Hmm maar ik vul al teveel tijd met andere recreatie, en die is me liever op dit moment. Dus das primaaaquote:Op woensdag 3 december 2008 01:40 schreef HostiMeister het volgende:
Ik lig in me nest, eindelijk, morgen weer werken
en gamen is leuk, je moet het zien al recreatie, en geen verspilde tijd
Ik heb geen tentamenperiodesquote:Op woensdag 3 december 2008 01:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik doe het ook alleen maar buiten tentamenperiodes om hoor
Toen zat ik net op de middelbare school volgens mijquote:Op woensdag 3 december 2008 01:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ben ik dan de enige echt hardcore student hier dan? Ik doe al geen flikker meer sinds '97!
Jij vuile steuntrekkerquote:Op woensdag 3 december 2008 01:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ben ik dan de enige echt hardcore student hier dan? Ik doe al geen flikker meer sinds '97!
Ruilen?quote:
PHP has encountered an Access Violation at 7C82BC32quote:Op woensdag 3 december 2008 02:04 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Als je pech hebt toch niet --> klik
Ik spam niets vol!quote:Op woensdag 3 december 2008 02:17 schreef LastRequest het volgende:
En D_K je geeft net toe dat je m'n post gelezen hebt dus nu ligt de verantwoordelijkheid bij jou.
Have fun
Speak for yourselfquote:Op woensdag 3 december 2008 00:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hoe kunnen jullie sex toch zo ranzig laten klinken..
En je dan afvragen waarom je het niet hebt
Neurootquote:Op woensdag 3 december 2008 08:40 schreef Faithy het volgende:
ik moest werken
maar kon niet slapen, zag de hele tijd die foute opgave voor me, die graaf met dat ene lijntje
it hunts me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |