En hoe bevalt een zwarte dag?quote:Op woensdag 3 december 2008 19:20 schreef cerror het volgende:
[..]
Als je zo doorgaat niet erg lang kan ik je wel vertellen.
Zoals de 4 jaar daarvoor, relaxed.quote:
Hoe komt jou obsessie met cerror nu? Wil je er over praten?quote:Op woensdag 3 december 2008 19:29 schreef Jimbo het volgende:
ik zie C al de hele dag zitten , naar zn scherm luren , kut topic aanklikken
dan zo posten
Wat een kanker topic , slotje , en Hup invoeren
en dan zo de slotjes knop zoeken , en dan denken van , Kut, was ik nou nog maar....
En hoe gaan jullie dat regelen?quote:Op woensdag 3 december 2008 08:55 schreef yvonne het volgende:
Te veel bagger, te weinig leuks, modden is zo een kunstje geworden dat geen voldoening meer geeft.
...
Maar weest gerust, hij komt terug mocht ONZ ooit weer leuk worden..
Je kunt meedenken: ONZ gaat dood!, ideeën tot leven?.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:54 schreef Dirkh het volgende:
En hoe gaan jullie dat regelen?
quote:Op woensdag 3 december 2008 19:20 schreef cerror het volgende:
[..]
Als je zo doorgaat niet erg lang kan ik je wel vertellen.
Dat roepen ze al 7 jaar.quote:Op woensdag 3 december 2008 09:46 schreef guitarist.nl het volgende:
cerror is tof. Jammer dat je stopt. Je hebt wel een punt, ONZ is niet leuk meer.
]Man in het begin was onzin juist leuk door de slowchats. Daar zijn zelfs relaties door ontstaan.quote:Op woensdag 3 december 2008 11:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Omdat de huidige generatie ONZ liever gebruikt als een veredelde MSN applicatie en 0,0 om kwaliteit geeft of het kortweg niet in zich heeft.
Kind.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat roepen ze al 7 jaar.
Heb niet de indruk dat Cerror er zelf veel aandeed het te verbeteren. Behalve slotjes zetten.
Ik ga hem niet missen. Sorry.
Kind. Bek houden.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:53 schreef cerror het volgende:
[..]
Kind.
En bekijk even de TTT-lijst + de aanwijzingen in de afgelopen tig FB's.
Voortaan je bek houden en verdiepen in de stof.
46 en dan je leven verdoen op een forumquote:Op donderdag 4 december 2008 18:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kind. Bek houden.
Zo ken ik je ook als mod.
Je praat tegen iemand van 46.
Ik probeerde onder jouw regime soms een leuk topic te openen.
Verbaasde me er over als ie open bleef.
Jij zou de briljante topics van Kikkerlikker nog op slot gooien wegens te weinig informatie in de OP.
Komop Tong, omdat Tong80 toevallig de TS is is het opeens een leuk topic? Elke andere poster zou met die topics van jou meteen slotje krijgen vanwege bagger.quote:Op donderdag 4 december 2008 18:07 schreef tong80 het volgende:
Jij zou de briljante topics van Kikkerlikker nog op slot gooien wegens te weinig informatie in de OP.
Hey ukkie, doe's lief tegen Ome Tongquote:Op donderdag 4 december 2008 18:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
46 en dan je leven verdoen op een forum
dan heb je veel bereikt in t leven behalve een hoge postcount
ik weet t goed gemaakt, ik doe stom tegen hem en dubbel zo lief tegen jouquote:Op donderdag 4 december 2008 18:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hey ukkie, doe's lief tegen Ome Tong
Man hij pleurde 90 % van mijn geniale topics op slot.quote:Op donderdag 4 december 2008 18:11 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Komop Tong, omdat Tong80 toevallig de TS is is het opeens een leuk topic? Elke andere poster zou met die topics van jou meteen slotje krijgen vanwege bagger.
Dat jij een topic leuk vind, wilt niet zeggen dat de rest dat ook vind natuurlijkquote:Op donderdag 4 december 2008 18:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kind. Bek houden.
Zo ken ik je ook als mod.
Je praat tegen iemand van 46.
Vind en wil en zelfs vindtquote:Op donderdag 4 december 2008 20:26 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat jij een topic leuk vind, wilt niet zeggen dat de rest dat ook vind natuurlijk
quote:
Een 46-jarige huilebalk van de eerste orde. Een 46-jarig kind. Een 46-jarige huilebalk "yvonne overrullede jou" boehoe.quote:Op donderdag 4 december 2008 18:25 schreef tong80 het volgende:
Man hij pleurde 90 % van mijn geniale topics op slot.
Hij had iets tegen me, vraag me niet waarom.
Yvonne heeft hem twee weken geleden nog overruled door een gesloten topic weer open te gooien.
Ik word gecremeerd.quote:Op donderdag 4 december 2008 20:38 schreef Dirkh het volgende:
Je bent gewoon het pissen op je graf niet waard.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |