijk
Timmehh!!!quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:05 schreef timmmmm het volgende:
maar dan nog, hij is wel érg vermoeiend.
Toen alleen olep nog over was ging het niveau omhoog, kan je nagaan!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |