nee ik wou weten of dit voor b*z** was, die van paul is baggerquote:
Wat zei ik nou tegen jou?quote:Op vrijdag 5 december 2008 02:32 schreef porsche1 het volgende:
[..]
nee ik wou weten of dit voor b*z** was, die van paul is bagger
quote:Op vrijdag 5 december 2008 02:44 schreef cerror het volgende:
porsche1 is zelfs van de bageraars het slechtste excuus voor een menselijk leven dat ik ooit heb gezien.
Al liet het lang op zich wachten. Maar opgelost.quote:Op vrijdag 5 december 2008 02:41 schreef Mike het volgende:
porsche1, blijft maar baggeren ondanks waarschuwingen, 48 uur.
Ik moet je wel zeggen cerror, je posts zijn zeker niet verkeerd.quote:Op vrijdag 5 december 2008 02:44 schreef cerror het volgende:
porsche1 is zelfs van de bageraars het slechtste excuus voor een menselijk leven dat ik ooit heb gezien.
48 uur maar? Die graftoerist verdiend op z'n minst een week.quote:Op vrijdag 5 december 2008 02:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Al liet het lang op zich wachten. Maar opgelost.
Wie? Die 12 jarige?quote:
hij snurkt via zijn pm's ?quote:Op vrijdag 5 december 2008 03:08 schreef Olep het volgende:
Hij slaapt nu hoor ik via de pm.
Wat zei hij nog meer?quote:Op vrijdag 5 december 2008 03:18 schreef Olep het volgende:
[..]
Inderdaad. Hij vond het maar ''kanker gezeík''
PM hetquote:Op vrijdag 5 december 2008 03:22 schreef Olep het volgende:
[..]
Ja, ik heb geen zin om weer mijn postrechten kwijt te raken
Hé. Niks dan goeds over mijn topic hé.quote:
Hij is 14, had ook niet veel anders verwacht eigenlijkquote:Op vrijdag 5 december 2008 12:56 schreef timmmmm het volgende:
Porsche zag ik 2 dagen geleden ook op de nachtbagger, en dat was wel een zeer bedroevend mannetje hoor
Ik had z'n vader kunnen zijn.quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:02 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Hij is 14, had ook niet veel anders verwacht eigenlijk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |