quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik begin wel al een beetje te flippen voor tentamen in januari, daar heb ik feitelijk maar 2 dagen voor dus daar moet ik echt nog iets voor verzinnen
Dat wachten we de rest van de maand nog even afquote:
Ga dan ook niet? Een avondje rust lijkt me geen straf?quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:09 schreef LastRequest het volgende:
Ben ik weer..
Ik wil naar feestje vanavond maar m'n hele jc haakt![]()
500 gram gehakt rul bakken, beetje zout en veel peper erbij. Daarna een vers gesneden paprika, twee grote uien en wat mais erbij. Tegelijkertijd twee flinke eetlepels chilipoeder toevoegen. Even aanbakken en dan een grote pot bruine bonen toevoegen, afgegoten. Vervolgens nog een bekertje water (ong 2 dl) toevoegen en een zakje chili con carne kruidenmix. Dit een paar minuutjes laten doorkoken.quote:En Mikkie: receptje?
Het scheelt dat we bij Yashi allemaal weten hoe het werktquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
, een maand geleden had je nog een maand. Toen postte je 't ook.
Jawel wil er ff uit, heb de hele dag hard gewerkt en net vergaderd en nu weer aan het werk.. Wil ook niet zo lang, morgen weer belangrijke dag. Ga denk ik maar gewoon even een biertje doen dan.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:21 schreef Mikkie het volgende:
Ga dan ook niet? Een avondje rust lijkt me geen straf?.
Thanks! Binnenkort ff proberen, heb alles behalve de chilipoeder al in huisquote:
Dat zou ik je nooit adviseren, maar dat ligt meer aan m'n eigen één biertje-competentiesquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:25 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Jawel wil er ff uit, heb de hele dag hard gewerkt en net vergaderd en nu weer aan het werk.. Wil ook niet zo lang, morgen weer belangrijke dag. Ga denk ik maar gewoon even een biertje doen dan.
Dan komt 't goedquote:[..]
Thanks! Binnenkort ff proberen, heb alles behalve de chilipoeder al in huis
Bij mij werkt Internet ook bagger, ik heb ook UPC.. zal daaraan liggen dus?quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:34 schreef Nielez het volgende:
Aaaaaah kutupc, k kan eindelijk enigszins n paar pagina's bekijken.
Nooit problemen met upc gehad, maar nu draait alles zo sloom als een slak2.
Werkt er hier nog iemand bij klantenservice upc toevallig? K ken wel iemand die dat deed maar dat was een vakantiebaan.
Quickfix kan ookal niks vinden. Iemand suggesties?
als je er zelf maar in gelooft hequote:
klinkt wel erg lekkerquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:21 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat wachten we de rest van de maand nog even af. Waarschijnlijk nog wel een keertje zelfgemaakte lasagne
.
[..]
Ga dan ook niet? Een avondje rust lijkt me geen straf?.
[..]
500 gram gehakt rul bakken, beetje zout en veel peper erbij. Daarna een vers gesneden paprika, twee grote uien en wat mais erbij. Tegelijkertijd twee flinke eetlepels chilipoeder toevoegen. Even aanbakken en dan een grote pot bruine bonen toevoegen, afgegoten. Vervolgens nog een bekertje water (ong 2 dl) toevoegen en een zakje chili con carne kruidenmix. Dit een paar minuutjes laten doorkoken.
Gaat ie bij jou ook soms op normale snelheid en soms tyfuslangzaam tot niet..?quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:35 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Bij mij werkt Internet ook bagger, ik heb ook UPC.. zal daaraan liggen dus?
Moet elke pagina zo'n 6x verversen voor ie werkt.
En Mik ik ben heel goed in eventjes wat gaan drinken hoor haha.. plus dat de soos ws. vroeg dicht gaat ivm het feest in MB dus echt laat kan het sowieso niet worden.
Ja hij werkt bar slecht.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:40 schreef Nielez het volgende:
[..]
Gaat ie bij jou ook soms op normale snelheid en soms tyfuslangzaam tot niet..?
Dan is dat in ieder geval een opluchting..
En dan is t landelijk aangezien k waarschijnlijk enkele kilometers van je vandaan zit
Dat dus. Verschilt per minuut hiero.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:44 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ja hij werkt bar slecht.
En ik typte hier net dat het nu wel weer meevalt qua pagina's die ie niet vindt, maar toen ging het posten mis
quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:38 schreef swarmahoer het volgende:
ja mikkie, kom je vanavond één biertje drinken bij pp?
Mja ik zou bijna ook naar Puberpop gaan met vriendin mee, maar ben echt dood (vanochtend om half 7 opgestaan en clienten blijven vermoeiend...)quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:56 schreef swarmahoer het volgende:
zo naar puberpopverander je plannen anders dupje
Niet zoveelquote:
Neeeeeeeheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 2 december 2008 22:07 schreef swarmahoer het volgende:
wat een slechte smoes1 biertje dan
?
Speciaal voor swarma:quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:10 schreef swarmahoer het volgende:
was spreekwoordelijkwijn ook goed
weer jammer hoor, afhaker
t regent
Whahaha wijn lust ik ook nietquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:10 schreef swarmahoer het volgende:
was spreekwoordelijkwijn ook goed
weer jammer hoor, afhaker
t regent
hey ik zeg het je vast, het is inmiddels natte sneeuwquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:13 schreef swarmahoer het volgende:
fijn voor jeik ga fietsen tot vannacht
die zat toch in italie of duitslandquote:Op dinsdag 2 december 2008 23:04 schreef motorbloempje het volgende:
Yashi, geile bitsj van me, hoe is 't met de seks en het 'vriendje' ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |