Kunnen we een datum vastleggen? De maand december is nog lang, er is vast wel een gaatje te vinden in jouw overvolle agenda.quote:
Om in een urn te pissen, kan je lul alleen maar te groot zijn. Dipshit.quote:Maar om in de urn te pissen is je lul te klein
Helemaal mee eens!quote:Op woensdag 3 december 2008 11:22 schreef Jimbo het volgende:
ik heb nog steeds de hoop dat cerror nooit meer terug komt , zelfs niet als user
of dat ie nu in een depressie raakt met alle gevolgen van dien
Het gaat niet om de maat maar wat je er mee doetquote:Op donderdag 4 december 2008 20:43 schreef Dirkh het volgende:
Om in een urn te pissen, kan je lul alleen maar te groot zijn. Dipshit.
quote:Op donderdag 4 december 2008 20:48 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!
Voelde zich ook ontzettend wat opeens als modblegh, wat een figuur!
quote:Op donderdag 4 december 2008 20:48 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Voelde zich ook ontzettend wat opeens als modblegh, wat een figuur!
Misschien wel cerrorquote:Op vrijdag 5 december 2008 00:16 schreef cerror het volgende:
Ik vind het echt fantastisch dat m'n vertrek als mod tenminste ONZ tot leven heeft gewekt.
Missie geslaagt lijkt me.
Bwhahahahahahahaquote:Op vrijdag 5 december 2008 00:18 schreef paultjuhhh het volgende:
Cerror kon mij niet meer aan hoorde ik in de wandelgangen
quote:Op vrijdag 5 december 2008 00:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je kunt gewoon helemaal losgaan, zo zonder je kleurtje. Heerlijk helder, cerror..
Ik geef die grafmongool niks.quote:Op vrijdag 5 december 2008 00:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je kunt gewoon helemaal losgaan, zo zonder je kleurtje. Heerlijk helder, cerror..
Zo is het Cerrorquote:Op vrijdag 5 december 2008 00:27 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik geef die grafmongool niks.
Hij weet hoe ik over z'n postgedrag denk, zit al jaren op hem te kankeren maar hij verandert nooit.
Zelfde bij mij hoor, daar ben ik eerlijk in.
We just have to agree to disagree.
Zodra hij weer een kuttopic opent zal je me wel horen, en zodra ik hem weer aanval zal je hem weer horen.
Soort van nemesis gedoe.
TIMBOB !@!1 hoest met je zusjequote:Op vrijdag 5 december 2008 00:30 schreef timbob het volgende:
Ik hoop ooit op een dag Cerror's linker elleboog te mogen likken.
Tot die tijd zal ik voornamelijk gewoon doorgaan met mijn leven.
vandale:quote:
Hou toch je zwakzinnige grindtegelkop. Het was retorisch. Laat staan een vraag.quote:
Godverdomme ik moet lachenquote:Op vrijdag 5 december 2008 00:37 schreef cerror het volgende:
[..]
Hou toch je zwakzinnige grindtegelkop. Het was retorisch. Laat staan een vraag.
Of je er mee eens bent of niet, het is zo. Erop reageren is alsof een zwakzinnige zegt tegen z'n begeleider:
Hey, ik ben zwakzinnig.
* paultjuhhh pakt popcornquote:Op vrijdag 5 december 2008 00:37 schreef cerror het volgende:
[..]
Of je er mee eens bent of niet, het is zo. Erop reageren is alsof een zwakzinnige zegt tegen z'n begeleider:
Hey, ik ben zwakzinnig.
En stik erin. Badoem tsjjjjjj.quote:
Misschien ben je als normale user nog wel grappiger.quote:Op vrijdag 5 december 2008 00:37 schreef cerror het volgende:
[..]
Hey, ik ben zwakzinnig.
* paultjuhhh geniet van Cerreurs voorspelbaarheid mits popcornquote:Op vrijdag 5 december 2008 00:42 schreef cerror het volgende:
[..]
En stik erin. Badoem tsjjjjjj.
Daar je voorspelbaarheid.
Je bent goed in het zwartquote:Op vrijdag 5 december 2008 00:46 schreef cerror het volgende:
Ik ga aan het pils.
Een dialoog met Paultjuhhh is als een dialoog met een alzheimer patiënt, niet te volgen en je bent binnen 3 seconden voorstander van euthanasie.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 00:46 schreef cerror het volgende:
Ik ga aan het pils.
Een dialoog met Paultjuhhh is als een dialoog met een alzheimer patiënt, niet te volgen en je bent binnen 3 seconden voorstander van euthanasie.
iddquote:Op vrijdag 5 december 2008 00:46 schreef cerror het volgende:
Ik ga aan het pils.
ow owkee, dan mogen porsche josties hier ook posten?quote:
Nee, dan moet je dus naar KLB.quote:Op vrijdag 5 december 2008 01:19 schreef porsche1 het volgende:
[..]
ow owkee, dan mogen porsche josties hier ook posten?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |