Oh noes nu geef je ze toestemmingquote:Op dinsdag 2 december 2008 15:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik maak er geen tietenfipo van want er komen toch nog wel 100 tieten hier voorbij
Nee haha ik wilde een leuk plaatje zoeken, en toevallig paste de eerste perfectquote:Op dinsdag 2 december 2008 15:57 schreef Nielez het volgende:
Mevrouw volgt de icanhascheezburger rss feed
Idem
je bent zelf al kattig genoegquote:
Niet teveel schrikken CP, ze kunnen een heeeele hoop dingen testen aan je bloed, ook dingen die relatief niet zo ernstig zijn. Komt goed! Wel zsm laten prikken dan jaquote:Op dinsdag 2 december 2008 16:13 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
je bent zelf al kattig genoeg![]()
komt een vrouw CP bij de doktor, zegt ie ga maar bloed laten prikken want ik vermoed dat het nogal ingewikkeld kan wordenVolgnde week terug met uitslag van bloedonderzoek, overmorgen eens laten prikken ...
Vind je dat nou goed of vind je het zonde van de moeite? Dat haal ik er niet helemaal uitquote:Op dinsdag 2 december 2008 16:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Whehe heb ik parfum besteld bij parfumania. Dus ik vanmiddag de douglas checken, kost ie daar 39.95 en ik heb er nu inclusief verzendkosten 38.40 voor betaald!
Hey die heb ik ookquote:
Het wordt nu wel thuisbezorgdquote:Op dinsdag 2 december 2008 16:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik vind het dus zonde van de moeiteDie site is dus alleen echt goedkoper als je boven de 100 euro bestelt want dan betaal je geen verzendkosten.
booohhh gekquote:Op dinsdag 2 december 2008 16:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Omfg creepy, gister had ik een liedje in mijn playlist gezien maar ik wilde iets anders horen dus toen had ik hem geskipt, en nu dacht ik van ah wil em wel horen dus druk automatisch op volgend nr. Komt dat liedje
Mutsenmeet !quote:
ik schrik ook niet teveelquote:Op dinsdag 2 december 2008 16:21 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Niet teveel schrikken CP, ze kunnen een heeeele hoop dingen testen aan je bloed, ook dingen die relatief niet zo ernstig zijn. Komt goed! Wel zsm laten prikken dan ja
had je t maar bij je ouders moeten laten bezorgenquote:Op dinsdag 2 december 2008 16:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja en ik heb 2 douglassen binnen 200 meter zitten dus!
swine is net naar college dus die zal dalijk wel wat vertellenquote:Op dinsdag 2 december 2008 16:37 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Mutsenmeet !![]()
[..]
ik schrik ook niet teveelverwacht ook nog niet zo veel
Iig voor de geneeskundegeeks hier
... er wordt gekeken naar:
- Bezinking
- CRP
- Hb-MCV
- Glucose
- TSH Screening
- Reumafactoren en anti CCP
- Leukocyten, Trombocyten
- ALAT
- g-GT
- Kreatinine ( Met MRD)
redelijk wat algemene dingen dus, nier/lever/bloedarmoede/suiker testjes... we zullen wel zien
Wat flauw van de dokterquote:Op dinsdag 2 december 2008 16:37 schreef Cocktailprikker het volgende:
- Bezinking
- CRP
- Hb-MCV
- Glucose
- TSH Screening
- Reumafactoren en anti CP
- ALAT
- g-GT
- Kreatinine ( Met MRD)
hehequote:Op dinsdag 2 december 2008 16:45 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Wat flauw van de dokter![]()
Maare ziet er goed uit, hoop dingen waarvan het fijn is als je ze uit kunt sluiten.
die is wel erg scherpquote:Op dinsdag 2 december 2008 16:45 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Wat flauw van de dokter![]()
Maare ziet er goed uit, hoop dingen waarvan het fijn is als je ze uit kunt sluiten.
Ach standaard testjesquote:Op dinsdag 2 december 2008 16:37 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Mutsenmeet !![]()
[..]
ik schrik ook niet teveelverwacht ook nog niet zo veel
Iig voor de geneeskundegeeks hier
... er wordt gekeken naar:
- Bezinking
- CRP
- Hb-MCV
- Glucose
- TSH Screening
- Reumafactoren en anti CCP
- ALAT
- g-GT
- Kreatinine ( Met MRD)
redelijk wat algemene dingen dus, nier/lever/bloedarmoede/suiker testjes... we zullen wel zien
een kleine greep: continu moeheid, vergeetachtig, algemene spierpijn, hoofdpijn, enorm gebrek aan concentratie, continu gespannen spieren, last van gewrichten.quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:17 schreef Californium het volgende:
[..]
Ach standaard testjeshebben ze bij mij ook een keer getest
Moest 5 buisjes vullen..
![]()
tevens tvp![]()
Wat zijn de klachten CP? Moeheid
Dus: volgende keer meer in één keer bestellenquote:Op dinsdag 2 december 2008 16:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik vind het dus zonde van de moeiteDie site is dus alleen echt goedkoper als je boven de 100 euro bestelt want dan betaal je geen verzendkosten.
Het is in veel bedrijven zelfs gebruikelijk dat het enkele dagen voor het eind van de maand wordt uitbetaald (rond de 27e). Dit ivm afschrijving van de huur, zorgverzekering etc.quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
En serieus die baas van mij.. heeft t salaris nog steeds niet overgemaakt
Ik vind gewoon dat je dat op de eerste van de maand moet hebben. Punt uit.
Tering, dan ben je dus al 36 euro standaard kwijt (incl btw)!quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:46 schreef Slarioux het volgende:
[..]
20 euro voor het abbo, 2 voor de smsbundel, 8 voor het internet. Dan voor 12 euro in de wacht staan bij servicenummers, en voor 12,60 buiten mijn bundel sms'en. Nog 18 cent voor het NOS 'wie wint de verkiezingen smsje' en 60 cent voor sms'en naar het buitenland. Komt bij BTW en hopla, 64,24.
Yep, het abo was zo duur vanwege de telefoon die erbij zat. Maarja, die werd twee weken na het ingaan van het abo gejat. En dan zit je er nog twee jaar aan vastquote:Op dinsdag 2 december 2008 17:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Tering, dan ben je dus al 36 euro standaard kwijt (incl btw)!
Ik zit op 12 euro inclusief alles. Maar ja, ik doe dan ook niks met Internetten ofzo, gewoon bellen en smsen.
dan ga ik daar werken, no doubts about itquote:Op dinsdag 2 december 2008 17:58 schreef morgane het volgende:
Swarma, Coldplay komt op 10 september (inderdaad, over bijna een jaar!) naar de Goffert.
Heb vanmiddag btw besloten dat ik gewoon ga
quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:03 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Yep, het abo was zo duur vanwege de telefoon die erbij zat. Maarja, die werd twee weken na het ingaan van het abo gejat. En dan zit je er nog twee jaar aan vast.
Ik vind zo'n 13e maand veel leuker. Elke maand die paar tientjes minder merk je niet, maar die 13e maand welquote:Op dinsdag 2 december 2008 18:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Jup, I know, dus daarom vind ik dat ik het de eerste van de maand zeker wel mag verwachten.
Lukt dat niet dan de tweede. Maar hij heeft pas vrijdag onze uurbriefjes weggehaald dus zul je zien dat het nog wel ff duurt![]()
Het vaste personeel heeft er geen problemen mee dat het salaris pas op de 1e gestort wordt. Anders zouden ze een 13e maand hebben ofzo en nu krijgen ze gewoon per maand wat meer, iig dat zei een collegaatje van me toen ik weer eens aant klagen was.. (toen was ik al 3 weken op mijn salaris aant wachten)
Idd. In april neem ik dat ookquote:Op dinsdag 2 december 2008 18:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]Matig!
Daarom heb ik dus een el cheapo foon en een el cheapo abo
klinkt beter dan mijn verhaalquote:Op dinsdag 2 december 2008 18:06 schreef Mikkie het volgende:
Ik denk dat ik in de Refter ga eten vandaag. Heb geen zin om te koken en op zich klinkt een cordon bleu met bonenmelange, paddestoelen en friet niet eens heel ranzig.
zeker niet op te zeggenquote:Op dinsdag 2 december 2008 18:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik betaal nu nog 1 maand 10 euro voor mijn abbo.. Daarna wordt het 20
Hoe relaxt is datquote:
Je krijgt een tegoedbon thuisgestuurd voor een gratis hamburger?quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:07 schreef swarmahoer het volgende:
alweer de zoveelste keer dat die kankerlijers van de mac zon gore kut hamburger meegeven terwijl ik om een hamburger plain vraag!!! en t word ook nog eens gewoon herhaald mn bestelling
bel ik die tyfustoko op zegt die kerel je mag n nieuwe komen halen ja wat denk je zelf, als ik daar tijd/zin in had was ik wel binnen gaan zitten
nu krijg ik een bon thuis
altijd het zelfde
ik snap echt neit dat je er gewerkt hebt mikkie
Srsly?quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:07 schreef swarmahoer het volgende:
edie 2 overige kipfiles? in de magnetron met n elastiekjequote:Op dinsdag 2 december 2008 18:09 schreef IrishBastard het volgende:
Hmm, de kipfilet was in de aanbieding, dus ipv gewoon 2 filets had ik nu voor ongeveer dezelfde prijs 4
Nu dus heerlijk kipfilet, met zelfgemaakte pastasaus en onderin nog wat pasta
Ik vind 60 ook wel errug veel jaquote:Op dinsdag 2 december 2008 18:05 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dan ga ik daar werken, no doubts about it
ik ben geen fan voor 60 euro maar erg leuke nummers
In de saus dus, alleen mn pan kon het eigenlijk niet aan, was te veelquote:Op dinsdag 2 december 2008 18:11 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
edie 2 overige kipfiles? in de magnetron met n elastiekje?
Ik liep net nog door de refter en het zag er prima uit, vond het toch wel jammer dat ik zo rode kool met aardappelpuree ga eten ipv frietquote:
Om Moblo te citeren:quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:14 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik vond al dat je een beetje een hamburgerhoofd had
daarom heb ik zojuist maar een pizza shoarma gehaaldquote:Op dinsdag 2 december 2008 18:07 schreef swarmahoer het volgende:
alweer de zoveelste keer dat die kankerlijers van de mac zon gore kut hamburger meegeven terwijl ik om een hamburger plain vraag!!! en t word ook nog eens gewoon herhaald mn bestelling
bel ik die tyfustoko op zegt die kerel je mag n nieuwe komen halen ja wat denk je zelf, als ik daar tijd/zin in had was ik wel binnen gaan zitten
nu krijg ik een bon thuis
altijd het zelfde
Dan krijg je tenminste een warme net gemaakte burger.quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:21 schreef LastRequest het volgende:
swarma wat wil je als je een hamburger plain bestelt en wat krijg je dan telkens?
quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:20 schreef Mikkie het volgende:
Nou, dat zat ik straks in de auto nog te denken. Ik ben in drie maanden geloof ik één keer bij de friettent geweest, en eigenlijk mis ik er niks aan.
Dat bedoelde ik niet..quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:22 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Dan krijg je tenminste een warme net gemaakte burger.
Dat dus. Maar er zit niks op toch, alleen een stukje augurkquote:Op dinsdag 2 december 2008 18:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Alleen het broodje + hamburger dus niet de sla e.d. erop.
En dan naar de PP-meetquote:Op dinsdag 2 december 2008 18:18 schreef Mikkie het volgende:
Oeh ik heb ook wel zin in chili con carne. Heel veel bonen, heel veel gehakt, heel veel ui en heel veel scherpe kruiden
!
Het is jammer dat er geen sla zit op een HB. maar ik bestel alles zonder augurk of kaas, omdat het dan vers is. En ik mot kaas nietquote:Op dinsdag 2 december 2008 18:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Alleen het broodje + hamburger dus niet de sla e.d. erop.
Ik sta altijd versteld van de dol dwaze avonturen die jij meemaakt!quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Omfg creepy, gister had ik een liedje in mijn playlist gezien maar ik wilde iets anders horen dus toen had ik hem geskipt, en nu dacht ik van ah wil em wel horen dus druk automatisch op volgend nr. Komt dat liedje
dat kan héquote:Op dinsdag 2 december 2008 18:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja he! ik ook!
En CP ik bestel nooit een HB dus ik heb ook geen idee wat erop zit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die heb ik eentje in mn boxershort zitten jaquote:
àls je mn verhaal goed gelezen had wist je dat jaquote:Op dinsdag 2 december 2008 18:34 schreef Cocktailprikker het volgende:
En swarma, wat ben je nou voor hervormde christen, eet je die HB met mes en vork ofzo? Ik heb em 9 vd 10 keer al op voordat ik de mac uit ben :p
of je was met de auto, zie ik je ook wel voor aan![]()
ik wil er een zonder saus en augurk en krijg een standaar (met die troep dus)quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:21 schreef LastRequest het volgende:
swarma wat wil je als je een hamburger plain bestelt en wat krijg je dan telkens?
ik eet lekker kipfilet met broccoli & wortel gewokt in oestersaus.. en mihoen
Ik dacht het is alweer een tijdje geleden dat ik een typische D_K opmerking had geplaatst!quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:39 schreef IrishBastard het volgende:
Ik wíst gewoon dat iemand dat ging posten he
weet ie iig dat ie niemand mee naar huis neemt zodat ie vroeg op kan morgenquote:Op dinsdag 2 december 2008 18:25 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
En dan naar de PP-meet
Succes gegarandeerd
Vind je meer een brei-muts.quote:
jij bent wakkerquote:Op dinsdag 2 december 2008 18:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
De wat meet?
[..]
Vind je meer een brei-muts.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nicemama zegt net dat er een bankpas voor me binnen is. En ik loop al maanden te denken dat ik een nieuwe moet bestellen want de mijne kan echt niet meer
Mooi
quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik sta altijd versteld van de dol dwaze avonturen die jij meemaakt!
In ieder geval spannend genoeg voor je om te posten.quote:
quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dat is dan jouw interpretatie van mijn post.
Tja, als dat nou aan het einde van december had gezegd dan dacht ik nou nou! Maar december is pas 2 dagen oud. Mijn boterham met pindakaas staat ook nog steeds in mijn top tienquote:Op dinsdag 2 december 2008 19:24 schreef Mikkie het volgende:
Jaaaaaa...daar zijn jullie allemaal even stil van hè
Alleen blijft mijn chili er zeker weten in, no questionquote:Op dinsdag 2 december 2008 19:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tja, als dat nou aan het einde van december had gezegd dan dacht ik nou nou! Maar december is pas 2 dagen oud. Mijn boterham met pindakaas staat ook nog steeds in mijn top tien
quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zou zeggen kom een portie brengen
Damn jij bent heel ergquote:Op dinsdag 2 december 2008 19:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
ik heb echt zin om nu al mijn bed in te gaan met de laptop
niet meer, kijk maar boven je, heb t antwoord alquote:Op dinsdag 2 december 2008 19:38 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Hoe vaak ga je dat nog vragen?
Wat zijn de andere 9quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:20 schreef Mikkie het volgende:
Ooooh... mijn chili staat in de genialiteits top 10 van december.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik begin wel al een beetje te flippen voor tentamen in januari, daar heb ik feitelijk maar 2 dagen voor dus daar moet ik echt nog iets voor verzinnen
Dat wachten we de rest van de maand nog even afquote:
Ga dan ook niet? Een avondje rust lijkt me geen straf?quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:09 schreef LastRequest het volgende:
Ben ik weer..
Ik wil naar feestje vanavond maar m'n hele jc haakt![]()
500 gram gehakt rul bakken, beetje zout en veel peper erbij. Daarna een vers gesneden paprika, twee grote uien en wat mais erbij. Tegelijkertijd twee flinke eetlepels chilipoeder toevoegen. Even aanbakken en dan een grote pot bruine bonen toevoegen, afgegoten. Vervolgens nog een bekertje water (ong 2 dl) toevoegen en een zakje chili con carne kruidenmix. Dit een paar minuutjes laten doorkoken.quote:En Mikkie: receptje?
Het scheelt dat we bij Yashi allemaal weten hoe het werktquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
, een maand geleden had je nog een maand. Toen postte je 't ook.
Jawel wil er ff uit, heb de hele dag hard gewerkt en net vergaderd en nu weer aan het werk.. Wil ook niet zo lang, morgen weer belangrijke dag. Ga denk ik maar gewoon even een biertje doen dan.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:21 schreef Mikkie het volgende:
Ga dan ook niet? Een avondje rust lijkt me geen straf?.
Thanks! Binnenkort ff proberen, heb alles behalve de chilipoeder al in huisquote:
Dat zou ik je nooit adviseren, maar dat ligt meer aan m'n eigen één biertje-competentiesquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:25 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Jawel wil er ff uit, heb de hele dag hard gewerkt en net vergaderd en nu weer aan het werk.. Wil ook niet zo lang, morgen weer belangrijke dag. Ga denk ik maar gewoon even een biertje doen dan.
Dan komt 't goedquote:[..]
Thanks! Binnenkort ff proberen, heb alles behalve de chilipoeder al in huis
Bij mij werkt Internet ook bagger, ik heb ook UPC.. zal daaraan liggen dus?quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:34 schreef Nielez het volgende:
Aaaaaah kutupc, k kan eindelijk enigszins n paar pagina's bekijken.
Nooit problemen met upc gehad, maar nu draait alles zo sloom als een slak2.
Werkt er hier nog iemand bij klantenservice upc toevallig? K ken wel iemand die dat deed maar dat was een vakantiebaan.
Quickfix kan ookal niks vinden. Iemand suggesties?
als je er zelf maar in gelooft hequote:
klinkt wel erg lekkerquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:21 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat wachten we de rest van de maand nog even af. Waarschijnlijk nog wel een keertje zelfgemaakte lasagne
.
[..]
Ga dan ook niet? Een avondje rust lijkt me geen straf?.
[..]
500 gram gehakt rul bakken, beetje zout en veel peper erbij. Daarna een vers gesneden paprika, twee grote uien en wat mais erbij. Tegelijkertijd twee flinke eetlepels chilipoeder toevoegen. Even aanbakken en dan een grote pot bruine bonen toevoegen, afgegoten. Vervolgens nog een bekertje water (ong 2 dl) toevoegen en een zakje chili con carne kruidenmix. Dit een paar minuutjes laten doorkoken.
Gaat ie bij jou ook soms op normale snelheid en soms tyfuslangzaam tot niet..?quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:35 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Bij mij werkt Internet ook bagger, ik heb ook UPC.. zal daaraan liggen dus?
Moet elke pagina zo'n 6x verversen voor ie werkt.
En Mik ik ben heel goed in eventjes wat gaan drinken hoor haha.. plus dat de soos ws. vroeg dicht gaat ivm het feest in MB dus echt laat kan het sowieso niet worden.
Ja hij werkt bar slecht.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:40 schreef Nielez het volgende:
[..]
Gaat ie bij jou ook soms op normale snelheid en soms tyfuslangzaam tot niet..?
Dan is dat in ieder geval een opluchting..
En dan is t landelijk aangezien k waarschijnlijk enkele kilometers van je vandaan zit
Dat dus. Verschilt per minuut hiero.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:44 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ja hij werkt bar slecht.
En ik typte hier net dat het nu wel weer meevalt qua pagina's die ie niet vindt, maar toen ging het posten mis
quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:38 schreef swarmahoer het volgende:
ja mikkie, kom je vanavond één biertje drinken bij pp?
Mja ik zou bijna ook naar Puberpop gaan met vriendin mee, maar ben echt dood (vanochtend om half 7 opgestaan en clienten blijven vermoeiend...)quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:56 schreef swarmahoer het volgende:
zo naar puberpopverander je plannen anders dupje
Niet zoveelquote:
Neeeeeeeheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 2 december 2008 22:07 schreef swarmahoer het volgende:
wat een slechte smoes1 biertje dan
?
Speciaal voor swarma:quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:10 schreef swarmahoer het volgende:
was spreekwoordelijkwijn ook goed
weer jammer hoor, afhaker
t regent
Whahaha wijn lust ik ook nietquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:10 schreef swarmahoer het volgende:
was spreekwoordelijkwijn ook goed
weer jammer hoor, afhaker
t regent
hey ik zeg het je vast, het is inmiddels natte sneeuwquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:13 schreef swarmahoer het volgende:
fijn voor jeik ga fietsen tot vannacht
die zat toch in italie of duitslandquote:Op dinsdag 2 december 2008 23:04 schreef motorbloempje het volgende:
Yashi, geile bitsj van me, hoe is 't met de seks en het 'vriendje' ?
O Rly?quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:22 schreef Yashaaaaa het volgende:Volgens mij zijn er meer mensen die niet palen of gepaald worden dan andersom
Don't get her started, mènquote:Op dinsdag 2 december 2008 23:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
O Rly?
Ik denk dat jij en LR de enige zijn die regelmatig van bil gaan, moblo sowieso niet omdat die al in zo'n lange relatie zit
Lekker uit te tent lokken, altijd leuk johquote:
*popcorn emoticon zoekt*quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Lekker uit te tent lokken, altijd leuk joh
Check die vorige post, alles mee gezegdquote:Op dinsdag 2 december 2008 23:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Haha LR heeft ook al een relatie van 5 jaar!
En ik regelmatig
quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:33 schreef motorbloempje het volgende:
oh, IB en Yashi: verbinding vloog eruit, dus is niet persoonlijk. Ben maar naar bed gegaan
quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
O Rly?
Ik denk dat jij en LR de enige zijn die regelmatig van bil gaan, moblo sowieso niet omdat die al in zo'n lange relatie zit
Hulde voor deze opmerkingquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
http://www.student.ru.nl/rbleize/index.htm
quote:Op woensdag 3 december 2008 00:10 schreef Slarioux het volgende:
Ja? Peer jij je banaan regelmatig in een pruim?
Doet de mijne ook, daar hoef ik mijn mannenvlees niet voor in contact te laten komen met het gezuurde gelaagde epitheel van een damequote:Op woensdag 3 december 2008 00:10 schreef Slarioux het volgende:
Ja? Schiet jouw puddingbuks dagelijks lauwe vla?
quote:Op woensdag 3 december 2008 00:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Doet de mijne ook, daar hoef ik mijn mannenvlees niet voor in contact te laten komen met het gezuurde gelaagde epitheel van een dame
quote:Op woensdag 3 december 2008 00:13 schreef TheVotary het volgende:
Na deze lijn geen piemelposts meer
---------------------------------------
(daarboven dus)
Ik ben blij dat ik me niet aangesproken voelquote:Op woensdag 3 december 2008 00:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hoe kunnen jullie sex toch zo ranzig laten klinken..
En je dan afvragen waarom je het niet hebt
Mensch, ik heb meer sex gehad dan jij bruine boterhammen hebt gegetenquote:Op woensdag 3 december 2008 00:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Geen last van zwartrijders?quote:Op woensdag 3 december 2008 00:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mijn matras ziet meer actie dan Utrecht Centraal tijdens de spits
Ach, een ding heeft die vrijer van haar in ieder geval wel en dat zijn ballen! Je moet wel lef hebben om Yasha te durven doorwerken!quote:Op woensdag 3 december 2008 00:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mensch, ik heb meer sex gehad dan jij bruine boterhammen hebt gegeten
Ik heb meer meiden naakt gezien dan jij kinderen hebt gezien in je leven
Mijn matras ziet meer actie dan Utrecht Centraal tijdens de spits
Zeer zeker, wouldn't wanna be the man to fill that holequote:Op woensdag 3 december 2008 00:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ach, een ding heeft die vrijer van haar in ieder geval wel en dat zijn ballen! Je moet wel lef hebben om Yasha te durven doorwerken!
quote:Op woensdag 3 december 2008 00:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zeer zeker, wouldn't wanna be the man to fill that hole
(Ik heb het over emotionele gaten natuurlijk, vergeef me eventuele beeldspraak)
Kijk Yasha zou ik niet willen ploegen, maar jouw veldje wil ik best eens gieteren.quote:Op woensdag 3 december 2008 01:00 schreef LastRequest het volgende:
Kijk dit is nog eens interessant teruglezen!
Lekker makkelijk he, na herhaaldelijk verzoek van Yasha of je d'r met rust wil laten, overstappen op een anderquote:Op woensdag 3 december 2008 01:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Kijk Yasha zou ik niet willen ploegen, maar jouw veldje wil ik best eens gieteren.
Ja, als IB gewoon helemaal in het begin ja had gezegd dan had ik niet steeds hoeven over te stappen.quote:Op woensdag 3 december 2008 01:03 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Lekker makkelijk he, na herhaaldelijk verzoek van Yasha of je d'r met rust wil laten, overstappen op een ander
He, als je op een gegeven moment eindelijk een keertje echt nodig moet wil ik je best wel een mercy fuck gunnen hoor, zo ben ik dan ook wel weerquote:Op woensdag 3 december 2008 01:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nou gelukkig heb ik daar al iemand anders voor dan he
blijft een vriendelijke jongen, die Hostiquote:Op woensdag 3 december 2008 01:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
He, als je op een gegeven moment eindelijk een keertje echt nodig moet wil ik je best wel een mercy fuck gunnen hoor, zo ben ik dan ook wel weer
Ja he, mag ook wel eens een keer gezegd wordenquote:Op woensdag 3 december 2008 01:07 schreef LastRequest het volgende:
[..]
blijft een vriendelijke jongen, die Hosti
Daarom, alleraardigst al zeg ik het zelf.quote:Op woensdag 3 december 2008 01:09 schreef LastRequest het volgende:
Mooi vind ik ook eigenlijk wel dat je dr een mercy fuck gunt, je biedt jezelf echter niet aan.
Op dergelijke momenten dan ben ik blij dat ik me mag beroepen op het celibaatquote:Op woensdag 3 december 2008 01:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
He, als je op een gegeven moment eindelijk een keertje echt nodig moet wil ik je best wel een mercy fuck gunnen hoor, zo ben ik dan ook wel weer
Hulde!quote:Op woensdag 3 december 2008 01:16 schreef LastRequest het volgende:
Overigens Mikkie; 2 biertjes en ik was alweer thuis
Dat zeg ik!quote:Op woensdag 3 december 2008 01:23 schreef Mikkie het volgende:
Dit was een heerlijke terugleespagina.
Das met vrouwen precies hetzelfde!quote:Op woensdag 3 december 2008 01:28 schreef Mikkie het volgende:
Ja, dat is dus het nadeel eraan denk ik. Allemaal leuk hoor, WiiFit, WiiSports en de rest allemaal. Maar op een gegeven moment gaat dat geheid ook vervelen, en dan is je Wii ineens een heel duur speeltje geworden.
Dat ook, ja. Allemaal leuk, zo'n spelcomputer, maar je moet de tijd wel over hebben. Zo niet, dan zit je alleen maar kostbare tijd te verspillenquote:Op woensdag 3 december 2008 01:31 schreef LastRequest het volgende:
Nee het verveelt niet eens eigenlijk, ik heb gewoon de tijd niet om zoiets te gaan zitten doen.
Of iig de rust in m'n hoofd niet, dan denk ik aan de 1000 nuttige dingen die ik moet doen..
Daarom schop je die toch ook weer de deur uit nadat je hun huig uit de keel geneukt hebt?quote:Op woensdag 3 december 2008 01:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Das met vrouwen precies hetzelfde!
Als je dat nou eens verandert, kun je misschien die planningen eens wat realistischer maken en je er aan houdenquote:Op woensdag 3 december 2008 01:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dat heb ik ook, maar dan haal ik mijn schouders op en denk ik mwah.
Dat kan ik niet doen haha.quote:Op woensdag 3 december 2008 01:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dat heb ik ook, maar dan haal ik mijn schouders op en denk ik mwah.
Zeker netjesquote:Op woensdag 3 december 2008 01:40 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Dat kan ik niet doen haha.
Ik ben wel even trots op mezelf, twee biertjes gedaan en zit nu toch alweer een uurtje aan m'n huiswerk.
Dat moet ik na twee drukke jaren weer leren: tijd inplannen voor mezelf en voor ontspanning/recreatiequote:Op woensdag 3 december 2008 01:40 schreef HostiMeister het volgende:
Ik lig in me nest, eindelijk, morgen weer werken
en gamen is leuk, je moet het zien al recreatie, en geen verspilde tijd
Hmm maar ik vul al teveel tijd met andere recreatie, en die is me liever op dit moment. Dus das primaaaquote:Op woensdag 3 december 2008 01:40 schreef HostiMeister het volgende:
Ik lig in me nest, eindelijk, morgen weer werken
en gamen is leuk, je moet het zien al recreatie, en geen verspilde tijd
Ik heb geen tentamenperiodesquote:Op woensdag 3 december 2008 01:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik doe het ook alleen maar buiten tentamenperiodes om hoor
Toen zat ik net op de middelbare school volgens mijquote:Op woensdag 3 december 2008 01:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ben ik dan de enige echt hardcore student hier dan? Ik doe al geen flikker meer sinds '97!
Jij vuile steuntrekkerquote:Op woensdag 3 december 2008 01:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ben ik dan de enige echt hardcore student hier dan? Ik doe al geen flikker meer sinds '97!
Ruilen?quote:
PHP has encountered an Access Violation at 7C82BC32quote:Op woensdag 3 december 2008 02:04 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Als je pech hebt toch niet --> klik
Ik spam niets vol!quote:Op woensdag 3 december 2008 02:17 schreef LastRequest het volgende:
En D_K je geeft net toe dat je m'n post gelezen hebt dus nu ligt de verantwoordelijkheid bij jou.
Have fun
Speak for yourselfquote:Op woensdag 3 december 2008 00:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Neurootquote:Op woensdag 3 december 2008 08:40 schreef Faithy het volgende:
ik moest werken
maar kon niet slapen, zag de hele tijd die foute opgave voor me, die graaf met dat ene lijntje
it hunts me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |